58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

• Yvonne Keijzer-Hendrikse, 12-04-2012

Vier hier eens een verjaardag voor een lang weekend en geniet volop van de prachtige natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

• Linda Koevoets, 05-04-2012

Openluchtmuseum in Arnhem. Geweldig voor jong en oud.

• Nathalie, 11-12-2013

Spel heel duidelijk je emailadres/gegevens en laat de medewerker dit herhalen. Check vooraf of restaurant open is, indien je hier gebruik van wilt maken. huisje was onberispelijk schoon, zo hebben we het nog nooit meegemaakt, perfect! Geweldige plek om samen met de hond naar toe te gaan.

• Schot, 02-10-2013

Om 2 uur 's middags worden de herten bij het aardhuis bijgevoerd, zeker de moeite waard, maar ook de uitkijktoren oud-reemst, is de moeite waard om wild te zien.

• Andre en Peet van Wijk, 02-10-2013

Fietsen en wandelen in deze schitterende omgeving. Fietstochten naar de wilduitkijktorens in de vroege ochtend of in de avond zijn zeer aan te bevelen.

• Neven en nichten, 27-09-2013

Schitterende zandvlakte op loopafstand, zeer de moeite waard!

• Herbert, 18-06-2012

Als je van rust houdt is dit een geweldige optie om vakantie te genieten. Een geweldig gezellig en prachtig gelegen restaurant in Otterlo is Carnegie Cottage. Beslist huisgemaakte taart eten. Heerlijk.

• Familie Brink, 04-10-2013

Dierenpark Wissel, leuk kleinschalig, fijn wanneer je met kleine kinderen bent.

• Ria Stolk, 29-08-2013

Wij hadden een 2 persoons huisje en dat was heel knus. Nabij het park kun je diverse wandelingen oppakken w.o de klompenpadwandeling van 15 km. Heel mooi!

• B/Stoop, 10-07-2013

De keuzes voor diverse menu's was erg uitgebreid en zeker voor iedereen wel wat naar zijn smaak!

• Louwage Daniel, 03-07-2013

Het natuurpark is het bezoeken waard (cultuur: het museum, natuur: het bos en de heide)

• van der Heide, 30-08-2013

alles goed, uitstekend als uitgangspunt voor heerlijke fietstochten

• z.klarus, 28-06-2013

Voor kinderen zou ik de zwemlokatie verbeteren. Bezoekje park hoge veluwe, wandeling of fietstocht met boswachter.

• nel.vanvliet, 21-06-2013

veel wandelroutes rond het lorkenbos

• Marcel Vis, 31-05-2013

Een gouden tip voor wie echt lekker en ook nog eens biologisch wil eten en het niet erg vind daar een stukje voor te rijden: De Bon Vivant in Apeldoorn. We vonden het eten daar zo lekker dan we er in dezelfde week nogmaals zijn gaan eten.

• Postma, 02-05-2013

Recreatieplas Bussloo is ook geweldig. Vooral de honden kunnen zich daar nog heerlijk uitleven voordat het zomerseizoen begint en zij niet meer welkom zijn.

• Petra Schaap, 20-02-2013

Tip 1: Neem zelf een oventje en een radio/CD-speler mee. Die zitten niet standaard in de huisjes. Wel een goede magnetron. Tip 2: Laat de plaatselijke bakker zaterdagochtend vers brood bezorgen. Bij een wat grotere bestelling betaal je zelfs geen bezorgkosten.

• hanneke willemsen, 21-02-2013

Personeel is erg klant vriendelijk. Wij hebben qua eetgelegenheden gebruik gemaakt van het smulhuis en het pannenkoekenhuis. Over beide waren wij zeer tevreden.

• hanneke hoovers, 23-06-2013

fietsroute naar otterloo was prachtig,er is vlak bij buiten activiteiten event

• maria jaanus, 20-09-2013

het park de hoge veluwe ligt op loopafstand , evenals de winkels.

• Julia Pelupessy, 27-09-2012

Lekker gegeten in het rstaurant tegenover de school in Otterlo. Driegangen menu met verschillende keuzes. Niet duur. Heerlijke koffie verkeerd, heel apart gereserveerd.

Prachtig wandelgebied. Lekker vanaf het terrein. Je kunt de auto laten staan.

We komen zeker terug!

• Marike, 30-09-2012

Wij zijn een dag naar Ouwenhands dierenpark in Rhenen geweest, op een klein half uurtje rijden van het Lorkenbos. Leuke dierentuin. Ook een aanrader wat ons betreft; zwembad de Peppel in Ede, met een groot peuterbadje en leuke glijbaan voor de wat oudere kinderen.

• rob verkerk, 20-09-2012

Er zijn mensen die hun eigen muziek willen draaien. Een CD{DVD mag eigenlijk niet ontbreken

• D.C.L. Marjot, 27-01-2013

Het hoog-laag bed staat eigenlijk in een te kleine kamer. De draai van de toegangsdeur begrenzen met een kettingkje od. Blijft deze heel. Het tegelmuseum in Otterlo is zeer plezierig om te bezoeken.

• A.M. v d Steenstraten, 01-09-2012

Eten in Zuiderzand: vooral buiten waar overal pompoenen paprika's en bloeiende planten hangen. Betaalbaar en lekker. Carnegie's cottage: prachtig gezicht over hei en begin zandverstuiving. Bij mooi weer buiten, of net overdekt lunchen: salade met franse kaas en kervelsoep met cantharellen waren heerlijk. Altijd een keer naar de Hoge Veluwe gaan. Heb je een museumjaarkaart, dan kun je daar tegenwoordig mee het museum Kröller-Mùller in.

• Monique, 27-08-2012

Als je van wandelen houdt en je hebt honden is het gewoon paradijs! Midden in de bossen. En ook voor fietsers is het geweldig!

• Vermeulen Veronique, 27-08-2012

De enige tip die ik wil meegeven is een huisje te boeken waar twee plaatsen extra zijn dan het aantal leden van het gezin.

• smit, 28-08-2013

er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving zoals de juliana toren mooie speeltuin een dierentuin appenheul en burgers zoo de steden apeldoorn en arnhem

• Marjan, 15-08-2012

Klimbos en fietsen naar de zandvlakte in het bos

• H. Verkuijlen, 15-08-2012

Neem partytent mee. Het terras is er groot genoeg voor en je kunt langer buitenzitten. Wij hebben van park De Hoge Veluwe een beschermkaart gekocht dat geeft het hele jaar vrije toegang zodat je meer fietsmogelijkheden hebt en je hebt recht op bepaalde kortingen. Een complete bbq is te bestellen bij slagers in de omgeving.

• Mado, 03-05-2012

Een opmerking en een wens: de extra fauteuil en kleine tafeltje in het huisje zijn ietsje te veel van het goede, de twee 3 zits bankjes en salontafel zijn echt voldoende. Kleine wens, een dvd speler is wel erg fijn op regenachtige dagen ;-)

• Herbert, 22-12-2012

Kroller Muller. Park Hoge Veluwe. Het Aardhuis, Ede.

• b van wingerden , 27-06-2012

prima restaurant bij camping heerlijk gegeten vriendelijke bediening

• Fam. van den Brink, 22-06-2012

Stedenbezoek Arnhem Dierentuin Burgers Zoo De natuur in

• B Bodewits, 22-06-2012

Ga sávonds tegen acht uur naar het park De Hoge Veluwe en je ziet zeker wild.

• JGM van eijk, 28-06-2012

Geniet en geniet dat is wat wij je kunnen aanbevelen. Alles wat je daar ook doet is fijn of het nou wandelen of fietsen of paardrijden is.

• rozendaalconsultancy, 31-03-2012

Winkels op fietsafstand en wil je meer shoppen dan is Ede heerlijk om te bezoeken.

• sirikit noordam, 05-04-2012

zeer hondvriendelijk mooie omgeving midden in de bossen wandelpaden voor de deur

• Jean Jordaens, 22-06-2012

Een lokatie voor natuurliefhebbers, wandelaars met of zonder hond, fietsers. Vanuit deze liokatie hebben we al heel wat plaatsen in geheel de Veluwe bezocht.

• fam. hooimeijer, 21-09-2012

waren vroeg uit "de veren"(06.45.) en zijn op de gehuurde fietsen ,die bij het huisje waren afgeleverd , de herten en zwijnen gaan opzoeken . de zwijnen staken vlak voor ons het fietspad over. De fietspaden (knooppunten )beginnen bij de huisjes en lopen langs heide en door bos, in prachtige natuurgebieden waar schapen (400 ) grazen . eenz.enz.

• Fam Desaumois, 13-01-2012

tip om te gaan naar het aardhuis als je van de buitendieren houd diverse musea over de oorlog en het park de hoge veluwe

• Piet de Win, 23-11-2011

Restaurant Kruller in Otterlo; goede keuken en nét even anders!

• Esmiralda Borgt, 25-07-2013

Leuk restaurant op het park (dus lekker lopen) met speelhoek, waar de kinderen zich uitstekend konden vermaken.

• A., 23-05-2013

Het eten in de Waldhorn in Otterlo is een aanrader, goed eten voor weinig geld.

• ellen drost, 01-08-2012

Bus no.105 from Arnhem central station to 'De Zanding' and 7 min walk to Het Lorkenbos. 5 min cycle (4km) to Otterlo to the Spar for groceries and 10 min cycle(8km) to the Hoge Veluwen entrance. All quite do-able without a car!

• Koos v. d. Reijden, 09-08-2014

Zeer de moeite waard is ook de Edese- en Ginkelse heide, en niet te vergeten het gebied van Natuurmonumenten "Planken Wambuis" ( zeer geschikt voor rolstoelgebruikers)

• fam.van de ven, 29-08-2014

Een aanrader is de tocht met de boswachter.

• Steenackers Danny, 20-09-2014

In de omgeving is voor elk wat wils: het "Airborne Museum" in Oosterbeek, "De Passiflorahoeve" in Harskamp, het "Aardhuis" in Hoog Soeren, "Burgers Zoo" in Arnhem, de "A. Vogel tuinen", ... Wat zeker een aanrader is een bezoek aan het Nationale Park De Hoge Veluwe. Vermeldenswaardig zijn ook tal van natuurgebieden waar je kan in fietsen of wandelen. Winkelen kan je dan weer in Arnhem of bijvoorbeeld Apeldoorn. Er is zoveel te zien en te doen dat je er niet op uitgekeken raakt.

• Lianne van Dam, 18-07-2014

nationaal park de Hoge veluwe en de stad Ede

• barbie leijenaar, 19-09-2014

Verwacht geen luxe, een magnetron is er niet en een oven ook niet. Wel kun je bij de wasserette een oven gebruiken.

• k_stolk3, 05-09-2014

In Apeldoorn en in Ede zijn een paar hele leuke kringloop winkels. Het bezoeken meer dan waard.

• Jaco, 11-08-2014

Fietsen. 6:00 Wildspeuren met de boswachter.

• Fam. Lodema Ketelaars, 21-08-2014

Het Nationale Park;"De Hoge Veluwe",is een múst. Dat moet je zeker meerdere malen bezoeken,lopend e/o fietsend.

• Fam. Meesters, 21-08-2014

Huur eens een elektrische scooter (of een elektrische fiets), heel leuk en je kunt de omgeving prima verkennen en je komt wat verder weg. We zijn zelfs op de Posbank geweest. Boerderij Mossel, midden op de heide. Op 5-10 fietsminuten. Nationaal park de hoge veluwe, bijna onnederlandse landschappen.

• Christa, 10-09-2014

Zwembad de scheg in Deventer is erg leuk voor een regenachtige zondag.