4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017 Rapporteren

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013 Rapporteren

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012 Rapporteren

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

• yvette, 06-06-2011 Rapporteren

parkeren bij bungalow

weet iem. of je bij elke bungalow kunt parkeren of zit er bijv. een parkeerplaats dichtbij het huis(je) of moet je buiten het park parkeren?

bernardine, 05-12-2011

Naast elke bungalow ligt een eigen parkeerplaats. Alleen Bungalow de Heidezicht is het 20 meter, en bungalow de heidewachter 30 meter lopen. Met het uitladen van de spullen mag de auto naar de bungalow gereden worden.

anoniem, 24-06-2011

Hallo, Er zijn bij elke bungalow parkeer plekken, minimaal 1. Meeste bungalows hebben plek voor twee auto's. Maak je maar geen zorgen over parkeren.

m.v.g sophie

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken