Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,0

4 reacties Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

Zwembad water

Ellen, 9-12-2017
Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen
0 reacties

omheinde tuin

Heidi Strik, 2-9-2013
Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?
1 reactie

wie weet het antwoord?

simon, 25-8-2012
Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?
3 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

parkeren bij bungalow

yvette, 6-6-2011
weet iem. of je bij elke bungalow kunt parkeren of zit er bijv. een parkeerplaats dichtbij het huis(je) of moet je buiten het park parkeren?
2 reacties