Kröller-Müller Museum

5.1Matig

• 8Rien16-09-2020

Mooi museum, mooie collectie.

Mooi museum, mooi gebouw en ik hou van de bijbehorende historie. Mooie collectie kunst van meer en minder bekende werken en kunstenaars. Voor mij zeer de moeite waard. Enkele reviews over entree van het park ... dit staat overal duidelijk te lezen en is ook naar mijn mening geen enkel probleem. Als je daar achter komt bij de ingang van het park is je voorbereiding op zijn minst gezegd niet best.

Ofwel, zelfs met entree voor het prak zeer de moeite waard. Tip, ga ook een naar het jachtslot, dat is ook zeer de moeite waard. Maak er een mooie dag van!

Gereisd met partner in september 2020

• 6Marianne Groothuijse12-01-2020

Mooie collectie, bedenkelijk management.

Je moet betalen voor het park, ook als je daar niet wil zijn. Het museum ligt 10 km verderop. Het restaurant is peperduur en heeft voor hartige gerechten geen betaalbare hapjeskeuze. Een heldere soep kost al 8,95 euro met truffelschaafsel komt er 3,50 euro bij. Kortom een lunch met bv een gezin is erg duur. Frituur zoals frietjes, kroketjes zijn er niet. Broodjes vanaf 8,50 euro. Op deze manier is het museum niet haalbaar voor mensen met een kleiner budget. Dit terwijl kunst voor alle lagen van de bevolking toegangkelijk moet zijn.

Gereisd met partner in januari 2020

• 4Dj20-09-2019

Nooit meer

Je moet eerst het park op voor ca 10 euro pp en parkeren voor ca 5 euro. Daarna nog naar het museum ca 4 km. Was dus grote teleurstelling. Uiteindelijk parkeren betaald en terug naar huis.

Gereisd met partner in september 2019

• 1Hanneke schrauwers06-08-2019

Vreselijk teleurstellend

Schandalig 140 km voor niets gereden om naar het kruller Muller museum te gaan want even goed met je VIP pas moet je 10 euro intree betalen voor het park , want daar staat het museum op. Schandalig, ik wil niet het park maar het museum

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Thomas25-05-2019

Nee dus

Geparkeerd bij de ingang Otterlo. Bij de receptie onze museumjaarkaart getoond, gezegd dat we alleen naar het museum wilden en vervolgens zouden we 9,95 euro moeten betalen voor de wandeling naar het museum. Verschrikkelijk klantonvriendelijkheid!

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Badger7023-02-2019

Duur dagje uit

Mooi museum, maar apart dat men óók voor het park MOET betalen. Oók als je daar geen gebruik van maakt, dat is wel erg makkelijk verdienen. Dat moet toch anders kunnen. Verder zou ik de toekomstige bezoekers het advies willen meegeven om zelf iets te eten mee te nemen want bij het restaurant zijn de prijzen aan de 'zeer' stevige kant. Kortom, leuk dagje uit met wat kanttekeningen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Chr.Ellis05-09-2018

Te bekeken.

Als de man die je kaartje controleert zegt dat je met je kleine rugzakje als handbagage door mag en vervolgens bij binnenkomst van zaal 5 staat een suppoost die je terugstuurd ,ik ben boven de 50, om je handbagage in een kluisje te doen , en diezelfde man komt daarna als je verdiept ben in een kunstwerk nog eens kijken of je wel je handbagage niet stiekem toch onder je jasje , wat over je arm hangt , hebt .Nee ,dat is nu precies die vervelende Hollandse schoolmeester mentaliteit. Trek 1 lijn suppoosten ! En wijkt er 1 vanaf ga dan even met elkaar in gesprek op collegiale wijze. Vriendelijk ! Elkaar niet negerend. Ik kom in veel musea ,ook in het buitenland , maar heb dit niet eerder meegemaakt. Ook hou ik er niet van als een suppoost mij gaat vertellen wat er voor geweldigs allemaal te zien is , dat zie ik zelf wel .(Dit gebeurde een andere keer in het Kröller, mogelijk was dat dezelfde suppoost .)

Alleen gereisd in september 2018

• 6-25-07-2018

Interesting, but under my expectations

• some paintings of van Gogh (unfortunately not all)
    • the food (the van Gogh salad is great.)
    • the park is great
    • the idea of the bikes is great, BUT: —- I missed to see the drawings of van Gogh! Just in the catalogue I found them - many! —- Why are they not to be shown? The drawings were the reason why I came to Otterlo! —- in General: Coming for one day to this Museum costs (travel by train from the Northern Sea + entry + food) about 100 euro, That is a lot of money. And then I did not see what I expected. The fact that no drawings are shown must be comunicated on the webside! (... and there was space! I would not have missed the work of many other artists, because I first expected van gogh‘s work!) .

Alleen gereisd in juli 2018

• 1Fam. Pul12-07-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Wij wilden een bezoek brengen aan het Kroller-Muller museum, echter zonder het park te bezoeken aangezien we regelmatig een wandeling door het prachtige paleispark Het Loo maken (jaarkaart 8 euro pp, per jaar!) . Aangekomen bij park De Hoge Veluwe waren we verplicht een entreekaartje voor maar liefst 9,50 pp te kopen. Toch maar gedaan omdat dit de enige manier is om 5 km verder het museum te bezoeken. Bij het museum werden we ontvangen door zeer onvriendelijk personeel en groepen schreeuwerige jeugd. De tentoonstelling was leuk, maar de rest eromheen verpestte de dag een beetje.

Gereisd met partner in juli 2018

• 1Leo11-07-2018

Nooit meer!

Onvriendelijk personeel bij de museumingang / garderobe. Totaal niet klantgericht. Schofterige, hufterige en lawaaimakende scholieren zonder begeleiding. Scholieren zijn vantevoren niet bijgepraat over manieren en storende geluiden in het museum. De meeste suppoosten staan er volgens mij murw bij. Proberen er het beste van te maken. Schoolleiding daarna nog aangesproken omdat ze de doorgang naar de tuin versperde met de groep. De directie van Kroller-Müller is hiervoor direct aansprakelijk. Gezien voorgaande gelijkluidende reacties. Geen actie en geen respect naar klanten. Naast museum moet ook nog een verplichte entree voor het park betaald worden. Op zich geen probleem maar samen met het respectloze museumbezoek gewoon schandelijk. Vooral zo doorgaan! De buitenlandse toeristen kunnen geen kant op! Mij zie je hier nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2018

10 van de 154 reviews gezien