Het Nationale Park De Hoge Veluwe

Het Nationale Park De Hoge Veluwe

8.4Fantastisch

• 9K. Van der Meer24-08-2019

Geweldig vermaaktMet onze kleinkinderen van 8 en 1

Geweldig mooie omgeving en veel mogelijkheden om pok met kleinere kinderen Ke te vermaken Oa openluchtmuseum Arnhem - Barneveld met klederdrachten en markt.

augustus 2019

• 9Lennie van daal09-06-2019

Voor herhaling vatbaar super gewoon

Heerlijk verblijf mooi parkje vriendelijk mooi schoon en heerlijk rustig

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Jeannet Kwakman25-04-2019

Relaxed

Rust En genieten van alles om je heen.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Jan den Hertog24-04-2019

Waanzinnig mooi

Dat er slechts 6 (!) elektrische fietsen in het park te huur zijn. Vooraf reserveren/informeren een must! Ruim voldoende gratis witte fietsen. Langs de fietspaden mogen wat ons betreft wat meer bankjes geplaatst worden. Prachtige natuur, schitterend aangelegd park, aardig personeel.

Gereisd met partner in april 2019

• 10benedikte22-04-2019

wauwie

mooie omgeving, rust natuur lekkere eettentjes

Gereisd met partner in mei 2017

• 8betty15-04-2019

fantastische

je kunt er veel verschillende fietsen huren zelf boor met mensen in de rolstoel of die slecht ter been zijn. mooie omgeving en goed en lekker eten in restaurant op het park .en het museum is aan te raden.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9monique10-04-2019

het was gewoon fantastisch.

het is beter dan je denkt.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Yvonne28-12-2018

aanrader!!

Geweldig interessante rondleiding door Jacqueline op het Jachthuis St Hubertus gekregen. Prachtig jachthuis en tijdens de rondleiding hoorden we veel interessante details en leuke wetenswaardigheden. Wat had ze een vloeiend mooi en goed verhaal!! Een aanrader en Jacqueline reuze bedankt!!

Gereisd met partner in december 2018

• 6Nanda van Doorn28-10-2018

Daar moet snel wat aan veranderen.

Als ambassadeur van de Veluwe, in dit geval als Gids te paard op de Veluwe met gasten een dagtocht in het Park ondernomen. Bij het huidige Parkrestaurant is zelfbediening niet meer mogelijk, dus is het met ruiters eten en drinken bij het restaurant onmogelijk gemaakt. Eén personeelslid, waarschijnlijk een leidinggevende, spant de kroon. Hij loopt rond alsof iedere klant hem teveel is; weigert mijn verzoek om eventueel mee nemen van de consumpties koffie en chocolademelk en terug brengen van de lege kopjes met onstuitbare arrogantie en probeerde ons gezelschap voortdurend te negeren. Ik ben dus met alsnog met mijn gasten aan een tafel gaan zitten, met een oppas bij de paarden (geluk). Vervolgens duurt het meer dan 20 minuten eer een dame van de bediening besmuikt lachend naar buiten komt. Ze kijkt toch in mijn richting, roep haar erbij en bestel alsnog. Geen aangename ervaring. Ik hoop dat dit snel veranderd.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Ellen vd Berg07-10-2018

Te mooi

Maakt niet uit wel jaar getij je op de veluwe komt.... altijd mooi

Alleen gereisd in juli 2018

10 van de 595 reviews gezien