Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering
  • 9.3Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer

• 9Kirsten23-10-2015

Heerlijk in de herfst

Een midweek Hoeve Meijer in de herfstvakantie: schitterende tenten, een mooie boerencamping en een vriendelijk boerenechtpaar. Omgeving ideaal voor wandelen, fietsen, hardlopen. Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen t/m 11 vanwege goed overzicht en volop vermaak (behalve de dieren een zandbak met waterpomp, skelters, speelgoedtractors). Onze puberzoon miste de wifi. De 'knuffelschuur' met cavia's, kalfje en kippen is echt heel leuk. Omdat er geen elektra zit in de tenten, waren we voor warmte echt aangewezen op de kookkachel, maar zodra die brandt is het bij kou prima te doen. Heerlijk knus bij het vuur vervolgens en de bedstee is een feest. We hadden uit voorzorg kruiken en extra dekens mee, plus dikke sokken/pantoffels, een elektrische lamp, zaklantaarns, een powerbank en discmans voor de kinderen. Tel/tablet opladen in het winkeltje (24/7 open) of bij de mooie, moderne douches (met vloerverwarming!). Je kunt in een van de hokjes zelfs gezellig met z'n tweeën douchen.

• 9marijemelis29-06-2014

Super mooie plek.

Wij hebben hier met onze twee kinderen van vier & viermaanden een midweek door gebracht en het was in een woord geweldig. Wat een gastvrijheid alles was tip top in orde. En voor boer frits en zijn vrouw is niets te veel of te gek. Wat hebben wij genoten.

• 9dutchboy18-02-2014

Geweldige boeren week

In de herfstvakantie van 2013 (met temperaturen rond de 20 graden) hier verbleven. Wat een gastvrijheid! De kinderen (2 en 4) hadden de week van hun leven: spelen met de konijntjes, 's ochtends eieren rapen, met boer Frits op de trekker, koeien melken, het kon niet op. Dinsdagavond met alle tentbewoners aan een lange tafel zelfgebakken pizza's eten. Topweek gehad!

Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Hoeve Meijer info

• Adresgegevens