Hotel Grand Cafe Kruller

Hotel Grand Cafe Kruller
8,6

17 tips over Hotel Grand Cafe Kruller

ceesschoenmakes, 26-5-2015
ligt in een prachtige omgeving om te wandelen, kregen een goed bruikbare kaart
Uwe Peijnenburg / ReceptiePlus, 15-4-2015
vertel het alleen aan liefhebbers/ genieters van het goede leven !
evg, 17-2-2015
voor de enthousiaste wandelaar: het Eeskooter klompenpad van 15 km, gevolgd door heerlijke lunch bij Grand Cafe Kruller.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cafe Kruller voor je op een rij gezet:

kathleen, 27-9-2014
we hebben met de vrienden een elec.fiets gehuurd en het is wel aan te raden voor niet getrainde toeristen ::)
Elze, 11-9-2014
heerlijk gegeten in het restaurant van Hotel Kruller, vriendelijke bediening.
Jan en Ina, 29-8-2014
Omdat de open fietsenstalling te klein is moesten wij onze e-bikes buiten neerzetten. Advies: zorg voor een overdekte afsluitbare fietsenstalling

Lars Verdingh, 22-8-2014
Probeer zeker de Kruller Club Sandwich en de Babbelplank! Echte aanraders! Neem zeker de tijd om de volledige Spyskaart te proberen!
Paul, 10-8-2014
Prima plekje voor met de hond
dhr en mevr Willemse, 7-8-2014
Ook op dagen door de week zo'n prima uitgebreid ontbijt als in het weekend serveren.
loes van gerwen, 1-8-2014
Dit is echt een aanrader voor iedereen die voor een bezoek aan de Veluwe wil brengen !!!!!