Hotel Grand Cafe Kruller

Kleine hotelsWeer vandaag14°11°
Hotel Grand Cafe Kruller
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cafe Kruller voor je op een rij gezet:

267 reviews over Hotel Grand Cafe Kruller in het Nederlands

geweldig

cynthia, 2-4-2018

origineel hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel, uitstekende ligging, goed bereid eten, heerlijk ontbijt

Petra, 26-3-2018

Wij hebben genoten in dit gezellige en vriendelijke no nonsens hotel. Wij komen zeker terug.

perfecte ligging, heerlijk ontbijt!

Lisette Martens, 25-2-2018

De ligging van het hotel is perfect. je loopt zo naar de ingang van het Park de hoge Veluwe, waar de witte fietsen al klaar staan om door het park te fietsen. Het ontbijt is het hotel was super! Kamers waren prima. Niet super luxe, maar voldoende. Wat ik miste was een föhn op de kamer. Maar al met al prima hotel voor een kort verblijf op de Veluwe

Niet ons hotel

Peter, 13-2-2018

Het hotel is beneden helemaal gerenoveerd in moderne stijl maar de bovenverdieping waar de kamers zijn dat niet. Dus beetje oubollig, het fonteintje op de badkamer daar was een fink stuk uitgestoten, roest op de verwarming, onderkant van de deur flink beschadigd. Dus wel aan een renovatie toe. Ook erg gehorig.

S'morgens lagen we tegen half negen nog te slapen en men was op de gang al aan het poetsen en aan het stofzuigen. Niet echt gepast.

Personeel was erg vriendelijk.

Tijdens het lekkere diner was het erg koud (kippevel).

We vonden dat er weinig sfeer was in de avond.

Goed hotel met vriendelijke medewerkers

Pascal Baijens, 7-1-2018

Wij hadden een kleine kamer in een bijgebouw, groot genoeg om alleen te gebruiken als hotelkamer. Goed bed en een prima badkamer/douche. Alles was keurig schoon. Ligging is perfect, dichtbij de ingang park hoge Veluwe. Personeel is erg vriendelijk en stralen plezier uit in hun werk, dat zegt ook wat over hun werkomstandigheden. Ontbijt echt het geld waard, gewoon top te noemen met veel zelf gemaakte dingen: zoals; jam, pindakaas, soort creusli etc.

Minpunt vind ik dat er in het gehele bijgebouw enkel glas zit met ouderwetse metalen kozijnen. Puntje van aandacht voor de eigenaar! Blijf investeren want jullie hebben een mooi bedrijf op een schitterende locatie! Wij komen zeker een keer terug.

Sfeervol en zeer kindvriendelijk

Familie B., 1-1-2018

Voor de 2e keer met 2 gezinnen geweest. Gastvrij onthaal, mooie kamers, goede bedden. Op korte afstand van Park de Hoge Veluwe. Zeer kindvriendelijk, genoten van heerlijk diner in de bibliotheek e ‘s morgens van een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Vriendelijk en gastvrij personeel!

Vriendelijk ontvangen,goede service,fijne kamer.

Andy Bosma de Wit, 27-12-2017

We hebben een prima verblijf gehad. Lekker gegeten en prima geslapen. Kortom de moeite waard om een terug te komen.

geweldig

emmy vd zee, 17-12-2017

heerlijk eten gezellig en lief personeel

gezellig

Chiel Volkers, 16-12-2017

onze gastheer Peter was top! lekker gegeten en een fijn verblijf..

V m, 16-12-2017

Het is een super leuk hotel en resturant de klandvriendelijk heid is zeer goed en het is een fijn verblijf 😉

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cafe Kruller in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cafe Kruller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cafe Kruller scoort een 8.53 uit 10 op basis van 267 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: