Hotel Grand Cafe Kruller

Kleine hotelsWeer vandaag12°9°
Hotel Grand Cafe Kruller
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cafe Kruller voor je op een rij gezet:

278 reviews over Hotel Grand Cafe Kruller in het Nederlands

Prima hotel voor families met jonge kinderen.

MMJ Vrancken-Slangen
25-8-2018

we zijn met ons gezin , partners en kleinkinderen van zaterdag voor de lunch tot maandagmorgen hier geweest. Zeer kindvriendelijk. mooie familiekamer, heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, speelgoedkast voor de kinderen. heerlijk geslapen. genoeg te beleven op de veluwe. kortom voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel met vriendelijk personeel.

Swaans
18-8-2018

Op 10 minuten lopen van ingang natuurpark.

Fijn verblijf

Sanne
13-8-2018

Goede sfeer, goede service en heerlijk ontbijt. We verbleven in een kleine kamer, maar dat was wat ons betreft prima. Schone nieuwe badkamer en fijn bed.

voor herhaling

H.W.Heijsteeg
13-8-2018

Waren al eens eerder bij jullie geweest, dus vonden het wel leuk om het met vrienden te organiseren.

We hebben het bezoek aan het "Kruller Muller museum en park"gecombineerd met een overnachting en dineren bij "Grand cafe Kruller"

heel goed

fam.v/d Slot
22-7-2018

Goed ontbijt en diner

ingang hoge Veluwepark op 1 kilometer dit is aan te lopen

mooie hotel kamer(s)

Alles dicht bij

Prima hotel zowel kort als langer verblijf.

Janna & Gerrit
11-7-2018

Prima hotel; mooie kamer en badkamer; het ontbijt is uitgebreid en van alles voorzien. Vriendelijke medewerkers/sters.

Een echte aanrader!

AERTS - VAN LOOVEREN
10-7-2018

Mooie omgeving, ideaal om te fietsen!

Super verblijf

Luitzen
10-6-2018

Super goed verblijf gehad. Gevarieerd ontbijt, vriendelijke bediening. Prima avond eten, heel ontspannen sfeer.

Fantastisch weekend

Rudi Roelants
17-5-2018

alles was super goed. Zeer lekker en gevarieerd ontbijt en het avondeten was toppie

Heel leuk

Ann
1-5-2018

Heel leuke sfeer

Vriendelijk onthaal

Lekker eten

Dicht bij de Veluwe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cafe Kruller in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cafe Kruller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.