Hotel Grand Cafe Kruller

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
Hotel Grand Cafe Kruller
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cafe Kruller voor je op een rij gezet:

283 reviews over Hotel Grand Cafe Kruller in het Nederlands

Heerlijke herfstplek.

Saskia
5-11-2018

We zijn hier in 2014 eens geweest en toen viel het ons al op hoe gastvrij we werden ontvangen en hoe welkom kinderen waren in het hotel. Dat was nu niet anders.

Het eten is heerlijk, je moet alleen niet vergeten te reserveren want het kan erg druk worden. We komen hier zeker terug.

We komen zeker terug!

Anke
5-11-2018

Gezellig verblijf, op tijd tafeltje voor diner reserveren, genoten van gastvrijheid.

Heerlijk diner: net even anders

Willem Knaap

Prima startpunt voor bezoek aan de Hoge Veluwe Nationale park en KröllerMüller

Mooie ligging

Wilma
5-11-2018

Fijn hotel, heerlijk ontbijt. Vriendelijke medewerksters!

fantastisch

Fam van zanten
7-10-2018

Een heerlijk weekend gehad Goed hotel met vriendelijke bediening

kamers waren netjes en schoon met een heerlijke dubbel douche

Prima hotel voor families met jonge kinderen.

MMJ Vrancken-Slangen
25-8-2018

we zijn met ons gezin , partners en kleinkinderen van zaterdag voor de lunch tot maandagmorgen hier geweest. Zeer kindvriendelijk. mooie familiekamer, heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, speelgoedkast voor de kinderen. heerlijk geslapen. genoeg te beleven op de veluwe. kortom voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel met vriendelijk personeel.

Swaans
18-8-2018

Op 10 minuten lopen van ingang natuurpark.

Fijn verblijf

Sanne
13-8-2018

Goede sfeer, goede service en heerlijk ontbijt. We verbleven in een kleine kamer, maar dat was wat ons betreft prima. Schone nieuwe badkamer en fijn bed.

voor herhaling

H.W.Heijsteeg
13-8-2018

Waren al eens eerder bij jullie geweest, dus vonden het wel leuk om het met vrienden te organiseren.

We hebben het bezoek aan het "Kruller Muller museum en park"gecombineerd met een overnachting en dineren bij "Grand cafe Kruller"

heel goed

fam.v/d Slot
22-7-2018

Goed ontbijt en diner

ingang hoge Veluwepark op 1 kilometer dit is aan te lopen

mooie hotel kamer(s)

Alles dicht bij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cafe Kruller in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cafe Kruller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.