Hotel Grand Cafe Kruller

Hotel Grand Cafe Kruller
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cafe Kruller voor je op een rij gezet:

273 reviews over Hotel Grand Cafe Kruller in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel zowel kort als langer verblijf.

Janna & Gerrit
11-7-2018

Prima hotel; mooie kamer en badkamer; het ontbijt is uitgebreid en van alles voorzien. Vriendelijke medewerkers/sters.

Een echte aanrader!

AERTS - VAN LOOVEREN
10-7-2018

Mooie omgeving, ideaal om te fietsen!

Super verblijf

Luitzen
10-6-2018

Super goed verblijf gehad. Gevarieerd ontbijt, vriendelijke bediening. Prima avond eten, heel ontspannen sfeer.

Fantastisch weekend

Rudi Roelants
17-5-2018

alles was super goed. Zeer lekker en gevarieerd ontbijt en het avondeten was toppie

Heel leuk

Ann
1-5-2018

Heel leuke sfeer

Vriendelijk onthaal

Lekker eten

Dicht bij de Veluwe

Eerste keer, keer terug...

Yann
1-5-2018

Verwelkoming, vriendelijkheid. Echt goed ontbijt.

Kaart voor diner een beetje beperkt

Goeie ligging.

Kamer niet perfect geisoleerd maar viel mee. Bed een beetje te « soft « voor ons

geweldig

cynthia
2-4-2018

origineel hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel, uitstekende ligging, goed bereid eten, heerlijk ontbijt

Petra
26-3-2018

Wij hebben genoten in dit gezellige en vriendelijke no nonsens hotel. Wij komen zeker terug.

perfecte ligging, heerlijk ontbijt!

Lisette Martens
25-2-2018

De ligging van het hotel is perfect. je loopt zo naar de ingang van het Park de hoge Veluwe, waar de witte fietsen al klaar staan om door het park te fietsen. Het ontbijt is het hotel was super! Kamers waren prima. Niet super luxe, maar voldoende. Wat ik miste was een föhn op de kamer. Maar al met al prima hotel voor een kort verblijf op de Veluwe

Niet ons hotel

Peter
13-2-2018

Het hotel is beneden helemaal gerenoveerd in moderne stijl maar de bovenverdieping waar de kamers zijn dat niet. Dus beetje oubollig, het fonteintje op de badkamer daar was een fink stuk uitgestoten, roest op de verwarming, onderkant van de deur flink beschadigd. Dus wel aan een renovatie toe. Ook erg gehorig.

S'morgens lagen we tegen half negen nog te slapen en men was op de gang al aan het poetsen en aan het stofzuigen. Niet echt gepast.

Personeel was erg vriendelijk.

Tijdens het lekkere diner was het erg koud (kippevel).

We vonden dat er weinig sfeer was in de avond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cafe Kruller in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cafe Kruller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cafe Kruller scoort een 8.56 uit 10 op basis van 273 reviews.