Vakantiehuis Ginkel 33

24 reviews over Vakantiehuis Ginkel 33 in het Nederlands

Super!!

S. Boot
2-9-2018

Bij aankomst straalde de woning Ginkel 33 ons al tegemoet. Wat een mooi huis! Eenmaal binnen is de woning heel licht en in combinatie met de deuren die helemaal open kunnen, zodat de eethoek en het terras één geheel worden....is het ideaal! De kinderen hebben genoten van de zolder/ speelkamer en mijn partner en ik van het (dak)terras. De omgeving is groen en rustig. Tegelijkertijd veel te doen. Of het nou met een kopje thee op het (dak)terras, lekker spetteren in het zwembad op het park of een georganiseerde activiteit in de omgeving is...

Een prachtig huis in een mooi en rustig park. Heerlijk genoten van de natuur, waar je zo vanaf het park naartoe loopt of fietst. De kinderen (5 en 8 jaar) hebben heerlijk gezwommen in het meertje en gespeeld in het zand en op de speeltoestellen. Ook het binnenzwembad vonden ze prima. Na het zwemmen in het meertje kun je lekker eten in het restaurant. Het huis is van alle gemakken voorzien en in de tuin kun je op de verschillende plekken genieten van de zon en rust. 's Morgens kun je al heerlijk ontbijten op het dakterras en ook 's avonds is het daar nog lang lekker. In de omgeving kun je prachtig fietsen (fiets kun je huren op het park) en wandelen. Daarnaast zijn er verschillende dierentuinen en andere bezienswaardigheden. Kortom, echt genieten!

Top huis in prachtige omgeving

Fam. Rippens
15-6-2018

Wat hebben we genoten van ons weekend in dit prachtige huis op dit mooie park. Bij aankomst gingen de kinderen gelijk het zwembad in. Ze hebben zich super vermaakt met zwemmen, klimmen, vissen en skelteren. Het huis is strak en modern ingericht en is sfeervol. Door de grote raampartijen en uitzicht op bos en water waan je je midden in de natuur. Buiten kun je heerlijk genieten op de terrassen of op het dakterras met heerlijke ligbedden. Ook fijn dat er twee badkamers zijn.

We hebben de auto het weekend niet gebruikt. Je loopt zo vanaf het park door het bos naar het dorpje Otterloo met gezellige terrasjes. Ook loop je zo de prachtige Veluwe op met zijn bossen, heiden en zandverstuivingen.

Wij komen hier vast weer een keer terug!

Heerlijke plek!

Christel
30-4-2018

Een heerlijk luxe huis in een prachtige omgeving. Ons dochtertje van drie vond de kinderkamer én het zwembad / meertje op het park geweldig. Fietsen gehuurd bij de plaatselijke fietsenhandelaar en de bossen in. We hebben een heerlijk weekend gehad!

Wat kan vakantie in Nederland toch mooi zijn!

Marcel en Anita Visser
8-4-2018

Prachtig modern ingerichte vakantiewoning, niets ontbreekt.

Zelfs een mooie open haard (op gas) welke zowel binnen als buiten sfeer brengt.

De auto mag bij het huisje op dit mooie vakantiepark. In de zomer kan je waarschijnlijk lekker in het zonnetje aan de waterkant vissen. Was bij ons nog net te vroeg in het seizoen. Je komt hier dus heerlijk tot rust.

Een prachtig huis op een prachtige plek!

Dirk en Jacelien
4-4-2018

Een heerlijk vakantiehuis met veel privacy aan het water en het huis is van alle gemakken voorzien. Of je nu met kinderen of alleen volwassenen gaat het is in het huis en op het park goed toeven. Je kan vanaf het park zo de Veluwe op om heerlijk te wandelen. We hebben genoten van ons weekend!

Fijne vakantieplek!

fam K
14-3-2018

Wederom een fijne vakantie gehad. Fijne vakantiewoning. Compleet ingericht. Mooi park op goede locatie op de Veluwe.

Helemaal super!

Familie Juffermans
27-2-2018

Mooie en riante bungalow op een fijne locatie in park de Zanding, je loopt zo de bossen en de heide in! Veel buitenvertier in het park, speeltuinen, zwem- en vaarwater. Diverse vuurplaatsen rondom de plas.

Sfeervolle en praktische inrichting met diverse zitjes in de tuin en dakterras.

het is een heel mooi vakantiehuis

Rudolf Boersma
20-11-2017

niets op aan te merken het allemaal er is van alles aanwezig. en de gas open haard is erg gezellig. in de omgeving is het ook prettig vertoeven. heel veel fiets mogelijk heden.

Fijn en net vakantiepark met heerlijke ligging op de Veluwe. Huisje ligt ideaal op het park, mooi en rustig aan het water. Fijne tuin met privacy, voldoende en goed tuinmeubilair en een heerlijk dakterras. Vakantiehuis zelf is van alle gemakken voorzien. Heerlijke gashaard. Twee goede badkamers. Extra tv op 'ouder-slaapkamer' is een pluspunt.

Verbeterpunt is de schoonmaak (verricht door schoonmaakbedrijf voor Droomparken) die wij wel matig vonden, vooral voor het ruime bedrag wat je verplicht ervoor betaalt. Wel fijn is dat de bedden opgemaakt zijn bij aankomst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ginkel 33 in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ginkel 33 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.