Vakantiehuis
Weer vandaag2°-10°
9,1

27 reviews over Vakantiehuis Ginkel 33 in het Nederlands

Geweldige plek om te verblijven.

Trees Frigge,
26-11-2018

Al eerder waren wij in dit appartement Het is in bezit van vrienden.Mijn kleinzoon had gevraagd:Wanneer gaan we weer naar dat huisje met die lage slaapkamer?Dit is echt super voor kinderen.De inrichting,de ligging,het comfort...allemaal perfect.Genoeg ruimte,je loopt elkaar niet voor de voeten.Wij waren er nu in de herfst,maar 2 jaar geleden in de zomer,met mooi weer.Dan is het helemaal geweldig.Kortom,wij genoten met 6 personen volop van dit huis en deze locatie.

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijk huis op een fantastisch park

Christel,
26-11-2018

Het is een heerlijke accommodatie voorzien van alle luxe. Twee badkamers, twee slaapkamers én een 'speelkamer' met nog twee slaapplaatsen. Daarnaast een ruime keuken voorzien van allerlei apparatuur en andere benodigdheden. De open haard in de woning is ook geweldig, heerlijk warm en knus.

Het huis staat op een mooie locatie aan het water omringd door bomen. Vanuit het park beginnen er diverse mooie wandelroutes en een bezoekje aan de Ginkelse hei is ook echt de moeite waard. Otterlo zelf is een gezellig dorpje met een supermarkt en een fijn terras bij Restaurant De Waldhoorn.

Dit is de derde keer dat we hier zijn geweest en het verveelt nog steeds niet ;-)

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Heerlijk verblijf in een prachtig vakantiehuis!

Erwin Werkhoven,
18-11-2018

Wij hebben een week in de Ginkel 33 mogen verblijven en hebben het geweldig naar ons zin gehad. De naam 'Droompark' wordt in dit huis eer aangedaan. Alles ademt een luxe sfeer: van de geweldige (lekker warme) doorkijk-gashaard, de mooi ingerichte woonkamer, de luxe keuken tot de comfortabele stort-douches in beide badkamers.

Aan de inrichting is duidelijk aandacht besteed. Een gezellige zithoek en de banken en stoelen zitten ook nog lekker. Aan de mooie grote eettafel hebben we niet alleen gegeten (o.a. lekker ontbeten met verse broodjes uit de parkwinkel), maar ook vrijwel elke avond spellen gespeeld.

De bedden zijn uitstekend, en de 'hotel-service' is erg aangenaam: alles is al klaar als je het huis binnenkomt (bedden opgemaakt, handdoeken hangen klaar).

De ligging van het huis is perfect: vanaf het park loop je zó de prachtige Veluwe op, en ook het nationaal park de hoge Veluwe is nog geen 10 minuten rijden. Een dikke aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super!!

S. Boot,
2-9-2018

Bij aankomst straalde de woning Ginkel 33 ons al tegemoet. Wat een mooi huis! Eenmaal binnen is de woning heel licht en in combinatie met de deuren die helemaal open kunnen, zodat de eethoek en het terras één geheel worden....is het ideaal! De kinderen hebben genoten van de zolder/ speelkamer en mijn partner en ik van het (dak)terras. De omgeving is groen en rustig. Tegelijkertijd veel te doen. Of het nou met een kopje thee op het (dak)terras, lekker spetteren in het zwembad op het park of een georganiseerde activiteit in de omgeving is...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een prachtig huis in een mooi en rustig park. Heerlijk genoten van de natuur, waar je zo vanaf het park naartoe loopt of fietst. De kinderen (5 en 8 jaar) hebben heerlijk gezwommen in het meertje en gespeeld in het zand en op de speeltoestellen. Ook het binnenzwembad vonden ze prima. Na het zwemmen in het meertje kun je lekker eten in het restaurant. Het huis is van alle gemakken voorzien en in de tuin kun je op de verschillende plekken genieten van de zon en rust. 's Morgens kun je al heerlijk ontbijten op het dakterras en ook 's avonds is het daar nog lang lekker. In de omgeving kun je prachtig fietsen (fiets kun je huren op het park) en wandelen. Daarnaast zijn er verschillende dierentuinen en andere bezienswaardigheden. Kortom, echt genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Top huis in prachtige omgeving

Fam. Rippens,
15-6-2018

Wat hebben we genoten van ons weekend in dit prachtige huis op dit mooie park. Bij aankomst gingen de kinderen gelijk het zwembad in. Ze hebben zich super vermaakt met zwemmen, klimmen, vissen en skelteren. Het huis is strak en modern ingericht en is sfeervol. Door de grote raampartijen en uitzicht op bos en water waan je je midden in de natuur. Buiten kun je heerlijk genieten op de terrassen of op het dakterras met heerlijke ligbedden. Ook fijn dat er twee badkamers zijn.

We hebben de auto het weekend niet gebruikt. Je loopt zo vanaf het park door het bos naar het dorpje Otterloo met gezellige terrasjes. Ook loop je zo de prachtige Veluwe op met zijn bossen, heiden en zandverstuivingen.

Wij komen hier vast weer een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Heerlijke plek!

Christel,
30-4-2018

Een heerlijk luxe huis in een prachtige omgeving. Ons dochtertje van drie vond de kinderkamer én het zwembad / meertje op het park geweldig. Fietsen gehuurd bij de plaatselijke fietsenhandelaar en de bossen in. We hebben een heerlijk weekend gehad!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Wat kan vakantie in Nederland toch mooi zijn!

Marcel en Anita Visser,
8-4-2018

Prachtig modern ingerichte vakantiewoning, niets ontbreekt.

Zelfs een mooie open haard (op gas) welke zowel binnen als buiten sfeer brengt.

De auto mag bij het huisje op dit mooie vakantiepark. In de zomer kan je waarschijnlijk lekker in het zonnetje aan de waterkant vissen. Was bij ons nog net te vroeg in het seizoen. Je komt hier dus heerlijk tot rust.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Een prachtig huis op een prachtige plek!

Dirk en Jacelien,
4-4-2018

Een heerlijk vakantiehuis met veel privacy aan het water en het huis is van alle gemakken voorzien. Of je nu met kinderen of alleen volwassenen gaat het is in het huis en op het park goed toeven. Je kan vanaf het park zo de Veluwe op om heerlijk te wandelen. We hebben genoten van ons weekend!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fijne vakantieplek!

fam K,
14-3-2018

Wederom een fijne vakantie gehad. Fijne vakantiewoning. Compleet ingericht. Mooi park op goede locatie op de Veluwe.

Gereisd met partner in maart 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ginkel 33 in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ginkel 33 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.