Géén boekingskosten
NederlandGelderlandOtterloVakantieparken OtterloVakantiepark EuroParcs De Zanding

Vakantiepark EuroParcs De Zanding

NederlandGelderlandOtterlo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Zanding voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 385 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In het kleine en groene plaatsje Otterloo vind je vakantiepark De Zanding. In de zomer zijn hier veel vakantiegangers te vinden, dus de rustzoeker kan beter buiten het hoogseizoen hier verblijven. Het park ligt aan een natuurmeer met strand, beschikt over een wellness en over een overdekt zwembad. In de natuur rondom het park valt goed te fietsen

Contact

385 Reviews over EuroParcs De Zanding

• 2KvE24-09-2022

Wat een teleurstelling

Bij aankomst werden we naar Berkel 4 ons geboekte chalet gestuurd, na 20 minuten zoeken eindelijk gevonden, wat een slechte bewegwijzering, het chalet ligt ah einde vh park midden tussen de oude stacaravans in, er is één huisje Berkel 4, bij het boeken zag ik al halvers het uitzicht maar dacht…dat moet gek gaan! Maar niet dus! Begrijp sws niet dat je zo’n modern chalet tussen de oude zooi plaatst, heel bijzonder! ‘s Avonds is het pikdonker, er is geen straatverlichting dus nog een rondje om kun je wel vergeten! Jammer dat we wéér teleurgesteld zijn…ook op dit park! De receptie belde nog wel na mijn bericht, tegen betaling konden wij naar een ander modern chalet of naar een ouder type stacaravan zonder bijbetaling! Dit niet gedaan! Slechte service!!

• 1jdm05-09-2022

Diep teleurstellend

Ons geboekte onderkomen kwam totaal niet overeen met de foto’s op de website. Het huisje was ontzettend smerig: heel vieze vloer, ontlasting in het toilet, haren op de toiletbril, schimmel in de douche, stinkend huisje, kapot meubilair, asbak met peuken op tafel etc. Conclusie: niet schoongemaakt. Met deze mededeling naar de receptie gegaan, daar kregen we te horen dat de schoonmaak het erg druk had. Er zou iemand komen om de boel alsnog te poetsen, na een uur wachten nog steeds niemand. Terug naar de receptie en daar konden de medewerkers niks voor ons betekenen. Aangegeven dat we graag een ander huisje zouden willen (ook tegen bijbetaling) dat kon niet. Omdat dit huisje niet met een kleine “poetsbeurt” weer in orde zou zijn besloten liever te willen annuleren, uiteraard kon dat ook niet! Er was geen manager aanwezig, er kon niks voor ons worden gedaan, uiteindelijk diezelfde dag nog naar huis te gaan. Voor ons nooit meer!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Zahradnik14-08-2022

Fantastische plek voelt als thuiskomen

Wij zaten op de Jeneverbes nummer 41 aan een doodlopend straatje aan het aangelegde water heerlijk rustig en een mooi chalet cube 4 persoons met 2 badkamers niet verwacht. Voor ons was het 3 kwartier rijden maar meteen al het goede gevoel hebben van vakantie , weg van alle onrust je hoort de natuur hier weer. Wij waren hier 12 dagen en hebben veel gefietst in de omgeving met vele knooppunten van de hoge Veluwe , alleen viel ons de toegang tot het park de hoge Veluwe erg tegen€11,30 pp en we hebben niet eens iets bezocht aangezien we de hond mee hadden we fietsten er alleen overheen naar de Loenense waterval ( dat was korter)we hebben ze weer even gesponsord😂 In Harskamp een grote Plus te vinden maar in Otterlo zelf een grote Spar, heerlijk ijsje bij Wallis op terras. Wij zijn een aantal keren in de zwemplas geweest bij de huisjes a/h water.Naast park de Zanding hei lekker wandelen met de hond of mtb

• 5Eetgelegenheden
  • 9Hans14-08-2022

Fijne vakantie

Wij verbleven in een prachtige L-cube. Bij aankomst waren we positief verrast door de luxe van het huisje. Met de hoge temperaturen was de aanwezigheid van een airco een onverwachte meevaller. Het park boek je wat ons betreft vooral voor het huisje en de omgeving, want er is superveel te doen in de nabijheid, en het park zelf ligt tegen de hoge Veluwe aan. Op het park zelf is er dan weer minder te ondernemen. Tevens zijn de faciliteiten niet berekend op het grote aantal huisjes, waardoor alles al snel vol is. Het restaurant (matig overigens), parkshop en vooral zwembad is eigenlijk te klein voor de aantallen gasten. De zwemvijver is heel leuk met mooi weer, maar ook wel een beetje vies en te ondiep voor onze wat oudere Kids. Een buitenzwembad zou echt een mooie toevoeging hier zijn. Al met al een top vakantie gehad.

• 7Activiteiten
  • 8L.10-08-2022

Mooi park

Het park is mooi en nieuw. Wij verbleven met zijn drieën in het Geheim van Otterlo (huisnummer 3). Het huisje heeft zowel binnen als buiten veel ruimte. Ligt tussen de bomen waardoor het in huis lekker koel bleef. Ook gaf dit veel privacy. De bedden waren niet geweldig maar zo goed als thuis slaapt het nergens.

Op het park is veel te doen voor kinderen. Het animatieteam organiseert veel leuke activiteiten voor jonge kinderen. Het zwembad is prima, maar hier is geen toezicht aanwezig. Er stond op bordjes vermeld dat er geen speelattributen mee het zwembad in mochten. Door het gebrek aan toezicht werd dit toch volop gedaan wat een grote bron van irritatie was. Denk hierbij aan (strand)ballen die rakelings langs jonge kinderen werden geslagen.

De parkshop is klein maar alle dagelijkse boodschappen zijn voorhanden. Ook hebben ze elke dag versgebakken broodjes waar we graag gebruik van maakten. Kortom: een prima verblijf.

• 7Onderkomen
  • 8Vakantie gezin18-07-2022

Fijn vakantiepark voor jonge kinderen

Park: netjes en goed onderhouden, aardig personeel, mooie omgeving, voldoende faciliteiten voor vooral jonge kinderen. De elektrische laadpalen zijn niet elke dag beschikbaar. Huisje Ginkel 12: netjes, goed onderhouden, schoon, onderhouden tuin met terras, voldoende wifi, horen voor de ramen, leuk ingericht en lekkere douche. De tv ontvangst hapert, geen kast ruimte voor boodschappen, muffe geur in de slaapkamer met tweepersoons bed (ketel staat in de kast) airco geen overbodige luxe (temperaturen lopen op tot over de 30 graden) Zon in de tuin pas na 13:00 uur.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Omanja14-11-2021

Wij zullen geen gebruik meer maken van deze villa

Ruime nieuwe villa. Helaas niet schoon. Problemen werden wel snel opgelost maar hadden niet nodig geweest als de woning schoon was geweest

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Dorien Bolhuis20-09-2021

Fantastisch verblijf met jonge kinderen

Een zeer prettig park. Voor jonge kinderen genoeg te doen op het park. En met de app kun je verschillende dingen bestellen of reserveren. Een goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Boven een mooi en net park. Met zeer goede en nette accommodaties.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Carla Schaap-Smit20-09-2021

Perfect, nooit verwacht

Onwijs leuk verblijf gehad. Had langer willen verblijven, maar helaas onze tijd was om. Nooit verwacht in Nederland een geweldige tijd te hebben gehad, maar nu ervaren dat je niet naar het buitenland hoeft om een mooi stukje Nederland te ontdekken. Komen zeker snel terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Wilbert Lammers07-09-2021

Ik vond het een hele mooie ervaring

Dit park is een stapje hoger in luxe. De accommodatie is next level. We kwamen in ons huisje aan, het inchecken ging erg soepel. Daar stonden flessen frisdrank 2 flessen witte wijn en chips klaar. Flessen wijn en frisdrank gekoeld. Bedden netjes opgemaakt. Huisje was schoon en smaakvol ingericht. Tuin was netjes onderhouden net als de rest van het park. Voor de kinderen was er genoeg georganiseerd. Het eten in het restaurant was lekker. Ontbijt service was goed verzorgd met allemaal verschillende producten. Ik kan een bezoek aan dit park aanraden. Ook de omgeving van otterlo is erg mooi. Genieten van een wandeling of fiets tocht.

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark EuroParcs De Zanding info