Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Eikenhof in het Nederlands

Slechte bedden

Fredie,
28-10-2017

Goed ontbijt, prima badkamer. Kamer nogal gedateerd niet heel schoon, en slechte bedden,met name het kinderbed is ronduit slecht.s'avonds ging de kachel uit waardoor we met jas aan hebben gezeten

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Erg gedateerd

Marian
12-8-2016

Geboekt op de positieve reviews die we lazen. Maar het viel erg tegen. De slaapkamer en badkamer waren erg gedateerd en het rook er niet fris, een muffe kamer. Toilet werkte niet goed, de gastvrouw was hiervan op de hoogte maar er werd niets aan gedaan. We konden niet na elkaar naar het toilet omdat het erg lang duurde voordat de stortbak volliep.

De gastvrouw was erg vriendelijk, het ontbijt karig (wel met verse, zelfgemaakte producten).

De lokatie was heerlijk rustig aan een zandweg op een ruim terrein.

Gereisd met partner in juli 2016

Goed overnachtings adres

Sandra de Munck
15-7-2012

Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooi en zeer rustig gelegen. Heerlijk eigen gemaakt brood en jam bij het ontbijt. Voor ons zeker een aanrader mochten we weer richting de Veluwe gaan.

Gereisd met partner in juli 2012

Prachtige omgeving

Ursula Visser
22-4-2010

De B&B is gevestigd op het platteland van Otterlo in een geweldige omgeving. Er is ruime parkeergelegenheid. Het is een kleine boerderij waar wij de zolderkamer hadden (is als gezinskamer aangegeven). Toilet en douche op de begane grond dient gedeeld te worden met de gastvrouw. Trapje naar de kamer is stijl en smal. Op de kamer is een ruim tweepersoonsbed (slaapt goed) een 1 persoons bedstee en een zitje voor 2 personen. Daarnaast een wasbak met warm en koud water (lastig te bereiken - afstapje -). In de morgen zingen de vogels dat het een lieve lust is. Kamer is schoon, evenals sanitair. Ontbijt met zelf gebakken brood en zelfgemaakte overheerlijke jam! Vriendelijke gastvrouw.

Verbeterpunt(en):

Nadeel: kamer is niet af te sluiten (geen sleutel/slot), geen TV of radio in de kamer. Voor 50 euro per nacht hadden we dit wel verwacht.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eikenhof in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.