Tijdelijk €25 aanbetaling

Eikenhof

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Eikenhof

• 5Fredie28-10-2017

Slechte bedden

Goed ontbijt, prima badkamer. Kamer nogal gedateerd niet heel schoon, en slechte bedden,met name het kinderbed is ronduit slecht.s'avonds ging de kachel uit waardoor we met jas aan hebben gezeten

• 5Marian12-08-2016

Erg gedateerd

Geboekt op de positieve reviews die we lazen. Maar het viel erg tegen. De slaapkamer en badkamer waren erg gedateerd en het rook er niet fris, een muffe kamer. Toilet werkte niet goed, de gastvrouw was hiervan op de hoogte maar er werd niets aan gedaan. We konden niet na elkaar naar het toilet omdat het erg lang duurde voordat de stortbak volliep. De gastvrouw was erg vriendelijk, het ontbijt karig (wel met verse, zelfgemaakte producten). De lokatie was heerlijk rustig aan een zandweg op een ruim terrein.

• 8Sandra de Munck15-07-2012

Goed overnachtings adres

Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooi en zeer rustig gelegen. Heerlijk eigen gemaakt brood en jam bij het ontbijt. Voor ons zeker een aanrader mochten we weer richting de Veluwe gaan.

• 7Ursula Visser22-04-2010

Prachtige omgeving

De B&B is gevestigd op het platteland van Otterlo in een geweldige omgeving. Er is ruime parkeergelegenheid. Het is een kleine boerderij waar wij de zolderkamer hadden (is als gezinskamer aangegeven). Toilet en douche op de begane grond dient gedeeld te worden met de gastvrouw. Trapje naar de kamer is stijl en smal. Op de kamer is een ruim tweepersoonsbed (slaapt goed) een 1 persoons bedstee en een zitje voor 2 personen. Daarnaast een wasbak met warm en koud water (lastig te bereiken - afstapje -). In de morgen zingen de vogels dat het een lieve lust is. Kamer is schoon, evenals sanitair. Ontbijt met zelf gebakken brood en zelfgemaakte overheerlijke jam! Vriendelijke gastvrouw.

Verbeterpunt(en): Nadeel: kamer is niet af te sluiten (geen sleutel/slot), geen TV of radio in de kamer. Voor 50 euro per nacht hadden we dit wel verwacht.

Bed & Breakfast Eikenhof info

• Adresgegevens