Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag25°12°
6,9

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten6,4

In het kleine en groene plaatsje Otterloo vind je DroomPark De Zanding. In de zomer zijn hier veel vakantiegangers te vinden, dus de rustzoeker kan beter buiten het hoogseizoen hier verblijven. Het park ligt aan een natuurmeer met strand, beschikt over een wellness en over een overdekt zwembad. In de natuur rondom het park valt goed te fietsen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

302 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding in het Nederlands

Fijn gehad

Suzanne,
9-8-2017
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7

Wij hebben met ons gezinnetje op de camping gestaan. Wel wat verouderd maar verder fijn gehad. Meer speeltoestellen bij de veldjes zou gewenst zijn maar wij hebben ons gered. We hadden mooi weer dus lekker bij het meer verbleven. Onze kleine meid was alleen weggelopen dachten we maar mevrouw zat lekker bij de receptie televisie te kijken. De dames hadden haar en ons (je raakt toch bezorgd) goed opgevangen. Leuk contact gehad met de meiden en zij hadden onze leuke tips gegeven om met de kinderen te doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping maar geen echte camping meer

Jer Mar,
7-8-2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Erg toeristisch erg druk. Snelweg door het park. Komen en gaan van auto's. Kindertrein erg hinderlijk. Hoop kabaal met speakers met muziek op de trein. Niet meer voor herhaling vatbaar.!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Uitstekend park

Henk Mellema,
6-8-2017
  • Activiteiten8

Mooi onderkomen, bij aankomst zeer schoon. Door de zeer verzorgde groenvoorzieningen ziet het park er prachtig uit. Horeca prima. Er wordt veel georganiseerd voor de kids. En dan de ligging, je loopt zo de Hoge Veluwe op.... Kan haast niet beter!

Super vakantiepark

W schalley,
3-8-2017
  • Activiteiten7

Het is een super park goed onderhouden huisje ook goed personeel zeer behulpzaam en vriendelijk ook bij de horeca van het park parkshop klein maar best veel te krijgen en niet overdreven duur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super

Kirsten Iwan en de kids,
28-7-2017
  • Activiteiten10

Droompark de zanding....... De naam zegt het al droompark. Echt een super mooi park, met mooie accommodatie's. Heel mooi strand voor jong en oud. Gezellig restaurant direct aan het strand. En een super leuk animatie team. Wij hebben een perfect weekje gehad bij droompark de zanding. Zeker voor herhaling vatbaar. 😀

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk Park! Herhaling Vatbaar?

ErikdeJ,
17-7-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9

Prachtige locatie.

Mooi park, veel natuur, goed onderhouden en netjes. Daarnaast is er veel in de omgeving te doen!

Veel water, heerlijk voor de kinderen aan t meertje (1 meter diep of 2,5 meter diep).

Animatieteam was top! Werd veel georganiseerd en met groot enthousiasme, de kinderen hebben genoten!

Leuk simpel binnenzwembad voor de minder mooie dagen.

Huisje ziet er luxe uit (Cube 4) ook de inrichting oogt luxe. Maar luxe uitstraling zegt niet alles.

De bank en stoelen zaten helaas helemaal niet lekker.

De bedden waren doorgelegen en matrassen ingezakt. Toen we hierover begonnen bij de receptie kwam er met moeite een oplossing, andere matrassen.

Deze werden gebracht, pasten echter niet op de boxsprings (staken beide 10cm uit), maar werd zo achter gelaten. Deze twee verschillende matrassen lagen nog slechter (lees keihard). Toen we weer kwamen om een oplossing had de receptie niks voor ons. Hebben met moeite onze oude matrassen terug gekregen. Toen deze gebracht werden kon er geen goed woord vanaf bij de medewerkers.

We vonden het erg jammer dat het zo "opgelost" werd. De service wat dit betreft dus niet goed.

Verder was het huisje in redelijke staat: Er zijn geen rookmelders/ co melders aanwezig in het huisje. Het licht in de slaapkamer was defect / regelmatig flikker verlichting. De doucheknop was slecht in te stellen helemaal stroef gedraaid. Maar na onze eerdere ervaring m.b.t. service wilden we niet meer "klagen" want zo voelde het voor ons, alsof we lastig waren en klaagden. Dit kan nooit de instelling zijn lijkt mij. Je merkt dat de huisjes inmiddels wat jaartjes verblijf van diverse gasten hebben overleefd.

Al met al een leuke vakantie qua omgeving qua park.

Qua huisje en service weet ik niet of wij nog terug komen.

Top!

Kim,
16-7-2017
  • Activiteiten10

Wat een mooi park en wat een fantastische ligging! Hier kom je echt tot rust. De accomodatie (cube luxe, Jeneverbes 15) was ver boven verwachting. Wát een mooi huisje met geweldige inrichting. Alles erop en eraan. Voor de kinderen ook genoeg te doen. Onwijs leuk animatie team. Vooral het treintje naar de minidisco was erg leuk. Kortom...helemaal top en absoluut voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De accomodatie was top qua huis en ligging( nr.33)

Familie Frigge,
21-6-2017
  • Onderkomen8

Met de mooie omgeving kun je alle kanten op wat betreft natuur en cultuur.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prachtig park

Kroon,
16-6-2017
  • Activiteiten8

Droompark De Zanding in Otterloo. Fantastisch park met uitstekende service. Aangekomen in het park kwam een medewerker vragen of alles naar wens was. We hadden een chalet 4B gehuurd met 4 personen. Zeer mooi schoon chalet met alles erop en eraan. Daar kunnen parken van andere keten bij lange na niet aan voldoen. Ik snap de negatieve reacties ook niet. Alle chalets of Units zien er verzorgd uit. Voldoende ruimte om je heen. Wij komen hier zeker nog eens terug en het vaker gebeuren. . Alle lof voor de mensen in de receptie en het winkeltje. Ga zo door.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

lindaenjohan,
7-6-2017
  • Activiteiten8

Tijdens pinksterweekend hier vakantie gevierd in een 10 persoonshuisje. Huisjes zijn vrij nieuw en best ruim. Leuke tuin erbij mooie beplanting. Leuke recreatieplas. Onze jongens hebben heel wat uurtjes gevoetbald op het sportveld. Het zwembad is niet groot maar prima voor een uurtje vermaak. Snackbar is betaalbaar en het eten is daar lekker. Winkeltje heeft een beperkt assortiment maar de broodjes waren prima. Veel te doen in de omgeving. Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark De Zanding in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark De Zanding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.