Vakantiepark DroomPark De Zanding

7,3

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten6,7

Omschrijving
In het kleine en groene plaatsje Otterloo vind je DroomPark De Zanding. In de zomer zijn hier veel vakantiegangers te vinden, dus de rustzoeker kan beter buiten het hoogseizoen hier verblijven. Het park ligt aan een natuurmeer met strand, beschikt over een wellness en over een overdekt zwembad. In de natuur rondom het park valt goed te fietsen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

297 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding in het Nederlands

Leuk Park! Herhaling Vatbaar?

ErikdeJ,
17-7-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Prachtige locatie.

Mooi park, veel natuur, goed onderhouden en netjes. Daarnaast is er veel in de omgeving te doen!

Veel water, heerlijk voor de kinderen aan t meertje (1 meter diep of 2,5 meter diep).

Animatieteam was top! Werd veel georganiseerd en met groot enthousiasme, de kinderen hebben genoten!

Leuk simpel binnenzwembad voor de minder mooie dagen.

Huisje ziet er luxe uit (Cube 4) ook de inrichting oogt luxe. Maar luxe uitstraling zegt niet alles.

De bank en stoelen zaten helaas helemaal niet lekker.

De bedden waren doorgelegen en matrassen ingezakt. Toen we hierover begonnen bij de receptie kwam er met moeite een oplossing, andere matrassen.

Deze werden gebracht, pasten echter niet op de boxsprings (staken beide 10cm uit), maar werd zo achter gelaten. Deze twee verschillende matrassen lagen nog slechter (lees keihard). Toen we weer kwamen om een oplossing had de receptie niks voor ons. Hebben met moeite onze oude matrassen terug gekregen. Toen deze gebracht werden kon er geen goed woord vanaf bij de medewerkers.

We vonden het erg jammer dat het zo "opgelost" werd. De service wat dit betreft dus niet goed.

Verder was het huisje in redelijke staat:

Er zijn geen rookmelders/ co melders aanwezig in het huisje.

Het licht in de slaapkamer was defect / regelmatig flikker verlichting. De doucheknop was slecht in te stellen helemaal stroef gedraaid. Maar na onze eerdere ervaring m.b.t. service wilden we niet meer "klagen" want zo voelde het voor ons, alsof we lastig waren en klaagden. Dit kan nooit de instelling zijn lijkt mij. Je merkt dat de huisjes inmiddels wat jaartjes verblijf van diverse gasten hebben overleefd.

Al met al een leuke vakantie qua omgeving qua park.

Qua huisje en service weet ik niet of wij nog terug komen.

Top!

Kim,
16-7-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wat een mooi park en wat een fantastische ligging!

Hier kom je echt tot rust.

De accomodatie (cube luxe, Jeneverbes 15) was ver boven verwachting. Wát een mooi huisje met geweldige

inrichting. Alles erop en eraan.

Voor de kinderen ook genoeg te doen. Onwijs leuk animatie team. Vooral het treintje naar de minidisco was erg leuk. Kortom...helemaal top en absoluut voor herhaling vatbaar!!

De accomodatie was top qua huis en ligging( nr.33)

Familie Frigge,
21-6-2017
  • Onderkomen8

Met de mooie omgeving kun je alle kanten op wat betreft natuur en cultuur.

Prachtig park

Kroon,
16-6-2017
  • Activiteiten8

Droompark De Zanding in Otterloo. Fantastisch park met uitstekende service. Aangekomen in het park kwam een medewerker vragen of alles naar wens was. We hadden een chalet 4B gehuurd met 4 personen. Zeer mooi schoon chalet met alles erop en eraan. Daar kunnen parken van andere keten bij lange na niet aan voldoen. Ik snap de negatieve reacties ook niet. Alle chalets of Units zien er verzorgd uit. Voldoende ruimte om je heen. Wij komen hier zeker nog eens terug en het vaker gebeuren. . Alle lof voor de mensen in de receptie en het winkeltje. Ga zo door.

Aanrader!

lindaenjohan,
7-6-2017
  • Activiteiten8

Tijdens pinksterweekend hier vakantie gevierd in een 10 persoonshuisje. Huisjes zijn vrij nieuw en best ruim. Leuke tuin erbij mooie beplanting. Leuke recreatieplas. Onze jongens hebben heel wat uurtjes gevoetbald op het sportveld. Het zwembad is niet groot maar prima voor een uurtje vermaak. Snackbar is betaalbaar en het eten is daar lekker. Winkeltje heeft een beperkt assortiment maar de broodjes waren prima. Veel te doen in de omgeving. Wij hebben een top vakantie gehad!

Leuk, maar niet meer

R.,
6-6-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

absoluut geen internet, zelfs niet als je er voor betaald hebt.

De bedden zijn ongemakkelijk (slecht), huisje best wel vies (veel spinnewebben)

waardeloos

W.geertman,
23-5-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Slecht onderhouden z.g. comfort plekken, stroom, water en kabel tv paal moest eerst ontdaan worden van alle onkruid wat zo'n 60 cm hoog stond. Wifi signaal veel te zwak, onderhouds voertuigen rijden af en aan en zorgen voor de nodige stofwolken. Het veld is hobbelig en bijna geen gras. Zwembad voor ons oude van dagen fantastisch!!!! Het bungalow park ook prachtig om te zien of doorheen te wandelen. Maar kamperen Nooit meer !!!!

Goed toeven op dit park. Mooie vakantie woningen.

H. Sluijter,
17-5-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Park is zeer mooi aangelegd. Wel jammer dat er steeds minder kampeermogelijkheden zijn. Wij komen hier al jaren en dat zie je helaas steeds minder worden. De nieuw geplaatste vakantiewoningen etc. zijn erg mooi.

Mooi park aan de Veluwe

Roxane,
14-5-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooi park met nieuwe huisjes, leuke speeltuintjes voor de kinderen, geen overheersende maar leuke annimatie. Eenvoudig zwembad maar voor ons meer dan genoeg. Met mooi weer leuk strand aan het meer. Dicht bij mooie wandel en fietsroutes en prima uitvalbasis voor dagatracties.

Prachtig verzorgd park!

Nannie,
31-3-2017
  • Onderkomen10

Ik kan mij totaal niet vinden in de paar negatieve reviews die ik hier lees. Mijn ervaring is alleen maar positief. Misschien ligt het aan het type huis en de ligging op het park. Wij logeerden in huis Ginkel33 en hebben genoten! Superluxe, schoon, ruim, mooie tuin, rustige ligging, totaal geen overlast van verkeersgeluiden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Het is idd wat donker op het park hier en daar 's avonds. Het park zelf is schoon, prachtig aangelegd en heeft een mooie zwemvijver. De pannenkoeken vonden wij heerlijk!

Wat wij gezien hebben van de kampeerplaatsen, die lijken allemaal wat langs de weg te liggen. Idd een drukke weg.

Wij zijn echt wel wat gewend, hebben al veel gezien, maar dit park en huis Ginkel33 staan voor ons bovenaan de lijst. Wij komen zéker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark De Zanding in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark De Zanding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.