Vakantiepark DroomPark De Zanding *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Assendelft

Prachtige accommodatie op prima park

Assendelft,
6-9-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Wij hadden last-minute een CUB6L huisje (Jeneverbes 27) geboekt voor een week, een prachtige accommodatie met een goede ligging op een hoek. Het huisje was zeer nieuw met veel comfort: twee badkamers, complete keuken(Senseo (voor de vakantie vergeven ;-) ), oven en vaatwasser), comfortabel zitmeubilair. Dakterras met luxe loungeset en een fantastische ingebouwde gashaard zodat deze ook buiten zichtbaar was en hier ook heerlijke warmte afgaf voor extra lang buiten zitten. Schoonmaak was prima in orde. Minpunten? De bedden waren wat krap bemeten met harde matrassen. Geen buitenverlichting, verbeterpuntje. V.w.b. het park zelf: de wifi was waardeloos (de week erop zaten wij in Drenthe op een park met glasvezel, tot groot geluk van onze zoon van 15), zwembad eenvoudig voor tieners. Restaurant ruim voldoende, snackbar voldoende. Wel veel te vroeg dicht allebei! Parkwinkel zeer matig, grote Spar op 5 min. Ligging super, nabij Nationaal Park.