Vakantiepark DroomPark De Zanding

• Activiteiten6,7

6 reacties Vakantiepark DroomPark De Zanding

Dvd speler

Anita, 13-12-2017
Weet iemand of er in de 6 pers kubus huisjes een dvd speler aanwezig is?
0 reacties

Senseo

Jm koster, 22-5-2014
Weet iemand of er in de chalet b een senseo apperaat staat of een gewoon koffiezetapperaat??

internet

H Pieterse, 27-4-2014

Is er wifi waarmee ik vanuit de caravan draadloos (of via een aansluiting op een servicepunt bij de caravan) internet op kan? Zo ja, zijn daaraan kosten verbonden?

Wij hebben een Type VL10: comfortplaats 10 Amp. besproken voor de maand juni 2014.

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

Bouw werkzaamheden op het droompark in 2014 ?

elizabeth, 4-4-2014

Wij hebben het voornemen eind Augustus begin September naar deze camping toe te gaan maar door het lezen van alle bouwactiviteiten gaan we twijfelen.

Kan iemand vertellen dat ze in 2014 klaar zijn met bouwen ? Of gaat dit nog jaren door ?

visvijver

sybren, 14-7-2013

goede avond

ik had een vraagje ik heb julie website bekeken het ziet er superuit

maar ik kan 1 ding niet vinden maar meschien staat het er wel op je site

kan je ook vissen op de camping of niet

vriendelijke groet sybren.van der Elst.

huisdieren

Elly Rikken, 26-4-2013
Mag er ook een hond mee op weekend op De Zandig