Vakantiepark DroomPark De Zanding

6.5Voldoende

• 6.3Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 6.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In het kleine en groene plaatsje Otterloo vind je DroomPark De Zanding. In de zomer zijn hier veel vakantiegangers te vinden, dus de rustzoeker kan beter buiten het hoogseizoen hier verblijven. Het park ligt aan een natuurmeer met strand, beschikt over een wellness en over een overdekt zwembad. In de natuur rondom het park valt goed te fietsen

325 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding

• 7Ronald03-01-2020

Mooi park en omgeving, beheer bungalows moet beter

We zijn gedurende de kerstvakantie in dit park verbleven. Park zag er netjes uit, goed onderhouden en er was veel sfeervolle kerstverlichting aanwezig. Bungalow zelf viel tegen. Van buitenaf zien ze er strak en modern uit maar binnen in gaf het een uitgeleefde indruk. Stoffering van bank was echt al op, douchekraan en douche die klemden en vol kalk zaten, kasten beschadigd etc. Ook de schoonmaak was alleen voor het gezicht gedaan. Onder de bedden en in de inbouwkast was het ronduit smerig. Nadruk lijkt te veel op verkoop en te weinig op onderhoud/beheer te liggen. Gedurende de kerstvakantie werden er diverse activiteiten georganiseerd. Communicatie hierover was slecht. Animatieteam adverteerde alleen hun activiteiten in folder en App. Huifkartocht en lichtjestocht moest je ontdekken via bord naast receptie. Restaurant was netjes, sfeervol en lekker. Vriendelijk personeel. Slecht dat vuurwerkvrij opeens opgeheven werd.Gevolg: veel herrie

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 2019
    4Herman31-12-2019

Waarschijnlijk niet weer

Het eerste huisje waar we in zouden verblijven, was ronduit goor: plakkerige vloer, vies fornuis, vensterbanken vol schimmel, etc. Wel vriendelijk geholpen bij het vinden van een oplossing. Dit resulteerde in een flinke bijbetaling en naar een groter en goed onderhouden huis. Helaas begonnen de afvoeren van de badkamers verstopt te raken tot lekkage vanuit het plafond aan toe. Op eerste kerstdag bij het Italiaanse restaurant aan het 'buffet' deelgenomen. Ronduit schandalig: weinig keus, niet of laat aangevuld en de kwaliteit was van diepvriesniveau. Het park zelf ziet er wel mooi uit en de mensen op het park zijn zeer vriendelijk. De basis is ons inziens echter niet op orde.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Mevr.Dallinga16-12-2019

Uitstekend verblijf en geweldig park

Wij verbleven 2 dagen van 5 t/m 7 december in een tiny house op Droompark de Zanding..het was sfeervol en modern ingericht en ondanks de naam tiny van alle gemakken voorzien..Wij zijn al eerder in het jaar geweest in februari en toen was ons verblijf ook zeer aangenaam...mooi park..vriendelijke medewerkers...mooie omgeving...kortom wij raden iedereen aan om dit park te bezoeken.

• 9Onderkomen

• 7Mirte15-12-2019

Prima! Maar wel wat prijzig voor wat je krijgt

Wij verbleven 2 nachten in een Tiny House. Leuk, maar best prijzig voor wat je krijgt. Hadden ook het idee dat andere Tiny houses mooier/knusser waren ingericht dan die van ons. Bijv. een kacheltje en leuk aangekleed. Dit had die van ons niet... dit hadden we wel verwacht! Leuk dat je zelf je hottub aan mag stoken, maar ze hadden hier wel bij mogen zeggen dat het wel 4/5 uur kan duren voordat deze warm is! Één grote zak hout is daarbij ook lang niet genoeg helaas... kleine dingetjes, maar was wel fijn geweest als we dit wisten. Hebben niet van de hottub kunnen genieten, jammer! Douche was ook al heel gauw ijskoud, kan maar één douchebeurt mee. Verder mooi park en prima service! Tip: ga in de zomer. Dan kan je wat sneller gebruik maken van de hottub ;)

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9Frans20-11-2019

Fantastisch park

Geweldig park. we zaten in een tiniy hous zo leuk knus ligt mooi in de bossen. Je komt daar heerlijk tot rust. Er zit alles in het tiny house. Je slaapt boven lekker romantische kijk je naar de sterren hemel. Het park ligt zeer centraal je bent zo in Arnhem. Het is zeker de moeite waard om dit eens mee te maken. Er is ook een zwembad en restaurants en een winkel.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 6Fam. Louwerse20-09-2019

Een park met een MAAR............................

• Er wordt op dit park gebouwd! en gerenoveerd. Dat geeft behoorlijk wat geluidsoverlast
    • Het park pretendeert kindvriendelijk te zijn. Dat is het niet. Er wordt VEEL te hard gereden en de directie is er mee bekend, maar doet er niets aan.
    • 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 5San16-09-2019

Een gemis aan klantvriendelijkheid.

Wij zaten in een 4 persoons tinyhouse met ons zoontje van 1. Dit huis zou ik afraden wanneer je een klein kind hebt, aangezien er veel stijle trappen zijn en er weinig ruimte is voor het bedje van je kind.

De week na de zomer varkentie is het erg rustig op het park, met als nadeel dat het winkeltje en de bar overdag dicht is.

Verder vonden wij het erg kinderachtig dat we achteraf te horen kregen dat we los hout moesten kopen om de hottub mee aan te steken. Dit stond niet vermeld in de brochure. Uiteindelijk zijn we een dag eerder weg gegaan. Als positief punt is de ligging (aan de Veluwe) geweldig om te fietsen en te wandelen. Het park zelf een gastvrijheid valt wat tegen.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Emiel, Technisch Beheerder, 17-09-2019

Beste San, Allereerst bedankt voor uw beoordeling en feedback. Op onze website staat bij de accommodatie vermeld dat het hout wat je nodig hebt voor de barbecue en hottub bij de lobby te koop is. Ik vroeg me af welke brochure je gelezen hebt om je te oriënteren voor dit verblijf.

We zouden het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Frans van Marle09-09-2019

Prachtig

Dat alles prima voor ons was. Mooie camping

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 5Maar05-09-2019

Prachtige omgeving, slechte schoonmaak

Dit park ligt in een prachtige omgeving, de dag van aankomst was er een event voor nieuwe klanten voor de huisjes in Spanje. Omdat het event plaats vond en de bediening en koks daar aanwezig waren konden we op het terras alleen drinken bestellen. Bijzonder dat je je 'oude' klanten niet verzorgd. Wij zaten in een tiny huisje. Dat stuk was erg leuk aangelegd! Bij aankomst van het huisje was deze alles behalve schoon. Na vervolgens dit aan te hebben aangegeven bij de receptie zou er een schoonmaak team komen. Ze kwamen onder het ontbijt even gingen met ons in discussie dat het niet mogelijk was dat het zo vies was. De sporen zaten in het toilet, de lege verpakking lagen in de douche en naast het bed en het aanrecht lag vol kruimels. Geen fijn vakantie gevoel. Bij het uitchecken dit nogmaals aangegeven. Er werd helaas niks aan gedaan. Het bed kraakte ook. Dit is dezelfde dag door de technische dienst goed opgelost. Dat was fijn

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Carla, Technisch Beheerder, 11-09-2019

Beste Maar, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We streven ernaar om onze gasten op de juiste manier te helpen. Daarom zouden we het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Carla

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6de Vries01-09-2019

Leuke tiny house, maar park niet weer.

Tiny House met vriendinnen gereserveerd. Heel fijn dat mogelijkheid er was voor vroege check in en late check out. Hotelservice was ook erg fijn. Mooie bosrijk plek. De Tiny Houses staan in een cirkel om een kampvuur plaats en een gezamenlijke hot tub. Park heeft diverse modellen en formaten woningen. Ziet er netjes/ luxe uit, staan wel dicht op elkaar. Zwembad, restaurant, meertje/ strandje en winkeltje prima, behalve bijna dubbele prijzen in het winkeltje. Helaas was onze tiny house van een particulier en konden we niet bij de tuinkussen voor de houten/ stenen banken. Zat erg onprettig. Daarnaast was bleek de hot tub defect te zijn. Dit op middag van aankomst benoemd, maar bij uitchecken was reactie dat we dit eerder hadden moeten melden en dat er niks aan te doen was... Tiny house was een leuke en nieuwe ervaring, maar erg prijzig en niet in verhouding.

• 7Onderkomen

Carla, Technisch Beheerder, 11-09-2019

Hallo de Vries, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We streven ernaar om onze gasten op de juiste manier te helpen. Daarom zouden we het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Carla

Gereisd met vrienden in augustus 2019

18 tips over Vakantiepark DroomPark De Zanding

• Sophie, 27-05-2014

Super fietsomgeving, Arnhem en Ede vlakbij. Aanrader: Burgers' Zoo!!!

• Nancy, 06-05-2014

De service in het restaurant was perfect, erg kindvriendelijk!

• a eikelenboom, 27-07-2012

Bezoek ook eens de passiflorahoeve. Dit is een vlindertuin. Verwacht niet dat het groot is, maar het ligt maar een paar kilometer verderop en is toch wel de moeite waard.

6 vragen over Vakantiepark DroomPark De Zanding

• Anita, 13-12-2017

Dvd speler

Weet iemand of er in de 6 pers kubus huisjes een dvd speler aanwezig is?

• Jm koster, 22-05-2014

Senseo

Weet iemand of er in de chalet b een senseo apperaat staat of een gewoon koffiezetapperaat??

Wim, 14-07-2014

In chalet B is geen Senseo, ook een parasol is niet aanwezig. Eigenlijk een standaard artikel wat bij een vakantiehuisjes hoort.

• H Pieterse, 27-04-2014

internet

Is er wifi waarmee ik vanuit de caravan draadloos (of via een aansluiting op een servicepunt bij de caravan) internet op kan? Zo ja, zijn daaraan kosten verbonden? Wij hebben een Type VL10: comfortplaats 10 Amp. besproken voor de maand juni 2014.

Wim, 14-07-2014

Er is nu gratis wifi op het park, log in zonder paswoorden.

Marjolein, 12-05-2014

De camping zegt dat je wifi-toegang kunt kopen voor 2,50 euro per uur. Dat heb ik niet gedaan: maar eenmaal in het chalet zag ik bij open wifi verbindingen TEST 2 en TEST 3 staan: hiermee verbonden en een prima verbinding gehad tijdens het hele verblijf :)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras