Vakantiepark DroomPark De Zanding

Vakantiepark DroomPark De Zanding
7,4

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

296 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen7

In de herfst is zowel de omgeving als het park prachtig! Wel een groot voordeel dat de camping vrijwel leeg is, waardoor het park rustig is. 6-persoons chalet is prima voor 4 personen (zoals wij), maar veel te klein voor zes mensen. Strand en speeltoestellen zijn erg leuk voor de kids. Vriendelijke medewerkers en gezellig animatieteam. Probleem in de badkamer werd direct verholpen. Kom graag in voorjaar of herfst nog eens terug, maar zou het in de zomer veel te druk vinden (en de voorzieningen daarvoor te klein). Camping is sterk verouderd. Advies: reserveer de juiste bungalow, niet te ver van de voorzieningen aan een rustig paadje. Dan heb je een geweldige vakantie. Enige minpunt: de vele auto’s en tractoren voor het onderhoud maken veel lawaai en maken zowel je auto als tuin erg stoffig (en hoezo elektrisch?)

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi park om te zien, maar tuinmannen die compleet verliefd zijn op hun bladblazers (dag in dag uit, zelfs tussen de planten, de laatste blaadjes moeten het park uit), er wordt al jaren voortdurend gebouwd aan nieuwe huisjes, om de dag werd van een lawaaiïge trekker met een pomp water bij de planten gespoten (vooral bij de oprit), kortom: als je op de verkeerde plek op het park zit is het niet echt rustig.

Nooit meer

Ria
16-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het huis voor 8 pers heel mooi. De hele week in de bouw herrie gezeten. 5 of 6 x een mail hierover gestuurd na eerst 2 keer op de receptie te zijn geweest maar je krijgt gewoon geen antwoord! Slecht!! Dit was de 3e en laatste keer op "de Zanding"

Nooit meer. Eerder naar huis .

annemieke dijk
9-9-2018
  • Onderkomen6

Dat je geen rustig vakantie kan vieren .De hele dag gaat het personen verkeer zeer snel langs op een afstand van vijf meter terwijl er stapvoets moet worden gereden.

Dan het bouw verkeer voor je deur langs.Ook kan de schoonmaak zeker beter,Vriesvak zat helemaal vast gevroren.En overal stof langs de plafonds,.Zelf maar eerst schoongemaakt.

Prachtige accommodatie op prima park

Assendelft
6-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hadden last-minute een CUB6L huisje (Jeneverbes 27) geboekt voor een week, een prachtige accommodatie met een goede ligging op een hoek. Het huisje was zeer nieuw met veel comfort: twee badkamers, complete keuken(Senseo (voor de vakantie vergeven ;-) ), oven en vaatwasser), comfortabel zitmeubilair. Dakterras met luxe loungeset en een fantastische ingebouwde gashaard zodat deze ook buiten zichtbaar was en hier ook heerlijke warmte afgaf voor extra lang buiten zitten. Schoonmaak was prima in orde. Minpunten? De bedden waren wat krap bemeten met harde matrassen. Geen buitenverlichting, verbeterpuntje. V.w.b. het park zelf: de wifi was waardeloos (de week erop zaten wij in Drenthe op een park met glasvezel, tot groot geluk van onze zoon van 15), zwembad eenvoudig voor tieners. Restaurant ruim voldoende, snackbar voldoende. Wel veel te vroeg dicht allebei! Parkwinkel zeer matig, grote Spar op 5 min. Ligging super, nabij Nationaal Park.

Gemiste kans

Jacqueline
24-8-2018
  • Onderkomen4

Bungalow Cube-4, Wifi is prut. Bijbetalen voor meer snelheid en meer personen is toch niet meer van deze tijd. Slecht schoongemaakt. Een washandje van de vorige vakantieganger zat tussen de douchedeuren. Prullebakje niet geleegd. Beddegoed schoon maar met vreemde vlekken erin. Serviesgoed heeft de vorige eigenaar niet schoon achtergelaten. Hondenharen op de bank. Mieren op het aanrecht. Gelukkig bracht de servicedienst een mierenlokdoosje

Niet meer kamperen

Diana
22-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Wij waren op het camping gedeelte achterin.

Veel overlast van de weg en op de camping zelf.

Tractors,maaimachine en rond rijdende auto.s

Zwembad is klein campingwinkel veel te duur.

Veel schreeuwende hangjeugd.

Als je naar het douch gedeelte liep was er recht een bouwterrein waar steeds mensen hun troep weggegooide

Met klachten werd niks mee gedaan (buitenverlichting).

Je kan merken dat ze er alleen huis op willen en geen kampeerders.

Omgeving is het wel leuk maar daar kan ik ook naar een andere camping voor gaan.

.....

Ano
9-8-2018
  • Activiteiten6

Goed: erg schoon

Beter: slechte/geen WIFI en faciliteiten (weinig/klein) voor zo'n groot park is niet in verhouding

1x en nooit meer.

Familie
6-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Mooi park maar de planning en organisatie zijn ronduit waardeloos. Worden dingen georganiseerd voor de kinderen die ineens op een andere lokatie worden gehouden waar niemand wat van af weet(zelfs de receptie niet). En na een half uur in de rij te hebben gestaan, horen dat de tijd voorbij is.

Huisje pas klaar 1,5 uur na inchech tijdstip. Geen parasol of airco aanwezig met 35gr. Dit is zeker geen park om tot rust te komen...

Fijn park in een mooie omgeving

Heidie
25-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi park, de Cube woningen waren erg fijn ingericht, heel praktisch ondanks de beperkte ruimte. Er was ook een deel met caravans/oudere chalets, dat deel zag er minder mooi uit. Ook een fijne loungestel op het terras en haard.

Voor kinderen genoeg te spelen, een sportveld, een grote waterplas met leuke speeltoestellen. Het zwembad hebben we niet bezocht maar was volgens mij erg klein. De locatie op de Veluwe is ideaal om leuke uitstapjes te doen, een van de ingangen van Nationaal Park De Hoge Veluwe ligt vlakbij. We zijn in september een weekend geweest en toen was het heerlijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark De Zanding in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark De Zanding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.