Vakantiepark DroomPark De Zanding

Vakantiepark DroomPark De Zanding
7,3

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

287 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijn park in een mooie omgeving

Heidie
25-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi park, de Cube woningen waren erg fijn ingericht, heel praktisch ondanks de beperkte ruimte. Er was ook een deel met caravans/oudere chalets, dat deel zag er minder mooi uit. Ook een fijne loungestel op het terras en haard.

Voor kinderen genoeg te spelen, een sportveld, een grote waterplas met leuke speeltoestellen. Het zwembad hebben we niet bezocht maar was volgens mij erg klein. De locatie op de Veluwe is ideaal om leuke uitstapjes te doen, een van de ingangen van Nationaal Park De Hoge Veluwe ligt vlakbij. We zijn in september een weekend geweest en toen was het heerlijk rustig.

Prachtig park, maar overlast en hoge tarieven

dune2018
25-6-2018
  • Onderkomen8

We begrijpen dat het park nog in aanbouw is, maar het zou verstandig zijn huurders te informeren over mogelijke overlast, zodat zij eventueel een andere plaats kunnen overwegen (op dit park of een andere). Ook zou een (extra) korting op zijn plaats zijn voor accommodaties in de omgeving van werkzaamheden. De combinatie van de 2, zal discussie e/o klachten grootdeels voorkomen.

Voor Droomparken in het algemeen valt op dat verblijfskosten (direct en indirect) de laatste jaren fors aan het stijgen zijn. We begrijpen de marktwerking: zo lang bezetting op peil blijft, kunnen tarieven worden verhoogd. Dit betreft echter een commerciële, korte-termijn gedachte: klanten die Droomparken trouw bezoeken, overwegen mogelijk alternatieven voor de langere termijn!

Leuke ervaring

Anoniem.
14-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Tiny house

Prachtig huisje, klein maar met alle luxe die je nodig hebt.

Nadeel: niet kunnen staan in slaapgedeelte.

En de hottub geeft veel stankoverlast in huisje.

Geweldig

Wijnholt en Hilda
11-4-2018
  • Onderkomen8

Wat voelde wij ons heel erg thuis,in dit fantastische huis.

Genoten van de prachtige tuin,met zijn vele vogelsoorten en eekhoorntjes.

De rust van het park.

en niet te vergeten de schitterende wandelgebieden in de omgeving.

Of wij hier nog eens heen gaan???

Zeker weten.

• Onderkomen9

Het is een prachtig bosrijke omgeving met luxe chalets en luxe cube met alle voorzieningen die je nodig hebt..ook zijn de droomparken zeer schoon wat erg belangrijk is..Ben ook op droompark Maasduinen geweest in september gaan we dit jaar weer doen..

Geweldige service, mooi park

Tineke K.
4-1-2018
  • Onderkomen10

We kregen een ongekende service (er werd de dag na aankomst aangeklopt om te vragen of alles naar wens was en de volgende dag werd het huisvuil opgehaald en kregen we een nieuwe vuilniszak), het huisje was licht, ruim en schoon (Type Cub 4) en het park was prachtig versierd. Het reastaurant was goed en betaalbaar. Wel veel bouwactiviteiten nog op het park.

Zorgeloos en sfeervol

Van Rijtjes
29-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Huisje type G6. Net huisje met zelfs een oven/magnetron. Persoonlijk ontvangen bij de lobby en kregen daar een drankje aangeboden. Werden naar het huisje gebracht waar de verwarming al aan stond. Echt top! Probleem met de wifi werd binnen een half uur opgelost. Animatie was vriendelijk en enthousiast. Enige minpunt was dat de pizza die je bij je huisje kan laten bezorgen niet te eten was. Maar door alle positieve dingen konden wij ons hier niet heel erg aan storen. We waren hier met kerst en overal was versiering met lichtjes aangebracht. Super dicht bij wandelgebied. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk stil en ontspannen park

Tineke Goedhart.
5-11-2017
  • Onderkomen9

Dat er een zaklantaarn mee moet. Het is nogal donker op het park.

Tiny House = Great Experience

Jessica
18-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een weekje in een Tiny House vakantie gevierd. Wat een belevenis! Helemaal tot rust gekomen. Veel wandeltochten gemaakt in de omgeving. Zowel omgeving als park zijn schitterend.

Mooi park, goed onderhouden, vriendelijk personeel

J.B.A.M. TETTERO
15-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving, vlakbij het Nationaal park De Hoge Veluwe. Veel mooie fietsroutes. Park zelf heel mooi, goede horeca, fijn zwembad. Ons huisje (P04) was schoon en er lagen spelletjes en boeken. Heel gezellig 8ngericht, was een soort thuiskomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark De Zanding in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark De Zanding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark De Zanding scoort een 7.33 uit 10 op basis van 287 reviews.