Vakantiepark DroomPark De Zanding

7,2

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,3

Omschrijving
In het kleine en groene plaatsje Otterloo vind je DroomPark De Zanding. In de zomer zijn hier veel vakantiegangers te vinden, dus de rustzoeker kan beter buiten het hoogseizoen hier verblijven. Het park ligt aan een natuurmeer met strand, beschikt over een wellness en over een overdekt zwembad. In de natuur rondom het park valt goed te fietsen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark De Zanding voor je op een rij gezet:

299 reviews over Vakantiepark DroomPark De Zanding in het Nederlands

Geweldig, komend jaar weer

Fam. Otter,
6-1-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Gezellig park, veel mogelijkheden, schoon, animatie ook in de Kerstvakantie.

Het park is in de Kerstvakantie mooi aangekleed, veel verlichting, verlichte bomen.

In de Kerstvakantie is er helaas geen snackbarmogelijkheid en dat is jammer. Personeel is heel vriendelijk en eventuele klachten worden vlot afgehandeld. Wifi is over het algemeen betrouwbaar op de plek waar wij zaten, al hebben we ook andere geluiden gehoord. Het zwembad is wat aan de saaie en koude kant. Wat meer aankleding is aan te bevelen. Door de enorme gevarieerdheid van huisjes is er altijd wel iets naar wens.

Nooit meer De Zanding!!

H,
1-1-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Slecht schoongemaakt overal stof en spinrag en een verschrikkelijke vochtlucht. Slaapkamer voor 2 personen waar de deur niet eens helemaal open kan. Bed staat tegen een muur en je moet over het bed heen om uit de kamer te kunnen komen. Boven is een slaapgedeelte wat gevaarlijk is voor kinderen door de lage reling waar ze overheen kunnen vallen. Kapstok is van de muur gevallen, nergens een haakje voor handdoeken, stinkend gootsteenkastje. Al met al een slecht onderkomen, bij de receptie doen ze er niets aan, slechte service!!

wij willen nog wel weer terug komen.

RJ Boersma,
19-11-2018
  • Onderkomen7

het verblijf is heel goed. alleen de hotel service vinden wij overbodig en duur.

Laat de mensen zelf beslissen of ze dat wel of niet willen.

wij hopen dat jullie er wat mee gaan doen. Zo zijn er veel mensen die dit

tegen de borst stuit. En er zullen mensen zijn die dat geld er niet voor hebben.

En deze mensen er wel even tussenuit willen.

• Activiteiten8

In de herfst is zowel de omgeving als het park prachtig! Wel een groot voordeel dat de camping vrijwel leeg is, waardoor het park rustig is. 6-persoons chalet is prima voor 4 personen (zoals wij), maar veel te klein voor zes mensen. Strand en speeltoestellen zijn erg leuk voor de kids. Vriendelijke medewerkers en gezellig animatieteam. Probleem in de badkamer werd direct verholpen. Kom graag in voorjaar of herfst nog eens terug, maar zou het in de zomer veel te druk vinden (en de voorzieningen daarvoor te klein). Camping is sterk verouderd. Advies: reserveer de juiste bungalow, niet te ver van de voorzieningen aan een rustig paadje. Dan heb je een geweldige vakantie. Enige minpunt: de vele auto’s en tractoren voor het onderhoud maken veel lawaai en maken zowel je auto als tuin erg stoffig (en hoezo elektrisch?)

• Activiteiten7

Mooi park om te zien, maar tuinmannen die compleet verliefd zijn op hun bladblazers (dag in dag uit, zelfs tussen de planten, de laatste blaadjes moeten het park uit), er wordt al jaren voortdurend gebouwd aan nieuwe huisjes, om de dag werd van een lawaaiïge trekker met een pomp water bij de planten gespoten (vooral bij de oprit), kortom: als je op de verkeerde plek op het park zit is het niet echt rustig.

Nooit meer

Ria,
16-9-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Het huis voor 8 pers heel mooi. De hele week in de bouw herrie gezeten. 5 of 6 x een mail hierover gestuurd na eerst 2 keer op de receptie te zijn geweest maar je krijgt gewoon geen antwoord! Slecht!! Dit was de 3e en laatste keer op "de Zanding"

Nooit meer. Eerder naar huis .

annemieke dijk,
9-9-2018
  • Onderkomen6

Dat je geen rustig vakantie kan vieren .De hele dag gaat het personen verkeer zeer snel langs op een afstand van vijf meter terwijl er stapvoets moet worden gereden.

Dan het bouw verkeer voor je deur langs.Ook kan de schoonmaak zeker beter,Vriesvak zat helemaal vast gevroren.En overal stof langs de plafonds,.Zelf maar eerst schoongemaakt.

Prachtige accommodatie op prima park

Assendelft,
6-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Wij hadden last-minute een CUB6L huisje (Jeneverbes 27) geboekt voor een week, een prachtige accommodatie met een goede ligging op een hoek. Het huisje was zeer nieuw met veel comfort: twee badkamers, complete keuken(Senseo (voor de vakantie vergeven ;-) ), oven en vaatwasser), comfortabel zitmeubilair. Dakterras met luxe loungeset en een fantastische ingebouwde gashaard zodat deze ook buiten zichtbaar was en hier ook heerlijke warmte afgaf voor extra lang buiten zitten. Schoonmaak was prima in orde. Minpunten? De bedden waren wat krap bemeten met harde matrassen. Geen buitenverlichting, verbeterpuntje. V.w.b. het park zelf: de wifi was waardeloos (de week erop zaten wij in Drenthe op een park met glasvezel, tot groot geluk van onze zoon van 15), zwembad eenvoudig voor tieners. Restaurant ruim voldoende, snackbar voldoende. Wel veel te vroeg dicht allebei! Parkwinkel zeer matig, grote Spar op 5 min. Ligging super, nabij Nationaal Park.

Gemiste kans

Jacqueline,
24-8-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Bungalow Cube-4, Wifi is prut. Bijbetalen voor meer snelheid en meer personen is toch niet meer van deze tijd. Slecht schoongemaakt. Een washandje van de vorige vakantieganger zat tussen de douchedeuren. Prullebakje niet geleegd. Beddegoed schoon maar met vreemde vlekken erin. Serviesgoed heeft de vorige eigenaar niet schoon achtergelaten. Hondenharen op de bank. Mieren op het aanrecht. Gelukkig bracht de servicedienst een mierenlokdoosje

Niet meer kamperen

Diana,
22-8-2018
  • Activiteiten5

Wij waren op het camping gedeelte achterin.

Veel overlast van de weg en op de camping zelf.

Tractors,maaimachine en rond rijdende auto.s

Zwembad is klein campingwinkel veel te duur.

Veel schreeuwende hangjeugd.

Als je naar het douch gedeelte liep was er recht een bouwterrein waar steeds mensen hun troep weggegooide

Met klachten werd niks mee gedaan (buitenverlichting).

Je kan merken dat ze er alleen huis op willen en geen kampeerders.

Omgeving is het wel leuk maar daar kan ik ook naar een andere camping voor gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark De Zanding in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark De Zanding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.