Camping De Wije Werelt ****

8,5

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-5°

115 reviews over Camping De Wije Werelt in het Nederlands

Prachtige, schone camping, alleen waardeloos WiFi

Froukje, 18-10-2017

Prachtig toilet gebouw, zeer schoon. Verzorgd geheel.

Alleen onze plek(68) had zeer slecht tot geen WiFi berijk en geen afvoer op de plek, wat een comfortplaats zou hebben. Erg jammer.

Receptie De Wije Werelt, Eigenaar, 21-10-2017

Beste Froukje,

Hartelijk bedankt voor dit review, we stellen het erg op prijs dat u de moeite nam ons verbeterpunten door te geven. Op plaats 68 is wel een afvoer aanwezig, deze bevindt zich bij het paaltje met het plaatsnummer en is door het aanwezige gras daar wellicht over het hoofd gezien. Wat de WIFI betreft hebben wij afgelopen winter fors geïnvesteerd waardoor het juist zeer positief ervaren werd dit seizoen, we gaan uitzoeken hoe het kan dat u een andere ervaring heeft gehad. Nogmaals dank en heel graag tot ziens op De Wije Werelt

heerlijke plek

Maria, 23-9-2017

Wij verbleven in de veluwse jachthut en deze stond tegen de rand van het bos. Lekker rustig, schoon en alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Omgeving, de Veluwe, is ontzettend mooi en er is veel te doen. We komen zeker een keer terug.

Leuke camping met goede faciliteiten.

Alblas Arie, 22-9-2017

We waren met de kleinkinderen op deze camping, de boys hebben geweldig genoten van het animatieteam.

Verder voldeed de camping aan onze verwachtingen.

De staan plaatsen waren groot genoeg, met in de voortent een laag fijn grind, welke voor een droge en schone ondergrond zorgde.

Geweldig volgend jaar weer

Sjef, 25-8-2017

Ik vond alles goed geregeld alleen jammer dat de plaats van mij en onze vrienden voor volgend jaar al was besproken.Op de eerste dag wilde wij het al vastleggen voor volgend jaar. Nu moet ik naar een andere plek waar de auto niet mag staan. Jammer. er zijn maar weinig plaatsen met privé sanitair en dan mag juist daar geen auto staan. Nogmaals de rest is prima en personeel super vriendelijk.

Redelijk

Fam. Bekkers, 16-8-2017

We komen hier al een tijdje. Sinds dit jaar 'gratis' wifi (wel algemene prijzen verhoogt...), maar dat werkt zeker nog niet naar behoren. De afgelopen jaren gemerkt dat er s'nachts steeds meer onrust is. Dit jaar het toppunt. Op meerdere nachten werd er 's nachts door jongeren over de camping gefietst, luid schreeuwend. Sanitair gebouw nog nooit zo slecht meegemaakt als dit jaar. Wij gaan volgend jaar eens ergens anders kijken.

Prachtige ligging

Zip, 31-7-2017

Fijne camping, prettige sfeer. We verbleven in de Boet, een hut. Erg leuke accomodatie, ook leuk dat het veldje met de hutten veel bekijks heeft. De Boet wordt wel erg warm. Als het buiten rond de 20 graden was, werd het in de Boet wel 28 graden, weinig ventilatie. Personeel is aardig en doet er alles aan het je naar de zin te maken. De omgeving is schitterend, zwembad is fijn. Restaurant veel te duur voor wat je krijgt, dus dat was eens maar nooit meer. Neem zelf hoeslakens mee, want als je huurt krijg je een hoeslaken zonder elastiek dat steeds losgaat en dan lig je op de matrashoes die niet wordt verschoond (ieuw).

Zeker een aanrader alles bij elkaar. Wel leuk als er ook wat activiteiten zijn voor 12+.

Gemoedelijk en (nog) kleinschalig.

Sjannie Spiekerman, 8-7-2017

Wij verbleven in Fred de nieuwe hotelsuite.

Klein maar alles is aanwezig voor 2 personen.

Feedback werd gelijk ter harte genomen.

De hangmatten buiten waren heerlijk.

De camping is knus en nog redelijk kleinschalig, dat is de afgelopen jaren wel wat veranderd (we waren hier in 2013 en 2014 ook al eens, toen in de zwerfhutten gelogeerd).

Je ziet dat er met veel liefde voor de zaak gewerkt wordt, alles ziet er heel verzorgd uit.

We hebben elke ochtend genoten van de lekkere vers gebakken broodjes en vers geperst sap uit het winkeltje. Kortom genoten!!

Top camping

Romkema, 25-6-2017

Camping licht mooi zo het bos is . Om te fietsen en ze voort camping is schoon geen disco tot diep in de nacht gewoon top camping

Rustige en ontspannen

Gerrit, 10-6-2017

ligging is perfect zowel om te wandelen als te fietsen.

Mooie camping maar de plaatsen aan de krappe kant.

Toilet gebouw te weinig , grote kampeer weide bij gekomen maar geen sanitaire voorziening heb een paar keer moeten wachten ..

Goed zwembad en zeer vriendelijke mensen

Weinig meer te wensen!

Van Liempd, 9-6-2017

Prima verzorgde camping! Wij verbleven in de zwerfhut op hoogte en onze zoon van 4 jaar vond dit geweldig. Het is een chalet alleen dan op 4 palen waardoor de "begane grond" op 3 meter hoogte is. Tijdens ons verblijf stormde het aardig en voel je het hele huisje heen en weer gaan. We werden hierdoor lekker in slaap gewiegd! Het huisje is van alle gemakken voorzien en is ontzettend praktisch ingericht. De rest van de camping ziet er ook prima uit en medewerkers waren professioneel en behulpzaam. Omdat het niet zo'n lekker weer was hebben we geen gebruik gemaakt van het zwembad. De ligging van de camping is super. Binnen een kwartiertje met de auto ben je in Apeldoorn of Arnhem. Om de camping heen alleen maar natuur. Wij zijn luxe gewend en zeker geen kampeerders maar we zijn positief verrast! Wij komen dan ook zeker nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wije Werelt in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wije Werelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wije Werelt scoort een 8.49 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: