Camping De Wije Werelt

8,3

119 reviews over Camping De Wije Werelt in het Nederlands

Zo zonde van de camping

Dumont, 18-5-2018

Camping is overgenomen door europarc en dat is duidelijk te merken!!!

Geen gezellige veluwse camping meer maar een resort!!

Ieder vrij plekje wordt volgebouwd met chalets!!

Zelfs de parkeerplaatsen worden opgeoffert!!!

Parkeren is nu een zeer groot probleem, en waar je nu je auto zet?? Je zoekt het maar uit!!! Langs het bos, de oprit overal staan de auto's nu geparkeerd!! En de receptie die haalt hun schouders op en zeggen er wordt aan gewerkt, maar nog geen oplossing!!!

Softijs was op!!! 2 dgn erna was restaurant de houtzagerij 3 dgn dicht terwijl het meivakantie was en 27 graden!!!!

Geen ijsje of dranken op het teras!!!!

En ze halen allemaal hun schouders op alsof er niks aan de hand is!!!

De wegen waren van kiezeltjes nu inmiddels geasfalteerd!!!! 1 grote race baan!!!

Nu nog wachten op een ongeluk, ik zie ze continu bijna gebeuren!!!

Van Camping naar Vakantiepark

Familie, 14-5-2018

De vooruitzichten voor de meivakantie qua weer waren zeer goed en waren wij opzoek in de buurt van ede naar een middel grote camping met zwembad. De wije werelt dus.

De faciliteiten, receptie, restaurant, snackbar, sanitairgebouw (douches Mogen wel wat warmer), indoorspeeltuin, zwembad, allemaal goed onderhouden of vernieuwd. De comfort campingplek niet bijster groot te noemen, vouwwagen plus bijzettent en dan heb je het wel gehad. Auto moest elders staan.

Echter, de camping is overgenomen door Europarcs. Hierdoor bleek dat er een peroneelstekort is ontstaan effect in hoogseizoen -> restaurant/snackbar paar dagen dicht, luchtkussen uit de 'lucht', kinderboerderij dicht. Dit gaf bij heel veel mensen een bijsmaak. Daarnaast zie je dat europarcs het park gaat 'vol' zetten met nieuwe generatie'vakantie' woningen. De middel grote camping zal omgetoverd worden naar een groot vakantiepark. Wij zullen daar niet voor kiezen in de toekomst.

Matig .

Zijlstra, 22-4-2018

Slechte ontvangst bij receptie . Plaats telefonisch gevraagd op grote veld , het geen beschikbaar zou zijn . Bij aankomst gaf men aan dat het veld hele weekend wad afgehuurd . Een dag later zei de receptie dat het om 1 dag ging . Niemand op enkele auto,s na daar gezien kortom wisselende informatie ok zou het restaurant open zijn , bleek s, avonds niet open . Nogmaals we voelden ons niet gastvrij ontvangen ook grasveld niet gemaaid . En toen het gemaaid werd lieten ze al het gras liggen , veel inloop in de caravan . Lamp was ook kapot . Kortom zorg dat je alles op orde hebt als de camping opengaat !
Receptie Wije Werelt, Eigenaar, 3-5-2018

Beste meneer, mevrouw Zijstra,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij vinden het erg vervelen om te horen dat u uw verblijf als minder prettig heeft ervaren. Het verlenen van goede dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel. Wij nemen deze verbeterpunten mee in het teamoverleg. Wij hopen u graag nogmaals te ontvangen op De Wije Werelt!

Zeker nog een keer!

Myrthe, 9-4-2018

Geweldige camping. Van alle gemakken voorzien. Netjes en schoon. Animatieteam doet het super. Onze kinderen konden alleen de camping over. Heel veilig. Leuk zwembad en peuterbad. Goed afgeschermd.

Mooie natuur, via een pad mooie wandel- en fietspaden.

Prachtige, schone camping, alleen waardeloos WiFi

Froukje, 18-10-2017

Prachtig toilet gebouw, zeer schoon. Verzorgd geheel.

Alleen onze plek(68) had zeer slecht tot geen WiFi berijk en geen afvoer op de plek, wat een comfortplaats zou hebben. Erg jammer.

Receptie De Wije Werelt, Eigenaar, 21-10-2017

Beste Froukje,

Hartelijk bedankt voor dit review, we stellen het erg op prijs dat u de moeite nam ons verbeterpunten door te geven. Op plaats 68 is wel een afvoer aanwezig, deze bevindt zich bij het paaltje met het plaatsnummer en is door het aanwezige gras daar wellicht over het hoofd gezien. Wat de WIFI betreft hebben wij afgelopen winter fors geïnvesteerd waardoor het juist zeer positief ervaren werd dit seizoen, we gaan uitzoeken hoe het kan dat u een andere ervaring heeft gehad. Nogmaals dank en heel graag tot ziens op De Wije Werelt

heerlijke plek

Maria, 23-9-2017

Wij verbleven in de veluwse jachthut en deze stond tegen de rand van het bos. Lekker rustig, schoon en alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Omgeving, de Veluwe, is ontzettend mooi en er is veel te doen. We komen zeker een keer terug.

Leuke camping met goede faciliteiten.

Alblas Arie, 22-9-2017

We waren met de kleinkinderen op deze camping, de boys hebben geweldig genoten van het animatieteam.

Verder voldeed de camping aan onze verwachtingen.

De staan plaatsen waren groot genoeg, met in de voortent een laag fijn grind, welke voor een droge en schone ondergrond zorgde.

Geweldig volgend jaar weer

Sjef, 25-8-2017

Ik vond alles goed geregeld alleen jammer dat de plaats van mij en onze vrienden voor volgend jaar al was besproken.Op de eerste dag wilde wij het al vastleggen voor volgend jaar. Nu moet ik naar een andere plek waar de auto niet mag staan. Jammer. er zijn maar weinig plaatsen met privé sanitair en dan mag juist daar geen auto staan. Nogmaals de rest is prima en personeel super vriendelijk.

Redelijk

Fam. Bekkers, 16-8-2017

We komen hier al een tijdje. Sinds dit jaar 'gratis' wifi (wel algemene prijzen verhoogt...), maar dat werkt zeker nog niet naar behoren. De afgelopen jaren gemerkt dat er s'nachts steeds meer onrust is. Dit jaar het toppunt. Op meerdere nachten werd er 's nachts door jongeren over de camping gefietst, luid schreeuwend. Sanitair gebouw nog nooit zo slecht meegemaakt als dit jaar. Wij gaan volgend jaar eens ergens anders kijken.

Prachtige ligging

Zip, 31-7-2017

Fijne camping, prettige sfeer. We verbleven in de Boet, een hut. Erg leuke accomodatie, ook leuk dat het veldje met de hutten veel bekijks heeft. De Boet wordt wel erg warm. Als het buiten rond de 20 graden was, werd het in de Boet wel 28 graden, weinig ventilatie. Personeel is aardig en doet er alles aan het je naar de zin te maken. De omgeving is schitterend, zwembad is fijn. Restaurant veel te duur voor wat je krijgt, dus dat was eens maar nooit meer. Neem zelf hoeslakens mee, want als je huurt krijg je een hoeslaken zonder elastiek dat steeds losgaat en dan lig je op de matrashoes die niet wordt verschoond (ieuw).

Zeker een aanrader alles bij elkaar. Wel leuk als er ook wat activiteiten zijn voor 12+.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wije Werelt in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wije Werelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wije Werelt scoort een 8.25 uit 10 op basis van 119 reviews.