Camping De Wije Werelt

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

Sjef Puts
3-7-2018

Ik ben vorig jaar ook op deze camping geweest, Dit jaar overgenomen door EuroParc. Jammer maar veel is achteruit gegaan. De slagboom werkte niet waardoor iedereen, ook bezoekers, binnen reed, Ik had een plaats autovrij (prive-cabine)maar door de bezoekers kon ik mijn auto niet in de buurt van mijn caravan zetten Bij reclamatie werd er gezegd dat ik dan maar op de parkeerplaats moest gaan staan. Belachelijk. Ook werd er veel te hard gereden. Onveilig. Veel last van het stoffen. Er is een enorme onderbezetting. Daarom was het eten bij aankomst in de Houtzagerij slecht. Vis was niet gaar. Er was de hele dag herrie ivm met maaien en snoeien en aanleg nieuwe huisjes. De flessen containers waren al vier dagen voor het weekend overvol en flessen stonden gewoon op de grond.

Vorig jaar vast gelegd inclusief elektra, dit jaar plotseling op de rekening (in kleine letters) ex elektra. WC-bril 4 weken laang los.1e week al doorgegeven.

Fantatisch

Helma
3-7-2018

We waren hier met onze 4kleinkinderen i een boslodge. Was perfect alles was netjes de meiden vonden de bedstee geweldig. Animatie was ook leuk. Een heel net park. Ze hebben ook genoten van de binnenspeeltuin. We komen zeker nog een keertje terug

Nooit meer!

dhr en mevr de Jong
30-5-2018

We hebben net als vorig jaar een voorseizoen arrangement. De camping is verkocht aan EuroParcs en er zijn erg veel werkzaamheden. Wij zijn er vooral op doordeweekse dagen, dit ook bij aanvang gemeld en kregen het advies om achter op de camping te gaan staan (166) Er werd grond afgegraven, grote chalets werden geplaatst, de grond weer terug, voor het tuintje en terras. Er werd zelfs door een grote oplegger gekeerd op het veldje waar wij stonden. Klagen, tja. We kregen het aanbod om een ander plekje te zoeken, (10) Vervolgens beginnen ze aan, ja waaraan eigenlijk. Meer chalets, een stuk weg wat opnieuw gelegd moet worden bij de receptie, snoeien, maaien, nog meer groot verkeer. Vooral veel groot verkeer. Het gaat maar door. Klagen, tja.... we zijn straks voor de zomer klaar, ja dan zijn wij weg. Een financieel tegemoetkoming, nee daar doen ze niet aan. Zo triest hoe een mooie camping kapot wordt gemaakt. Rustig, nou nee. dagelijks kabaal

j.kuijper
    23-5-2018

Fantastische ligging van dit park.

voldoet aan alle eisen qua camping, park enz.

Alleen het restaurant en het winkeltje behoren niet op zo'n park.

Het restaurant is veel te gehorig en het ontbreekt er aan leiding, structuur.

De bediening geschiedt Door personeel dat wel hun best doet ,maar totaal geen horeca ervaring hebben. (Zien hun werk niet, niets verdeelt qua indeling ,wijk of tafels)

Tevens het "aanhangsel" snackbar is VEEL rendabeler te maken met vast personeel achter de balie en niet vanuit het restaurant het personeel te halen.

Nogmaals: men deed hun best en de qualiteit Was in orde, daar lag het zeker niet aan. STRUCTUUR dat Is het. (Misschien hier iets ouder personeel neer zetten)

Winkeltje, ja dat valt tegen voor zo'n groot park daar er toch vele huisje's, sta caravans staan en niet te vergeten de caravans en campers.

Die willen nog wel eens wat vergeten, maar bij een broodje en wat losse dingetjes blijft het dan ook

Zo zonde van de camping

Dumont
    18-5-2018

Camping is overgenomen door europarc en dat is duidelijk te merken!!!

Geen gezellige veluwse camping meer maar een resort!!

Ieder vrij plekje wordt volgebouwd met chalets!!

Zelfs de parkeerplaatsen worden opgeoffert!!!

Parkeren is nu een zeer groot probleem, en waar je nu je auto zet?? Je zoekt het maar uit!!! Langs het bos, de oprit overal staan de auto's nu geparkeerd!! En de receptie die haalt hun schouders op en zeggen er wordt aan gewerkt, maar nog geen oplossing!!!

Softijs was op!!! 2 dgn erna was restaurant de houtzagerij 3 dgn dicht terwijl het meivakantie was en 27 graden!!!!

Geen ijsje of dranken op het teras!!!!

En ze halen allemaal hun schouders op alsof er niks aan de hand is!!!

De wegen waren van kiezeltjes nu inmiddels geasfalteerd!!!! 1 grote race baan!!!

Nu nog wachten op een ongeluk, ik zie ze continu bijna gebeuren!!!

Van Camping naar Vakantiepark

Familie
    14-5-2018

De vooruitzichten voor de meivakantie qua weer waren zeer goed en waren wij opzoek in de buurt van ede naar een middel grote camping met zwembad. De wije werelt dus.

De faciliteiten, receptie, restaurant, snackbar, sanitairgebouw (douches Mogen wel wat warmer), indoorspeeltuin, zwembad, allemaal goed onderhouden of vernieuwd. De comfort campingplek niet bijster groot te noemen, vouwwagen plus bijzettent en dan heb je het wel gehad. Auto moest elders staan.

Echter, de camping is overgenomen door Europarcs. Hierdoor bleek dat er een peroneelstekort is ontstaan effect in hoogseizoen -> restaurant/snackbar paar dagen dicht, luchtkussen uit de 'lucht', kinderboerderij dicht. Dit gaf bij heel veel mensen een bijsmaak. Daarnaast zie je dat europarcs het park gaat 'vol' zetten met nieuwe generatie'vakantie' woningen. De middel grote camping zal omgetoverd worden naar een groot vakantiepark. Wij zullen daar niet voor kiezen in de toekomst.

Matig .

Zijlstra
    22-4-2018

Slechte ontvangst bij receptie . Plaats telefonisch gevraagd op grote veld , het geen beschikbaar zou zijn . Bij aankomst gaf men aan dat het veld hele weekend wad afgehuurd . Een dag later zei de receptie dat het om 1 dag ging . Niemand op enkele auto,s na daar gezien kortom wisselende informatie ok zou het restaurant open zijn , bleek s, avonds niet open . Nogmaals we voelden ons niet gastvrij ontvangen ook grasveld niet gemaaid . En toen het gemaaid werd lieten ze al het gras liggen , veel inloop in de caravan . Lamp was ook kapot . Kortom zorg dat je alles op orde hebt als de camping opengaat !

Receptie Wije Werelt, Eigenaar, 3-5-2018

Beste meneer, mevrouw Zijstra,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij vinden het erg vervelen om te horen dat u uw verblijf als minder prettig heeft ervaren. Het verlenen van goede dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel. Wij nemen deze verbeterpunten mee in het teamoverleg. Wij hopen u graag nogmaals te ontvangen op De Wije Werelt!

Zeker nog een keer!

Myrthe
    9-4-2018

Geweldige camping. Van alle gemakken voorzien. Netjes en schoon. Animatieteam doet het super. Onze kinderen konden alleen de camping over. Heel veilig. Leuk zwembad en peuterbad. Goed afgeschermd.

Mooie natuur, via een pad mooie wandel- en fietspaden.

Prachtig toilet gebouw, zeer schoon. Verzorgd geheel.

Alleen onze plek(68) had zeer slecht tot geen WiFi berijk en geen afvoer op de plek, wat een comfortplaats zou hebben. Erg jammer.

Receptie De Wije Werelt, Eigenaar, 21-10-2017

Beste Froukje,

Hartelijk bedankt voor dit review, we stellen het erg op prijs dat u de moeite nam ons verbeterpunten door te geven. Op plaats 68 is wel een afvoer aanwezig, deze bevindt zich bij het paaltje met het plaatsnummer en is door het aanwezige gras daar wellicht over het hoofd gezien. Wat de WIFI betreft hebben wij afgelopen winter fors geïnvesteerd waardoor het juist zeer positief ervaren werd dit seizoen, we gaan uitzoeken hoe het kan dat u een andere ervaring heeft gehad. Nogmaals dank en heel graag tot ziens op De Wije Werelt

heerlijke plek

Maria
    23-9-2017

Wij verbleven in de veluwse jachthut en deze stond tegen de rand van het bos. Lekker rustig, schoon en alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Omgeving, de Veluwe, is ontzettend mooi en er is veel te doen. We komen zeker een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wije Werelt in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wije Werelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wije Werelt scoort een 8.16 uit 10 op basis van 123 reviews.