Onvoldoende

2 reviews over Camping De Rusthoeve in het Nederlands

Dit nooit meer

Pietje
6-8-2017

Echt een boerderijcamping, direkt in de walm van de kalveren. En het gebrom van de ventilatoren .

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige lokatie

rob
23-7-2012

een kindvriendelijke camping we hebben er genoten

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rusthoeve in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rusthoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.