Vakantiepark De Roek

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,7

24 tips over Vakantiepark De Roek

Margriet Hunik, 15-7-2015

Het dekbed is in de zomer, vrij dik.

Huisje " Mees " heeft een douchezitje, echter geen verhoogd toilet.

Nicolet Verdam, 2-1-2015
De Hoge Veluwe is altijd mooi om te bezoeken en Arnhem en Apeldoorn zijn dichtbij. Maar gewoon vanuit het huisje de natuur in is ook heerlijk.
ellieverheijen, 8-8-2014
Zwemmen bij naastgelegen park De Zanding is erg leuk. En voor natuur hoef je niet perse naar de Hoge Veluwe, maar ook de andere natuurgebieden rond Otterlo zijn prachtig. Bij aankomst lag er een fiets- en wandelkaart klaar in ons huisje.

Lida, 18-6-2014
    Het Kröller-Müller museum ligt vlakbij en is de moeite waard. Fietstochten maken of wandelen in de omgeving. Mogelijkheden genoeg en het is er prachtig.
    Gerben, 27-5-2014
    een van de boshuizen, liggen iets verder weg maar erg mooi
    Ed van der Es, 11-3-2014
    Ben je natuur liefhebber en natuur fotografisch geïnteresseerd ga dan eens een bezoek regelen via De Roek in de deze winter aangelegde fotohut op het bosrijke terrein.

Annemieke Bosshardt, 6-12-2013
    Tip: boek op tijd, de reserveringen gaan hard, zo hebben wij gemerkt. Doen we zelf wel hard aan mee..
    Fam. de Maaijer, 7-9-2013
    Maak ook eens een mooie wandeling in De Zanding met aansluitend het Otterlose bos, heel erg mooi en bij wijze van spreken "in de achtertuin"... of maak een mooie fietstocht door het Roekelse Bos, langs het Mosselse Veld en evt. zo door naar de Edense- en Ginkelse heide, de moeite waard! Vergeet op deze tocht ook niet even "aan te leggen" bij De Mossel, heerlijke koffie of fris op een boerderij...
    Arno Zwetsloot, 17-8-2013
    Als je hier verblijft, sta dan lekker vroeg op en geniet van een heerlijk kopje koffie op de veranda als het bos ontwaakt...(in de lente/zomer bij voorkeur).
    Evelyn, 13-8-2013
    Het Kroller-Muller museum heeft hele leuke kijkkaartjes voor de kinderen, met inspirerende vragen over de kunstwerken. Echt een aanrader voor kinderen die al een beetje geïnteresseerd zijn in kunst.