Vakantiepark

Verrassend prettige plek

I. Hoeks
20-5-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk gelegen in de bossen, eekhoorntjes in de tuin, tijdens een avondwandeling kwamen we een ree tegen, genoten van het gekwetter van de vogels. Huisje was eenvoudig maar comfortabel en compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk ontspannen weekend gehad.

J. van der Poel
13-5-2019
  • Onderkomen9

Ideale ligging voor wandelen en fietsen Veel rust, ruimte en een gemoedelijke sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijk lang weekend in de Roek!

Familie Broeren-Hertog
11-4-2019
  • Onderkomen8

Bungalows zijn prachtig vrij gelegen in het bos met een mooi terras. Bungalows waren zeer schoon opgeleverd met uitstekende bedden. Heel vriendelijk personeel en een leuke (kinder)boerderij.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch fijn!

Ger, Hedwig, Robbe & Per
9-3-2019
  • Onderkomen9

Kleinschalig, knus, rustig en 'boven op het bos'! Het was weer heerlijk en het zal dan ook wel niet de laatste keer zijn 😊! In de omgeving is er ook nog eens zoveel te doen. Ook onze kinderen, ondertussen op de middelbare school, vonden het weer prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Genoten voor 200%

Marian Flikweert
5-3-2019
  • Onderkomen9

We waren hier 10 dagen in Januari. We hebben genoten van het mooie huisje en de prachtige omgeving. De ontvangst was heel warm. We konden niet veel wandelen (ligt aan onze conditie en zeker niet aan de omgeving...), maar door de ligging van het park hebben we toch genoten van de mooie natuur. In december waren we hier ook met onze kinderen en kleinkinderen. Ook de kleintjes vonden het hier heel fijn. Complimenten aan alle harde werkers van "de Roek". Jullie hebben er samen voor gezorgd dat wij zo konden genieten. We komen graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in januari 2019

Mijn verwachtingen overtroffen.

Jolanda Idzerda
11-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het is een kleinschalig en knus park, receptietijden zijn beperkt. Daar krijg je veel voor terug. Gratis boeken, dvd's en spellen lenen. Een leuke boerderij met reuzekonijnen, leuke varkens, paardjes, cavia's en kippen (verse eitjes). Ik zat in huisje Vink en dat was prima. De reden dat ik zou terug komen is omdat zij duurzaamheid hoog achten. Ze wassen bijv. zelf het beddengoed, waardoor je het niet ontvangt in een plastic zak. Schoonmaakmiddelen zijn van Sonett en Ecover. Ook voor eigen gebruik, je kan dus schoonmaken zonder alles van huis mee te hoeven nemen. Eigen schoonmaak mag. Dit is een van de schoonste huisjes die ik ooit heb gehad. Alleen de afstandsbedieningen waren erg vies. Ik kwam hier om het vuurwerkoverlast in de stad te ontvluchten. Dan zit je hier niet goed, omdat het park pal naast Otterlo ligt en daar wordt nogal veel en tot vroeg in de ochtend vuurwerk afgestoken.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldige vakantie

HENNIE HODES
8-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij waren ervoor het eerst met de hond Invband bang voor vuurwerk.We hebben zaten in de eekhoorn heerlijk vertoeven.hind was ook voorbeeldig met het vuurwerk Vriendelijke mensen. Gelijk weer geboekt voor volgend jaar

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig

Rosina de Geus
22-11-2018
  • Activiteiten9

We verbleven in een boshuis. Heel fijn vanwege de honden . Het is retro maar schoon en alles wat we echt nodig hadden was er. Vriendelijke mensen Kleinschalig heeft onze voorkeur dus dit past perfect bij ons.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zorg voor mens en natuur

Marijke Brouwer
6-10-2018
  • Activiteiten8

Te verwachten een gastvrije, verzorgde omgeving. Merkbaar de totale aandacht en zorg die besteed wordt aan verblijf en huizen. De zorgboerderij is een heerlijke pleisterplaats. Kleinschalig project. Elk huis heeft eigen privacy. Parkeren van de auto's geschiedt uit zicht van je huis. Genoten van de vele vogels.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Super!

yannic schoovaerts
1-10-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

desondanks het slechtere weer hebben we een pracht weekend gehad,de kinderen hebben zich reuze geamuseerd en er was veel te beleven,niet groot,maar heel vertrouwd,we zijn er echt heel tevreden van!!! Super vriendelijk personeel trouwens!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roek in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.