Hotel Boutique Sterrenberg

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Hotel Boutique Sterrenberg
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Sterrenberg voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Boutique Sterrenberg in het Nederlands

Niet weer, wel perfecte ligging

E en F
5-8-2018

De eerste indruk was erg goed. Het hotel ziet er bij binnenkomst erg mooi uit en het personeel is erg vriendelijk! De kamer zelf viel een beetje tegen. Niet zo sfeervol als dat het er op de foto's uit zag, wij zaten op de charme kamer waar we vinden wij erg veel voor betaald hebben. Het zag er erg kaal uit, ons matras was aan vervanging toe want we hebben nu beide last van ons rug. Hebben de hele nacht in een put gelegen. De kamer zelf vonden we ontzettend gehorig !! Veel geluidsoverlast gehad van mede hotelgasten naast en/of boven ons.

Het restaurant en terras vonden we erg prijzig! Het restaurant konden we wel waarderen, heerlijk gegeten dus dat was het zeker waard. Maar de drankjes daarintegen vonden we veel te duur.

De ligging is wel perfect! Je loopt/fietst zo naar het park de Hoge Veluwe en het dorp waar ook leuke restaurantjes zitten.

Kortom, we hadden ons geld ergens anders beter kunnen besteden, maar hebben het leuk gehad

Heerlijk verblijf, maar welness meer aandacht!

Dhr Hermans
20-3-2018

Het hotel is prachtig ingericht, vriendelijke bediening en goed voorzieningen.

De kamer welke we geboekt hadden was ook geweldig, echter het welness gedeelte liet te wensen over. Beide zwembaden waren eerder lauw-koud dan warm te noemen. Verder was het voorschrift dat er hier zonder badkleding verblijft mocht worden, echter het merendeel liep juist in badkleding. Toezicht hierop was er niet. Dus dan loop je niet echt prettig rond daar.

Verder bij het diner een fles Calusari pinot noir besteld, die overigens heerlijk was.

Echter rekende men ons voor een fles 29 euro, terwijl toen ik deze thuis wilde bestellen op internet deze voor 4,95 per fles aangeboden werd. (op meerder sites)

Ik snap dat het een 4 sterren hotel is en een exclusief karakter wil uitstralen maar het meer dan vijfvoudige vragen voor een fles wijn vind ik niet zo netjes.

Ik heb hier het hotel ook van op de hoogte gesteld en ben benieuwd naar hun reactie

Fantastisch hotel Een echte aanrader.

Anne-Marie
31-8-2017

Bij het inchecken kregen we een soepje aangeboden . We hadden de luxe kamer deze is zeer mooi met een terrasje De kamer was zeer proper met en zeer goed bed.Het personeel is heel vriendelijk.Het eten was voortreffelijk.Ook een aanrader is de omgeving .Het hotel bevind zich maar 500 meter van het nationaal park waar het prachtig fietsen of wandelen is Onze fietsen stonden veilig in de fietsstalling. Ook voldoende parkeer gelegenheid.

Goed, maar duur!

Annet van Eijk
16-9-2016

Het hotel ligt perfect, dicht bij de bossen.

De kamer is schoon, maar niet groot. Onze kamer lag gedeeltelijk aan een lawaaierige weg. Voor 180 eur. per nacht, vond ik deze kamer erg duur! Heb wel eens voor veel goedkoper, wel eens veel beter gekregen. De bedden waren prima!

Het personeel is vriendelijk. Wel triest, dat je bij deze hoge hotelkosten, het onbijt nog eens apart moet betalen. 9.50 eur. p.p.

Het diner is hier perfect! Heerlijk gegeten. Al weten ze ook daar de prijzen behoorlijk hoog te houden! De fles water kostte, 5.75 eur. Jammer!

Even 2 overnachtingen, met eten, kosten 665 eur. Tja het is maar wat je er voor over hebt.

Super!

Anita de Jong
21-8-2016

Een aanrader!! Personeel is heel vriendelijk, eten is super en de kamer top!

fantastisch

Marianne
9-8-2016

goed : uitstekende keuken (diner) + personeel = supervriendelijk en efficient

minder goed : indeling van de kamer (vooral badkamer)

Zeer goed

Marlou
20-6-2016

Wij verbleven 2 nachten in dit fantastische hotel. Vanaf het moment van de reservering tot en met het verblijf, alles was perfect. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen, wij voelden ons direct welkom en op ons gemak. Het hotel is erg mooi ingericht en past uitstekend in de bosrijke omgeving. De kamer was mooi en door de bijzondere indeling zeer comfortabel. Alle personeel was erg vriendelijk en deed er alles aan om ons 'thuis' te laten voelen. Het eten (ontbijt en diner) was heerlijk en zeer compleet. Dit hotel is echt een aanrader!!!

klant wordt ook behandeld als koning

Debby Brandwagt
20-6-2016

Zeer persoonlijk en warm welkom. Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn bijzonder ingericht en lekker schoon. Alles klopte, heerlijk verblijf gehad!

Geweldig hotel met geweldige keuken

Ben
16-5-2016

Prima hotel is zijn 4 sterren meer dan waard. Minpuntje is de erg dure koffie 5,50 !!!

Verder kan ik het iedereen aanbevelen

Persoonlijke aandacht in een heerlijke ambiance

rein_visscher
8-4-2016

Wat een aangename verrassing dit intieme boutique hotel. Persoonlijke aandacht , culinaire verwennerij, goede kamer, overal mooie styling, goed over nagedacht. Enige minpuntje; waarom voor een fles water bijna 6 euro betalen, terwijl er kraanwater kan worden aangeboden. Ook de prijs van een espresso en een cappuccino, na ons heerlijke 3 gangen diner, is mijns inziens niet reëel, 11 euro! Bij uitchecken aangegeven slechts 1 ontbijt te hebben gebruikt doordat partner ziek was geworden. De vooraf gereserveerde ontbijten werden toch beide in rekening gebracht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Sterrenberg in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Sterrenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.