Tijdelijk €25 aanbetaling

Boutique Sterrenberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Boutique Sterrenberg voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 108 reviews
+44

9.5FenomenaalScore uit 108 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

108 Reviews over Boutique Sterrenberg

• 10René31-08-2022

Wat een verwennerij

Heerlijk verblijf. Eigenlijk niets op aan te merken. Service is meer dan goed, kamers zijn schoon en fris, ontbijt is zeer uitgebreid, diner is fantastisch. De wellness is mooi en volwaardig. Het is niet goedkoop maar toch vind ik de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Als ik dan toch een kritische noot zou moeten plaatsen dan zou het zijn dat de zwembaden net iets te koud zijn. Wij komen zeker terug.

• 9Wendy02-03-2022

Prachtige ligging, mooi hotel, verwennerij!

Fantastisch hotel! Mooi interieur, mooie kamers, netjes en alles is aanwezig. Badkassen, slippers, koffie, er stond zelfs een huisgemaakt cakeje klaar. Zwembad was erg netjes en het eten was perfect!!! We zijn heerlijk verwend dit weekend. Je loopt zo de bossen in. Ontbijt a la carte was ook perfect!

• 9Jan E. Mons03-03-2019

Zeer confortabel hotel midden in de natuur

Houdt u van de ongerepte Veluwse natuur? Van rust, ruimte en comfort? Van een hotel met ruime kamers, een comfortabel bed en mooi uitzicht? Van welness, zwemmen en een restaurant met het heerlijkste ontbijt en een prachtige dinerkaart met goed verzorgde maaltijden met bijpassende wijnen? Dan bent u in hotel De Sterrenberg aan het juiste adres. Hier vindt u dit alles in het hotel zelf of de directe nabijheid. Het Nationaal Park de Hoge Veluwe ligt op een 500 meter afstand en het authentieke Veluwse dorp Otterlo op 300 meter.

Puur genieten en heerlijk tot rust komen midden in de natuur!

• 10Ralph10-02-2019

Fantastisch Hotel en geweldig restaurant. Top!

Weekendje met het Proef de Veluwe arrangement; twee keer vier gangen verrassingsdiner, ontbijt, wandeling met de boswachter en toegang tot Park de Hoge Veluwe. Gebruik van de welnessfaciliteiten is inclusief en we hadden gekozen voor de de luxe kamer. Het was een mini vakantie! Prachtige kamer, kraakhelder schoon en een uitstekend bed. Ruim en van alle gemakken voorzien. De veelal jonge medewerkers zijn uitermate vriendelijke en behulpzaam en laten je echt welkom voelen. Het diner was grandioos en de keus aan wijnen idem dito. Het ontbijt is meer dan goed. Het hotel zelf is modern, licht en schoon. Ook de welness is uistekend. Rondje met de boswachter op zaterdagochtend een aanrader. Mooie verhalen van een bevlogen man.

• 9Sandra28-01-2019

Heerlijk

Prachtig hip hotel met verrassend goed restaurant en dito ontbijt. Ook de Spa was bijzonder goed. Voor een hotel van deze omvang waren de sauna, zwembad en alle bijbehorende fasciliteiten groter dan verwacht! Leuk detail: live piano muziek bij het eten en heerlijk soepje bij aankomst! Prijzen wel aan de hoge kant.

• 7E en F05-08-2018

Niet weer, wel perfecte ligging

De eerste indruk was erg goed. Het hotel ziet er bij binnenkomst erg mooi uit en het personeel is erg vriendelijk! De kamer zelf viel een beetje tegen. Niet zo sfeervol als dat het er op de foto's uit zag, wij zaten op de charme kamer waar we vinden wij erg veel voor betaald hebben. Het zag er erg kaal uit, ons matras was aan vervanging toe want we hebben nu beide last van ons rug. Hebben de hele nacht in een put gelegen. De kamer zelf vonden we ontzettend gehorig !! Veel geluidsoverlast gehad van mede hotelgasten naast en/of boven ons.

Het restaurant en terras vonden we erg prijzig! Het restaurant konden we wel waarderen, heerlijk gegeten dus dat was het zeker waard. Maar de drankjes daarintegen vonden we veel te duur.

De ligging is wel perfect! Je loopt/fietst zo naar het park de Hoge Veluwe en het dorp waar ook leuke restaurantjes zitten.

Kortom, we hadden ons geld ergens anders beter kunnen besteden, maar hebben het leuk gehad

• 7Dhr Hermans20-03-2018

Heerlijk verblijf, maar welness meer aandacht!

Het hotel is prachtig ingericht, vriendelijke bediening en goed voorzieningen. De kamer welke we geboekt hadden was ook geweldig, echter het welness gedeelte liet te wensen over. Beide zwembaden waren eerder lauw-koud dan warm te noemen. Verder was het voorschrift dat er hier zonder badkleding verblijft mocht worden, echter het merendeel liep juist in badkleding. Toezicht hierop was er niet. Dus dan loop je niet echt prettig rond daar. Verder bij het diner een fles Calusari pinot noir besteld, die overigens heerlijk was. Echter rekende men ons voor een fles 29 euro, terwijl toen ik deze thuis wilde bestellen op internet deze voor 4,95 per fles aangeboden werd. (op meerder sites) Ik snap dat het een 4 sterren hotel is en een exclusief karakter wil uitstralen maar het meer dan vijfvoudige vragen voor een fles wijn vind ik niet zo netjes. Ik heb hier het hotel ook van op de hoogte gesteld en ben benieuwd naar hun reactie

• 9Anne-Marie31-08-2017

Fantastisch hotel Een echte aanrader.

Bij het inchecken kregen we een soepje aangeboden . We hadden de luxe kamer deze is zeer mooi met een terrasje De kamer was zeer proper met en zeer goed bed.Het personeel is heel vriendelijk.Het eten was voortreffelijk.Ook een aanrader is de omgeving .Het hotel bevind zich maar 500 meter van het nationaal park waar het prachtig fietsen of wandelen is Onze fietsen stonden veilig in de fietsstalling. Ook voldoende parkeer gelegenheid.

• 8Annet van Eijk16-09-2016

Goed, maar duur!

Het hotel ligt perfect, dicht bij de bossen. De kamer is schoon, maar niet groot. Onze kamer lag gedeeltelijk aan een lawaaierige weg. Voor 180 eur. per nacht, vond ik deze kamer erg duur! Heb wel eens voor veel goedkoper, wel eens veel beter gekregen. De bedden waren prima! Het personeel is vriendelijk. Wel triest, dat je bij deze hoge hotelkosten, het onbijt nog eens apart moet betalen. 9.50 eur. p.p. Het diner is hier perfect! Heerlijk gegeten. Al weten ze ook daar de prijzen behoorlijk hoog te houden! De fles water kostte, 5.75 eur. Jammer! Even 2 overnachtingen, met eten, kosten 665 eur. Tja het is maar wat je er voor over hebt.

• 9Anita de Jong21-08-2016

Super!

Een aanrader!! Personeel is heel vriendelijk, eten is super en de kamer top!

Hotel Boutique Sterrenberg info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Houtkampweg 1, 6731 AV