Camping Beek en Hei

• Onvoldoende: 1 - 5

Goed, maar niet bijzonder

Leutje
19-6-2018

Prima camping, maar verder niet heel bijzonder. Veel verschillende velden, waar je zelf een plaats uit mag zoeken. Wij konden bij aankomst half juni nog uit 4 plaatsen kiezen. Vlug een rondje over de camping langs de vrije plaatsen gedaan, met andere nieuwe kampeerders op de hielen. Mooiste plek van de camping(voor ons) gevonden, op het grote veld bij de trekkershutten, aan de rand. De andere velden vonden wij niets. Afgescheiden met heggetjes, lijkt leuk, maar vonden wij er saai uitzien. Veel seizoenplaatsen, iedereen strak in t gelid, plantje op tafel. Wij houden wat meer van variatie. T veld in het bos vonden wij erg somber. Meisje bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Groter toiletgebouw fijn, goed schoon en ruim. Oud toiletgebouw klein en behelpen. Prima startpunt voor mooie fietstochten. Sla de Hoge Veluwe over(9,00 pp). Rest omgeving is mooier. Kortom, fijne vakantie gehad op deze camping, maar hij springt er niet uit.

Rustige camping dichtbij natuur

E73
3-6-2018

Vriendelijke ontvangst, schone trekkershut, ontzettend dicht bij de natuur en schoon sanitair.

Prima. Mooie kleine camping.

J. Bongers
16-5-2018

Mooi gelegen camping. Prima uitvalsbasis voor fietstochten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige standplaatsen. Minpuntjes. Betalen voor Wi-Fi en douche.

Relaxte Groene Camping, Toplocatie!

Sanne
7-1-2018

Inmiddels ben ik nu meerdere malen bij camping Beek en Hei geweest. Erg vriendelijk personeel. Deze camping heeft een leuke en fijne sfeer, en het blijft geweldig dat je zelf gewoon een plekje mag uitzoeken in het zwijnenbos met je tent. Daarnaast zit je echt aan de rand van het bos. Ideaal! Ook een aanrader is het uitje met de boswachter!

Na vijf jaar weer terug!! En de sfeer ook.

Marianne
15-10-2017

Alles klopt,team van beheerders,rust grote plaats,staan waar je wilt,verse broodjes,de krant,kortom we gaan komende week nog even terug,

Grandioos zo'n relexte camping!

Christ en Anja diepstraten
25-8-2017

Alles was netjes en verzorgd op de camping.

Lekker in de bossen, en toch dicht bij het dorp!

Mooie fietsgelegenheden in de buurt.

En vooral de eigenaren waren heel vriendelijk!

Dus niks op aan te merken!

Gaan zeker volgend jaar weer terug!

Een hele fijne plek!

Joshua
27-7-2017

Ben er net 1,5 week op doorreis van fietsvakantie geweest, zou 5 nachten zijn maar werden er veel meer. Wat een fijn natuurkampeerterrein. Heerlijk rustig, zeer voordelig en fijne natuurlijke plekjes rustig gesitueerd in een bosperceel. Geen rechthoekige plaatsen met nummers. Maar zelf een fijn plekje zoeken in zon of schaduw. Vriendelijke heren en jongedame van de camping die altijd meedenken, je vriendelijk te woord staan en klaar voor je staan. Oprecht klantvriendelijk en geïnteresseerd. Handig is de koelkast voor algemeen gebruik. Dikke aanrader deze camping, maar ik wil liever de volgende keer weer een plekje, dus vooral niet komen allemaal! ;)

Geweldig!

Judith
10-7-2017

Heerlijke rustige ruime camping.

Hartelijk ontvangen. Mijn dochtertje van 5 en ik hebben een super leuk eerste kampeer-avontuur beleefd!

Natuurkampeerterrein is top!

Suzanne
10-7-2017

De camping is redelijk groot en bestaat uit meerdere gedeelten. Wij stonden met een camper en tentje op het natuurkampeerterrein en je merkt verder niets van de grootte van de rest van de camping. Het natuurkampeerterrein is een sfeervol terrein (zoals een camping hoort te zijn) met ook prima sanitair. Het enige nadeel is dat je de provinciale weg kunt horen.

Vele mooie fietsroutes in de buurt. Aanrader is ook om met de boswachter op stap te gaan (excursie te boeken bij de receptie) om wilde zwijnen en hertjes te spotten.

Schoon, rust, een super mooie camping!

Zozinin
6-6-2017

Een grotere camping. Maar je hebt het niet door, door alle verschillende veldjes. Heel overzichtelijk. Zoals een natuur kampeerterein in bos. Een gezinsveld wat uitkijkt op een waterspeelplaats. De tenten, vouwwagens en caravans staan hier rondom opgesteld. Een stuk met haagjes. Etc. En het sanitair was gewoon brandschoon. Douche met muntjes. Maar daar kon je een uitgebreide warme douche voor nemen. We zijn met de drukke pinksterdagen geweest. Vriendelijke ontvangst. Maar ook verder een attente en vriendelijke houding naar de gasten. In de dagen dat wij er waren was er een excursie met boswachter. Houdt je van drukte, herrie, disco etc. Ga dan hier niet heen. De auto mag niet bij de tent.

Op vijf min lopen van zandverstuiving. Midden in de bossen. Eekhoorntjes bij de vouwwagen gezien.

Voor de kinderen zijn er Ping Pong tafels en waterspeeltuintje en wat speeltoestellen. Er i een bieb, wasserette. Vers brood jan bij de receptie gehaald wirden van ma t/m za. Met uitzondering op feestdagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beek en Hei in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beek en Hei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beek en Hei scoort een 8.19 uit 10 op basis van 96 reviews.