Camping De Linie

Tonen op kaart

14 reviews over Camping De Linie

• 9Joke Hubers15-07-2016

Heerlijke plek voor rustzoekers

Wij komen al meerdere malen op camping de linie. Voor kampeerders die rust zoeken is dit een fantastische camping. Neem de fiets en je kunt heerlijk de natuur in. Maak een uitstapje naar Rhenen, Tiel, de Betuwe, Nijmegen. Geniet van de omgeving en ''s avonds weer terug naar de camping. Rust!!! Zeker doen !!

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Grotenhuis31-01-2016

Superleuke camping

Is een super leuke knusse en gezellige camping. Je wordt lekker opgenomen tussen de vaste gasten waardoor je je al gelijk helemaal thuis voelt. Ook ons chalet was helemaal super. Er ontbrak helemaal niets voor een geweldige vakantie!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Kelly_capiteyns03-08-2014

Heel Leuk!

Wij waren hier met pasen 2014 met de familie. ( 2 campers en een caravan). Leuke camping met aardige en zeer behulpzame eigenaren. Mooie zwemvijver, helaas nog te koud. Wij hebben zo genoten tussen de fruitbomen dat we een seizoenplaats nemen op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Theo en Janny22-10-2012

Een prachtige plek in de fruitstreek

Wij waren in augustus/september te gast op De Linie. een gedeelte is vaste stacaravans en seizoenplaatsen voor toercaravans. Maar er zijn ook een 20 plaatsen voor toercaravans en er is een mooie blokhut. De camping is aan de Beneden Rijn en daar loop je vanaf de caming zo naar toe. Ook is er een zwem/vismeertje waar je heerlijk kan zwemmen, hier drijft een vlot in en er zijn diverse surfplanken om op te dobberen. Er is een mooi toiletgebouw met muntdouches. Er wordt met regelmaat iets georganiseerd voor de kinderen, maar ook voor de ouderen. Ze verhuren ook mooi ingerichte appartementen en stacaravans. Kijk maar eens op de site.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

1 tip over Camping De Linie

• Theo en Janny, 22-10-2012

Een aanrader voor ouders met kids. Want als je het weer een beetje meehebt dan is het daar een eldorado voor.

2 vragen over Camping De Linie

• Leen Iseger, 28-04-2019

stacaravan

Heeft u de mogelijkheid voor de plaatsing van een stacaravan van 9 m?

Bea , 16-06-2019

er is geen openbaar vervoer en shuttlebus van het hotel is er ook niet juni 2019

• theodorus swiebel, 23-08-2018

hondvriendelijk

mogen we onze viervoeter meenemen?ik hoor het graag zsm? m vr gr t.swiebel

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig