Camping De Linie

12 reviews over Camping De Linie in het Nederlands

wij komen terug!

Fam. Wol.
4-11-2018

Lekker op de camping gestaan, met veel activiteiten voor de kinderen. Lekker gezwommen in het water. In de omgeving veel te zien van dieren in de dierentuin te Rhenen en natuurgebied de Blauwe Kamer. Met de fiets bieden de vele pondjes over de rivieren mooie routes langs dorpjes/steden en de vele boomgaarden (en fruitautomaten voor de dagelijkse vruchten en vruchtensappen).

Heerlijk

John
2-11-2018

Ik heb mij hier thuis gevoeld.Heerlijk fietsen met Jan en Annemie en genoten van De grappen van de buren: Jan en "Piet die ken ik niet" en hun echtgenoten. Ook de 2 dames aan de overkant zorgden voor de nodige gezelligheid en gespreksstof. Vaak gezellig bij elkaar gezeten met wat muziek en een wijntje.Heb er vaak aan terug gedacht vandaar mijn berichtje.

nooit meer

dennis
17-8-2018

totaal niets maar dan ook niets te doen. ons zoontje heeft zich een week doodverveeld. geen ontvangst en eerst zoeken naar de eigenaar. ook bij vertrek geen enige belangstelling voor hoe we het hadden gehad. 550 euro weggegooid

Heerlijke B&B

Astrid van Loij
2-1-2018

Op 1 januari hier geslapen, samen met familie, wat een fijne B&B , hele fijne kamers . Ruim , schoon , heerlijk ontbijt.

Heel aardige eigenaren, er ontbreekt je aan niks.

Een heel uitgebreid ontbijt.

Pluim voor deze B&B.

Komen vast nog eens terug in de zomer.

We hebben genoten van de camping en omgeving.

Annemie en Jan
11-10-2017

Het is er rustig en aangenaam vertoeven. We werden gelijk door de seizoen kampeerders om ons heen hartelijk en vriendelijk ontvangen. We hebben genoten van de diverse fietstochten die we in de omgeving hebben gemaakt. Ook de steden zoals Tiel Nijmegen Arnhem waren de moeite waard alsook Rhenen (dierentuin) en Wageningen waar we de jaarlijkse herdenking hebben mogen meemaken. We zullen er zeker nog eens terugkeren.

Je voelt je hier gelijk thuis!

Sander Bossink
11-9-2017

Voor het tweede jaar mochten wij wederom vakantie vieren bij Camping de Linie en wat hebben we weer genoten. De chalet zag er wederom spik en span uit (complimenten aan de schoonmaaksters!), de camping zelf ziet er altijd zeer netjes en verzorgd uit de de eigenaar en eigenares zijn altijd zeer vriendelijk en bijzonder behulpzaam, hulde!

De huisjes zien er zéér netjes en schoon uit en zijn van alle gemakken voorzien en je voelt je er gelijk thuis. In de omgeving is er van alles te doen dus je zult je hier niet snel vervelen.

Deze camping is voor zowel de 'luxe kampeerder' (chalets etc.) als ook de reguliere kampeerder (caravan, camper, tent, etc.) een uitstekende locatie met mooie plekken en vooral veel groen. Lekker kamperen onder de fruitbomen met steden als Rhenen, Arnhem, Tiel, Wageningen en Nijmegen op redelijke afstand.

Het was ook dit jaar wederom genieten en onze boeking voor volgend jaar is alweer gedaan, tot dan!

Trekkershut plus, zeer schoon, complete inrichting

Fam. A. Quartel/Gringhuis
4-6-2017

Goed verzorgde camping. Toilet gebouw schoon, helaas maar 2 toiletten,

2 douches. Zeer vriendelijke eigenaars.

Fijne rustige camping met fantastische chalets!

Sander Bossink
6-9-2016

De camping is rustig en gelegen op een prachtige plek in de Betuwe, op een centrale plek in Nederland. Met Ouwehands Dierenpark letterlijk aan de overkant van Oude Rijn (10 minuten rijden) en grote steden als Nijmegen en Arnhem binnen 30 minuten rijden is dit een uitstekende plek om vakantie te vieren. De chalets zijn zéér ruim, extreem schoon en zuiver, zéér netjes en goed geïsoleerd. Het terras is ruim en heeft een prachtig uitzicht over de boomgaard. De eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en staan altijd voor je klaar. De faciliteiten op de camping zijn beperkt maar daar waren we ook niet voor gekomen want de chalet was overcompleet.

Heerlijke plek voor rustzoekers

Joke Hubers
15-7-2016

Wij komen al meerdere malen op camping de linie.

Voor kampeerders die rust zoeken is dit een fantastische camping. Neem de fiets en je kunt heerlijk de natuur in. Maak een uitstapje naar Rhenen, Tiel, de Betuwe, Nijmegen. Geniet van de omgeving en ''s avonds weer terug naar de camping. Rust!!! Zeker doen !!

Superleuke camping

Grotenhuis
31-1-2016

Is een super leuke knusse en gezellige camping. Je wordt lekker opgenomen tussen de vaste gasten waardoor je je al gelijk helemaal thuis voelt. Ook ons chalet was helemaal super. Er ontbrak helemaal niets voor een geweldige vakantie!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Linie in Opheusden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Linie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.