Camping De Linie

Meer camping info

14 reviews over Camping De Linie

• 9N25-07-2019

Heel prettig verblijf!

Mooie schone en complete trekkershut. Vriendelijke beheerder van de camping! Prettig verblijf.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9jan y01-05-2019

Aanrader. Wij komen terug

waren hier met Pasen en zijn als Belgen ontvangen geweest door super vriendelijke eigenaren die tijd voor jou maken om alle info te geven Je staat er midden tussen de bloeiende fruitbomen op mooie uit te kiezen plaatsen voor een goedkope prijs in het voorseizoen ideale plaats om te fietsen . iets te weinig sanitair, maar ze gaan kortelings vergroten

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Fam. Wol.04-11-2018

wij komen terug!

Lekker op de camping gestaan, met veel activiteiten voor de kinderen. Lekker gezwommen in het water. In de omgeving veel te zien van dieren in de dierentuin te Rhenen en natuurgebied de Blauwe Kamer. Met de fiets bieden de vele pondjes over de rivieren mooie routes langs dorpjes/steden en de vele boomgaarden (en fruitautomaten voor de dagelijkse vruchten en vruchtensappen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9John02-11-2018

Heerlijk

Ik heb mij hier thuis gevoeld.Heerlijk fietsen met Jan en Annemie en genoten van De grappen van de buren: Jan en "Piet die ken ik niet" en hun echtgenoten. Ook de 2 dames aan de overkant zorgden voor de nodige gezelligheid en gespreksstof. Vaak gezellig bij elkaar gezeten met wat muziek en een wijntje.Heb er vaak aan terug gedacht vandaar mijn berichtje.

Alleen gereisd in mei 2018

• 4dennis17-08-2018

nooit meer

totaal niets maar dan ook niets te doen. ons zoontje heeft zich een week doodverveeld. geen ontvangst en eerst zoeken naar de eigenaar. ook bij vertrek geen enige belangstelling voor hoe we het hadden gehad. 550 euro weggegooid

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Astrid van Loij02-01-2018

Heerlijke B&B

Op 1 januari hier geslapen, samen met familie, wat een fijne B&B , hele fijne kamers . Ruim , schoon , heerlijk ontbijt. Heel aardige eigenaren, er ontbreekt je aan niks. Een heel uitgebreid ontbijt. Pluim voor deze B&B. Komen vast nog eens terug in de zomer.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2017
    9Annemie en Jan11-10-2017

We hebben genoten van de camping en omgeving.

Het is er rustig en aangenaam vertoeven. We werden gelijk door de seizoen kampeerders om ons heen hartelijk en vriendelijk ontvangen. We hebben genoten van de diverse fietstochten die we in de omgeving hebben gemaakt. Ook de steden zoals Tiel Nijmegen Arnhem waren de moeite waard alsook Rhenen (dierentuin) en Wageningen waar we de jaarlijkse herdenking hebben mogen meemaken. We zullen er zeker nog eens terugkeren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 10Sander Bossink11-09-2017

Je voelt je hier gelijk thuis!

Voor het tweede jaar mochten wij wederom vakantie vieren bij Camping de Linie en wat hebben we weer genoten. De chalet zag er wederom spik en span uit (complimenten aan de schoonmaaksters!), de camping zelf ziet er altijd zeer netjes en verzorgd uit de de eigenaar en eigenares zijn altijd zeer vriendelijk en bijzonder behulpzaam, hulde!

De huisjes zien er zéér netjes en schoon uit en zijn van alle gemakken voorzien en je voelt je er gelijk thuis. In de omgeving is er van alles te doen dus je zult je hier niet snel vervelen.

Deze camping is voor zowel de 'luxe kampeerder' (chalets etc.) als ook de reguliere kampeerder (caravan, camper, tent, etc.) een uitstekende locatie met mooie plekken en vooral veel groen. Lekker kamperen onder de fruitbomen met steden als Rhenen, Arnhem, Tiel, Wageningen en Nijmegen op redelijke afstand.

Het was ook dit jaar wederom genieten en onze boeking voor volgend jaar is alweer gedaan, tot dan!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Fam. A. Quartel/Gringhuis04-06-2017

Trekkershut plus, zeer schoon, complete inrichting

Goed verzorgde camping. Toilet gebouw schoon, helaas maar 2 toiletten, 2 douches. Zeer vriendelijke eigenaars.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9Sander Bossink06-09-2016

Fijne rustige camping met fantastische chalets!

De camping is rustig en gelegen op een prachtige plek in de Betuwe, op een centrale plek in Nederland. Met Ouwehands Dierenpark letterlijk aan de overkant van Oude Rijn (10 minuten rijden) en grote steden als Nijmegen en Arnhem binnen 30 minuten rijden is dit een uitstekende plek om vakantie te vieren. De chalets zijn zéér ruim, extreem schoon en zuiver, zéér netjes en goed geïsoleerd. Het terras is ruim en heeft een prachtig uitzicht over de boomgaard. De eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en staan altijd voor je klaar. De faciliteiten op de camping zijn beperkt maar daar waren we ook niet voor gekomen want de chalet was overcompleet.

Gereisd met partner in augustus 2016

1 tip over Camping De Linie

• Theo en Janny, 22-10-2012

Een aanrader voor ouders met kids. Want als je het weer een beetje meehebt dan is het daar een eldorado voor.

2 vragen over Camping De Linie

• Leen Iseger, 28-04-2019

stacaravan

Heeft u de mogelijkheid voor de plaatsing van een stacaravan van 9 m?

Bea , 16-06-2019

er is geen openbaar vervoer en shuttlebus van het hotel is er ook niet juni 2019

• theodorus swiebel, 23-08-2018

hondvriendelijk

mogen we onze viervoeter meenemen?ik hoor het graag zsm? m vr gr t.swiebel

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig