Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 22 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over De Linie

• 9Anita L-S09-07-2022

Gezellige, rustige, schone camping!

Gezellige & rustige, relaxte sfeer op de camping. Onze kids (5&6 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt met het vangen van kikkers en pootje baaien bij het watertje. En de trampoline deed het ook goed. Het sanitair was goed onderhouden en brandschoon. Kortom, een plezierige tijd gehad!

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Marco Visser31-05-2022

Prima camping in een mooie omgeving!

Mooi gelegen camping met een vriendelijke beheerder.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Alfons van Zanten30-05-2022

Superweekend

Met een groep hier het hemelvaartweekend verbleven. We hebben een superweekend gehad. Voor de eigenaren (Henk, Thea en Marjolein) was niets teveel. We komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9William de Haan26-10-2021

Een zeer prettig verblijf gehad!

Voor werkzaamheden in de regio was mijn verblijf hier bijna 3 maanden met de camper, in het naseizoen van 2021 en ik heb het als zeer prettig ervaren. Mooie ruime plaatsen met stroom en water, zowel verhard als onverhard met een prima prijs/kwaliteit verhouding! keurige sanitair die dagelijks wordt gecontroleerd en schoongehouden met prima douches. Ook zeker een pluspunt is de vriendelijkheid van het ontvangst en verdere hulp en contact betreft het verblijf, men doet er alles aan om het hun gasten comfortabel en naar het zin te maken. Verder een rustige camping die goed wordt onderhouden en zeker in een prachtige omgeving! Om te fietsen, wandelen, vissen of gewoon ontspannen is camping de Linie een echte aanrader! Minpunten kan ik verder niet noemen dus kortom, Prettig camping om zeker nog eens naar terug te gaan!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Petra13-09-2021

Top verblijf

B en b was top nacht verlengd. Daarna nog 2 nachten trekkershut bijgeboekt. Fam veel moeite gedaan om dit mogelihk te maken erg aardig. Prachtige omgeving alkes topzeker aanrader komen ook zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Peter04-08-2020

een cadeautje

op terugreis van Limburg naar het noorden hier een overnachting geboekt in de B&B die bij de camping hoort. Keurig en schoon appartement, van alle gemakken voorzien. Gastvrij onthaald en 's avonds heerlijk gegeten in Rhenen (10 minuten rijden). De camping ligt op een mooie plek vlak bij de Nederrijn. Volgende ochtend een super ontbijt gehad. Hier gaan we vaker een tussenstop maken!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jaap02-08-2020

Ruim en schoon chalet , prachtige fietsroutes

Mooi , ruim en schoon chalet. Prachtig gelegen nabij de Nederrijn. Gastvrije beheerders. Fantastische fietsroutes. Mooie plaatsen bezocht Rhenen, Wageningen, Tiel, Buren, Amerongen, Arnhem, natuurgebied Blauwe Kamer, Grebbeberg, Kasteel Amerongen, Dierenpark Ouwehand, diverse streekmusea en natuurlijk de vele kraampjes met overheerlijk Betuwefruit. Prachtig vakantiegebied tussen Nederrijn en Waal met diverse veerpontjes.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Michael Grotenhuis21-05-2020

Vouwwagen geprobeerd

Hier een nachtje verbleven om de vouwwagen uit te proberen. Ligging is erg mooi! Je kunt zo de dijk op om een stukje langs de Rijn te lopen. Wat wij wel een nadeel vonden was dat er de hele dag door sportlessen werden gehouden. Erg rumoerig en we hadden daardoor weinig privacy.

• 9N25-07-2019

Heel prettig verblijf!

Mooie schone en complete trekkershut. Vriendelijke beheerder van de camping! Prettig verblijf.

• 8Eetgelegenheden
  • 9jan y01-05-2019

Aanrader. Wij komen terug

waren hier met Pasen en zijn als Belgen ontvangen geweest door super vriendelijke eigenaren die tijd voor jou maken om alle info te geven Je staat er midden tussen de bloeiende fruitbomen op mooie uit te kiezen plaatsen voor een goedkope prijs in het voorseizoen ideale plaats om te fietsen . iets te weinig sanitair, maar ze gaan kortelings vergroten

Camping De Linie info

Camping-informatie