Tijdelijk €25 aanbetaling

Kasteel Ophemert

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kasteel Ophemert voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 29 reviews
+15

8.3FantastischScore uit 29 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Kasteel Ophemert

• 8Wandelman03-10-2020

Het Echte Kasteel-gevoel !!!!

We hebben geweldig genoten van ons verblijf op het prachtige Kasteel. Het Kasteel is tot in detail sfeervol en met smaak ingericht. Voor wandelaars ligt het in een heerlijk wandelgebied; een mix van weilanden, dijken, boomgaarden en natuurlijk het schitterende uiterwaardegebied langs de Waal. We hebben twee dagen gewandeld over de mooie route’s van de “ Struin-tochten” Tot slot kunnen we vertellen dat de eigenaren ons Heel Hartelijk hebben ontvangen. Het ontbijt met biologische producten smaakte prima Het was voor mij en mijn Wandeldate een Super verblijf.

• 8Jongbloed28-10-2019

Fantastisch!

Geweldig verblijf! Slapen in een echt kasteel in echte kasteelkamers. Unieke locatie! De gastvrouw is enorm vriendelijk en het ontbijt is heerlijk vers.

• 7M van Dijk14-09-2019

Top locatie + ontbijt. Kamer + faciliteiten niet

Prachtige locatie, prima ontbijt, vriendelijke gastvrouw.
    De kamers zijn niet allemaal van een zelfde niveau dus let op bij het boeken. Via touroperator kamer geboekt met badkamer, bad en terras. Nu blijken de kamers dit niet te hebben. Overigens ook geen tv. Onze kamer had zelfs geen eigen toilet en in plaats van een badkamer een (defecte ) douche in een hoekje. Amsterdamse School kamer is duidelijk de minste kamer.

Nogmaals: Locatie is geweldig. Gastvrijheid Idem dito. Ontbijt ook dik in orde.

• 8Maja Brouwers26-12-2018

Geweldig

Romantisch , gastvrij, goed verzorgd ontbijt.

• 10Bas Oosterbaan14-09-2018

Perfect

Super vriendelijke en persoonlijke service, schone, indrukwekkende kamer met een echte kasteel sfeer. Een echte aanrader.

• 10Erik van Son11-11-2017

Een echte aanrader!!

Zeer warm ontvangst op een bijzondere locatie. Kamers zijn schoon, ruim en gezellig.

• 10Onvergetelijk09-09-2017

Heerlijk

Wij hebben genoten, van onze mooie kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad, het overvloedige heerlijke ontbijt. Maar vooral ook de vriendelijke gastvrouw. Ik heb de andere recensies gelezen en ik had ook hetzelfde gevoel, ik wil langer blijven of snel weer terug. Dit was een fantastisch verjaardagscadeau.

• 10Noortje de Wolf13-06-2017

In een woord geweldig!

Fantastische tijd gehad samen met mijn zusje, zeer gastvrij ontvangen.Heerlijk ontbijt, prachtig kasteel . We komen zeker terug. Dank fam van Dedem!

• 9Roos11-06-2017

Betoverend mooie plek.

Ons verblijf in Kasteel Ophemert was zeer geslaagd. Kasteel Ophemert is prachtig en dat geldt ook voor de hele locatie. De rozentuin, de prachtig oude bomen, de sfeervolle kamers en het natuurzwembad, we hebben ervan genoten. Gastvrije en hartelijke eigenaren die een heerlijk ontbijt hebben verzorgd. Onze kinderen van 7 en 9 hebben de overnachting ook als zeer bijzonder ervaren en willen zo snel mogelijk een keer terug.

• 9Hans en Angelique Gestman17-04-2017

Briljante historische plek van rust

Unieke setting, rust, vriendelijke mensen, top ontbijt. Even lekker weg in een mooie omgeving. Beste plek: de bibliotheek in het kasteel; genieten met een goed boek en een glaasje wijn/wiskey

Bed & Breakfast Kasteel Ophemert info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Dreef 2, 4061 BL