Bed and Breakfast Kasteel Ophemert

24 reviews over Bed and Breakfast Kasteel Ophemert in het Nederlands

Een echte aanrader!!

Erik van Son
11-11-2017

Zeer warm ontvangst op een bijzondere locatie. Kamers zijn schoon, ruim en gezellig.

Heerlijk

Onvergetelijk
9-9-2017

Wij hebben genoten, van onze mooie kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad, het overvloedige heerlijke ontbijt. Maar vooral ook de vriendelijke gastvrouw.

Ik heb de andere recensies gelezen en ik had ook hetzelfde gevoel, ik wil langer blijven of snel weer terug.

Dit was een fantastisch verjaardagscadeau.

In een woord geweldig!

Noortje de Wolf
13-6-2017

Fantastische tijd gehad samen met mijn zusje, zeer gastvrij ontvangen.Heerlijk ontbijt, prachtig kasteel . We komen zeker terug. Dank fam van Dedem!

Betoverend mooie plek.

Roos
11-6-2017

Ons verblijf in Kasteel Ophemert was zeer geslaagd. Kasteel Ophemert is prachtig en dat geldt ook voor de hele locatie. De rozentuin, de prachtig oude bomen, de sfeervolle kamers en het natuurzwembad, we hebben ervan genoten. Gastvrije en hartelijke eigenaren die een heerlijk ontbijt hebben verzorgd. Onze kinderen van 7 en 9 hebben de overnachting ook als zeer bijzonder ervaren en willen zo snel mogelijk een keer terug.

Briljante historische plek van rust

Hans en Angelique Gestman
17-4-2017

Unieke setting, rust, vriendelijke mensen, top ontbijt. Even lekker weg in een mooie omgeving. Beste plek: de bibliotheek in het kasteel; genieten met een goed boek en een glaasje wijn/wiskey

Super! Highly Recommended

jibba
1-1-2017

Castle Ophemert was a beautiful place to stay. Our room, the breakfast, even the grounds, everything has been maintained with great care. A memorable stay in a special place.

Loved it!

Heerlijk rustig en sfeervol!

Geke Kegelaar
24-7-2016

Van harte aanbevolen!

We kunnen maar één klein min puntje bedenken, dat de kachel niet uit kon. Daardoor was het warm op de kamer.

Martin en Yvonne
14-10-2015

Het kasteel ligt prachtig, lekker rustig. Hier kun je lekker bijkomen. Het is zeer geschikt voor feesten, vergaderingen, trouwpartijen etc. Het kasteel heeft prachtige sfeervolle kamers, een gezellige bibliotheek en een bar. De gastvrouw ontvangt je hartverwarmend en hetzelfde gebeurt bij het afscheid. Zij en haar man hebben alles met liefde ingericht. Het ontbijt is culinair, er is van alles in overvloed aanwezig. Er branden overal kaarsjes en er staan mooie bloemen. Het is zeer sfeervol en romantisch. Het is zo bijzonder dat je eigenlijk niet meer weg wil.Wij zijn al aan het denken wanneer wij weer terug willen gaan, want dat gaan wij zeker doen.

Het is een echte aanrader met zeer lieve mensen.

Bijzonder gastvrij

Rene
20-9-2015

geweldig gastvrij ontvangst. Super mooie kamer in een rustige omgeving. We komen graag nog eens terug.

Onvergetelijke Trouwdag gehad !

Devon Velders de Kok
31-7-2015

Het Kasteel is super! mooie ambiance voor onze perfecte dag De eigenaresse heeft ons super geholpen om onze bruiloft tot een volgend niveau brengen . Ze denkt mee en geeft advies en ze is super gezellig. De kamers zien er mooi en netjes uit elke kamer heeft zijn eigen karakter. Het ontbijt is diverse en vers en lekker. Dus in 1 woord SUPER!

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Ophemert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kasteel Ophemert in Ophemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kasteel Ophemert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kasteel Ophemert scoort een 9.6 uit 10 op basis van 24 reviews.