Reviews over Ophemert

Geweldig

Maja Brouwers,
    26-12-2018

Romantisch , gastvrij, goed verzorgd ontbijt.

Perfect

Bas Oosterbaan,
    14-9-2018

Super vriendelijke en persoonlijke service, schone, indrukwekkende kamer met een echte kasteel sfeer. Een echte aanrader.

Een echte aanrader!!

Erik van Son,
    11-11-2017

Zeer warm ontvangst op een bijzondere locatie. Kamers zijn schoon, ruim en gezellig.

Heerlijk

Onvergetelijk,
    9-9-2017

Wij hebben genoten, van onze mooie kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad, het overvloedige heerlijke ontbijt. Maar vooral ook de vriendelijke gastvrouw.

Ik heb de andere recensies gelezen en ik had ook hetzelfde gevoel, ik wil langer blijven of snel weer terug.

Dit was een fantastisch verjaardagscadeau.

In een woord geweldig!

Noortje de Wolf,
    13-6-2017

Fantastische tijd gehad samen met mijn zusje, zeer gastvrij ontvangen.Heerlijk ontbijt, prachtig kasteel . We komen zeker terug. Dank fam van Dedem!

Ophemert scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews