Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 22 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Rijnoever

• 8Robbie Snelting10-07-2022

Hele mooie omgeving

Werd vriendelijk ontvangen. Camping is meer hoe het vroeger was. Bijna alles is er vrij oud. Simpel wel relaxte camping. Sanitaire was nieuw en erg schoon. Op de camping is niet veel te doen. Op deze camping kon je rustig slapen. Maar voor degene die dat willen zit je 4 km van Arnhem waar van alles te doen is. Maar hier kom je voor de omgeving. Aan de rand van Oosterbeek kijk je mooi over de camping en omgeving heen. Ik vond het heel mooi. Om de camping kan je tussen de weilanden bossen en water lopen. In de verte is de spoorbrug deze hoor je. Centrum vind ik niet zo. Hoop straten lopen stijl en overal zijn tegels uit de stoep en staan auto’s en andere dingen geparkeerd. Mensen vond ik ook niet zo vriendelijk. Ook is het heel stijl lopen. Centrum zijn wat winkeltjes. Maar in de omgeving kan je heel mooi lopen een hoop is wel vrij stijl. Ideaal voor een natuur vakantie of als je wil uitgaan kan je goed in Arnhem.

• 6Familie Albers19-05-2022

Mooi plekje, onvriendelijke eigenaar

Erg mooi plekje aan de Rijn, absoluut een leuke camping. Wel veel geluidshinder van wat oudere kinderen die tot 23.30 uur luidruchtig speelden op trampoline en in speeltuin midden tussen de tenten. Eigenaar is niet zo klantgericht en ronduit onvriendelijk tegen de kinderen. Wij vonden daarnaast de hakbijl die binnen handbereik voor iedereen ligt, om hout te hakken voor kacheltjes, erg onveilig voor de kinderen.

• 6Fam10-08-2021

Niet voor vakantie fietsers

De ontvangst voelde echt niet gastvrij: wij als fietsers zijn duidelijk niet gewenst. De eigenaar klaagde tegen ons over fietsers die als hij geen plek voor ze heeft boos zijn. En dat ze al het warme water opmaken omdat ze hun kleren willen wassen. Wij hadden overigens keurig gereserveerd. Eigenaar was ook niet flexibel. Kleine plek is echt klein. En dan staat je buurman plekbreed met zijn (grote tent) voortent tot op jouw plek. Weinig zeep, wel nodig vanwege Corona.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Tineke Doornebosch19-07-2021

Ademloos genoten,echt een fijne plek om te zijn.

Mooie plekken, natuur blijft de boventoon houden, relax,ontspannen sfeer, Dat doen we natuurlijk samen, goede koffie, en kunnen schuilen als t regent, wij hadden een fantastisch uitzicht op de Nederrijn. En dan de fraaie gekleurde natuurlijke borders achterlangs de camping. Plezierige eigenaneren, oog voor de gast en het hoge water. Ik kom zeker terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Jane20-05-2021

Fantastisch!!!

Helemaal onder de indruk!! Echt genieten op deze prachtige camping waar ook honden welkom zijn. Prachtige plek en je mag een vuurtje steken bij je eigen plekje. Dat mag bijna nérgens!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7haasdijk04-09-2020

familie (kinder) camping

kregen mogen plek voor 1 nacht . mooie plek. wij vonden het een "juppencamping". lekker zwemmen in de rivier. nieuwe eigenaren per 2020. kantine leuk. veel kinderen op de camping. sávonds koud bier al snel op... campinggaz flesje was vorige week op gegaan (?) staat van sanitair was eind van de avond niet fris.

• 8mevr. Van Dijk18-08-2020

Advies om het nog beter te doen

De camping is mooi gelegen aan de oevers van de Rijn. Helaas moet je de geluiden van de treinen voor lief nemen die voorbij denderen over de brug. Ook vanaf de andere oever en door het bootverkeer soms geluidsoverlast. De camping eigenaren zijn vriendelijk echter misten wij het echte gevoel van gastvrijheid bij hen. Het komt niet uit het hart en wij vermoeden dat zeker Pepijn het beheren van een camping niet echt leuk vindt. Hij forceert zicht zelf. Als je regels op stelt ben je daar als campingbaas verantwoordelijk voor de naleving daarvan en daar had hij geen zin in. Tenslotte moet je niet vreemd staan te kijken dat je moet betalen voor zaken die niet van te voren zijn afgekaard. Wij moesten betalen voor ons bezoek en dat was niet gezegd toen wij het bezoek aan meldde en staat ook niet bij de tarieven.

• 8Nina27-05-2020

Leuke camping!!

Ik vond het een rustgevende camping en ik vond het leuk dat het zo dicht bij het water licht. Alleen er mag wel iets meer eten in de kantine komen.

• 9Raymond18-09-2018

Een heerlijke plek aan het water met vriendelijke camping beheerders. Ze zorgen voor een goede sfeer. Alles ziet er netjes uit en zijn tal van leuke dingen te doen voor jong en oud. Bootje aan het water, beetje zwemmen, van het uitzicht genieten bij een vuurtje (hout gratis). Speelgoed voor de kinderen, zwembadje er bij. Gezellige kantine met veel (ook biologisch) lekkers. Dit alles op 10 min fiets afstand van Arnhem.

Kortom Een plek waar we vaak terug komen en regelmatig aanraden aan anderen!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Rob Aalders02-06-2016

Prima plek en mooie boten varen langs.

We komen hier al jaren. Verrassend steeds weer. Hardstikke schoon sanitair en altijd gezellig.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Rijnoever info