Hotel De Bilderberg

Hotel De Bilderberg

21 tips over Hotel De Bilderberg

Ricardo Beunk, 28-1-2015
Kamer aan de voorkant van het hotel is prachtig.
KARIN Bossink, 3-5-2014
Ga lekker lunchen vlak in de buurt bij landgoed Groot Warnsborn, prachtig!
w.j.jurg, 16-12-2013

Wandelen in Oosterbeek en Wolfheze is zeer de moeite waard.

Museumbezoek: Airborne Museum.

Natuur: Kasteel Doorwerth.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bilderberg voor je op een rij gezet:

adrie kamps, 22-7-2013
Openlucht museum en Burgers Zoo.
Wil, 17-7-2013
Let op in dit hotel worden veel vergaderingen - lezingen en huldigingen gehouden. Tevens komen er grote ploegen en dan is het ontbijtbuffet leeg.Hotel te kolossaal en erge warme kamers.
Odile, 16-6-2013

Als je naar Oosterbeek gaat is Restaurant Hartenstein @Laurie zeker de moeite waard. In 1 woord top, van de ligging, de hartelijke ontvangst, bediening tot de kwaliteit en presentatie van de gerechten.

Is ook goed te combineren met een bezoek aan het Airborne Museum

Vermeulen, 28-5-2013
Voor de liefhebbers, heel wat te beleven. talrijke musea en bezienswaardigheden en voor de dames, lekker shoppen in Arnhem en Nijmegen. kortom een echte aanrader voor een weekendje weg!
Fam.Hoogervorst, 27-5-2013
prachtige fiets en wandel omgeving. Oosterbeek is een mooi dorp met veel groen en er zit een tentje waar je echt heerlijke koffie kunt krijgen van verse koffiebonen en lekkere stoelen.
Martin van Blijswijk, 27-5-2013

Het is er heerlijk wandelen in de bossen en het is er een prima fietsomgeving.

Wij maken veelal gebruik van het filmhuis in de Weverstraat van Oosterbeek

En bezoeken met onze museumjaarkaart het Airbornmuseum.

Af en toe eten wij bij Tjoe restaurant in de Weverstraat in Oosterbeek

Victoria de Haas, 8-5-2013

Er is veel moois te zien in de omgeving, bijvoorbeeld Tuin 'De Lage Oorsprong'. In Oosterbeek staat het oudste kerkje van Nederland, met zicht op de uiterwaarden. In de oorlog werden er gewonden verpleegd.

De Veluwe met in Otterlo het Kröller Müller museum. Niet alleen mooi vanwege het museum, maar ook door de beeldentuin en de hei waar je eindeloos kan fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bilderberg voor je op een rij gezet: