Hotel De Bilderberg

901 reviews over Hotel De Bilderberg in het Nederlands

Fijn hotel

C,
26-11-2018

Het is een net hotel in een mooie omgeving, vanuit het hotel loop je zo de bossen in. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk, wat het verblijf erg aangenaam maakt.

fijn hotel voor een weekendje weg

Petra,
21-10-2018

Bij aankomst snap je dat dit hotel de "grande dame" van de Bilderberg hotels wordt genoemd; het is een mooi plaatje. Ontvangst is goed, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben 's avonds gegeten gegeten bij Julia's Kitchen waar 's ochtends ook het ontbijt werd geserveerd. Ook hierbij; niets op aan te merken, helemaal oké. Maar waarom dan toch een 7 en niet een overall 8? Wat een beetje tegenviel was de badkamer van onze kamer en het zwembad. Badkamer was oud en gedateerd: douchen in bad met een morsig douchegordijn, dit kan echt niet meer. Daar moet wel wat aan gebeuren, kleine restyle en je bent klaar. De rest van de kamer en het bed was nl. prima. Het zwembad viel ook een beetje tegen; in badkleding over de gang ernaar toe, koud water in het zwembad en 1 douche die het niet naar behoren deed. We kozen ervoor om toch maar geen gebruik ervan te maken, kleine domper. Al met al een ruim voldoende, maar geen echte 8!

In een woord fantastisch

D&J,
15-10-2018

Mooie omgeving, goed ontbijt, goede service van de manager Steve! Maakt het verblijf erg aangenaam!

Bilderberg

Helaas ingehaald door de concurrentie

Erik + Sandya de Ruijter,
22-7-2018

Een der beste lokaties van deze keten (we verbleven eerder in drie andere Bilderberg hotels). Niet te ver van bushalte en toch middenin goede wandelroutes, kaarten etc. gratis bij de receptie.

Redelijke kamers, goed ontbijt, diner in Julias prijzig maar redelijk, leuk zwembadje/fitness. De

normale 'comfort' en de luxe 'suite' kamers hebben niet alleen aparte vleugels van het gebouw maar ook een indeling naar klasse qua gebied in het restaurant, dat komt ons net iets te neerbuigend over naar eveneens fors betalende comfort-kamer gasten.

De reden dat dit vooralsnog ons laatste Bilderbergbezoek is vormt een wijziging de laatste jaren die het merk buitenspel zet: de 'comfort' kamers (standaardprijs voor 2PK met ontbijt rond 100 euro) hebben geen koffie/theezetten meer in de kamers. De concurrentie heeft vaak wel koffiee/thee in de kamer. Fout Bezuinigd!

Goed hotel

Nelleke,
18-4-2018

We hebben een prima verblijf gehad. Mooie kamer gehad en netjes schoon. Echter vonden wij het eten s'avonds in het Julia's restaurant erg tegen vallen. Erg smaakloos en fantasie loos. Het meisje die ons hielp was wel erg aardig en legde alles goed uit. Het ontbijt in de ochtend was echt heel erg druk. Het aanvullen ging ook niet helemaal zoals het moest. De Turkse jongen die er liep (leidinggevende?) deed zijn uiterste best alleen het leek of hij alles alleen moest doen. Hij was ondanks de drukte zo vriendelijk en behulpzaam. En de dames bij de receptie waren ook zo vriendelijk. U moet echt blij zijn met zulke mensen

Leuk verblijf

Rik,
16-4-2018

Zeer aangenaam verblijf ,vriendelijk en behulpzaam personeel.de kamer (123) was zeer proper het uitzicht op platte daken was wel wat minder.Het ontbijt was zeer lekker en zeker voldoende.We hebben genoten van de rust ,de nabijheid van het bos en de leuke fietstochten op de Veluwe.Het hotel is op de beneden verdieping mooi gerestaureerd, de kamers zijn ook eens aan vernieuwing toe (ramen enkel glas ).

Prima

R & d,
17-3-2018

Vriendelijk personeel, aardige blonde dame in de bar, zeer gastvrij. Keurig hotel, kamer beetje saai. Mooie omgeving . Lekker gegeten in Artusi, wel aardig aan de prijs.

Heerlijke onbezorgde kerstdagen

Nens Kok,
5-1-2018

Wij hebben gebruik gemaakt van het kerstarrangement 2017. 24 t/m 27 dec. Heerlijke tijd gehad. We hadden onze 2 honden meegenomen, bij aankomst lag er voor speciaal voor hun een dekentje met botjes, leuk! Het is een mooi hotel met goede restaurant, wij hebben gegeten in julia's kitchen. Eten is gewoon prima! Kamers zijn netjes maar gedateerd. Plastice verduisteringsgordijnen en beetje oubollig voor 4 sterren. De rest van het hotel heeft al een facelift gehad en daarmee is contrast met kamers des te groter. Bed lag goed, lekker groot. We hadden een luxe kamer. Jammer dat er geen bad in badkamer zat maar zeer nette en ruime badkamer. Hotel ligt aan het bos vanwaar er enkele zeer mooie wandelingen starten. Personeel was zeer net en vriendelijk. Een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

Oh, 1 minpunt, zwembad was heel koud! Sauna was zeer gedateerd en stoomcabine was buiten gebruik.

leuk hotel!

Rene,
20-11-2017

Wij verbleven hier een weekendje!

de kamer was schitterend (junior suite). Het ontbijt verliep een beetje rommelig.

Wij vonden het personeel in het restaurant een beetje arrogant overkomen. Het personeel bij receptie en in de bar was wel oke!)

Kamer gedateerd

Joop en Ingrid,
25-7-2017

De kamer was donker en gedateerd,veel te warm stond een oud ventilatortje uit het jaar nul,badkamer klein,met een douche gordijn nota bene ,kan echt niet voor een Bilderberg hotel vier sterren he!!Het ontbijt was goed,ook het diner was goed,vriendelijk personeel.

Bilderberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bilderberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.