Hotel De Bilderberg

Hotel De Bilderbergsterstersterster

7Goed

Nederland, Gelderland, Oosterbeek

Op vakantie geweest naar De Bilderberg?

7Goed

• Sauna
Tonen op kaart

912 reviews over Hotel De Bilderberg

• 2019
    2Fam. Jansen23-07-2019

Nooit meer, zelfs niet met geld toe

Twee overnachtingen in een comfort kamer. Mijn hemel wat een hel. Ik maakte me overdag zorgen over het lawaai van de snelweg. Op deze hele warme dagen moeten de ramen wel open vanwege het ontbreken van airco. Die zorg bleek geheel overbodig, de waterleidingen overstemmen dat geluid ruimschoots! Als iemand in de kamer ernaast water gebruikt schrik je je een ongeluk. Mensen die ‘s nachts douchen houden je lang wakker. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Verder douchen in een bad met een beschimmeld douchegordijn, wat ouderwets. Geen waterkoker op de kamer. Een WC waar je haast niet op kunt zitten omdat de WC-rolhouder er boven hangt. Het enige dat dit hotel wel heeft is prachtige natuur eromheen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Johannes05-07-2019

Echt een aanrader

Geweldig mooi hotel. We hebben er 3 dagen van genoten. Mooie schone kamer met airco, vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt. Goede fietsenstalling met voldoende oplaad punten. Veel rust en een mooie plek om te fietsen. Gastvrouw Sientje verdiend een extra pluim. Zonder te vragen bracht ze mij een kopje koffie bij het krant te lezen in de lobby en dat vroeg in de morgen. Met daarbij een gezellig gesprek. Echt super.

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Bortier04-06-2019

Geen tweede keer

Confort kamers zonder kluis - airco - met gescheurde gordijnen - zonder terras - zonder koffie of thee mogelijkheden- zonder frigo of drank op de kamer - met ouderwetse douche met gordijn - GEEN instapdouche - kortom niets van confort en dit voor een 4 sterren hotel - elke verhouding prijs kwaliteit is totaal zoek.

Ook de afrekening was een nachtmerrie wat op de bonnen stond klopte niet met de gegevens op de factuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Ruth ottenheym04-05-2019

Een geweldig mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. De kamer eas super schoon en het ontbijt uitmuntend. Omdanks het slechte weer hebben wij in dit hotel genoten. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8C26-11-2018

Fijn hotel

Het is een net hotel in een mooie omgeving, vanuit het hotel loop je zo de bossen in. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk, wat het verblijf erg aangenaam maakt.

Gereisd met partner in november 2018

• 7Petra21-10-2018

fijn hotel voor een weekendje weg

Bij aankomst snap je dat dit hotel de "grande dame" van de Bilderberg hotels wordt genoemd; het is een mooi plaatje. Ontvangst is goed, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben 's avonds gegeten gegeten bij Julia's Kitchen waar 's ochtends ook het ontbijt werd geserveerd. Ook hierbij; niets op aan te merken, helemaal oké. Maar waarom dan toch een 7 en niet een overall 8? Wat een beetje tegenviel was de badkamer van onze kamer en het zwembad. Badkamer was oud en gedateerd: douchen in bad met een morsig douchegordijn, dit kan echt niet meer. Daar moet wel wat aan gebeuren, kleine restyle en je bent klaar. De rest van de kamer en het bed was nl. prima. Het zwembad viel ook een beetje tegen; in badkleding over de gang ernaar toe, koud water in het zwembad en 1 douche die het niet naar behoren deed. We kozen ervoor om toch maar geen gebruik ervan te maken, kleine domper. Al met al een ruim voldoende, maar geen echte 8!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8D&J15-10-2018

In een woord fantastisch

Mooie omgeving, goed ontbijt, goede service van de manager Steve! Maakt het verblijf erg aangenaam!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Erik + Sandya de Ruijter22-07-2018

Helaas ingehaald door de concurrentie

Een der beste lokaties van deze keten (we verbleven eerder in drie andere Bilderberg hotels). Niet te ver van bushalte en toch middenin goede wandelroutes, kaarten etc. gratis bij de receptie. Redelijke kamers, goed ontbijt, diner in Julias prijzig maar redelijk, leuk zwembadje/fitness. De normale 'comfort' en de luxe 'suite' kamers hebben niet alleen aparte vleugels van het gebouw maar ook een indeling naar klasse qua gebied in het restaurant, dat komt ons net iets te neerbuigend over naar eveneens fors betalende comfort-kamer gasten. De reden dat dit vooralsnog ons laatste Bilderbergbezoek is vormt een wijziging de laatste jaren die het merk buitenspel zet: de 'comfort' kamers (standaardprijs voor 2PK met ontbijt rond 100 euro) hebben geen koffie/theezetten meer in de kamers. De concurrentie heeft vaak wel koffiee/thee in de kamer. Fout Bezuinigd!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Nelleke18-04-2018

Goed hotel

We hebben een prima verblijf gehad. Mooie kamer gehad en netjes schoon. Echter vonden wij het eten s'avonds in het Julia's restaurant erg tegen vallen. Erg smaakloos en fantasie loos. Het meisje die ons hielp was wel erg aardig en legde alles goed uit. Het ontbijt in de ochtend was echt heel erg druk. Het aanvullen ging ook niet helemaal zoals het moest. De Turkse jongen die er liep (leidinggevende?) deed zijn uiterste best alleen het leek of hij alles alleen moest doen. Hij was ondanks de drukte zo vriendelijk en behulpzaam. En de dames bij de receptie waren ook zo vriendelijk. U moet echt blij zijn met zulke mensen

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Rik16-04-2018

Leuk verblijf

Zeer aangenaam verblijf ,vriendelijk en behulpzaam personeel.de kamer (123) was zeer proper het uitzicht op platte daken was wel wat minder.Het ontbijt was zeer lekker en zeker voldoende.We hebben genoten van de rust ,de nabijheid van het bos en de leuke fietstochten op de Veluwe.Het hotel is op de beneden verdieping mooi gerestaureerd, de kamers zijn ook eens aan vernieuwing toe (ramen enkel glas ).

Gereisd met partner in april 2018

21 tips over Hotel De Bilderberg

• KARIN Bossink, 03-05-2014

Ga lekker lunchen vlak in de buurt bij landgoed Groot Warnsborn, prachtig!

• adrie kamps, 22-07-2013

Openlucht museum en Burgers Zoo.

• Odile, 16-06-2013

Als je naar Oosterbeek gaat is Restaurant Hartenstein @Laurie zeker de moeite waard. In 1 woord top, van de ligging, de hartelijke ontvangst, bediening tot de kwaliteit en presentatie van de gerechten. Is ook goed te combineren met een bezoek aan het Airborne Museum

1 vraag over Hotel De Bilderberg

• Monique, 28-08-2019

Nooit meer

Voor ons nooit meer. Werden op een bedompte zolderkamer gezet die ronduit smerig was. Nieuwe kamer gekregen die niet veel beter was. Wij zijn vertrokken en de revieuw manager zou na het weekend contact met ons opnemen. Dit is niet gebeurd. Zijn vertrokken naar een ander Bilderberghotel die geregeld heeft dat we daar terecht konden. Er stond wel een flesje wijn op de kamer maar onze dag was flink verziekt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer