Hotel De Bilderberg

Hotel De Bilderberg

896 reviews over Hotel De Bilderberg in het Nederlands

Leuk verblijf

Rik, 16-4-2018

Zeer aangenaam verblijf ,vriendelijk en behulpzaam personeel.de kamer (123) was zeer proper het uitzicht op platte daken was wel wat minder.Het ontbijt was zeer lekker en zeker voldoende.We hebben genoten van de rust ,de nabijheid van het bos en de leuke fietstochten op de Veluwe.Het hotel is op de beneden verdieping mooi gerestaureerd, de kamers zijn ook eens aan vernieuwing toe (ramen enkel glas ).

Prima

R & d, 17-3-2018

Vriendelijk personeel, aardige blonde dame in de bar, zeer gastvrij. Keurig hotel, kamer beetje saai. Mooie omgeving . Lekker gegeten in Artusi, wel aardig aan de prijs.

Heerlijke onbezorgde kerstdagen

Nens Kok, 5-1-2018

Wij hebben gebruik gemaakt van het kerstarrangement 2017. 24 t/m 27 dec. Heerlijke tijd gehad. We hadden onze 2 honden meegenomen, bij aankomst lag er voor speciaal voor hun een dekentje met botjes, leuk! Het is een mooi hotel met goede restaurant, wij hebben gegeten in julia's kitchen. Eten is gewoon prima! Kamers zijn netjes maar gedateerd. Plastice verduisteringsgordijnen en beetje oubollig voor 4 sterren. De rest van het hotel heeft al een facelift gehad en daarmee is contrast met kamers des te groter. Bed lag goed, lekker groot. We hadden een luxe kamer. Jammer dat er geen bad in badkamer zat maar zeer nette en ruime badkamer. Hotel ligt aan het bos vanwaar er enkele zeer mooie wandelingen starten. Personeel was zeer net en vriendelijk. Een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

Oh, 1 minpunt, zwembad was heel koud! Sauna was zeer gedateerd en stoomcabine was buiten gebruik.

leuk hotel!

Rene, 20-11-2017

Wij verbleven hier een weekendje!

de kamer was schitterend (junior suite). Het ontbijt verliep een beetje rommelig.

Wij vonden het personeel in het restaurant een beetje arrogant overkomen. Het personeel bij receptie en in de bar was wel oke!)

Kamer gedateerd

Joop en Ingrid, 25-7-2017

De kamer was donker en gedateerd,veel te warm stond een oud ventilatortje uit het jaar nul,badkamer klein,met een douche gordijn nota bene ,kan echt niet voor een Bilderberg hotel vier sterren he!!Het ontbijt was goed,ook het diner was goed,vriendelijk personeel.

Geweldige locatie en zeer gastvrij

Dhr N, 24-7-2017

De locatie is top: dicht bij alle attracties, maar direct aan het bos. Een hotel met een zeer rijke historie, geweldige ambiance, voortreffelijk eten ('s avonds en een prima ontbijt 's ochtend) en een meer dan gastvrij team. De kamers waren eerst iets gedateerd, maar recent zijn bijna alle kamers heel mooi en grondig gerenoveerd.

Mooi oud hotelgebouw met moderne faciliteiten

Ivanka, 8-7-2017

Geweldige omgeving om te zijn. Letterlijk weg uit de drukte maar alles op fietsafstand.

Prima hotel

Hen en Els, 13-4-2017

Hotel de Bilderberg is een hotel om nog eens te boeken. Alles klopt er!

Voor herhaling vatbaar!

M. van der Haar en J. Bosch, 19-2-2017

Het interieur van het hotel is recent gemoderniseerd. Trendy en gezellig! Opmerking over de grootte van het bed werd gelijk opgelost. We kregen een andere kamer aangeboden. Kamers zijn voorzien van een prachtige nieuwe badkamer (de verf was nog nat bij wijze van spreken). Heerlijk gegeten bij Trattoria Artusi. Prima personeel. Wij gaan hier zeker nog eens heen!
Team Hotel de Bilderberg, General Manager, 1-3-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw enthousiaste review! Fijn om te lezen dat uw verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan, graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Hotel de Bilderberg

Vleesverwerkende industrie

PD, 15-2-2017

Bilderberg zou het toonbeeld zijn op het gebied van service, dienstverlening en gastheerschap. Zou... Feit is dat het personeel kennelijk ingesteld is op eenheidsworst. Niet de klant maar de rekening staat, zo lijkt het centraal. Daarbij komt dat het eten een teleurstellend kwaliteit had. Zeer onpersoonlijke benadering waarbij ze vooral ook met henzelf bezig waren. Voelde me bijna bezwaard dat ik als bezoeker het werkproces verstoorde. Het lukt hen kennelijk niet situationeel te handelen en de bezoeker te behandelen zoals deze behandeld wil worden. Zonde want het is opzich een mooi hotel, (wij hadden een mooie kamer, zwembad ziet er leuk uit maar was koud en sauna deed het niet) en een prachtige omgeving. Jammerlijk Bilderberg, gemiste kans. Volgende keer maar weer naar een familihotel daar waar ze de klant wel weten te waarderen.
Team Hotel de Bilderberg, General Manager, 1-3-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw reactie naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen, graag zou ik uw opmerkingen persoonlijk met u willen bespreken om hierover meer duidelijkheid te krijgen én hier zo onze leerpunten uit te halen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 026-3396333 of via bilderberg.reception@bilderberg.nl, u kunt dan vragen naar Mw. D. van den Hul.

Met vriendelijke groet,

Team Hotel de Bilderberg

We hebben een aantal aanbieders voor De Bilderberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bilderberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bilderberg scoort een 7.96 uit 10 op basis van 903 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: