Vakantiehuis Boshuis

NederlandGelderlandOosterbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Boshuis voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 4 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Boshuis

• 8Henri Seggelink08-06-2018

Heerlijk.

Heerlijk boshuis , veel rust in ideale wandelomgeving. Prachtige natuur.

• 9janie22-02-2012

ons leuke weekendje die we graag over doen!

mooie omgeving en het huisje was heel mooi van binnen. we hebben zeer genoten van de dagen daar, en we komen zeker weer. verder denken we dat het heel kindvriendelijk is... onze kinderen hadden het reuze naar hun zin.

• 8Klaas van Marum28-12-2010

Unieke plek met historie, heerlijk in huis en bos

De verhuurders promoten: Het Boshuis ligt midden in de natuur. Maar niet afgelegen! Dus je kan ook op cultureel gebied veel ondernemen, vaak direct om de hoek; met de fiets bereikbaar. De trein en bus stoppen vlakbij, dus ook zonder auto kan je snel overal komen. Dus weer of geen weer; er is altijd wat te doen. En daar is niets te veel mee gezegd. Op de rand van bos en dorp, vlak bij station Oosterbeek. 's Ochtends ontbijten met de eekhoorntjes voor het raam, voor de lunch een lange wandeling, je loopt zo het bos in, en in de middag met bus of trein naar Arnhem. Voor elk wat wils. De inrichting is praktisch en verrassend. Het heeft wel wat als je je realiseert dat het huis in de jaren vijftig is gebouwd (woningnood na de oorlog), en dat er een stuk aan kwam toen er meer kinderen kwamen. Toch is het nu één geheel, en van alle gemakken voorzien. En wordt het een beetje fris 's avond, dan kan zo de open haard aan. We hebben al vele avonden in dit huis geslapen. En er veel beleeft.

• 9Rob van Riel29-04-2010

Mooie plek in het bos. Jammer van de spoorlijn.

Vakantiehuis Boshuis ligt in het bos. Vanuit het Boshuis kun je mooie wandelingen maken. Onderweg kwamen wij oog in oog met reeeen te staan en zagen we konijnen voorbij schieten. Het huis is ruim, heeft verschillende terrasjes, zodat je altijd of in de zon of in de schaduw kunt zitten. In de schuur staan o.a. campingbedje voor kinderen en een kinderstoel. Verder zijn er spelletjes aanwezig. Met een rolstoel is het huisje niet aan te bevelen; d.w.z. de toegang is dan lastig. Er zijn twee slaapkamers en de bank in de woonkamer is om te bouwen tot een tweepersoonsbed. Verder zijn er twee bijkeukens: erg handig om je spullen een plekje te geven. In de eerste bijkeuken staan een wasmachine, een vrieskast en een extra koelkast. De badkamer is mooi gerenoveerd. Als enig minpuntje zou de aanwezigheid van de spoorlijn vermeld kunnen worden. Al met al: een mooie woning in een mooie omgeving waar wij erg hebben genoten

Vakantiehuis Boshuis info

Facilities