Vakantiehuis Boshuis

4 reviews over Vakantiehuis Boshuis in het Nederlands

Heerlijk.

Henri Seggelink
8-6-2018

Heerlijk boshuis , veel rust in ideale wandelomgeving. Prachtige natuur.

ons leuke weekendje die we graag over doen!

janie
22-2-2012

mooie omgeving en het huisje was heel mooi van binnen. we hebben zeer genoten van de dagen daar, en we komen zeker weer. verder denken we dat het heel kindvriendelijk is... onze kinderen hadden het reuze naar hun zin.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Mar 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Unieke plek met historie, heerlijk in huis en bos

Klaas van Marum
28-12-2010

De verhuurders promoten: Het Boshuis ligt midden in de natuur. Maar niet afgelegen! Dus je kan ook op cultureel gebied veel ondernemen, vaak direct om de hoek; met de fiets bereikbaar. De trein en bus stoppen vlakbij, dus ook zonder auto kan je snel overal komen. Dus weer of geen weer; er is altijd wat te doen. En daar is niets te veel mee gezegd. Op de rand van bos en dorp, vlak bij station Oosterbeek. 's Ochtends ontbijten met de eekhoorntjes voor het raam, voor de lunch een lange wandeling, je loopt zo het bos in, en in de middag met bus of trein naar Arnhem. Voor elk wat wils. De inrichting is praktisch en verrassend. Het heeft wel wat als je je realiseert dat het huis in de jaren vijftig is gebouwd (woningnood na de oorlog), en dat er een stuk aan kwam toen er meer kinderen kwamen. Toch is het nu één geheel, en van alle gemakken voorzien. En wordt het een beetje fris 's avond, dan kan zo de open haard aan. We hebben al vele avonden in dit huis geslapen. En er veel beleeft.

Gereisd Met partner in september 2010

Mooie plek in het bos. Jammer van de spoorlijn.

Rob van Riel
29-4-2010

Vakantiehuis Boshuis ligt in het bos. Vanuit het Boshuis kun je mooie wandelingen maken. Onderweg kwamen wij oog in oog met reeeen te staan en zagen we konijnen voorbij schieten. Het huis is ruim, heeft verschillende terrasjes, zodat je altijd of in de zon of in de schaduw kunt zitten. In de schuur staan o.a. campingbedje voor kinderen en een kinderstoel. Verder zijn er spelletjes aanwezig. Met een rolstoel is het huisje niet aan te bevelen; d.w.z. de toegang is dan lastig. Er zijn twee slaapkamers en de bank in de woonkamer is om te bouwen tot een tweepersoonsbed. Verder zijn er twee bijkeukens: erg handig om je spullen een plekje te geven. In de eerste bijkeuken staan een wasmachine, een vrieskast en een extra koelkast. De badkamer is mooi gerenoveerd. Als enig minpuntje zou de aanwezigheid van de spoorlijn vermeld kunnen worden. Al met al: een mooie woning in een mooie omgeving waar wij erg hebben genoten

Gereisd Met partner in januari 2010

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boshuis in Oosterbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.