Camping AanVeluwe

• Matig / voldoende: 5 - 7

kom zeker nog eens

Harrie van Kemenade
18-7-2018

mooie camping en grote plaatsen en een prettige om gang met beheerster Petra

mooie streek om te fietsen

zal zeker de camping aanbevelen bij ander gasten

Rust en comfort

Familie De Bruin
18-7-2018

Wat was het rustig, om niet te zeggen stil op Camping Aan Veluwe. We werden wakker met de vogels in de mooie, bosrijke omgeving. We hebben hier heel fijn gekampeerd op een ruime plaats en privé sanitair. Dat laatste is een luxe, waar je als kampeerder snel aan kunt wennen: wat een gemak! De camping is weldadig rustig, omdat er geen voorzieningen zijn - vinden wij een plus. Boodschappen haal je in het gezellige centrum van Oosterbeek en dat is op wandel-, fiets- of (vijf minuten) autoafstand. Je moet hier niet naartoe gaan, als je uit bent op sociale contacten, tenzij je een seizoensplaats neemt en andere langkampeerders vanzelf leert kennen. Wij bleven maar een paar weken. Maar wij komen beslist nog eens terug.

Erg fijne camping in de prachtige omgeving van Oosterbeek. Het is een grote camping maar door de indeling merk je hier weinig van. Het was erg prettig dat totaal geen geluidsoverlast waarneembaar is en de privé badkamer en toilet maakt het erg aangenaam. Hier zouden meer campinghouders een voorbeeld aan kunnen nemen.

Heerlijk camperen!

Edith Muijsers
18-7-2018

Prachtige locatie, lekker rustig, veel speeltuintjes, luxe sanitair! Jammer was het zand op de plek en dat er geen schaduw was. Maar dat woog niet op tegen de winst:)

Edith
17-7-2018

We hebben 1 week op de camping gestaan maar voelde langer. We hoefde ons niet te melden maar via de mail’s was het duidelijk wat onze plek was. Later op de dag werden we van harte welkom geheten door Petra. Door het hebben van Prive sanitair, de mooie ruime plek. De omgeving hebben we een fijne vakantie gehad. Een plek om er zeker naar terug te komen !!

Uitstekend vertoeven met dank aan petra

Fam. Bugter Nijmegen
17-7-2018

Wij hebben een voorseizoen gestaan op camping aan veluwe. Het is een sobere maar prachtige camping met prive sanitair. De beheerster Petra is een welkome aanvulling. Zij is het directe aanspreekpunt en is goed op de hoogte en staat klaar voor de gasten.

Al meerdere keren gekampeerd. Hond mag mee! Prachtige omgeving, mooie ruime staanplaats en natuurlijk het privé sanitair! Heerlijk rustig. Buiten de schoolvakanties in het weekend activiteit op de sportvelden, dus dan hoor je muziek en het het geluid van sportende, plezier makende kinderen. Voor ons absoluut geen storende factor! Over het algemeen dus heerlijk rustig. Wakker worden met de vogels. Vriendelijke beheerders. Kortom: Top! We gaan gauw weer! Handig om te weten: geen campingwinkel of snackbar aanwezig, maar AH en Aldi in het centrum op ongeveer 20 minuten loopafstand, met de auto nog geen 5 minuten.

Voor herhaling vatbaar.

MP
16-7-2018

Ruime plekken. Wel hadden wij een vrij zanderige plek en dat was met droog weer en een beetje wind niet altijd prettig.

Wat een luxe dat iedere plek zijn eigen badkamer heeft! Schoon en ruim genoeg. Wel is de badkamer erg warm na het douchen en kan er geen raam of deur open (zonder door andere gasten gezien te worden).

Veel speeltuintjes voor de kinderen. Kortom: wij hebben een erg leuk kampeerweekend gehad!

Super camping

Dolman
16-7-2018

Heerlijke camping met mooie plekken en met vragen kan je altijd terecht bij Hans & Petra.

We komen samen met onze hond dit jaar zeker weer terug.

Fam. Bruininx
16-7-2018

Fijne camping met uitstekend privé sanitair. Goede wifi en tv ontvangst (met decoder van de camping). De plekken zijn erg ruim en mooi gelegen. In de omgeving hebben we erg veel gefietst.

Zeer hulpvaardige en meedenkende beheerster Petra tijdens enkele ziekdagen.

Deze camping is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AanVeluwe in Oosterbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AanVeluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping AanVeluwe scoort een 8.34 uit 10 op basis van 160 reviews.