Camping AanVeluwe

Weer vandaag6°-2°
Camping AanVeluwe
8,4

201 reviews over Camping AanVeluwe in het Nederlands

Aanveluwe is een mooie camping in een prachtige bosrijke omgeving. meestal een rustige camping maar helaas niet altijd.Minpunt is dat er veel mensen al jaren een vaste plek hebben en elkaar dus allemaal kennen. En regelmatig tot diep in de nacht erg veel herrie maken.

we keren zeker nog terug

Luk Temmerman
19-10-2018

We waren voor de tweede keer hier en we keren zeker nog terug. Dat zegt meteen hoe we het ook deze keer vonden. Alles erop en eraan. Prachtig grote plaatsen, privé douche/toilet, wifi , elec... en natuurlijk de onverbeterlijke glimlach en gedienstigheid van Petra

Vooraf gebeld, omdat we wilden boeken voor twee 'stellen' met (zonnige) kampeerplekken bij elkaar. Prima telefonisch geholpen bij het reserveren en direct hele duidelijke informatie (+ de facturen) per e-mail ontvangen. Voordeel is dat de kosten al zijn voldaan, de nummers van de kampeerplekken bekend zijn en je je niet bij een receptie hoeft te melden. De sleutel voor de sanitaire ruimte hangt klaar in die ruimte (die dan ook van het slot is gehaald. De eigen sanitaire ruimte is niet groot, maar heel schoon en voldoet prima. Het was 's nachts koud, maar er is een afdoende vast straalkacheltje met tijdklok aanwezig in de ruimte. Zeer comfortabel om niet naar een centrale sanitaire ruimte te hoeven lopen.

Fraaie camping met veel groen en speeltoestellen. Wel door het seizoeneinde 'zanderige' plekken, maar groen genoeg voor een zandloze instap van de caravan.

Zeer prima

Rijke
8-10-2018

Dat als je van rust houd prima, wel voetbalveld , beetje afhankelijk waar je staat hoeft het niet hinderlijk zijn ,

Heel ontspannen omgeving , heerlijk voor boswandelingen , Veluwe op fiets/ auto afstand , Arnhem op 7 km afstand

Komen hier regelmatig terug.

Jaap slingerland
8-10-2018

Alleen beheer(st)der op terrein. Verder helemaal niets. Voor ons juist de charme van deze camping!

Duidelijke informatie. Camper verzorgingsplaats met name eigen toilet) niet gevonden, of toch gewoon bij de eigen voorziening?

Voor herhaling vatbaar. Aanrader.

Leander Van de Putte
8-10-2018

Zeer eenvoudige reservatie. Prive-sanitair. Kort, maar vriendelijk onthaal door Petra.

Prachtige omgeving en wandelmogelijkheden. RUST!!!!

Prima camping voor een lage prijs

Tosca Tieleman
19-9-2018

De camping is tamelijk groot maar doordat het allemaal verschillende velden zijn voelt het toch gezellig aan! De camping ligt wel om een groot sportveld heen, waar je elke dag mensen hoort sporten, wij vonden het niet storend maar mocht je voor volledige rust komen dan is deze camping niet geschikt. De ligging was top, direct aan het bos, ideaal met onze hond!

Het prive sanitair was prettig omdat je alles bij de hand hebt, onbeperkt warm kan douchen maar het was erg krap en het huisje stond heel scheef waardoor het water 1 hoek in liep en je eerst alles moest dweilen voordat je je fatsoenlijk kon aankleden. Ook word het niet schoongemaakt( alleen door de mensen die voor je zijn geweest naar ons idee) dus neem iets mee om het af en toe te kunnen opfrissen.

Wifi moet je betalen maar werkte super goed!

Al met al, een prima camping qua prijs/kwaliteit verhouding maar zou nog beter kunnen worden met een aantal aanpassingen.

had nauwelijks beter gekund

Jan
18-9-2018

Mooie plaatsen, ruim opgezet, verzorgd sanitair, 16 amp is prima, prima ligging, goed uitgangspunt voor (fiets)tochten.

Een camping om zeker te onthouden.

Rob en Joke
18-9-2018

We hebben er slechts 4 nachten gestaan en het is ons goed bevallen. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeker i.c.m. het privé sanitair. Het zijn ruime plekken voorzien van cai en water aan- en afvoer.

Het privé sanitair verdiend wel een opknapbeurt, is wat verouderd met hier daar schimmel in de kitranden.

De camping is mooi gelegen tegen het bos, je fietst zo door de bossen naar de hoge Veluwe. Naar het zuiden fietst je zo naar de rivieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AanVeluwe in Oosterbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AanVeluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.