Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 435 reviews
  • 7Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

435 Reviews over AanVeluwe

• 9Yvonne22-08-2022

Zeer ruime plaatsen met eigen sanitair

• Mooie velden met grote plaats.
    • Iedereen eigen sanitair. Misschien wat gedateerd maar alles werkt, is schoon en op 5 stappen vanaf je caravan.
    • Zeer vriendelijke/behulpzame beheerders.
    • Vanuit camping loop de zo het bos in.
    • Dichtbij supermarkt/winkels/restaurants.

Omdat de camping naast voetbalvelden ligt, kun je daar wel wat geluid van horen. Er is geen animatie/zwembad etc. Voor ons echter geen probleem!

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Jeannette27-06-2022

Niet voor de rust.....

Sanitair is inderdaad gedateerd maar voldoet. Wij stonden op een geweldige plek. Over de camping zelf heb ik niet te klagen maar rustig is het er zeker niet. In het weekend tot midden in de nacht veel geluidsoverlast van festivals niet ver van de camping. Veel overlast van de sportvelden elke dag van na schooltijd tot een uur of 10. Toernooien in het weekend waarbij de geluidsinstallatie goed wordt gebruikt. Overdag veel activiteiten met apparaten om de sportvelden te onderhouden. Daarbij hoor je ook continue de treinen rijden. De mensen op de camping waren allen rustig daar geen enkele overlast van ervaren. In het hoogseizoen waarschijnlijk minder geluidsoverlast van de sportvelden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6T - Julianadorp13-09-2021

Waarschijnlijk eerste en laatste keer.

Op aanraden deze camping geboekt. In tegenstelling tot berichten viel het ons tegen. Verouderd sanitair waarbij de gehele vloer vol liep tijdens douchen, afvoer zat aan de verkeerde (hoge) kant van de vloer 🤨. WiFi was zeer slecht, waar geadverteerd wordt met 80-100% dekking. Bij aankomst wist men niet eens dat we hadden gereserveerd 😒. Dat voor een prijs van € 35,50 per nacht (incl. reserveren).

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Annieke10-08-2021

Heerlijk rustige camping

Heerlijke camping met privé sanitair, zonder verdere opsmuk. Het privé sanitair is compact en wat gedateerd, maar schoon en prima werkzaam. De plekken op de camping zijn allemaal ruim, maar sommige nog ruimer en vrijer gelegen dan anderen. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Heel prima vakantie gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam van Dam10-08-2021

We komen zeker terug!!!!

Rustige camping in het bosMooie grote plaatsenVriendelijke beheerdersAlle plaatsen eigen sanitair en schoonOnline je plaats boeken en betalen geen incheck de beheerders komen langs om je te begroeten!! Ideaal en ontspannen

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Anneke en Ben10-08-2021

Goede camping met vriendelijk beheerders

Dit is een keurige camping welke mooi gelegen is omgeven door bos. Zeer gunstig om te fietsen en/of te wandelen. De plekken zijn ruim en het privé sanitair voldoet goed. De beheerders hebben oog en oor voor iedere gast. Wij hebben dat als zeer vriendelijk ervaren. Deze camping is zeker een aanrader waar wij zeker terug komen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Peter Vos09-08-2021

Fijne camping met prima service

Hele fijne rustige camping met prima prive sanitair.Overal goed schoon en een mooie omgeving om te wandelen en fietsen.De service die het team verleent is prima.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6ton de waal07-07-2021

groenplaats

rustige camping dat waarderen we

• 8RiaJan05-07-2021

seizoensgasten

wij komen hier inmiddels al 19 jaar. verfrissend is nu de aandacht die er aan alle gasten gegeven wordt en niet aan een select groepje. De camping is meer opgeruimd en ziet er heel wat netter uit, vooral bij de entree (vuilnis enz)

• 7henk en jeannette02-07-2021

keurige camping

Een heerlijk rustige camping met zeer ruime plaatsen. Het prive santair is natuurlijk helemaal top!

Camping AanVeluwe info

Camping-informatie