Appartement TienGebodenTien

AppartementWeer vandaag23°18°
8,7

3 reviews over Appartement TienGebodenTien in het Nederlands

Prachtig appartement met een prachtge omgeving

Thijs Kuperij
25-1-2012

Het appartement TiengebodenTien ligt op korte fiets afstand van Nijmegen in de ooijpolder heerlijk midden in de natuur. Door deze ligging hebben wij met volle teugen kunnen genieten van beide.

Met een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw voelden ik en mijn partner ons meteen welkom in het ruime appartement met net sanitair en een complete keuken. Ruimte, rust en privacy genoeg zowel binnen als buiten. Een appartement waar ik zeker nog een keer terug wil komen!

Een oase onder de rook van Nijmegen!

Leontine Born
23-2-2011

Appartement TiengebodenTien in Ooij is een absolute aanrader voor een heerlijke tijd in het groen, bij het water, en uit de stad. Nijmegen is op fietsafstand, dus de mogelijkheden van de stad zijn om de hoek. Het appartement is fraai ingericht, voorzien van alle gemakken, en voldoende royaal qua ruimte. We hebben in alle opzichten genoten!

Heerlijke bedden

Arjan
24-10-2009

Met de kinderen (6 en 2) hier een weekend verbleven. Leuk appartement, wat een onderdeel is van een gernoveerde boerderij langs de dijk bij Ooij.

Leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving. Nijmegen op 10 min. met de auto. Beek en dal is leuk maar ook kun je prachtig wandelen in de omgeving.

En de bedden zijn heerlijk. Er is voldoende ruimte. Je wordt ontvangen met een fles wijn, nootjes en zelf chocolaatjes!. (jonge) Kinderen kunnen er niet buiten spelen. Te dicht bij de weg waar auto's rijden. Er is wel een netje te spannen maar echt handig is dat niet. Al met al een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TienGebodenTien in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TienGebodenTien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement TienGebodenTien scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.