Géén boekingskosten

Hotel Oortjeshekken

NederlandGelderlandOoij

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oortjeshekken voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 32 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 32 reviews

32 Reviews over Oortjeshekken

• 10Emmy04-10-2022

Geweldig, complimenten!

Restaurant: In een stralende najaarszon met een groepje dames genoten van een paar uur op het terras. Omdat het een soort reunie was, vroegen we een plekje aan de rand, zodat we andere gasten niet overstemden met onze gesprekken. Ondanks weinig personeel (ze moesten verder voor ons lopen), was dit geen probleem. De bediening was perfect; stuk voor stuk aardige, vriendelijke, behulpzame en glimlachende medewerkers. Complimenten hiervoor, want ze waren ontzettend druk op het volle terras. Ook werd je niet elke 5 minuten uit je gesprek gehaald door de vraag of je nog iets wilde gebruiken, dat is op sommige andere plekken echt een reden om daar niet naar toe te gaan. Het was precies goed zo. Wij komen zeker terug.

• 8Carla20-08-2020

Waar is de groente op mijn bord?

Ik ben opgegroeid met aardappels, groente, vlees. Maar wat is er toch aan de hand in dit, maar ook in andere restaurants tegenwoordig? De groente moet je met een vergrootglas zoeken. Bij mijn biefstuk enkele blokjes gegrilde groente. En ook onder de zalm zag ik maar enkele sliertjes courgette. Dat kan zo toch niet! Ik geef eigenlijk nooit een mening op internet maar dit wil ik even gezegd hebben. Verder hebben we het naar ons zin gehad en hebben we lekker gegeten.

• 9Renske23-07-2018

Fantastisch familieweekend

We voelden ons meteen welkom bij Oortjeshekken. Sfeervol , kindvriendelijk hotel waar het personeel hard werkt om het iedereen naar de zin te maken. Grote tuin alleen voor hotelgasten. Heerlijk om daar te lezen, of met je lunch of drankjes daar te zitten. Origineel en verrukkelijk ontbijt. De kinderen genoten van de ruimte buiten en van de vrijheid. Alle kamers zijn verschillend, en zijn authentiek, eenvoudig en gezellig ingericht. Fijne familiekamers. Geen tv- maar je komt hier om te ontspannen in de natuur. Geen airco, maar de meeste kamers zijn 's nachts koel genoeg om te slapen (extreem hoge temperaturen dit weekend) Schitterende omgeving om te wandelen of fietsen. Wat een lieve , gezellige mensen! We hopen terug te komen!

• 9Jaap08-07-2018

Wanneer mogen we weer!

Wij houden voor puur en natuur. Dat hebben we gekregen. Een gezellige sfeer, vriendelijk personeel, eenvoudige kamer, maar gezellig en geen tv, héérlijk! Lekker gegeten op het terras met zonsondergang. We gaan zeker nog een keer

• 8Aline09-01-2017

Prachtige plek, goede sfeer in historisch pand

Dit pand ademt historie en een warme huiselijkheid. De kamers zijn wel gehorig, maar de ambiance, gastvrijheid van de medewerkers en kwaliteit van het eten maken dat dat niet uitmaakt.

• 9Sientje23-05-2016

Aanrader !

Gezellig hotelletje in een prachtige omgeving, en uitzicht op het ooievaarsnest ! Voor een paar dagen wandelen of fietsen in de natuur. Mooie kamers, modern-schoon-goed bed-heerlijk ontbijt en heel lekker gegeten ! We gaan er zeker nog eens terugkomen. Persoonlijk zouden wij bediening op het terras wel de voorkeur geven.

• 9B. Van D.29-04-2016

Enorm genoten!

Samen met mijn zoontje enkele musea in de buurt bezocht en overnacht in de Oortjeshekken. We zaten in kamer 14 oftewel de tuinkamer. Prachtig uitzicht, lekker zitje, ongedwongen ambiance. De matrassen schuiven wat heen en weer, de douche is ouderwets, maar we hebben ons er niet aangestoord. 's Avonds prima gegeten met zicht op de broedende ooievaars en s' ochtends genoten van het ontbijt. Veel fruit en verschillende broodjes met beleg. Voor wie gewoon even lekker weg wil zijn een heerlijke plek!

• 7BML06-07-2015

Overpriced.

De ligging is fantastisch, evenals de ambiance. Het eten was ok en het ontbijt super. Maar 95 euro voor een klein zolderkamertje waar het loeiheet was is veel te veel geld. Je stoot je kop tegen de balken, het bed verschuift, er is maar 1 hor zodat je het niet kon laten doortochten, en de badkamer is verderop in de gang. De geleverde ventilator kraakte zo hard dat we er niet van konden slapen.

• 7Rob07-08-2013

Leuk.

Oortjeshekken weer eens bezocht en het is toch jammer dat je zelf je consumpties moet halen en ook moet afruimen. Wellicht met de bedoeling de prijs te kunnen drukken, maar ik ben gast en wil daar dan best iets meer voor betalen. Op dagen met mooi weer kan het er zo druk zijn, dat er geen doorkomen aan is. De ligging blijft natuurlijk erg mooi. Na de consumptie nog even de Bisonbaai bezocht, maar snel weer vertrokken.

• 9Mourits Emerenciana 18-07-2013

Heel gezellig hotel.

Als je van vriendelijkheid, prettige omgeving, leuk publiek, super service en eenvoud houdt, dan is hier 'the place to be'! Alle rust te vinden in de prachtige mooie tuin met je leesvoer, glas verse muntthee of aperitief. Buiten eten ideaal. Makkelijk te parkeren.

Hotel Oortjeshekken info

Soort hotel