Camping De Vijverhof

Camping De Vijverhof

13 tips over Camping De Vijverhof

Floris Kleijne, 6-6-2017
Website belooft ruime plekken met stroom en tegelplateau. Maar bij aankomst werden we naar donker hoekje gedirigeerd, tussen een heg, zijkanten van twee grote caravans-met-voortenten en achterkant van schuur. Toen we zeiden teleurgesteld te zijn, werden we lomp te woord gestaan en als veeleisend weggezet: niet zo moeilijk doen, we waren er toch maar twee nachtjes? Zelfs ons verontwaardigd vertrek werd schouderophalend ter kennisgeving aangenomen. Klantvriendelijkheid/gastvrijheid ver te zoeken!
jannes, 13-7-2015
gewoon gaan! erg leuk voor kleine kinderen..veel te doen
ineke, 18-11-2014
het leukst is achter op het veldje

Fam van de bunt, 11-8-2014
Geen geld vragen voor gasten en hun auto's die NIET blijven overnachten , en de huurcaravan wat opknappen, en mischien een afgeschermd zwembad.
kaatje, 4-8-2014
binnen locatie super! ook veel te vinden voor een regendag in de regio
kaatje, 31-7-2014
genieten van de Betuwe en uitrusten op een heerlijk camping

hanneke, 3-5-2014
geniet van je vrije tijd en laat je kinderen op de speeltuin spelen
geertje, 17-10-2013
veel te doen in de omgeving: vissen, wandelen, recreatie
diana, 16-8-2013
voor rust kies je voor het veldje, voor drukte met kinderen ga je op het rechte stukje staan bij de speeltuin.
ans, 23-7-2013
wat meer maaltijden aanbieden als we weer een feestje vieren in jullie zaal de herberg': ook de bediening van jullie was perfect