Tijdelijk €25 aanbetaling

De Betuwe Hoeve

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Betuwe Hoeve voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 317 reviews
+35

8.3FantastischScore uit 317 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

317 Reviews over De Betuwe Hoeve

• 9C J Dekker05-10-2022

ge woon goed .

Zeer vriendelijke en rustige camping , en sanitair en douche keuring schoon . Ook het borreluurtje zaterdags is een mooi gebaar en brengt men in contact met de overige camping bezoekers . Ook het beeldscherm die ge plaats was voor de F1 te zien viel in een goede smaak hoe wel er niet zoveel mensen er waren , dus allen echte liefhebbers . Een opmerking de vuilnis opvang bakken mogen wel een schoonmaak beurtje hebben voor de Groene bak .

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi familie Dekker, Bedankt voor de review en wij nemen juulie tip mbt de groene container. Groetjes Rob en Sophie

• 9Marcel Jacobs05-10-2022

Heerlijk genoten van onze seizoensplek

Was echt een heel mooi seizoen de beheerder is super aardig denkt met je mee en zorgt zeker voor een heel aangenaam verblijf het was een heerlijk seizoen lekker tot rust komen en de zaterdagen met een borrel en een drankje en dan de heerlijke pizzaavonden ribs en burger op naar een nieuw seizoen

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi familie Jacobs, Bedankt voor jullie komst en bericht hier. Graag tot volgend jaar. Sophie en Rob

• 9Marianne05-10-2022

Gastvrij

Heerlijke camping. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. Ook worden er regelmatig avonden georganiseerd met bijvoorbeeld pizza’s, burgers en ribs. Elke zaterdagmiddag een borreluur met bitterballen. Kijken alweer uit naar het nieuwe seizoen.

Hoi Marianne,

Hartelijk dank voor de review. Tot snel. Rob en Sophie

• 9Theo Molier01-10-2022

Geweldige vakantie in de Betuwe

Het is een rustige camping met ruime plaatsen, op een mooi groen grasveld. Er worden door de eigenaren leuke bijeenkomsten georganiseerd, zoals de kennismakingsborrel. Het sanitair is schoon en er is altijd warm water.

Hoi familie Molier,

Hartelijk dank voor jullie bericht. Voor aankomend jaar hebben wij verder verduurzaamd m.b.t. warm water. Nu ook door de zon geregeld. Graag tot ziens. Sophie & Rob

• 8Fam. Heitkönig28-09-2022

Mooie schone camping

Wij vonden het leuk. De camping is mooi, zeer schoon en ook de eigenaren zijn vriendelijk. Ook het borreluurtje op zaterdag vonden we heel gezellig, ook de hapjes die we erbij kregen was top! Bij de pizza-avonden konden we helaas niet aanwezig zijn anders hadden we dat zeker gedaan! Ga zo door met jullie camping Rob en Sophie, en wie weet tot ziens!

Hoi familie Heitkönig,

Hartelijk dank voor jullie bericht. Ook volgend jaar gaan er weer pizza's gebakken worden. De data staat al reeds op de website.

Groetjes Sophie en Rob

• 8Meurer19-09-2022

Prima camping, aanrader

Goed naar de zin gehad, komen zeker terug Aardige eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair

Hallo familie Meurer,

Hartelijk dank.

Sophie en Rob

• 10Henk van Baaren16-09-2022

fantastiche

Fijne camping ,leuke ontvangst goed georganiseerde maaltijden

• 10Eetgelegenheden

Hallo Henk,

Dank u wel. Groetjes Sophie en Rob

• 8Ignace Kruiper05-09-2022

Mooi terrein en perfect sanitair.

Mooie ligging met zon en schaduwplekken. Leuke fietsroutes vanaf de camping en winkels in de omgeving. Sanitair super schoon. Het enige wat we misten was een waterkraan halverwege de camping. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.

• 7Eetgelegenheden

Hallo familie Kruiper,

Leuk, dat jullie weer bij ons komen kamperen aankomend jaar. Dit is naast de mooie berichten hier een mooi compliment.

Tot snel. Rob en Sophie

• 8Max04-09-2022

Heerlijk en gastvrij

Heerlijke camping met vriendelijke mensen. Zeer gastvrij ontvangen en er werden leuke dingen georganiseerd, zoals BBQ, iedere zaterdag drankje drinken met elkaar, pizza eten enz. Er was daar ook een mooie ruimte voor. Als mocht niets hoeft. Echt een aanrader

• 8Eetgelegenheden

Beeste Max,

Bedankt voor je bericht. Hier zijn wij en de mede kampeerders blij mee. Groetjes Rob en Sophie

• 7Fam. Reyneveld31-08-2022

Onthaasten in de Betuwe

Wat een heerlijke camping is dit. Voor mensen die van rust houden is dit een perfecte plek. Het enige wat je zou kunnen storen is de wat drukke weg die je hoort en soms moet je even wachten voor het sanitair of je afwas. Maar als je mindset vakantie is, neem je dat wachten voor lief. De eigenaren Rob en Sophie hebben er een mooie camping van gemaakt waar veel gebeurd op basis van vertrouwen en QR-codes en heerlijk douchen zonder muntjes. Ook wordt er aan het milieu gedacht, wat op diverse manieren tot uiting komt. Er wordt regelmatig een gezamenlijk eten georganiseerd, waarbij wij de Pizza-avond als hoogtepunt willen noemen. Kortom, voor mensen die rust zoeken geen zwembad maar zelf de omgeving willen ontdekken, die is namelijk ook het noemen waard, die zijn hier helemaal thuis. Geen poeha, gewoon een eerlijk verhaal. Een camping waar je waar voor je geld krijgt!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Beste familie Reyneveld,

Wat een mooie review heeft u geplaatst. Deze hebben wij met plezier gelezen. Graag tot een volgende keer.

Groetjes Sophie en Rob

Camping De Betuwe Hoeve info