Camping De Betuwe Hoeve

96 reviews over Camping De Betuwe Hoeve in het Nederlands

prachtige week gehad

Adri Griffioen
16-8-2018

horeca iets verder weg,geen al te groot bezwaar

Leuke uitvalsbasis voor fietsers en gezellig voor

Alex Hakhoff
15-8-2018

Het is een heel gezellige camping met een leuke ontvangst. De plaatsen zijn ruim voldoende en sommige zijn beschut met een heg.

Neem wel een haspel mee, want je hebt geen stroom en water direct bij de caravan. Sta je achterop het veld dan is waterhalen een leuke training.

De camping eigenaren zijn nu 3 jaar bezig en ook nu hebben ze weer een aantal verbeterpunten die ze gaan aanpakken. Volgend jaar is het weer een stukje beter en ze zien ons zeker nog een keer terug. Leuke camping, aanrader

Rob en Sophie ga zo door !!

Gerrit en Mieneke
14-8-2018

Het is een mooie vriendelijke en rustige camping.

Met een gedreven beheerders echtpaar die er wat van willen maken, echtpaar is enthousiast en erg vriendelijk.

Toiletgebouw goed schoon en aankomende winter wordt het vernieuwd en uitgebreid.

Het is zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben hier genoten van onze vakantie.

ANWB camping

Deze camping is een aanrader.

Bert en Els
13-8-2018

Een mooie rustige camping en een ruime kampeerplaats. Heel gastvrij ontvangen door Rob en Sophie. Prachtig fietsen in de omgeving. Eigenlijk behoeft goede wijn geen krans. Een aanrader.

We komen zeker nog een keer terug

Kees en Marion Lavrijsen
9-8-2018

Mooi initiatief van jonge ondernemers om deze minicamping nieuw leven in te blazen. Er moet nog veel gebeuren, maar de plannen zijn veelbelovend. Succes Rob en Sophie

We hebben daar echt genoten.

Jan Gerding
9-8-2018

Prima ligging in een prachtig fietsgebied.

Uitstekende gastheer en vrouw.

Supermarkten binnen fiets afstand.

Sanitaire voorzieningen konden wel wat beter.

Rust, ruimte en vriendelijke eigenaren

Jan en Ria
8-8-2018

Ondanks het warme weer, kan je hier in de omgeving goed fietsen. Veel te zien.

Ook het gezellige ontvangst met een lekker kopje koffie en koekje, gemaakt door Sophie!. Top.

Zeker een aanrader

Andrea
8-8-2018

Een ongelooflijk gastvrije camping met mooie plaatsen en goed sanitair. Zeer hartelijk ontvangen. Een aanrader voor wie rust wil maar ook voor de mensen die er graag op uit gaan. Rhenen en Wageningen liggen er vlakbij. Wij hebben zeker genoten van de camping en omgeving

We hebben het erg naar ons zin gehad.

Corry
1-8-2018

We werden op een fijne en vriendelijke manier ontvangen, met een bakkie koffie.

We kregen een mooie ruime plaats.

Het sanitair is wat verouderd, maar wel erg schoon. Volgend komt er nieuw sanitair.

Het leuke was, dat er iedere zaterdag een borreluurtje is. Kan je als je wil kennis maken met de andere campinggasten.

Nooit meer.

Henry en Ingrid
31-7-2018

De camping ziet er leuk uit. De ontvangst met een kopje koffie is leuk, zie je niet vaak. Het toilet gebouw is erg verouderd, de douches gevaarlijk. Er is te weinig parkeergelegenheid zodat er ook auto's op de veldjes stonden.

Sophie en Rob, Eigenaar, 8-8-2018

Beste Henry en Ingrid,

Helaas heeft onze camping niet geheel aan jullie verwachtingen voldoen.

Gasten mogen bij ons de auto op de plaats zetten als service. Alleen bij nat weer mogen er geen auto's op het veld. Mede hierdoor kan je bij ons ook auto's op de plek verwachten. Daarnaast geven jullie aan, dat het gevaarlijk is bij ons in het sanitair gebouw. Ons gebouw voldoet aan de NEN -1010 normen ofwel hij is gebouwd naar de voorschriften en wordt hier ook mee onderhouden. Jammer, dat u dit als gevaarlijk ervaart. Terwijl, de veiligheid normen serieus genomen worden.

Ook wij, Sophie en ik (Rob) willen graag ons sanitair vernieuwen. Wij gaan daar deze winter mee starten. Drie nieuwe douches en twee tot drie nieuwe wastafels. Alles lekker ruim opgezet, zodat het een beleving wordt, om naar de douche ruimte te gaan.

Graag wensen wij jullie nog veel kampeer plezier toe.

Groetjes Sophie en Rob

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Betuwe Hoeve in Ommeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Betuwe Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Betuwe Hoeve scoort een 8.21 uit 10 op basis van 96 reviews.