Camping De Betuwe Hoeve

73 reviews over Camping De Betuwe Hoeve in het Nederlands

geweldig

Willem van der Knaap
11-6-2018

rustige , schone en gezellige camping

Jan en dinie schimmel
8-6-2018

Prachtige camping ruime plekken zeer vriendelijke mensen

Voor herhaling vatbaar.

Joke Eschmeijer
7-6-2018

Camping is heerlijk rustig, keurig onderhouden en.brandschoon.

Sanitair is nog even een beetje gedateerd,

maar schoon en voldoende.

Grote pluspunt is de gezellige boerenschuur, waar iedereen gebeuik van mag maken.

Was met onze groep van 30 personen een uitkomst vanwege het weer.

Al met al een gezellige, kleine camping met vriendelijke eigenaren.

Wij stonden hier voor de 2e, maar zeker.niet laatste keer.

Super goed

J kok
    27-5-2018

Ook nu hebben we weer genoten van de rust en vriendelijkheid die er op deze camping is. Het was niet de eerste keer dat we er waren en als we het mogen beleven dan gaan we zeker nog terug

De nieuwe afwas plaats is zeker een pre, en ten alle tijden warm water is er ook niet overal hier dus wel

Vandaar Tot ziens

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !

Netty
    24-5-2018

Ontvangst heel erg vriendelijk. Met koffie en eigen 'baksel' voelde het ontvangst als een warme deken. Plaatsen zagen er keurig uit en ook het sanitair was keurig schoon. Er is zo nu en dan wat probleem met 1 van de 2 douches met betrekking tot warm water. Dit probleem is bekend en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. Vanaf de camping zijn de knooppuntfietsroutes direct op te pakken. Een prachtig winkelcentrum zit op korte afstand in de plaats Lienden. Ook werd een gezamenlijke barbecue georganiseerd. Kortom, er wordt veel gedaan om het een ieder naar de zin te maken.

goed.

familie Zwakenberg
    22-5-2018

We hebben hier een week met heel veel plezier gestaan. Een ruime plaats. We hebben kunnen genieten van de rust, de sfeer, de omgeving. De ontvangst en de verdere contacten tijdens ons verblijf hebben ons goed gedaan. Het sanitair was goed, netjes en schoon. Alleen het aantal douchen moet uitgebreid worden.

Een aanrader!

Elling
    16-5-2018

Ruime plaatsen. Enorme gastvrijheid. Schone sanitair. Gezellige activiteiten om contacten te leggen (borreluurtje, barbeque).

Geweldig

Fam wirken
    15-5-2018

Heel gastvrije mensen rob en sofhie zijn gezellig en behulpzaam. Een prachtige omgeving. Fijne omgeving om te fietsen en te wandelen . De camping is goed onderhouden en het sanitair is altijd heel schoon. Wij gaan zeker nog eens terug.

leuke korte vakantie

Lens Goossens
    13-5-2018

gezellige niet drukke camping met enthousiaste beheerders.

mooie omgeving

Fantastische dagen mogen beleven, bedankt!!

Jeroen en Bianca Bakker
    10-5-2018

Super gastvrije beheerders en wat een rust op de camping! Ruime, goed verzorgde plaatsen, ook de camping zelf is goed onderhouden.

Goed sanitair en voorzieningen, ook genoeg informatie te vinden van de mooie omgeving. Prima uitvalsbasis om mooie fietstochten te maken en te genieten van de prachtige natuur.

Kortom, als een rustige gemoedelijke camping zoekt dan is de Betuwe hoeve precies wat u zoekt!

Wij komen hier sowieso jaarlijks terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Betuwe Hoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Betuwe Hoeve in Ommeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Betuwe Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Betuwe Hoeve scoort een 8.47 uit 10 op basis van 73 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: