Géén boekingskosten

Camping De Betuwe Hoeve

NederlandGelderlandOmmeren

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Betuwe Hoeve voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 264 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 264 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Contact

265 Reviews over De Betuwe Hoeve

• 9Knuever05-05-2022

Vriendelijk ontvangst en prettig verblijf.

Ruime plaats, schoon en prima sanitair

• 9Eetgelegenheden
  • 9Peter en Kitty04-05-2022

Heerlijk buiten in het ontluikende groen

Het gras was mooi groen toen wij aankwamen, de bloesem prachtig en de ontvangst herkenbaar open en ontspannnen. De welkomstdrank met zelf gebakken koek was gezellig. Rob en Sophie zijn betrokken en open mensen bij wie je goed kunt toeven. Tijdens de pizzaparty konden alle campinggasten zich aansluiten. Het was een heerlijke sfeer en het delen van de pizza's een feestje. Sanitair prima en wordt keurige schoon gehouden. Afwassen met warm water en een praatje met mede-afwassers maakt dit klusje ook heel aangenaam. Na ons verblijf van 12 dagen kleurden de bomen van het aangrenzende bos al aardig groen, zodat er in de zomer zeker genoeg schaduw zal zijn en de wind behoorlijk wordt getemperd. De meegebrachte fietsen kunnen overdekt worden gestald. Dat is fijn.

• 9Ron en Map03-05-2022

Super dagen gehad

Gemoedelijke zeer verzorgde camping, geleid door zeer aardige eigenaren. Prachtige plekken en zeer schoon sanitair. Leuke en gezellige ontvangst en borreluurtje op de zaterdag. Met pasen kwamen de eigenaren langs met een eitje en met konigsdag kwamen ze een tompoes langs brengen. De pizzaavond was een zeer geslaagd evenement.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Lucie van de kerkhof03-05-2022

Fijne Rustige Camping

Wij hebben genoten op deze camping. Ruime plaatsen, zuivere douches en toiletten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. mooie natuur om te fietsen en wandelen. De pizza avond was ook zeer geslaagd en lekker. Kortom een fijne camping voor een geslaagde vakantie!!!

• 9Jannie Hertgers30-04-2022

Nette rustige camping met prima sanitair.

Gastvrije aardige mensen. Mooie omgeving om te fietsen. Eieren en ijsjes te koop en het bedrag opschrijven in een boekje en bij vertrek afrekenen. Heerlijk dat dat nog kan tegenwoordig. We komen zeker nog eens terug.

• 8Corrie25-04-2022

Heel fijne omgeving

Een rustige omgeving. Prachtige fruitbomen en andere bomen in bloei zien staan. Veel gefietst en ook gewandeld. Prima camping met vriendelijke, gastvrije mensen. Een aanrader!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Gerrit Kuus06-10-2021

Fantastische mini camping

Wij hebben de nodige nachten op mini camping "de Betuwe Hoeve" doorgebracht, en hebben het er super naar onze zin gehad. Vriendelijke en behulpzame eigenaars, zeer schoon sanitair. Niet alleen een rustige camping maar ook een rustige omgeving Om en op de camping fruitbomen met appels en peren kan niet anders want we zijn midden in de Betuwe ! Als je met de pont de Neder-Rijn overgaat kom je op de Utrechtse Heuvelrug met zijn prachtige plaatsen als Rhenen, Amerongen en Leersum. kortom een prachtige omgeving. Wij hebben ons er prima vermaakt. Kortom een Aanrader ! Hartelijke groet van Gerrit en Catharina

• 7Eetgelegenheden
  • 9Edwin en Dianne06-10-2021

Heerlijke rustige camping waar je ontwaakt door de natuur. Veel rust en ruimte. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Elke maand word er wel iets leuks georganiseerd zoals pizzaavond, bbq of high tea. Elke zaterdag een borrel uurtje. Zo leer je ook weer andere mensen kennen. Mooie locatie om uitstapjes te maken. Wij hebben er nu 2 seizoenen gestaan en het bevalt ons zo goed. We komen dus volgend jaar zeker weer terug.
    Deze mensen werken elk jaar weer naar verbetering zoals mooi en schoon sanitair . Dankjewel Rob,Sophie, Robin en Kim Gresnigt

• 10Eetgelegenheden
  • 8Truus Heijnen02-10-2021

Uitstekend

Rob en Sofie verwelkomen je gelijk En nodige je dan ook.gelijk.uit voor een kop koffie En vertellen dan hoe en wat

Vertellen dan ook wat er in de omtrek te zien is. En wat de mogelijkheden zijn in de buurt. Om te ondernemen. Werd ook.nog een barbecue georganiseerd door hun wat erg goed verzorgd was. Deze camping raad ik.iedereen aan Rustig ,mooie ligging ,ruime plaatsen,

• 9Eetgelegenheden
  • 8Marcel en louise Jacobs27-09-2021

Lekker kamperen in de vrije nartuur

We hebben een seizoensplek gehad heerlijke tijd pluspunten erg mooie plekken mooie douche en toiletten nete wasplaats voor je vaat wordt veel gedaan om het naar je zin te hebben bbq pizzaavonden culinaire avond high tea minpunten kan niet echt zeggen minpunten maar de 6,5 ampere is wat aan de lage kant maar wordt aan gewerkt en als er heel veel regen valt kan de grond het niet aan qa wateraftocht slaat de grond gelijk verzadigd maar dat zeg ik wordt aan gedacht en gewerkt alles op zijn tijd en voor de rest een hele gezellige camping met hele fijne beheerders rob en sophie

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair