Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zwanebloem

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Zwanebloem voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 27 reviews
+27

9FenomenaalScore uit 27 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over De Zwanebloem

• 9Margriet10-08-2019

Heel compleet ingericht.

We wilden graag Elburg vesting bezoeken tijdens onze fietsvakantie. Deze B&B ligt daar lekker dichtbij. Wij hadden de kleine kamer, deze is wat krap maar wel met eigen douche en wc. Bij de andere kamer moet je daarvoor de gezamenlijke hal door maar dan heb je wel een keuken en veel meer ruimte. Ook is er een heel mooi terrasje met zoveel privacy en uitzicht dat de gordijnen open kunnen blijven. Er is een afsluitbare schuur voor de fietsen. De klapper was het ontbijt: verse aardbeien, kiwi/peer smoothie, broodjes, beschuit koffie en thee, verse sinaasappelsap en een krant ; )

• 9Lieuwe05-03-2017

Mooi gelegen, warm welkom

mooi gelegen B&B, zeer hartelijk welkom geheten door gastvrouw Joke. Super ontbijt, teveel eigenlijk :)

• 8Gerrit en Dini uit Eibergen04-09-2016

Fantastisch,rustgevend,goede airco, veel privacy.

Airco op kamer, TV, Wifi, eigen douch en wc.Magnetron in het halletje. Prima bedden, super gevarieerd ontbijt erg lekker ruim voldoende. Overleg mogelijk hoe laat het ontbijt geserveerd moest worden.Niet op de kamer maar in het halletje voor privacy.Koelkastje op de kamer, met een paar biertjes sapjes wijntje. Senceo apparaat waterkoker voor thee, zelfs nootjes wat snoep, het ontbrak werkelijk aan niets. Super grote baddoeken en diverse bad artikelen aanwezig. Alles zag er schoon en netje uit.Zelfs een vliegenklapper stond nog in een hoekje voor evt,een vlieg of mug,want je verblijf wel bij een boerderij.Geen hinder onder vonden van deze diertjes. Eigen terrasje. Veel informatie folders tijdschriften en boeken.De ligging is een paar km van het dorp af. Uit gestekt gebied. Min puntje is de aardewerk bekers in de badkamer. Geen beschut wandel gebied .

• 9Marga Steenbeeke14-10-2015

Geweldig

Het super de luxe Bed en Breakfast De Zwanenbloem ligt op 2 km. van Elburg, net iets te ver om er even heen te wandelen ( voor ons). Een fantastisch verblijf, een hartelijke ontvangst met koffie en cake, heerlijke bedden, en het ontbijt overtrof alles, super.... Werkelijk overal is aan gedacht.

• 9Roger en Nicole22-08-2015

Sfeervol en gezellig

Heerlijk uitgebreid, vers en verzorgd ontbijt. Hartelijke gastvrouw! Mooi uitzicht over de weilanden en een prachtige omgeving. Appartement is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs de mogelijkheid om een wasje te draaien! Ook is er een airco aanwezig, altijd fijn op warme dagen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Luc en Ingrid Van Giel12-03-2015

Een aanrader !

Rustige ligging bij de boerderij. Parkeren kan eenvoudig voor het huisje. Ruime kamer, zeer goed bed. Aanwezigheid van microgolf en zelfs van een wasmachine! Iedere ochtend een geweldig ontbijt met veel vitamientjes : vers geperst fruitsap, verse vruchten, lekkere smoothie, .... En iedere ochtend weer net iets anders. Vriendelijke gastvrouw. Wij hebben er in ieder gevallen volle van genoten en komen hier zeker eens terug.

• 9Nina en Erik28-02-2015

Een heerlijk weekendje !

We hebben heel erg genoten van de uitgebreide en zeer interessante rondleiding. De mensen op de boerderij zijn erg gastvrij waardoor we ons erg hebben 'thuis gevoeld'. De stallen waren een feestje om doorheen te lopen in gezelschap van onze grote vriend 'Kees' de hond. Kers op de taart was toch echt het ontbijtje!! Supergeregeld, mooie accommodatie, leuk tuintje en dito mini-bibliotheek. We komen in het voorjaar zeker weer terug als de dames naar buiten mogen. Joke en Wim, bedankt, klasse!

• 8Judith Nederlóf10-08-2014

B en b in een prachtige streek

Prachtige omgeving. Ontbijt is heerlijk! Vriendelijke gastvrouw. De grote kamer heeft een handige keuken en mooi terras. Badkamer en wc zijn niet aan de kamer verbonden.

• 8Tom van Eijndhoven26-07-2014

Rustige locatie met af en toe een loeiende koe

Een ideale locatie voor rustzoekers met een hart voor beesten. Prachtige omgeving met veel fietsmogelijkheden en toch het pittoreske Elburg vlakbij. De koeien krijg je er gratis bij en dat is toch een heerlijk extraatje ondanks dat de vliegenmepper geregeld gebruikt moet worden. Uitstekend ontbijt. Gastvrij en vriendelijk onthaal. Een aanrader

• 8Cluistra23-07-2014

Een absolute aanrader!

Wat hebben we genoten in deze prachtige B&B. Een mooie, ruime kamer en 's morgens een vorstelijk ontbijt. De rondleiding op de boerderij was heel leuk en interessant.

Bed & Breakfast De Zwanebloem info

Het complex