Vakantiepark

25-12-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Mooi en kleinschalig park met vriendelijk personeel. Door op loopafstand met diverse eetgelegenheden en winkels. Voor een Westerse even wennen maar op zon- en feestdagen zijn de winkels gesloten maar genoeg horecazaken open. Mooie wandel en fietsroutes. Op de zaterdagen een beetje lawaai van de motor crossbaan in de buurt maar na 16.00 uur is dat afgelopen.

Heel goed

Ejansma
25-9-2017
  • Activiteiten7

Goed gelegen in bos vlak bij centrum mooie vakantie huisjes Veluwe binnen handbereik om te fietsen winkels 150 m

Gereisd Met partner in september 2017

Uitstekend!

Fam. Heijmans
14-8-2017
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Bungalow was zeer schoon bij aankomst. Uitstekende bedden, linnengoed en grote badkamer met eveneens een uitstekende douche en bad. Zeer goed uitgeruste open keuken. Vaatwasser die wij thuis wel hebben hier niet echt gemist. Park(je) ligt zeer centraal bij het station en winkels. Vriendelijke, behulpzame eigenaars. Voor ons 1 groot nadeel: ondanks het feit dat wij een fijn terras hadden met voldoende privacy zeker de eerste week zeer veel last ondervonden van de voorbij razende intercity uit/naar Groningen. In de bungalow zelf nauwelijks last ondervonden. De tweede week van ons verblijf stoorde ons dat beduidend minder (kwestie van wennen?) Twee weken uitstekende fietsen gehuurd, die bij aankomst al voor ons klaar stonden. Familie Weerheim: dank, wij komen als de gezondheid het toelaat terug!

Gereisd Met partner in juli 2017

Privacy en (zondags)rust

Helma
29-7-2017
  • Onderkomen9

Kleinschalig, goede bedden. Wasmachine in huisje. Helaas geen vaatwasser, maar dat is te overzien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Betuwe
29-7-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Schone en ruime huisjes. Enige minpuntje is dat er geen vaatwasser in zit. Wel een wasmachine, wat wel erg fijn is! Ruim opgezet en rustig park. Vriendelijke eigenaar. Voor de kinderen een leuke speeltuin met trampoline. Dicht bij het centrum van Nunspeet.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
C. Weerheim, Eigenaar, Mon Aug 01 2016 10:01:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie, Dank voor de complimenten! Graag tot een volgende keer,

Heerlijk kunnen genieten van de Veluwe!

Jolanda
13-5-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het huisje was heel schoon, lekker koel en van alle gemakken voorzien.Ik ben astma-patient en heb totaal geen last gehad! Een gladde vloer en leren bankstel i.c.m het goed kunnen luchten, zorgen voor een prima verblijf voor mensen met astma.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

• Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wij verbleven van mei t/m december 2015 in een bungalow van Stolpenheim. In de zomer waren er geen problemen met de woning. Wel staat de woning compleet onder de bomen er komt dus totaal geen zonlicht bij. Dit zorgt voor een donkere en wat vochtige ruimte. Toen het in de herfst begon te regenen kregen we de echte problemen. Het vocht trok van buitenaf de muren in en veroorzaakte overal schimmel op de binnenmuren van de woning. We hebben hiervan gelijk melding gemaakt maar er werd geen concrete oplossing aangedragen. Bij vertrek zagen we zelfs aan de onderkant van het ledikantje een laagje schimmel .Het gevolg van de vele schimmel overal was dat onze kinderen problemen met de luchtwegen kregen en wij bij ons vertrek onze halve garderobe konden weggooien.Helaas bleek de eigenaar niet voor rede vatbaar. Het zou volgens hem liggen aan het gebrek aan ventilatie. Dit is een erg vreemde reactie, gezien het feit dat sommige ramen niet eens goed kónden sluiten! Dus er was sowieso sprake van permanente ventilatie.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015
Familie Weerheim, Eigenaar, 22-2-2016

Beste familie Glas,

De bungalow waar u verbleef was niet op Bungalowpark Stolpenheim maar op Bospark Nuwenspete. Wij vinden het uiteraard jammer dat we het niet eens zijn, aan de andere kant zijn wij blij dat we deze klachten nu en eerder nooit hebben gehoord en gezien.

Veel woonplezier in jullie nieuwe woning!

Tot rust komen

LS
28-2-2015
  • Onderkomen8

Mooie huisjes. Schoon. Ruime kamers. Kleinschalig park. Leuke speeltuin met voetbaltafel voor de kinderen. Je loopt vanuit het huisje zo het bos in. Centrum op loopafstand. Goede restaurants in de buurt. Prijs-kwaliteit is goed in orde. Wij komen hier regelmatig. Uitkijktoren met speeltuin aan de overkant van de weg. Enige minpunt is de trein vlakbij de huisjes, maar daar wen je aan. Vanuit het huisje kun je genieten van de vogels in de tuin en soms ook een eekhoorntje.

Gereisd Anders in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons een heerlijk verblijf!

fam Heijb...
6-6-2011
  • Onderkomen10

Is thuiskomen! Al verschillende malen geweest. heerlijk fietsen in de bossen en steeds opnieuw weer mooie stukken bos ontdekken. Wij zijn nog lang niet uitgekeken. Nunspeet is een gezellige plaats, waar je alles kan vinden wat je nodig hebt. Als het regent kan je leuke ritjes met de trein maken of lekker lezen in de Bungalow. De bedden slapen heerlijk! De prijsverhouding is heel goed en je betaalt geen reserveringskosten. Zo kan je wat meer op vakantie per jaar.

Gereisd Met partner in Fri May 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek en gastvrij

N. Donselaar
19-4-2011
  • Activiteiten7

Voor de eerste keer in Stolpenheim geweest en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Stolpenheim in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Stolpenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.