Camping Nieuw Soerel

Camping Nieuw Soerel

9 reviews over Camping Nieuw Soerel in het Nederlands

Het is een prima terrein op een prachtige plek in een fantastische omgeving.

Wandelaars en fietsers kunnen hier hun hart ophalen. Je kunt, door de bossen, op je fiets boodschappen doen in Nunspeet. De Zandenplas ligt ongeveer 3 km van de camping en is leuk om te zwemmen. Er is een prachtig fietsen netwerk met brede fietspaden. Wij hebben voor de 3e keer weer genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Rommelig terrein zonder toezicht

Vin&Ko,
2-10-2017

'Logeren bij de boswachter' via een niet functionerend geautomatiseerd reserveringssysteem blijkt niet te werken. Geen toezicht hier bleek chaotisch kamperen in de hand te werken. Bij aankomst was het terrein vol. Onze dure gereserveerde plaats bleek bezet door anderen.

Logeren bij de boswachter blijkt eerder 'primitief proppen op een klein campinkje'. Jammer dat SBB heeft gekozen voor onbemande terreinen met niet functionerende apparaten. Gastvrij is het in geen geval. Hier komen we dus nooit weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Hele leuke ervaring

Nils,
27-8-2017

Lekker back to basic kamperen. Ruime vakken tegen de bosrand. Gezelllige kampvuurplaats. Sanitair basic maar netjes. Vriendelijke boswachter. Zwemmen in de Zandenplas is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De camping is klein, mooi gelegen in het bos en voorzien van deugdelijk sanitaire voorzieningen.

Maar.... let op: inchecken via de zuil (er is geen receptie) verloopt niet persé zoals het zou moeten. Onze toegewezen plek was bezet. Via de zuil de plaats gewijzigd, maar toen moesten we een dag later de tent afbreken en wéér elders neerzetten omdat de plek gereserveerd bleek. Maar dat had die zuil er niet bijgezegd. Kon geen "sorry" van af bij het contactcentrum.

En het wemelt van de muizen. Dat is op zich niet zo erg, ware het niet dat je je dat wel moet realiseren als je met een tent komt. Ettelijke gasten merkten (om niet te zeggen klaagden erover) dat de muizen hun weg dwars door de binnentent hadden gevreten. Zo ook bij ons. Dat levert schade op aan tent, gaten in een stoffen keukenkastje, aangevreten levensmiddelen en bezoek in de vuilniszak.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie plek

Christina
25-9-2016

Mooie camping voor rustzoekers.

Wij komen hier met enige regelmaat.Het is voor ons dichtbij en heerlijk rustig.

Wat het Sanitair betreft...als mensen die hier gebruik van maken net zo omgaan met hun thuissanitair zal het vast een stukje schelen.

Boswachter doet zijn werk zoals het zou moeten.waarschijnlijk zal hij nors zijn omdat hij wat ik denk de mensen er op moet wijzen dat ze per ongeluk vergeten te zijn te betalen.Geef hem eens ongelijk? Wij zien ook mensen die hier komen logeren en gebruik maken van het sanitair zonder te betalen....Echt triest.

Voor ons is Nieuw Soerel thuis komen.

Fijn dat dit soort campings er zijn en dat wij er van mogen genieten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Veldje bij bos

Marten
16-7-2016

Na thuis betaald te hebben.

Konden we ter plekke niet inloggen.

Daarna maar op een plek gaan staan.

De volgende dag moesten we verplaatsen omdat er gereserveerd was.

Wij waren er maar voor 2 dagen.

De boswachter was nors en zeer kort van stof.

Ik vond het een aanfluiting.

2 nachten met twee volwassenen en een kind 46 euro

Gewoon een leuk veldje bij het bos meer is het niet

Een deel ervan op een rijtje fantasieloze opstelling.

Dit is voor de bejaarde elite bedoeld.

Dikke vinger voor staatsbosbeheer wat mijn ervaring betreft

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wat een rust...

Jos
24-5-2016

Mooie camping gelegen bij een prachtig bos. Eenvoudig, maar dat is juist de charme. Goed sanitair en een prachtige vuurplaats waar het gezellig toeven is. Vanaf de camping zo tussen de dieren en bomen, volop relaxen en op ontdekking. Aanrader!

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Wat wil een mens nog meer

Bommie
24-9-2014

Mooi gelegen in de bossen,

Dicht bij de zandeplas,

Sanitair is prima,

De heldag door een vuurtje maken.

Kortom bos, vuur, ruimte, rust. Wat wil je nog meer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prachtig gelegen

marella
10-5-2014

Prachtig gelegen, in beukenbos. Vanaf de camping loop je zo een prachtig bos in. Met veel vogels en wild.

Vooraan een gezellige vuurplaats. Daar zitten de meest gezinnen en voor kinderen hartstikke leuk. Achterin wat meer de rustzoekers. Op de site van Staatsbosbeheer staat dat er een wildobservatieplek is achter de camping. Niet gevonden, ook niet op kaart en niemand die wij het gevraag hebben wist hiervan. Schijnt verhuisd te zijn naar Vierhouten. Wij hebben genoten en gaan zeker eens terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nieuw Soerel in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nieuw Soerel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.