Tijdelijk €25 aanbetaling

NH Veluwe Conference Centre Sparrenhorst

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Veluwe Conference Centre Sparrenhorst voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 349 reviews
+76

6.9VoldoendeScore uit 349 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

349 Reviews over NH Veluwe Conference Centre Sparrenhorst

• 5Meine27-06-2022

Nooit meer naar de Sparrenhorst.

Wij gingen voor een fiets weekeind naar de Sparrenhorst. Vrijdag in de namiddag onze E-bike's gestald in de fietsenstalling. Tijdens het ontbijt zaterdag morgen werden wij er op geattendeerd dat er 's nachts veel E-bike's gestolen waren. Helaas ook die van ons samen met nog 12 andere E-bike's. De reactie van het hotel was dat het hotel verzekerd was en aangifte gedaan zou worden. Naar achteraf blijkt dat het hotel geen enkele verantwoording neemt, en verwijst naar het eigen risico zoals vermeld bij de ingang van fietsenstalling. Bij nadere beschouwing blijkt de stalling van zeer slechte kwaliteit en daardoor konden de fietsen gestolen worden. Het hotel is de gedupeerde gasten op geen enkele manier te gemoed gekomen. Er is geen toezicht, ook de auto's op de parkeer terreinen staan onbeschermd.

• 9Astrid13-09-2021

Zeer gastvriendelijke

Wat werden we vriendelijk ontvangen ! Toen de receptioniste zag dat mijn bejaarde moeder slecht ter been is, werd er direct een aangepaste kamer geregeld met alle gemakken ! Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en het diner savonds was erg lekker. Wij hebben genoten en ik kom zeker nog een x terug met mijn partner voor de mooie omgeving !

• 7Mary Steijvers10-08-2021

Eenmalig bezoek, omdat er geen airco is.

Het is een hotel ingericht voor conferenties, maar in deze periode zagen we vooral oudere stellen. Helaas hebben ze in het hele hotel geen airco; verre van aangenaam in de zomer. De kamer was prima, de badkamer niet; we moesten douchen in een bad. Wel last van opstijgende rook van andere gasten die op het "balkon" rookten. Balkon is een groot woord, je kon er nauwelijks met een persoon op staan. De deur naar het balkon moest wel open, omdat er dus geen airco was. Ook de toegangskaart voor de kamer had vaak storing, waardoor we niet binnen konden en dan weer helemaal terug naar de receptie moesten. De medewerkers zijn wel erg aardig. Het ontbijt was uitstekend. Toen we 's avonds wilden dineren in het hotel en een tafel wilden reserveren, kon dat alleen nog na 20 uur; dat was heel jammer; moesten we toch nog het dorp in.Er is wel een fijne fietsenstalling bij het hotel, waar je ook de ebike kunt opladen.

• 8Marcel Schutte21-07-2021

Goed hotel !

Bij het reserveren had ik Mathijs aan de lijn en bij het inchecken was hij er ook. Zeer correct en vriendelijk geholpen door hem. Fijn hotel met mooie ligging qua natuur en Nunspeet. Heerlijk ontbijt s,ochtends met veel variatie. Enige minpunt vind ik de prijs voor een e-bike! 30 euro per dag.

• 8E. de Ruijter30-11-2020

Excellent boshotel

Excellent hotel aan de rand van het bos. Mooie wandelingen en fietstochten. Vrij ruime kamers, echt kompleet (o.a. koffie/thee maken, goede wifi, kleine maar spic en span goede badkamer). Ruim ontbijtbuffet met ook warme opties, en lekker buffetdiner. Sauna/gym/zwembad klein maar prima (wel opletten met zwemlessen eind van elke doordeweekse middag, maar dat staat goed op de website; en kan geen kwaad als ze het papier dat 'zwembad wegens Corona gesloten is' eens weghalen, is achterhaald.) Uitstekende receptie en verdere bediening; dat in principe kamers niet tussendoor worden schoongemaakt (maar handddoeken etc. te krijgen zijn) wordt netjes uitgelegd. Een aanrader!

• 3Martijn05-11-2020

Tegenvaller

Het bezoek aan NH sparrenhorst viel behoorlijk tegen, er wordt slecht gecommuniceerd met gasten, zo worden de kamers niet tussentijds schoongemaakt, gasten worden hier niet van op de hoogte gebracht. Het restaurantbezoek viel erg tegen, reserveringen waren intern niet doorgegeven, personeel is niet capabel om 2 x 30 personen van eten te voorzien, resultaat, lange wachttijden en slechte onvriendelijke service. In het voorgerecht werd een haar aangetroffen. Er wordt geen eenduidig beleid gevoerd met betrekking tot alcohol na 20:00 uur, ondanks de beperkingen kregen sommige mensen wel hun drankjes geserveerd na 20:00 uur, waar anderen geweigerd werden. Zeer grote groepen gelijktijdig aan het ontbijtbuffet veel gasten gebruiken geen mondkapje, opzich kan het hotel hier niet veel aan doen maar als er heel veel etenswaar klaar staat waar iedereen onbeschermd langs loopt geeft dit geen fijn gevoel. Op feedback geen reactie ontvangen.

• 5Cobus02-11-2020

Vergane glorie

Enorm geschrokken van de kamer. Vooral heel erg oud. Vergane glorie. Vloerbedekking vol vlekken, vlekken op de gordijnen, radiator vol ranzigheid, dichtgesmeerde gaten op de wanden. Badkamer had 5 jaar geleden al vervangen moeten worden. Tegels kapot, scheerspiegel valt van de muur, toilet blijft lopen, douchen in het donker. Bed heel erg had. Koelkastje maar uitgezet ivm de herrie. Veel herrie van naastgelegen kamers. Bar en restaurant erg ongezellig. Personeel vriendelijk, enkele spreken uitsluitend Engels. Omgeving prachtig. Dit was echt eenmalig.

• 6Jos12-08-2020

Niet meer in de zoner

Mooi gelegen hotel, maar niet voorzien op de hitte van afgelopen dagen. Geen Airco op de kamers en ook in restaurant erg warm.

• 10Theo06-08-2020

In één woord "geweldig, een aanrader!

Dat het personeel alles in het werk stelt om iedereen het naar de zin te maken. Elke dag weer opnieuw. Geweldig. Met dit weten is de keus niet moeilijk meer. Dan blijft er geen minpuntjes over hoor. Zeker deze week. Druk en toch vriendelijk blijven. Geweldig dat zo'n bedrijf deze mensen in dienst mag hebben.

• 10Theo06-08-2020

Geweldig goed, voor herhaling aanbevolen.

Dat het personeel alles doet om de vakantieganger het naar de zin te maken. Het is deze week druk, maar ze nemen de tijd voor een ieder wat nodig is. En tussendoor hun service gerichte werkwijze blijven doen. Geweldig hoor, dat een bedrijf deze mensen in dienst heeft.

Hotel NH Veluwe Conference Centre Sparrenhorst info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Eperweg 46, 8072 DB