Vakantiehuis Klein Klaphek

3 reviews over Vakantiehuis Klein Klaphek in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Els Schruer
20-7-2018

Leuke bungalow met grote tuin met omheining. Alles aanwezig, van bbq, ligstoelen, extra zithoek uit de wind,etc. Afgelopen week hier doorgebracht met mijn moeder en man en zus. Wat erg praktisch was, op nog geen 5 minuten afstand met auto, zorgwinkel wasr je rolstoel of rollator, en andere hulpmiddelen kunt huren. Rolstoel was 15 € voor een week. De eigenaresse van Klein Klaphek is heel spontaan, zit vol met leuke tips en ook in bungalow boek met tips, fiets en wandelroutes aanwezig. Minpuntje is het lawaai van de weg, maar met oordopjes goed te doen! Overdag geen last van het verkeer.

Perfect!

Carla Rosierse
30-10-2017

Een midweek doorgebracht in bungalow Klein Klaphek.

Lichte gezellig modern ingerichte bungalow met heerlijke bedden en allemaal heel schoon en heel compleet. Super tevreden en heel erg naar ons zin gehad.

Vriendelijke eigenaresse die ook nog leuke tips geeft over de omgeving.

Er was werkelijk nergens iets op aan te merken. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Genoten van dit fijne vakantiehuis met een ruime omheinde tuin. Het huisje was super schoon en het zijn echt heerlijke bedden! Wij hebben een fijne week gehad! Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Klaphek in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Klaphek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.