Hotel Het Jagershof

105 reviews over Hotel Het Jagershof in het Nederlands

Een aanrader!

Jaap van Leeuwen
27-10-2018

Een voortreffelijke eerste ervaring. Heel schoon en netjes!!! Vriendelijke medewerkers, huiselijke sfeer, ‘gewoon’ heerlijk eten, prima kamer en goed uitgangspunt voor leuke uitstapjes. Het centrum op loopafstand.

Fijne dagen gehad in een mooie omgeving.

Vinke
5-8-2018

Heerlijke dagen gehad. Fijne schone kamer op de begane grond en heerlijk eten. Personeel is erg lief en behulpzaam. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

Geweldig weekend gehad

van Vliet
2-8-2018

geweldig weekend gehad, we komen zeker terug..

Zeeuw
2-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Schoon hotel en heel lief personeel. Staat steeds weer voor je klaar. Fijne kamer beneden en heel lekker gegeten. Hotel is dicht bij centrum. Er rijdt ook een treintje rond door de omgeving, erg leuk.

slecht

Melotina Imhasly
17-7-2018

Ik was daar 2 nachten niet kunnen slapen op een bed van 75 cm breed stel je maar voor ik weeg 100 kilo onmogelijk kan je daar in bed liggen..

Kamers worden niet goed schoon gemaakt zeker niet onder het bed.

personeel goed.

geen 2de keer meer.

Het morgeneten 8.30 tot 10 ????? en zondag vanaf 9.30 gaat niet.maar het stelt niet veel voor

Mevr. de Groot, Eigenaresse, Eigenaresse, 30-7-2018

Beste Melotina Imhasly,

Wat jammer om uw reactie te lezen.

Al onze bedden zijn 90 bij 200 cm en de schoonmaak van de kamers en de rest van het hotel vinden wij juist heel belangrijk. Dat u dat anders ervaren heeft verbaasd ons enorm.

Ook kan er elke dag tussen 08.30 uur en 10.00 uur aan tafel gekomen worden voor het ontbijt, zoals ook vermeld staat in de hotelinfo die op alle kamers ligt. Wij vinden het erg spijtig dat u gedacht heeft dat u maar tot 09.30 uur kunt ontbijten...

Het spijt ons enorm dat u geen prettig verblijf bij ons ervaren heeft, want wij werken er elke dag weer enorm hard voor om al onze gasten van een super fijn verblijf te voorzien.

Voor herhaling vatbaar!

Anis
8-7-2018

Een rustig hotel met persoonlijke aandacht.

We merkten dat verscheidene gasten hier al vaker waren geweest, daardoor hadden wij het idee dat het een fijn hotel moest zijn.

Het was goed toeven in eigen kamer of in het restaurant, waar altijd wel iets te lezen was.

De warme maaltijd was steeds verrassend en smakelijk klaargemaakt.

Kom zeker nog eens terug.

Fam. Blok
2-6-2018

4 Dagen gelogeerd en 4 dagen genoten. Begon met een vriendelijk ontvangst en een kopje koffie. Fijn hotel met dito kamer, schoon en netjes. Bedden waren prima. Eten ook prima. Fijn dat je een eigen tafel hebt met het eten. Er waren inderdaad veel 65 + maar daarom niet ongezelliger. (Ben zelf ook een 70 + 😜)

Een goede ligging van het hotel, je bent in 5 min. lopen midden in het centrum van Nunspeet. Hopelijk snel tot ziens.

Gaarne wil ik een tip geven en wel : Bezoek eens het zandsculptuur in Garderen, geweldig.

Wij waren hier voor de derde keer zeer tevreden.

fam Megens
17-3-2018

Rustig hotel wij denken geschikt voor wat oudere Maar je kunt er geweldig fietsen .Ontbijt en eten erg goed goede bedden schoon vriendelijk personeel

Heerlijk voor een korte wandelvakantie.

Harrie, Zevenaar
6-3-2018

Je wordt welkom geheten met een kopje koffie en het personeel is heel vriendelijk.Het eten is uitstekend en hetzelfde geld voor de bedden.

Het hotel is gunstig gelegen voor liefhebbers van wandelen en fietsen. Wij hebben met deze koude dagen de OV-stappers Zandenbos, Leuvenumsebeek en Elburg gelopen. Wifi op de kamer was kwalitatief goed.

We hebben ervan genoten.

Fantastisch hier gaan wij vaker komen.

Jan
3-3-2018

Uitstekend hotel voor senioren met een meer dan uitstekende prijs kwaliteits verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Jagershof in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Jagershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.