8,6

• Onvoldoende: 1 - 5

slecht

Melotina Imhasly
17-7-2018

Ik was daar 2 nachten niet kunnen slapen op een bed van 75 cm breed stel je maar voor ik weeg 100 kilo onmogelijk kan je daar in bed liggen..

Kamers worden niet goed schoon gemaakt zeker niet onder het bed.

personeel goed.

geen 2de keer meer.

Het morgeneten 8.30 tot 10 ????? en zondag vanaf 9.30 gaat niet.maar het stelt niet veel voor

Voor herhaling vatbaar!

Anis
8-7-2018

Een rustig hotel met persoonlijke aandacht.

We merkten dat verscheidene gasten hier al vaker waren geweest, daardoor hadden wij het idee dat het een fijn hotel moest zijn.

Het was goed toeven in eigen kamer of in het restaurant, waar altijd wel iets te lezen was.

De warme maaltijd was steeds verrassend en smakelijk klaargemaakt.

Kom zeker nog eens terug.

Fam. Blok
2-6-2018

4 Dagen gelogeerd en 4 dagen genoten. Begon met een vriendelijk ontvangst en een kopje koffie. Fijn hotel met dito kamer, schoon en netjes. Bedden waren prima. Eten ook prima. Fijn dat je een eigen tafel hebt met het eten. Er waren inderdaad veel 65 + maar daarom niet ongezelliger. (Ben zelf ook een 70 + 😜)

Een goede ligging van het hotel, je bent in 5 min. lopen midden in het centrum van Nunspeet. Hopelijk snel tot ziens.

Gaarne wil ik een tip geven en wel : Bezoek eens het zandsculptuur in Garderen, geweldig.

Wij waren hier voor de derde keer zeer tevreden.

fam Megens
17-3-2018

Rustig hotel wij denken geschikt voor wat oudere Maar je kunt er geweldig fietsen .Ontbijt en eten erg goed goede bedden schoon vriendelijk personeel

Heerlijk voor een korte wandelvakantie.

Harrie, Zevenaar
6-3-2018

Je wordt welkom geheten met een kopje koffie en het personeel is heel vriendelijk.Het eten is uitstekend en hetzelfde geld voor de bedden.

Het hotel is gunstig gelegen voor liefhebbers van wandelen en fietsen. Wij hebben met deze koude dagen de OV-stappers Zandenbos, Leuvenumsebeek en Elburg gelopen. Wifi op de kamer was kwalitatief goed.

We hebben ervan genoten.

Uitstekend hotel voor senioren met een meer dan uitstekende prijs kwaliteits verhouding.

Heerlijk hotel

Jannie
15-2-2018

We hebben een paar fijne dagen gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en lekker eten.

Gezellig carnaval gehad

Bogaards
14-2-2018

Super gezellig carnaval arrangement gehad in het Jagershof. Lekker eten, gezellige mensen. Leuke muziekavond met jonge jongens en een mooie bustocht!

We komen volgend jaar zeker terug!!

uitstekend je voelt je onmiddelijk thuis!

familie de Droog
9-11-2017

gastvrij, schone complete kamer, vriendelijke bediening en half pension goed.

ligging hotel goed als uitgangspunt voor allerlei trips ook met de trein.

kan geen negatieve punten aangeven.

Wij gaan niet meer

Mw. Van den Berg
29-8-2017

Wij waren in augustus 2017 een week in Hotel het Jagershof in Nunspeet.

Helaas heeft het hotel nog geen rookvrij terras, maar de deur naar het terras stond altijd open, zodat de tabaksrook de gang en de lounge in kwam en wij genoodzaakt waren om op onze kamer te verblijven.

Wij zijn al jaren trouwe gasten en vonden dit een heel vervelende ervaring, mede omdat wij astma hebben.

Wij hebben er melding van gemaakt maar er is niets aan de openstaande deur gedaan, die bleef open met dientengevolge tabaksrook in de gang en de lounge.

Helaas kunnen wij nu niet meer naar dit hotel, dus als u niet met tabaksrook in aanraking wilt komen, ga dan niet naar dit hotel

Hotel het Jagershof, Eigenaresse, 1-9-2017

Beste mevrouw van de Berg,

Bedankt voor uw review.

We hebben al even telefonisch contact gehad en ben blij om te horen dat alles verder naar wens geweest is.

Dat u lekker heeft gegeten van uw vegetarische menu’s en een fijne schone kamer heeft genoten.

We vinden het erg vervelend om te horen dat u last heeft gehad van eventuele tabakslucht van buiten in combinatie met uw astma.

Hierdoor de service en hygiëne van het hotel als minder heeft ervaren.

Er zijn hier echter nog nooit eerder klachten over geweest en het terras bevindt zich op grote afstand van kamers, lounge en restaurant.

Aan uw voorstel om ons terras rookvrij te maken, kunnen wij niet voldoen.

Ons hotel is volledig rookvrij en de enkele hotelgast die het prettig vindt om een sigaretje te roken kan buiten op ons ruime terras terecht.

Wij wensen u het allerbeste toe.

Met vriendelijke groet,

Hotel Het Jagershof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Jagershof in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Jagershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Jagershof scoort een 8.57 uit 10 op basis van 102 reviews.