Vakantiepark Familiehuis Nunspeet

Laatste review

Fam Boogert,
8-9-2018
  • Activiteiten7

Een prachtig park. Keurige, schone huisjes. Dichtbij Veluwemeer. Privacy en rust. Top!! Een aanrader.

11 reviews over Vakantiepark Familiehuis Nunspeet in het Nederlands

Fam Boogert,
8-9-2018

Ingrid,
4-9-2017
  • Onderkomen8

Rustig en gezellig park met heel vriendelijke mensen aan de receptie

Niet voor herhaling vatbaar

Nona,
24-7-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het was een mooi en schoon huisje. Park was wel mooi en netjes.

Echter werden wij op een onprettige plek neergezet. Hier hebben wij een melding van gemaakt. Helaas werd hier niet prettig op gereageerd. Daarbij deed de verbinding van de televisie niet. Natuurlijk niet het allerbelangrijkste tijdens een weekend weg, maar met een kind op bed, kun je niet heel veel anders. Dit kon niet opgelost worden. In de omgeving niet veel te doen. Eetgelegenheden zijn er niet op het park. Snackbar in de buurt is gesloten rondom etenstijd (18.00 - 20.00), jammer.

Achteraf nog contact gehad met touroperator, maar deze sturen ons constant door naar de accommodatie. Helaas. Voor ons geen Familiehuis Nunspeet en ook niet deze touroperator meer.

Plezier,
20-2-2017
  • Activiteiten10

Hele mooie en schone vakantiewoningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een ruim opgezet mooi park, pal aan het Veluwemeer, maar ook vlakbij de bossen en zandverstuiving. Vlakbij Nunspeet Kunstenaarsdorp, Elburg en Harderwijk.

Mooi park

Pim,
5-1-2017
  • Activiteiten10

Mooi park. Alles is netjes aangelegd. Goede service, receptie was hartelijk en gastvrij. Park is echt kindvriendelijk ook een leuk animatieteam. Kortom een aanrader.

Tip: Een restaurantje of iets waar je wat kan eten.

Prachtig gelegen

Fam. Veldhuis,
12-12-2016
  • Activiteiten10

Wij hebben met het gezin hier een weekendje doorgebracht en we hebben het heerlijk gehad. Goede faciliteiten en ons huisje was voorzien van alle benodigdheden. En vlakbij Dolfinarium! Het wandelbos is trouwens zeker een aanrader met de kinderen.

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Dijkhuizen
17-10-2016
  • Activiteiten10

Zeer mooi vakantiepark met luxe vakantiehuisjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad met onze kinderen. Animatieteam was erg leuk met de kinderen. Het park ligt prachtig bij het Veluwemeer. Het is ons zeer goed bevallen, wij komen zeker terug!

Niet voor herhaling vatbaar

Joyce
23-9-2016
  • Onderkomen7

In het eerste opzicht een prachtig park met een mooie "notariswoning" voor 8 personen. Helaas van binnen erg hokkerig, waardoor het erg klein aanvoelt. Ook ontzettend gehorig, je kan boven woordelijk verstaan wat er in de woonkamer gezegd wordt.

Geen horeca gelegenheid of winkel op het park, dat is echt een ontzettend gemis aangezien het park op het platteland van Nunspeet ligt.

Het is een Christelijk park waardoor zondagsrust erg benadrukt wordt, ons werd verteld dat het toegangshek dicht is op zondag. We waren er van ma-vr, dus geen idee wat dit praktisch inhoud. Mag je niet met de auto door het hek? Geen idee.

Standaard geen t.v. in de accommodatie, nogal achterhaald voor 2016. Je kan er een huren voor 12,50 per week.

Wel leuk dat het aan het Veluwmeer ligt met een prive strandje. Maar dit weegt niet op tegen de (naar onze mening) nadelen. Wij komen hier niet nog eens.

Park viel tegen

Ria
9-7-2016
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Wij vonden dit park erg tegenvallen. Wij hadden de pech dat er constant in het park flink gewerkt werd, zaten net voor de zomervakantie dus waren ze er met kranen etc. op/langs de wegen in het park bezig waardoor het er een bende werd, en kon je er met de auto/fiets niet langs en Voor hele kleine kinderen was het daar dus niet veilig om te spelen.. Twas er vaak lawaaiig omdat ze in de tuinen aan het snoeien waren,grasmaaien en bladblazen.

Verder is het park netjes aangelegd en zal het als het echt helemaal klaar is best leuk zijn! Vooral als het mooi weer is is het leuk dat je aan het Veluwemeer kunt zwemmen! Maar met slecht weer is er weinig te doen, en zit je best een stuk van Nunspeet vandaan! Ik zou er zelf niet voor kiezen om er een 2e keer naar toe te gaan..

Net en rustig park

An
2-5-2016
  • Activiteiten10

Wij hebben een heerlijke herfstweek gehad op dit park ondanks het wat mindere weer.

Recreatieteam is actief en goed, voor oud en jong.

Ons chalet was netjes en van alle gemakken voorzien.

In de omgeving is genoeg te doen.

Je hebt wel een auto nodig of zeker een fiets want het park ligt een eind van de bewoonde wereld, 10 minuten met de auto tot het centrum van Nunspeet.

Het park biedt volop waterrecreatie in de zomer , ligt aan het Veluwemeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Familiehuis Nunspeet in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Familiehuis Nunspeet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.