Géén boekingskosten

Vakantiepark Familiehuis Nunspeet

NederlandGelderlandNunspeet

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Familiehuis Nunspeet voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 23 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

23 Reviews over Familiehuis Nunspeet

• 10Jopie09-06-2022

Wat een oase van rust-schitterend park-Veluwemeer

Wat een oase van rust. Schitterend, zeer goed onderhouden park met heel vriendelijke en veilige sfeer. Mooie verblijven (lat ligt hier hoog), verschillende soorten en van klein tot groot. Met gezin en oudere kinderen in een 8 persoons-chalet aan (vis)vijver: iedereen eigen slaapkamer. Binnen 1-2 minuten sta je op strand van Veluwemeer, 24/24 uur een beleving zeker ook als zon ondergaat. Veilig voor kinderen (tot ver in water ondiep). Heerlijk om te zwemmen, SUP, surfen, bootje....(in winter soms schaatsen?). Landelijk. Mooie dorpjes en stadjes (Elburg!) op de fiets te bereiken. Veluwe ook: Dagen wandel- en fietsplezier. Je krijgt af en toe idee alleen op park te zijn maar een rondwandeling toont toch heel wat anderen, je merkt er echter niks van....Rust maakt rustig :). Heel wat parken gezien maar denk dat dit toch wel echt de mooiste is. Verbaasd over de paar lagere waarderingen en commentaar....

• 5MH05-11-2021

Mooie huisjes, net park, maar toch nooit meer!!

Mooie onderkomens, wel behoorlijk aan de prijs. bedden basic. animatieteam waardeloos, als je alleen als kind komt doen ze eens geen moeite om je erbij te betrekken, zitten veel mensen die elkaar allemaal al kennen. Kampvuur "s avonds kom je daar met kleine kinderen leuk, maar helaas niets te zien, dus konden we weer terug. horeca waardeloos, alleen op vrijdag en zaterdag kun je friet bestellen en nog 1 keer kon je pizza bestellen maar verder niets Wij vonden het te ver van Nunspeet afzitten. Voor 1 keer leuk maar we zullen het geen 2e keer boeken. Kinderen willen er ook niet meer naar terug!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 9P.S.03-10-2021

Prima en rustig park. Genoten!

Park op 5 km. van (gezellig) centrum Nunspeet, gelegen aan Veluwemeer. Elementen: rust(ig), kleinschalig, keurig aangelegd en onderhouden, m.u.v. broodjesservice geen horeca, doelgroep 50+ en jonge (buitenspelende) jeugd. Vriendelijk en adequaat personeel. Zeker v.a. Nunspeet mooie fietsroutes via fietsknooppunten. Chalet (zaten in nr. 62) gelegen aan de vijver, schoon, keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ervaarden het chalet als ook ons verblijf echt als ons tijdelijk (t)huis. Prima (!) park als je zelf ondernemend bent om de veluwe te verkennen.

• 9Onderkomen
  • 4Gijs13-09-2021

Wij komen hier niet meer terug..

Huisjes zijn prima.

Wel moet je bij aankomst zelf je bed opmaken. Er is geen tv aanwezig (wel erbij te huren). Eind schoonmaak kost je €100,- en als er dan nog wat schone kopjes en enkele bordjes in de vaatwasser zitten krijg je nog een rekening van €17,50 omdat de schoonmakers dit in de kastjes moesten pakken… heel erg triest.. Ook werden wij onterecht aangesproken op het maken van lawaai. Beetje jammer en niet klantvriendelijk. Had eerst even onderzoek gedaan dan had je kunnen weten dat wij het niet waren.

Zondag niemand bij de receptie want dan zitten ze allemaal in de kerk.

Dit was de eerste maar ook de laatste keer.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 9San16-05-2021

Geweldig park met bijzonder mooie huisjes

Geweldige huisjes! Nog nooit ergens op een park zulke mooie, schone huisjes gezien. Voor kinderen is er genoeg te doen. Bij onze kinderen was de grote pannakooi favoriet. Je hebt wel een auto of fiets nodig om ergens te komen, het park ligt een beetje afgelegen. Park ligt wel mooi aan het Veluwemeer. Het personeel is erg vriendelijk. Ik zou dit park echt iedereen aanraden!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9H.Diender17-01-2021

Geweldig

Wij waren hier voor de 2de keer en weer was het geweldig in het huisje type lodge. Wat een luxe en alles is aanwezig voor een super verblijf. Zeer vriendelijke medewerkers op het park. We hebben toch nog heerlijk kunnen wandelen en fietsen. Ondanks dat alles dicht was in Nunspeet. Lekker even kunnen ontspannen in deze barre tijd. Wij gaan hier zeker terug komen.

• 6Dennis01-12-2020

Mooi park, maar...

Prachtig accomodaties, maar de sfeer op het park is minder. Alleen de dames van de receptie zijn vriendelijk, de park beheerder daarentegen zeer onvriendelijk. Achtervolgde ons ook op het park. Erg vervelend als je voor je rust op vakantie bent.

Hoewel het park zeer mooi is en je werkelijk nergens anders zulke mooie huisjes zult vinden is dit park voor ons een no-go.

• 5Activiteiten
  • 9Mariëlle19-10-2020

Fijne dagen in een heerlijk mooi huisje

Wij hebben heerlijke dagen gehad in een supermooie duinvilla die van alle gemakken voorzien was. Het was zeer sfeervol ingericht en ook superschoon. Het park is leuk gelegen maar je moet er wel rekening mee houden dat je geen dorp of restaurant op loopafstand hebt. Ook op het park zelf is niet iets waar je lekker kunt zitten voor een hapje of een drankje. In deze coronatijd natuurlijk niet erg maar in gewone tijden hadden we dat wel jammer gevonden. Voor de kinderen is er genoeg vermaak, een voetbalkooi, springkussen en speeltuintjes.

• 8Activiteiten
  • 8marjo23-09-2020

Prettig verblijf

Het was er rustig. Het park is netjes. Het personeel aan de receptie is behulpzaam. accommodatie was netjes. Mooie uitvalbasis voor fiets en wandel routes. Geen winkel en restaurant aanwezig.

• 9Dejo12-06-2020

Prachtig park, maarrrrrrr...

Prachtig park met prachtige en zeer luxe chalets direct aan het privéstrand.

Echter...

De gasten met een eigen chalet zijn van het type "verrader". Samen met de mannelijke terreinbeheerder liggen ze haast op de uitkijk om andere gasten op overtredingen te betrappen. De terreinbeheerder is daarbij uitermate onprettig in de omgang. Dit alles is voelbaar qua sfeer op het park en doet afbreuk aan de luxe uitstraling.

De dames van de receptie zijn zeer vriendelijk.

Het park is zeer populair bij gasten met een Reformatorische achtergrond. Hou hier rekening mee.

Prachtig en goed verzorgd park, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Je voelt je doorlopend bespied.

Op vrijdag en zaterdag is de snackbar open. Op zondag is er zondagsrust en lijkt het park uitgestorven. De zondagsrust wordt ook expliciet benoemd door het parkmanagement.

Vakantiepark Familiehuis Nunspeet info

Camping-informatie