Vakantiepark Familiehuis Nunspeet

13 reviews over Vakantiepark Familiehuis Nunspeet

• 2019
    8randolph31-08-2019

Gewoon goed

Wij zijn hier drie keer geweest, alles was prima in orde. En ik ben best wel kritisch of alles goed schoon is . Mijn ervaring is dat de klachten worden opgelost. De eerste keer dat wij daar waren verbleven enkele gezinnen met kinderen die elke dag aan het voetballen waren op het grote veld die grenst aan een rij chalets waaronder die van ons. Dat vonden wij wel vervelend omdat wij kwamen voor de rust. Hebben dit met de receptie besproken waarop wij een ander chalet hebben gekregen op een rustige plek. Het veld heeft plaatsgemaakt voor nieuwe chalets.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fam. Bregman09-08-2019

Wij gaan al een aantal jaren met veel plezier naar dit prachtige vakantie park. Het park ligt direct aan het veluwemeer. Eigen strand. Ideaal park voor watersport liefhebbers. Het park en de accomodaties zijn netjes en schoon. In de schoolvakanties is er een enthousiast animatie team aanwezig. Evt. problemen worden direct opgelost!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    2Lydia Van der Voort30-12-2018

Vreselijk

Ontvangst was al niet erg hartelijk. Moest iets betalen wat ik niet had aangevinkt. Bij gratie hoefde het uiteindelijk niet. Huisje was prima, maar niet heel schoon. Bubbelbad zou ik niet in gaan liggen, kwamen allemaal vieze stukjes uit de gaatjes... de service op het park was slecht. Gebeld voor een lekke gootsteen omdat dit gemeld moet worden. Was tijdens kerst. Maar " dit is toch geen noodgeval" (op een vervelende toon)kregen we te horen. Geen klant is koning-houding. Ook was het voetbalveld gesloten waarvoor we konden bellen maar de beheerder had geen zin om te komen om het open te doen, terwijl er meerderen graag wilden voetballen. Nog wat klachten aangegeven bij de receptie maar werd niet op gereageerd. Voor ons geen tweede keer familiepark nunspeet.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9Fam Boogert08-09-2018

Een prachtig park. Keurige, schone huisjes. Dichtbij Veluwemeer. Privacy en rust. Top!! Een aanrader.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

7Ingrid04-09-2017

Rustig en gezellig park met heel vriendelijke mensen aan de receptie

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Nona24-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Het was een mooi en schoon huisje. Park was wel mooi en netjes. Echter werden wij op een onprettige plek neergezet. Hier hebben wij een melding van gemaakt. Helaas werd hier niet prettig op gereageerd. Daarbij deed de verbinding van de televisie niet. Natuurlijk niet het allerbelangrijkste tijdens een weekend weg, maar met een kind op bed, kun je niet heel veel anders. Dit kon niet opgelost worden. In de omgeving niet veel te doen. Eetgelegenheden zijn er niet op het park. Snackbar in de buurt is gesloten rondom etenstijd (18.00 - 20.00), jammer.

Achteraf nog contact gehad met touroperator, maar deze sturen ons constant door naar de accommodatie. Helaas. Voor ons geen Familiehuis Nunspeet en ook niet deze touroperator meer.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Pim05-01-2017

Mooi park

Mooi park. Alles is netjes aangelegd. Goede service, receptie was hartelijk en gastvrij. Park is echt kindvriendelijk ook een leuk animatieteam. Kortom een aanrader. Tip: Een restaurantje of iets waar je wat kan eten.

• 9Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam. Veldhuis12-12-2016

Prachtig gelegen

Wij hebben met het gezin hier een weekendje doorgebracht en we hebben het heerlijk gehad. Goede faciliteiten en ons huisje was voorzien van alle benodigdheden. En vlakbij Dolfinarium! Het wandelbos is trouwens zeker een aanrader met de kinderen.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Fam. Dijkhuizen17-10-2016

Heerlijke vakantie gehad

Zeer mooi vakantiepark met luxe vakantiehuisjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad met onze kinderen. Animatieteam was erg leuk met de kinderen. Het park ligt prachtig bij het Veluwemeer. Het is ons zeer goed bevallen, wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Joyce23-09-2016

Niet voor herhaling vatbaar

In het eerste opzicht een prachtig park met een mooie "notariswoning" voor 8 personen. Helaas van binnen erg hokkerig, waardoor het erg klein aanvoelt. Ook ontzettend gehorig, je kan boven woordelijk verstaan wat er in de woonkamer gezegd wordt. Geen horeca gelegenheid of winkel op het park, dat is echt een ontzettend gemis aangezien het park op het platteland van Nunspeet ligt. Het is een Christelijk park waardoor zondagsrust erg benadrukt wordt, ons werd verteld dat het toegangshek dicht is op zondag. We waren er van ma-vr, dus geen idee wat dit praktisch inhoud. Mag je niet met de auto door het hek? Geen idee. Standaard geen t.v. in de accommodatie, nogal achterhaald voor 2016. Je kan er een huren voor 12,50 per week. Wel leuk dat het aan het Veluwmeer ligt met een prive strandje. Maar dit weegt niet op tegen de (naar onze mening) nadelen. Wij komen hier niet nog eens.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2016