Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer

Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer
8,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Veluwemeer voor je op een rij gezet:

98 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in het Nederlands

Prachtig gelegen aan Veluwemeer

Annie Lenoir
1-10-2018
  • Onderkomen9

Goed: Mooie schone bungalow aan Veluwemeer. Centraal gelegen voor bezoek aan stadjes, natuur, cultuur.

Niet goed: een toilet in doucheruimte voor 6 personen.

Parkmanager resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 19-10-2018
Beste mevrouw Lenoir, wat fijn te horen dat u zo genoten heeft van ons resort en de omgeving. Er zijn ook woningen met slaapkamer/badkamer ensuite. Dus ook met meerdere toiletten. Tip voor een eventueel volgend verblijf: het beste kunt u direct via Europarcs boeken mocht u dit willen.

Willemien
23-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Super mooi park, we hadden een mooie bungalow aan het water met wel 3 terrasen om buiten te zitten.

Goede ontvangst bij de receptie, heerlijk gegeten in het restaurant.

Een paar tips voor de eigenaar van huisje 405: haakjes om je handdoek op te hangen bij de douches en keuken zou handig zijn.

Deur van de slaapkamer kan maar 3/4 open.

Je hebt een prachtig uitzicht maar de hoekbank staat precies voor beide schuifpuien, die zou ik draaien zodat je van het uitzicht kunt genieten en gewoon naar buiten kan stappen zonder eerst te moeten verbouwen😥

Top: een schoon en prachtig huisje met een schitterend uitzicht!!!!👍🏻

Beste Willemien,

Bedankt voor uw review. De locatie van woning 405 ligt inderdaad zeer prachtig aan het water. De handdoekhaakjes hangen inmiddels en de slaapkamerdeur daar wordt inmiddels aan gewerkt. Dank u wel voor de nuttige tipes en wellicht tot ziens op ons park!

fantastisch een aanrader

vandekerkhove
22-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

zeer tevreden over het park mooie chalets heel confortabel ,ik had een Waterfront deze zijn heel mooi gelegen echt een aanrader vriendelijk personeel zeker aan de receptie kortom ik ga zeker volgend jaar terug ,jammer van het internet dat is iets minder van kwaliteit ,,maar dit houd mij niet tegen om terug te gaan .

Geachte mevrouw/meneer van de Kerkhove,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

TIP voor als u nog eens terug wilt komen: wanneer u reeds verbleven bent in een Waterfront woning ontvangt u 10% korting op uw volgende boeking. Dit dient u dan wel telefonisch via Europarcs te boeken onder vermelding van uw vorige reserveringsnummer.

We komen zeker terug!

Heidi
13-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Weekend weg geweest met vriendinnen, we zaten in een huisje tot 6 personen, mooi ruim huis met twee badkamers/toiletten, met een fantastische ligging aan het water. Het park is mooi opgezet, we hebben heerlijk gegeten in het restaurant met vriendelijk personeel. Nunspeet en Elburg liggen in de buurt en zijn erg leuke plaatsen om te bezoeken.

gezellig

Michel Mentens
12-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

mooie huisjes en een mooie ligging

Super mooi!

Melanie de Bijl
  • Onderkomen9

Mooi modern park gelegen aan t water. De huisjes zijn ook modern van binnen en netjes. Je kunt heerlijk eten op t park en lekker wandelen aan t water. Genoeg watersport voor de liefhebber en natuur voor de natuurliefhebber. Het bed lag heerlijk. En het interieur is mooi en van deze tijd. Dus helemaal top!

Parkmanager resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 19-10-2018
Wat een fijne reactie Melanie, water en natuur zijn zeker fantastisch op de Veluwe en het Veluwemeer. Vorig jaar met de vorst kon men mooi schaatsen of tijdens de sneeuw een prachtige wandeling maken. Wellicht een idee voor aankomende winter ;-)

Heerlijk weekend gehad!!

sabine goosens
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Mooi aangelegd park direct aan het veluwe meer. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Ruime luxe 6 persoons chalet aan het water met alle luxe zoals vaatwasser, aparte oven en magnetron. Het 3-gangen menu in het restaurant op t park is zeker een aanrader . Echt heerlijk gegeten, het zag er gezellig uit en vriendelijk personeel. Qua activiteiten was het rustig omdat het natuurlijk al wat later in het seizoen is. Voor ons geen probleem.

Best Sabine,

Dank allereerst voor je reactie en je ruime onderbouwing. Hiermee deel je jouw ervaring voor mogelijk nieuwe bezoekers en daar zijn we je zeer dankbaar voor. Inderdaad zijn de activiteiten buiten de seizoenen wat minder, maar zoals nu in de herfstvakantie is er weer entertainment en gezellige live muziek.

Luxe chalet park in een prachtige omgeving.

Karin Steenbakkers
  • Onderkomen9

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen bij de Receptie. Mooi aangelegd park met luxe chalets aan het water. Wij hadden een 6 persoon chalet met 2 badkamers. Erg prettig met een groot gezelschap. Eten bij Friends & Bites is een aanrader. Een erg leuke ambiance en smaakvol eten. Genoeg te doen in de omgeving. Zeker een mooie omgeving om te fietsen.

Parkmanager resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 19-10-2018
Hartelijk dank Karin, wat fijn te horen dat u ook al zo lekker gegeten heeft bij Friends 'n Bites! Tip: wanneer u al eens verbleven heeft op resort Veluwemeer kunt u met 10% korting verblijven tijdens een eventueel volgend verblijf in een Waterfront woning. Wellicht een idee ;-)

Genieten!

Fam. Jansen
6-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Fantastische locatie aan het Veluwemeer! Vriendelijk receptiepersoneel dat de tijd neemt voor je. Er heerst een fijne sfeer op het park. Ook fijn dat het zwembad zo dicht bij het restaurant zit zodat je af kan koelen met een lekker biertje! We komen zeker terug.

Europarcs Resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 11-9-2018
Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten op ons Park. Als tip: ons restaurant Friends 'n Bites heeft ook een eigen bier te weten Bijsselse Witte (vernoemd naar de Bijsselse Beek).

Wel naar Europarcs maar nooit meer Veluwemeer.

Geraldine
20-8-2018
  • Onderkomen5

Regelmatig bij Europarcs geboekt maar Resort Veluwemeer is toch wel een tegenvallertje. Foto's van het zwembad met een enorme ligweide klopt niet met de werkelijkheid. Nu staat er een lelijk hek omheen en staan er nog maar 15 ligbedjes voor het hele park. De voetbalkooien enz staan in en op elkaar zodat je elk moment een bal om je oren kan krijgen. Wij hadden een lodge 4 gereserveerd wat in werkelijkheid een tiny house is en met 2 volwassenen en een puber krap aan. Het huisje staat ook helemaal volgepropt waardoor het nog ongemakkelijker is. Het is bloedheet binnen en door de muggen kun je geen raam open zetten. Accommodatie lag op een braakliggend terrein en uitzicht op dat lelijke hek om het zwembad. Het enige positieve over deze accommodatie was dat het helemaal nieuw was.

Europarcs Resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 11-9-2018
Beste Geraldine, het zwembad is onlangs gerenoveerd en de ligweide is voorzien van compleet nieuw kunstgras. Verder kunnen wij helaas niet vinden op onze website waar dit foutief staat vermeldt. Voorts betreuren we het dat de lodge u is tegengevallen, we adviseren u in de toekomst dan ook een ander type te kiezen wanneer u een ander resort bezoekt.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.