Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer

• 7.9Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 8.5Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Veluwemeer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Op EuroParcs Resort Veluwemeer in Nunspeet kun je verblijven in moderne huisjes en unieke accommodaties. Het vakantiepark is zeer schoon en heeft een mooi buitenzwembad. Voor de kinderen zijn er verschillende activiteiten. Ook kan jong en oud zich vermaken in het Veluwemeer, waar je naast zwemmen een boottochtje kunt maken en watersporten.

303 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer

• 8Kob25-10-2020

Leuk verblijf

Receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is een mooi aangelegd en rustig gelegen park. De omgeving aan het meer is er prachtig, ruim voldoende uitstapjes om te maken en een fiets en wandelrijke omgeving. Winkels etc in de nabije omgeving. Op het park zit een zeer goed restaurant en. Prima betaalbaar. Wij zaten in huisje 520 via heerlijke huisjes geboekt. Het huisje zag er keurig uit alleen de schoonmaak had iets beter gekund.... Vloer was nog vies. In de huisjes is het snel erg warm. Voor de kinderen leuke speeltuintjes en een strandje en de Kids club organiseerde allerlei leuke activiteiten. Wij hebben onze borg van 65 euro wel netjes terug gekregen na 1 week. Wij komen nog weer eens terug bij europarcs!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 9Marjo Francis09-10-2020

Een super relax verblijf gehad komen zeker terug

Europarcs veluwemeer in Nunspeet super ligt in een rustige omgeving. Resort netjes aan gelegd, rustig, chalets erg mooi als je aan het water zit heb je een mooi uitzicht. Het park straalt rust uit. Gegeten in het restaurant netjes, goede bediening, en lekker eten Verder hebben wij nergens gebruik van gemaakt ligt er ook aan in welke periode je bent. De tuinen worden goed bij gehouden alles ziet er goed uit,

• 9Eetgelegenheden

Beste mevrouw Francis,

Bedankt voor het achterlaten van een mooie recensie. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8kees02-10-2020

geweldig maar....

Mooi park mooie accommodatie schoon !!.uitzicht heel mooi.maar niet geschikt voor gehandicapten er is maar 1 gedeelte waar je mag rijden met de auto andere kant waar de horeca is voor ons onbereikbaar daardoor stonden aan de verkeerde kant.met scootmobiel lukte ook niet door een hoge brug qndere weg gemene drempels bij restaurant geen helling.heel jammer voelde me echt heel rot hierdoor receptie heeft slagboompas even aangepast zodat ik 1x naar de winkel kon vermeld het dan boeken wij niet hier maar ergens anders verder is alles helemaal top

Beste Kees,

Bedankt voor de complimenten welke u geeft over ons vakantiepark. Het is echter jammer te lezen dat u zich rot heeft gevoeld omdat niet alles toegankelijk was voor u. Op het resort is een aangepaste woning gerealiseerd welke toegankelijk is voor mensen in een scootmobiel of rolstoel. Deze woning staat direct tegenover het restaurant en alle andere faciliteiten waardoor u geen drempels of een brug over hoeft om hier te komen.

Misschien is het een idee een volgende keer contact op te nemen met de receptie van het resort zodat zij u alle informatie kunnen geven omtrent deze woning en dit voor u kunnen inboeken. Ik hoop dat, dat helpt in de toekomst.

• 7Familie de Jong01-10-2020

Familie week met een nare nasmaak

Het park zelf is niets op aan te merken. Helaas na thuiskomst werd het anders. Bij aankomst moesten we een borg betalen ( heel normaal) en als je het netjes achter laat krijg je deze weer terug. Dus na ruim een week kregen we tot onze verbazing, maar een klein deel terug. Gebeld hierover en er werd ons gezegd dat we de bedden niet hadden afgehaald. Dit hadden we wel gedaan. We werden hier een beetje boos om en er werd gezegd dat er foto's waren gemaakt. Nou kom maar op dan met die foto's. Nee dat kon niet en toen waren de bedden wel afgehaald maar het beddengoed niet in de hal neergelegd. Hmmm.. Ik snap dat het voor iedereen in deze Coronatijd moeilijk is, maar hier willen wij niet de dupe van worden. Wij raden mensen aan om een filmpje of foto's te maken voor vertrek, zodat je kan aantonen dat je het netjes hebt achtergelaten. Wij hadden zelfs nog een stofzuiger erdoor gehaald en gestoft... Erg jammer

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste familie de Jong,

Jammer te lezen dat u deels ontevreden bent geweest over uw verblijf. Uiteraard hadden wij dit graag anders gezien. Ons receptieteam heeft, na constatering van de schoonmaak, een deel van de borg moeten inhouden omdat de bedden niet waren afgehaald. Deze werkzaamheden kosten meer tijd dan gebruikelijk en daarom wordt dit verrekend met de borg.

In de parkkrant en tijdens de uitleg welke u heeft gehad bij de incheck wordt dit ook expliciet vermeldt. Uiteraard vinden wij het prettig dat u na uw verblijf de woning bezemschoon heeft achtergelaten, onze dank hiervoor.

Het is niet nodig foto's en/of filmpjes te maken van de woning na aankomst. Wij vragen echter, indien er iets niet in orde is, dit wel direct te melden zodra u de woning betrekt. We lossen het dan graag voor u op zodat u zorgeloos kunt genieten van uw vakantie.

Mocht u toch nog vragen hebben over de borginhouding dan kunt u altijd contact opnemen met de receptie van het resort.

• 9Karin28-09-2020

Heerlijk!

Park is rustig en mooi gelegen aan het water. Chalet was modern en schoon.

Beste Karin,

Fijn te lezen dat uw accommodatie voldeed aan alle verwachtingen. We hopen u nog eens terug te zien op Resort Veluwemeer.

• 8Demi Stathi28-09-2020

Prachtig resort!

Prachtig park,mooie ligging, en prachtige waterbungalows. Horeca ook een aanrader.

Beste mevrouw Stathi,

We zullen de complimenten overdragen aan het horecateam. Bedankt voor de leuke recensie.

• 9miranda28-09-2020

een aanrader

mooi huisje prachtig gelegen aan het water, mogelijkheid om een sloep te huren, een aanrader bij mooi weer

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste Miranda,

Bedankt voor het mooie cijfer! Het resort is in de zomer inderdaad fantastisch. Maar ook in de andere seizoenen is het prachtig, de herfstkleuren op de Veluwe zijn werkelijk een genot voor het oog.

Wellicht kunnen we u toch nog eens verwelkomen in het najaar.

• 9Rene25-09-2020

Super

Super accommodatie, mooie ligging aan het water met eigen aanleg steiger

Mooi park een echte aanrader

• 9Activiteiten

Beste Rene,

Wat een mooie recensie, bedankt! De steiger aan het water is inderdaad ideaal voor de watersporter met een eigen boot of vishengel.

• 7corrie van waaij25-09-2020

rustig schoon park.

Wij vonden het huisje niet compleet. Wij hadden een modelwoning paviljoen (523). De keuken bood geen gelegenheid om je boodschappen te plaatsen. Er is geen kastruimte ervoor. Onze boodschappen stonden tussen het servies goed en pannen. Heel vervelend. Dan de badkamer; De douche ruimte heeft geen deur of douche gordijn. Alles wordt nat. Op de vloer ligt een plas water. Kracht van de straal is matig. Geen haakje om je kleding op te hangen en geen plateau boven de wastafel. De spiegel hangt ook vrij hoog. De badkamer zit tegenover de buitendeur en die heeft een glazen deur. Ook niet fijn met passerende mensen. Begroeing was nog niet hoog genoeg voor privecy. Park best top, huisjes paviljoen veel minpunten helaas. Wij zaten er 2 weken. Natuur geweldig en Nunspeet is een leuk stadje. Toch voor ons geen tweede keer.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen

Beste mevrouw van Waaij,

Bedankt voor het achterlaten van een uitgebreide recensie. We zullen met uw tips aan de slag gaan om de woning voor nieuwe gasten te verbeteren. Helaas kunnen wij aan de hoogte van de beplanting niet veel doen. Op ten duur zullen de grasplanten hoog genoeg zijn om de privacy in de woning te bevorderen.

• 9kareltje25-09-2020

warm aanbevolen!

een heel mooi park, prachtig aangelegd en goed onderhouden. heel vriendelijk personeel.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste Karel,

Leuk te lezen dat u zo enthousiast bent over het resort. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer info

• BBQToegestaan