Vakantiepark
8,5

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,9

Omschrijving
Op EuroParcs Resort Veluwemeer in Nunspeet kun je verblijven in moderne huisjes en unieke accommodaties. Het vakantiepark is zeer schoon en heeft een mooi buitenzwembad. Voor de kinderen zijn er verschillende activiteiten. Ook kan jong en oud zich vermaken in het Veluwemeer, waar je naast zwemmen een boottochtje kunt maken en watersporten.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Veluwemeer voor je op een rij gezet:

104 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in het Nederlands

Mooi en goede kwaliteit en ligging

Melanie,
8-12-2018
  • Onderkomen10

De ligging is simpelweg erg fijn tussen Harderwijk en Elburg en ook de kwaliteit van de woning. De hygiëne was ook goed en dat vind ik persoonlijk toch wel heel belangrijk als je aankomt. Prijs was zeer schappelijk. Wandeling metde boswachter meegedaan vanuit Bezoekerscentrum nunspeet was erg leuk. Kwaliteit van de horeca was meer dan we verwacht hadden zelfs, lekker eten en attente bediening. Enigste puntje is dat ik andere woningen fijner vond liggen, maardie waren niet meer beschikbaar. Volgende keer wil ik er een aan het water gaan boeken. Lijkt mij nog sfeervoller

Genieten, ontspannen, Fatastisch!

Patrick,
2-12-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een prachtig aangelegd park met mooie, schone en ruim opgezette accommodaties. De ligging is prachtig! Niet alleen op het park, maar ook in de omgeving valt er veel te ondernemen en te ontdekken.

super super super

Mieke Hazeleger,
12-11-2018
  • Activiteiten9

echt een super park. het personeel is echt super vriendelijk. wat ik belangrijk vind is de hygiëne en daar is echt niks op aan te merken. het park ziet er op en top uit, wat ik zag was dagelijks onderhoud aan de tuinen en het groen op het park. Friends & Bites is echt een aanrader. heerlijk eten, super aardig personeel en ook nog in voor een geintje dus geen gemaakte lach maar 100% echt. je voelt je echt thuis. komen zeker terug

Perfect verblijf.

Gertie,
8-11-2018
  • Activiteiten8

Prachtig aangelegd park met een luxe uitstraling. Van hieruit ben je zo op de Veluwe en liggen een aantal steden en dorpen die de moeite waard zijn op korte afstand. Het leuke strand op het park was nu in november vooral de moeite waard vanwege de schitterende zonsondergang. Ons huisje was voorzien van een dakterras waarop je een mooi uitzicht over het Veluwemeer hebt.

Fantastisch!

RLJW Rademakers,
28-10-2018
  • Activiteiten9

Prachtig park dat een enorme groei heeft doorgemaakt het afgelopen jaar. De prachtige en unieke accommodaties aan het veluwemeer geven je een fantastisch vakantie gevoel.

Gereisd met partner in oktober 2018
Europarcs Service, Marketing en Leisure, 13-11-2018

Geachte meneer/mevrouw Rademakers,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, het park is inderdaad flink veranderd de afgelopen jaren. En zo te zien heeft u dit een fantastische vakantie opgeleverd. Ook dit najaar werken wij weer aan enkele nieuwe ideeën, welke u wellicht tijdens uw volgende bezoek weer kunt zien.

Met vriendelijke groet,

Europarcs Service

Perfect

Marianne,
26-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Moderne huisjes ons huisje keek uit op het prachtige meer.

Rustige en prachtige omgeving

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in oktober 2018
Europarcs Service, Marketing en Leisure, 13-11-2018

Geachte mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. De rust en ontspanning aan het water is inderdaad een sterk punt van ons park. We vinden het leuk om te horen dat u ons personeel bestempeld als vriendelijk, dit is een mooie opsteker voor het harde werken. We zien u graag nog eens terug op Resort Veluwemeer. Als tip willen wij u meegeven dat u 10% korting krijgt bij een telefonische boeking voor een Pavilion Waterfront.

Met vriendelijke groet,

Europarcs Sercice

Prachtig gelegen aan Veluwemeer

Annie Lenoir,
1-10-2018
  • Onderkomen9

Goed: Mooie schone bungalow aan Veluwemeer. Centraal gelegen voor bezoek aan stadjes, natuur, cultuur.

Niet goed: een toilet in doucheruimte voor 6 personen.

Gereisd met vrienden in september 2018
Parkmanager resort Veluwemeer, Marketing en Leisure, 19-10-2018
Beste mevrouw Lenoir, wat fijn te horen dat u zo genoten heeft van ons resort en de omgeving. Er zijn ook woningen met slaapkamer/badkamer ensuite. Dus ook met meerdere toiletten. Tip voor een eventueel volgend verblijf: het beste kunt u direct via Europarcs boeken mocht u dit willen.

Willemien,
23-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Super mooi park, we hadden een mooie bungalow aan het water met wel 3 terrasen om buiten te zitten.

Goede ontvangst bij de receptie, heerlijk gegeten in het restaurant.

Een paar tips voor de eigenaar van huisje 405: haakjes om je handdoek op te hangen bij de douches en keuken zou handig zijn.

Deur van de slaapkamer kan maar 3/4 open.

Je hebt een prachtig uitzicht maar de hoekbank staat precies voor beide schuifpuien, die zou ik draaien zodat je van het uitzicht kunt genieten en gewoon naar buiten kan stappen zonder eerst te moeten verbouwen😥

Top: een schoon en prachtig huisje met een schitterend uitzicht!!!!👍🏻

Gereisd met partner in september 2018

Beste Willemien,

Bedankt voor uw review. De locatie van woning 405 ligt inderdaad zeer prachtig aan het water. De handdoekhaakjes hangen inmiddels en de slaapkamerdeur daar wordt inmiddels aan gewerkt. Dank u wel voor de nuttige tipes en wellicht tot ziens op ons park!

fantastisch een aanrader

vandekerkhove,
22-9-2018
  • Activiteiten9

zeer tevreden over het park mooie chalets heel confortabel ,ik had een Waterfront deze zijn heel mooi gelegen echt een aanrader vriendelijk personeel zeker aan de receptie kortom ik ga zeker volgend jaar terug ,jammer van het internet dat is iets minder van kwaliteit ,,maar dit houd mij niet tegen om terug te gaan .

Gereisd met partner in september 2018

Geachte mevrouw/meneer van de Kerkhove,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

TIP voor als u nog eens terug wilt komen: wanneer u reeds verbleven bent in een Waterfront woning ontvangt u 10% korting op uw volgende boeking. Dit dient u dan wel telefonisch via Europarcs te boeken onder vermelding van uw vorige reserveringsnummer.

We komen zeker terug!

Heidi,
13-9-2018
  • Activiteiten8

Weekend weg geweest met vriendinnen, we zaten in een huisje tot 6 personen, mooi ruim huis met twee badkamers/toiletten, met een fantastische ligging aan het water. Het park is mooi opgezet, we hebben heerlijk gegeten in het restaurant met vriendelijk personeel. Nunspeet en Elburg liggen in de buurt en zijn erg leuke plaatsen om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in september 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.