Camping De Witte Wieven

Meer camping info

63 reviews over Camping De Witte Wieven

• 8Ingrid02-08-2020

Heerlijke camping!

Een heerlijke gemoedelijke camping. Het sanitair bij ons veldje was netjes. En er zijn maatregelen genomen vanwege het coronavirus. Er heerst rust op de camping ondanks dat het helemaal vol staat. Bij restaurantje kan je eenvoudig maar lekker eten of afhalen. De manege is de topper met ons paardenmeisje, leuke mensen en er wordt goed les gegeven. De omgeving is prachtig, je kan er vele wandelingen en fietstochten maken. Wij vinden deze camping een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    6Suus17-08-2019

voor ons niet meer.

een mooie camping, prachtige omgeving maar erg verouderd sanitair bij t eerste veld. Schoonmaken werd met de Franse slag gedaan, en t rook er dan ook echt niet heel fris. Er staan veel vaste gasten waarbij je je niet echt welkom voelt als "losse" kampeerder. Ons advies zou zijn, zet deze lekker bij elkaar op 1 veld en laat de losse kampeerders ook bij elkaar staan. Dat geeft meer sfeer.

• 2Staat v/h sanitair

de Witte Wieven, direkteur, 03-09-2019

Dank dat u de camping als mooi heeft beoordeeld, jammer dat u de schoonmaak als matig heeft ervaren en niet tijdens uw verblijf kenbaar heeft gemaakt. Minimaal driemaal daags wordt het sanitair in het hoogseizoen gedaan en wij hopen ook dat de gasten er netjes mee omgaan. Het veldje waar u heeft gestaan heeft maar één vaste seizoengast, de rest is toeristisch!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8T. Visser21-07-2019

Prima camping

Nu twee keer op deze prima camping verbleven. Reservering zowel telefonisch als via internet erg goed te doen. Nette ontvangst. Sanitair wordt goed schoongehouden en voor vijftig cent heb je goed warm water. Zwembad is koud maar wel lekker verfrissend. Kleintjes vermaken zich prima met de speeltuinen, het zwembad en de paarden. Ook de vaste seizoengangers zijn aardig en niet afstandelijk tegen toeristen zoals ons.

• 9Staat v/h sanitair

de Witte Wieven, direkteur, 03-09-2019

Fijn dat u terug kunt kijken op een goed verblijf! Hartelijk dank ook voor uw positieve beoordeling!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Ruud ter Napel30-04-2018

Prima camping

Fijne camping, betaalbaar. Lekker in de natuur. Onze kinderen vermaken zich prima

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Bergakkerruiters28-09-2017

Goed verzorgd!

Super grote, mooie en nette accommodatie! Vriendelijk en behulpzaam ontvangen! De paarden hadden nette stallen met mogelijkheid tot gebruik van paddocks. Ze werden netjes gevoerd en alles was goed geregeld. Een minpunt was de ligging van de accommodatie in het bos, door bijvoorbeeld het oversteken van een (soms) drukke weg. Maar dit is te doen. Al met al een heerlijk weekend gehad!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

de Witte Wieven, direkteur, 03-09-2019

Fijn dat u terug kunt kijken op een goed verblijf in zowel het groepshuis als bij de manege! Hartelijk dank ook voor uw positieve beoordeling!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Peter jansen31-08-2017

Fantastisch mooi zo'n glamping tent alles erop en

Het is een rustige camping met manege waar je kan leren paardrijden kantine stelt niet zoveel voor voor natuur liefhebbers ideaal wij hadden een top midweek leuk dorp nunspeet dicht bij recreatiepark zanderplas hier komen we terug ideaal voor kinderen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9R. de Groot20-07-2017

Een fijne plek om te zijn !

De camping is prachtig aangelegd, midden in de natuur, met veel ruimte en rust om je heen. Er is een gastvrije sfeer en in de nabije omgeving zijn winkels, cafés, restaurants en prima zwemgelegenheden. Er is openbaar vervoer dichtbij en het heeft een zeer centrale ligging voor dagjes uit met de auto of fiets. Ook kun je in de omgeving heerlijk wandelen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Marja Riedstra08-07-2017

Gemoedelijke en gezellige camping

Gezellige camping waar je zo de bossen in kunt lopen. Gemoedelijke sfeer op de receptie waar ze je vriendelijk te woord staan. Zwembad, peuterbadje, keurige manege waar je een paard kunt huren, speeltuin, restaurant. Er is zoveel prachtige natuur te bewonderen. Tongerse heide, Speulder en Spriedelbos, zandenplas en Zandenbos, kastelen, met woor weer is het erg leuk om op het terras te zitten in Hardewijk aan het strand. Veluwemeer, dagje Enkhuizen, dagje Amsterdam, teveel om op te noemen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Kees Schellekens02-07-2017

Geweldig weekend gehad

We zaten met onze groep (D2 voetbalelftal, vaders en zonen) in Het Mantelhuis waar enkele weken eerder een fantastisch mooie nieuwe keuken in was gezet. Voor het huis een groot terras en daarvoor het zwembad. Ruim camping, prettige ontspannen sfeer en genoeg te doen voor jong en oud. We komen hier al voor de derde keer (zeker niet de laatste keer) en telkens is het top.

de Witte Wieven, direkteur, 03-09-2019

Fijn dat u terug kunt kijken op een goed verblijf in ons groepshuis! Hartelijk dank ook voor uw positieve beoordeling!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Marian20-06-2017

Topcamping, niet te moeilijk allemaal

Omdat wij van de vorige camping werden weggestuurd vanwege de hond die niet op de camping mocht (had ik over het hoofd gezien tijdens het boeken van 2 nachten) kwamen we bij toeval op deze camping terecht, we waren meer dan welkom en hebben hier ondanks dat het maar voor1 dag was genoten van de zon. Mooie ruime plekken, sanitair ook goed en voldoende te doen op de camping. Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Camping De Witte Wieven info