Camping De Vossenberg

77 reviews over Camping De Vossenberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Hier komen we zeker vaker terug!

Gert
12-7-2018

Een zeer gezellige camping met een fantastische uitstraling. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zijn altijd behulpzaam. De omgeving is geweldig. De Zandenplas ligt op loop- en fietsafstand en het centrum is gezellig. Het animatieteam doet er alles aan om het de kinderen naar de zin te maken.

Een mooie fijne gezellige camping

Hans en Ennie
24-6-2018

Wij komen ongeveer 28 jaar met veel plezier op camping De Vossenberg, het voelt voor ons als thuiskomen en het zijn erg aardige behulpzame mensen.

Ideale camping voor jong en oud. Super

Fam. Pouw, Alphen aan den Rijn
18-6-2018

Ontvangen worden door de medewerkers van de Vossenberg voelt als op bezoek gaan bij vrienden of familie. Vriendelijke ontvangst en meteen alle informatie over camping en wijde omgeving in keurige map ter hand gesteld. kleine gezellige camping met zon- en schaduwplaatsen. Keurige en schone toilet en douche/wasruimte. In het hoogseizoen elke dag animatie voor de (klein)kinderen.

Schitterende omgeving voor de fietsliefhebber. Kortom; zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke kleinschalige camping

Inge
22-8-2017

Fijne rustige camping in een mooie omgeving.

Mooie vakantie gehad !

Fam Oosterbaan
13-8-2017

Met veel plezier hebben we 10 dagen gecampeerd op "de Vossenberg"

Een gezellige familie camping, met vele mogelijkheden.

Mooie omgeving en Nunspeet is een prachtig dorp.Het centrum is vlakbij de camping.

De jeugd heeft o.a. genoten van een mountain-bike tocht. Die door de beheerders georganiseerd werd.

Fijne behulpzame beheerders en een leuk restaurant waar je lekker een hapje kunt eten.

Prachtige camping mooie omgeving .

Wout en ina moerkerke
12-7-2017

Wij ,Wout en Ina moerkerke ,hebben hier 3 maanden gestaan en volop genoten,hele leuke knusse camping en hele vriendelijke hulp vaardige eigenaren,Gaan volgend jaar weer 3 maanden.

Het was geweldig,wat hebben we genoten

Ruud en Florence
30-6-2017

Een heerlijke plek, erg aardige mensen,je voelt je er Thuis

Fam. Rieuwers
28-5-2017

Ligging erg mooi en vlak met voldoende zon , maar desgewenst ook beschutting, (bosrand). grote voordeel is het kunstgras op de plek van de voortent, aansluitpunt naast de caravan voor water en c.a.i.

Schoon en ruim sanitair.

Douches werken op € 0,50 muntjes maar er is voldoende tijd om uitgebreid te douchen.

door de ligging (op loopafstand van Nunspeet) uitstekend uitgangspunt voor fiets en wandelroutes.

jammer dat we niet langer konden blijven i.v.m. de vele besproken plaatsen vanaf de Hemelvaart.

Vriendelijke en betrokken eigenaars die er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen en een gezellig restaurant met een simpele maar kwalitatief goede kaart!

echt een aanrader

Heerlijke bungalow en een rustige camping!

Fam. van Dam
19-4-2017

We zijn het paasweekend op de camping geweest. Onze bungalow was net vernieuwd en wij waren de eerste die erin zaten. Het was super!! Heel leuk ingericht, netjes schoon en compleet!

Rustige familie camping

Audrey
15-3-2017

Heerlijk rustige camping op de veluwe. Vanaf de camping zo op de fiets de bossen in of naar het gezellige dorpje Nunspeet met een leuke winkelstraat of naar de zanderplas om een duik te nemen. De kinderanimatie is geweldig, er is van alles te doen van knutselen, tot mini disco en diverse spelletjes. Ook voor de volwassenen wordt genoeg georganiseerd. De camping wordt geleid door 2 stellen die de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben. Mooie campeerplekken en ook de de huurtenten zien er mooi en verzorgd uit. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. Al met al een geweldige camping voor mensen die van een rustige camping midden in de natuur houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vossenberg in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vossenberg scoort een 8.65 uit 10 op basis van 77 reviews.