Camping De Vossenberg

Met jonge kinderen

Heerlijke plek.

Marjan Hornstra
8-9-2018

We hebben een prettig verblijf gehad in een safaritent. Tenten zijn leuk en netjes ingericht. De camping is klein. Het centrum van Nunspeet is lopend te bereiken.

De ontvangst is hartelijk. Het zou fijn zijn als je iets langer kunt douchen voor 50 cent.

Echt heel mooi.

Jaap en Dineke
3-9-2018

We zijn hier in 45 jaar al meerdere keren geweest en zien de camping met de tijd meegaan. Echt een aanrader.

Kleine familiecamping, we boekten een verblijf in een mooie safaritent. Netjes en schoon, met eigen toilet, dat was erg prettig. De safaritent is ruim, heeft goede bedden en een complete inventaris. Wel jammer dat er met ons gezin van vijf slechts vier stoelen voor het terras zijn. De eigenaresse van de camping is erg vriendelijk. Het sanitairgebouw is niet heel erg schoon en verouderd. Modder op de vloer en de wasbakken dat twee dagen blijft liggen. Het terrein wordt ook niet heel erg schoongehouden. Er lagen verpakkingen en ander afval verspreid over het terrein, je ziet de eigenaren niet het terrein schoonhouden. De reguliere kampeerplekken zien er klein uit en staan dicht op elkaar. Het vervelendste vonden wij de spoorlijn die pal langs de camping loopt en de spoorwegovergang. Het geluid dat het sluiten van de spoorbomen aankondigt gaat overal dwars doorheen en gaat tot een uur of een 's nachts door. Ook de snelweg is goed hoorbaar.

Top vakantie voor heel het gezin

Vogel
19-8-2018

Een hele gemoedelijke kindvriendelijke camping waar je je zeker thuis gaat voelen

Complete camping inclusief een goede kantine

Jeroen Stegeman
18-8-2018

Ruime kampeerplekken op één trekkersveld. De rest van de camping is een mix van vaste-en trekkers plaatsen.Stroom en water bij elke plek.

Gezellige camping voor het hele gezin.

Marleen van Veenendaal
13-8-2018

Deze camping midden in de natuur is zeer geschikt voor gezinnen! Er is een speeltuin, zandbak, trampoline en bij slecht weer kan er ook binnen gespeeld worden. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. In de buurt is een mooie natuurplas en je kan in het dorp ook naar een leuk overdekt zwembad.

De eigenaren zorgen echt voor een fijn verblijf, persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn.

Uitstekende kleine gastvrije boscamping.

Alex en Monique Feijt
12-8-2018

Twee weken met onze tourcaravan. Prachtig, kleine aangelegde boscamping. Faciliteiten zijn heel netjes, leuke en behulpzame eigenaren. Er is een heel prettige sfeer onder de campinggasten. Leuke mix van vaste gasten en tijdelijke. Leuke animaties voor de kinderen. Toen wij er waren werd door de kinderen de musical van de Lion King gedaan waar de kinderen duidelijk veel lol in hadden. Daarnaast ook andere animaties, spelletjes etc. Als we vragen hadden stonden ze gelijk klaar om ons te helpen. Absoluut een aanrader voor wie niet van massacampings houdt en rust en vriendelijkheid van mensen kan waarderen.

Voelde als thuis maar toch op vakantie.

Hak
11-8-2018

Hele mooie en nette camping.

Klantvriendelijk en denken met hun gasten mee. Ligt centraal tussen het bos, de zandenplas en het centrum.

En ze verzinnen leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen. Bijv. Mountainbike, wild kijken enz.

Gezellige boscamping

Ria Schutte
11-8-2018

Gezellige veilige boscamping voor jonge kinderen....lekker spelen met de schelters., meedoen met de animatie.👍🏻Jammer dat er met de 30gr+ dagen geen zwembad op de camping was voor de kids wel een mooie plas op 1km afstand!

Een mooie, gezellige camping

Krista Wisse
5-8-2018

Een erg mooie en fijne camping. Een gezellige uitstraling, doordat alle verschillende accommodaties als caravans, (safari)tenten en chalets door elkaar en naast elkaar staan.

De eigenaren hebben echt het doel hun gasten een leuke vakantie te bezorgen.

Dit doen ze door activiteiten/uitstapjes te organiseren, tips en ideeën te geven (en achteraf veel interesse in hoe de activiteit/dag was), en betrokken te zijn bij hun gasten.

De omgeving was erg mooi en leuk om eens te bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vossenberg in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.