Géén boekingskosten

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

150 Reviews over De Vossenberg

• 9Sandy13-08-2022

Aanrader!

Mooie rustige bosrijke camping op een gewldige plek. De boslodge is ruim genoeg voor 2 personen. Super leuk ingericht en veel ruimte buiten. Er zit ook een hele coole grote hangmat bij. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Centrum en de Zandenplas zijn heel dichtbij en te lopen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Judith26-07-2022

Heerlijk!

Wat een heerlijk park is dit! Mooie omgeving, fijne lodge, gastvrije eigenaren. Voor pubers is er minder te beleven op het park, dat is het enige minpunt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Jose Stuijt29-05-2022

Mooi huisje, fijne omgeving

We hebben 5 heerlijke dagen gehad in de boslodge. We komen graag terug, het kleinschalige park met een fijn restaurant, jeu de boules baan, dé Veluwe in de achtertuin, maar ook de gezelligheid van Nunspeet (op loopafstand), Elburg en Harderwijk (op fietsafstand), ook Zwolle binnen bereik per trein of auto (half uur). O ja, de Zanderplas is op loopafstand, daar kun je heerlijk zwemmen. Voor ons klopt het dus allemaal.

• 9Eetgelegenheden
  • 9hester glasbergen22-05-2022

fantasties mooi plekje en super vriendelijke mense

prachtig in de bossen gelegen

• 9M. Hunter31-03-2022

Een absolute aanrader!

We huurden een chalet (Norah) aan de rand van De Vossenberg via Airbnb. We konden vanuit het chalet zo de bossen inlopen, prachtig! We bezochten het pittoreske Elburg en we zijn gaan eten in Harderwijk. Nederland is mooi!

• 9M & T15-10-2021

Bosrijk, centraal, kleinschalig, heerlijke plek

Dit was ons 3e verblijf op Camping de Vossenberg (ook sept. 2020 en april 2021) en elke keer genieten we enorm. Een kleinschalige camping in het bos op 1,5 km van de Zanderplas en het centrum van Nunspeet. Veel leuke plaatsjes in de omgeving. Chalets van verschillende formaten en luxe. Heerlijk tot rust gekomen en genoten. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Mw.M. Langenhuysen11-10-2021

Top Camping De Vossenberg

Eigenlijk geen minpunten, Top locatie in het mooie Nunspeet, vriendelijke ontvangst bij de receptie, vele mogelijkheden qua: fietsen, wandelen, shoppen, eten/drinken. Chalets, huisjes en lodges, prachtig geplaatst op het wat heuvelachtige terrein. Net sanitair gebouw. Ideaal voor rustzoekers!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8hobbel05-10-2021

mooie rustige plek

Het is een rustige kleine camping met overwegend wat huisjes en nieuwe sta caravans ook wel lodges genoemd. de naam sta caravan volstaat ook niet voor deze lodge die zeer smaakvol ingericht is en van alle gemakken voorzien. wij zaten in de boomklever die in dit seizoen niet veel zon meer pakt in de tuin wel in de ochtend de zon in de woonkamer heerlijk. alles was aanwezig van vaatwasser tot pannen en oven. om heerlijk je eigen broodjes te bakken. keuken zeer compleet ook waren er veel bord spelletjes aanwezig en buiten speelgoed. ook aan de kids is gedacht met een box kleur en knutsel spullen. wat ik zeg zeer complete lodge. mooie plek de plek waar wij stonden had je totaal geen last van de trein ik heb hem pas een van de laatste dagen ontdekt met een rondje op de camping. voor herhaling vatbaar! en auto bij de lodge parkeren wat een luxe

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Dery Oosterhof04-10-2021

Mooie locatie midden in de natuur

Was er met mijn 2 volwassen kinderen en 2 kleinkinderen. We hebben erg genoten van het huisje Magnolia, wat sfeervol en luxe ingericht. Echt overal aan gedacht. Veel privacy rondom het huisje. Personeel was ook heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Omdat we alleen gebruik hebben gemaakt van het huisje, kan ik de algemene beoordeling betreffende de camping op zich niet in zijn geheel invullen

• 1Eetgelegenheden
  • 8Peter28-09-2021

Mooi verblijf in Nunspeet

Chalet de Oude Vos is een modern ingericht chalet waar men met 6 volwassenen kunt verblijven. Het ligt op de camping de Vossenberg midden in de bossen. Vanuit hier kan men gemakkelijk dagtrips zoals naar Giethoorn of Deventer maken.

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Vossenberg info