Camping De Vossenberg

Laatste review

In rust genieten

Marleen,
26-11-2018

We hebben een heerlijke mini vakantie gehad samen. We hadden voor onze tent een mooie plek gekregen. Eigenlijk waren ze al vol geboekt maar op deze plek stond eerder een stacaravan waardoor deze plek nog niet te reserveren was. Hadden wij even mazzel! We vonden het personeel erg vriendelijk en we hebben er ook lekker gegeten. Ik miste wel een beetje sfeer. Dat kon natuurlijk zijn omdat we niet op het tentenveld stonden.

's Avonds was het heerlijk stil, we hebben goed kunnen slapen.

Het was volop zon, dus de beschutting van de bomen rondom was erg prettig.

Vanaf de camping konden we zo naar de zandenplas lopen en waren we omringd door natuur!

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna

89 reviews over Camping De Vossenberg in het Nederlands

In rust genieten

Marleen,
26-11-2018

's Avonds was het heerlijk stil, we hebben goed kunnen slapen.

Het was volop zon, dus de beschutting van de bomen rondom was erg prettig.

Heerlijke plek.

Marjan Hornstra,
8-9-2018

We hebben een prettig verblijf gehad in een safaritent. Tenten zijn leuk en netjes ingericht. De camping is klein. Het centrum van Nunspeet is lopend te bereiken.

De ontvangst is hartelijk. Het zou fijn zijn als je iets langer kunt douchen voor 50 cent.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Hartelijk dank voor uw genomen moeite een fijne review te plaatsen, graag tot ziens op ons park!

Echt heel mooi.

Jaap en Dineke,
3-9-2018

We zijn hier in 45 jaar al meerdere keren geweest en zien de camping met de tijd meegaan. Echt een aanrader.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Wat fijn dat jullie verblijf door de jaren heen zoveel plezier heeft gegeven, op naar nog meer mooie recreatieve jaren!

Kleine familiecamping, we boekten een verblijf in een mooie safaritent. Netjes en schoon, met eigen toilet, dat was erg prettig. De safaritent is ruim, heeft goede bedden en een complete inventaris. Wel jammer dat er met ons gezin van vijf slechts vier stoelen voor het terras zijn. De eigenaresse van de camping is erg vriendelijk. Het sanitairgebouw is niet heel erg schoon en verouderd. Modder op de vloer en de wasbakken dat twee dagen blijft liggen. Het terrein wordt ook niet heel erg schoongehouden. Er lagen verpakkingen en ander afval verspreid over het terrein, je ziet de eigenaren niet het terrein schoonhouden. De reguliere kampeerplekken zien er klein uit en staan dicht op elkaar. Het vervelendste vonden wij de spoorlijn die pal langs de camping loopt en de spoorwegovergang. Het geluid dat het sluiten van de spoorbomen aankondigt gaat overal dwars doorheen en gaat tot een uur of een 's nachts door. Ook de snelweg is goed hoorbaar.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018

Hartelijk dank voor uw genomen moeite een review te plaatsen. Wij nemen dergelijke reviews erg serieus en verbeteren daarmee graag ons service- en productaanbod, ten gunste van uw verblijf.

Spijtig te horen dat ten tijde van uw verblijf ons sanitairgebouw niet schoon genoeg is gebleken en daarbij ook op ons terrein her en der (klein) afval was aangetroffen. Voor ons een leerschool om ten tijde van ons hoogseizoen nog vaker rond te gaan op het terrein 😉 en tussentijds het sanitairgebouw vaker te checken!

We hopen u oprecht hiermee gehoord te hebben, staan open voor eventuele andere aanbevelingen en zien u graag een volgende keer terug op De Vossenberg.

Top vakantie voor heel het gezin

Vogel,
19-8-2018

Een hele gemoedelijke kindvriendelijke camping waar je je zeker thuis gaat voelen

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Wat een fijne review hebben wij op uw verblijf mogen ontvangen, hartelijk dank en natuurlijk graag tot de volgende keer!

Complete camping inclusief een goede kantine

Jeroen Stegeman,
18-8-2018

Ruime kampeerplekken op één trekkersveld. De rest van de camping is een mix van vaste-en trekkers plaatsen.Stroom en water bij elke plek.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Hartelijk dank voor uw positieve review, graag verwelkomen wij u een volgend kampeerseizoen!

Gezellige camping voor het hele gezin.

Marleen van Veenendaal,
13-8-2018

Deze camping midden in de natuur is zeer geschikt voor gezinnen! Er is een speeltuin, zandbak, trampoline en bij slecht weer kan er ook binnen gespeeld worden. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. In de buurt is een mooie natuurplas en je kan in het dorp ook naar een leuk overdekt zwembad.

De eigenaren zorgen echt voor een fijn verblijf, persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Wat fijn dat wij uw vakantie op De vossenberg zo'n leuke invulling hebben kunnen geven. Leuk om te weten misschien...: vanaf volgend jaar geven we een nieuwe twist aan ons animatieprogramma, we zullen van onze vaste invulling afwijken qua evenementen waarbij we ook onze omliggende bosrijke natuur meer gaan meenemen daarin. Graag tot ziens!!

Uitstekende kleine gastvrije boscamping.

Alex en Monique Feijt,
12-8-2018

Twee weken met onze tourcaravan. Prachtig, kleine aangelegde boscamping. Faciliteiten zijn heel netjes, leuke en behulpzame eigenaren. Er is een heel prettige sfeer onder de campinggasten. Leuke mix van vaste gasten en tijdelijke. Leuke animaties voor de kinderen. Toen wij er waren werd door de kinderen de musical van de Lion King gedaan waar de kinderen duidelijk veel lol in hadden. Daarnaast ook andere animaties, spelletjes etc. Als we vragen hadden stonden ze gelijk klaar om ons te helpen. Absoluut een aanrader voor wie niet van massacampings houdt en rust en vriendelijkheid van mensen kan waarderen.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Bedankt voor uw moeite ons een uitgebreide review te geven. Fijn dat de invulling van ons animatieprogramma zo aansluit bij jullie wensen! Leuk voor u om te weten dat wij natuurlijk de succesvolle high-lights ook een volgend seizoen terug laten komen maar dat de basis van ons programma een nieuwe twist zal krijgen. Meer nieuws hierover volgt de komende tijd. Graag tot een volgende keer!

Voelde als thuis maar toch op vakantie.

Hak,
11-8-2018

Hele mooie en nette camping.

Klantvriendelijk en denken met hun gasten mee. Ligt centraal tussen het bos, de zandenplas en het centrum.

En ze verzinnen leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen. Bijv. Mountainbike, wild kijken enz.

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Bedankt voor uw leuke review! Ook volgend jaar staan de succesvolle mountainbiketochten en de wildwandeling met de boswachter weer op het programma!

Gezellige boscamping

Ria Schutte,
11-8-2018

Gezellige veilige boscamping voor jonge kinderen....lekker spelen met de schelters., meedoen met de animatie.👍🏻Jammer dat er met de 30gr+ dagen geen zwembad op de camping was voor de kids wel een mooie plas op 1km afstand!

Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
Bedankt voor uw bezoek aan De Vossenberg deze mooie warme zomer en de moeite een review daarover te plaatsen, tot ziens een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vossenberg in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.