Camping De Tol

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

77 Reviews over De Tol

• 6Eikkie de.10-08-2021

Niet aan te bevelen. Zeer tegen gevallen!

Camping voldoet niet aan beschrijving op hun website. Plaatsen (op een enkele na) zijn absoluut geen 80-100m2. Auto past niet op de plaats!! Terwijl dit wel in de advertentie staat. GEEN warm water bij wasgelegenheid!! Dus scheren met koud water!!Betaalde WiFi, die ook nog eens zeer slecht is. Sanitair wel schoon, maar sterk verouderd en veel te weinig. 2 Douches, 3 toiletten, 1 Urinoir voor heren en 2 Douches en 4 toiletten voor Dames. Dit alles voor tientallen plaatsen!!!(Zwem)meer veel kleiner dan foto’s doen vermoeden. Veel leuke animatie voor kinderen!!Probleem is niet te overzien als er (brand) iets gebeurt op de camping. Camping ligt prachtig in een dal in het bos. Niet gewezen op veiligheidsmaatregelen, verzamelpunten etc. Lijkt me toch op zijn plaats zeker gezien deligging van de camping. Al met al nog al wat verbeterpunten.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Jan en Elly Ruisch14-03-2021

Geweldig fijn voorseizoen gehad.

Super camping , met heel aardige eigenaren, prachtige omgeving ,en prima sanitair.Wij kunnen niet echt min punten opnoemen, vandaar dat we weer geboekt hebben !!

• 7Eetgelegenheden
  • 8rene28-09-2020

Geweldige mooie camping midden in de natuur

Wij hebben drie weken in september 2020 met een caravan hier gestaan met uitzicht op het mooie zwemmeertje als vervanger voor onze normale vakantie naar Frankrijk. Wij hadden gelukkig geweldig weer en het voelde hetzelfde. Het is een hele fijne camping met net sanitair. Wij hebben geen gebruik gemaakt van restaurant en of snackbar e.d. Toen wij aankwamen had het de dagen ervoor geregend en was onze gereserveerde plek behoorlijk nat. We konden kiezen tussen andere plekken of dat ze voortent tegels zouden brengen. We hebben gekozen voor de mooie plek aan het meertje en de eigenaar kwam keurig de tegels brengen en heeft ze er ook nog voor ons ingelegd, super service. De camping is een aanrader. Enige minpuntje wat wij vinden is het een beetje ouderwetse douchemunten systeem, bij navraag bij de receptie kregen we te horen dat dit expres gedaan wordt vanwege jeugd in en uit lopen in de sanitair gebouwen vanuit het meertje.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Anjo Wiersma16-08-2020

Heerlijke vakantie in eigen land

Camping de Tol in Nunspeet ligt werkelijk waar op een fantastische plek. Midden in de natuur waar je heerlijk in het bos bent. Tussen Nunspeet en Elspeet en Vierhouten in. Ontzettend mooie natuur, bos, hei en zand verstuiving.

Absoluut een pluspunt op de camping is het zwemmeer, ideaal wanneer het boven de 25 graden is. Het zwembadje op de camping is ook prima.

Wij hebben ons uitstekend vermaakt op de camping en de omliggende natuur. Sanitair is prima schoon en werd ook extra schoongemaakt.

Afhaal voorzieningen op de camping zijn prima en de ijsjes waren heerlijk. Er heerst een prima sfeer de eigenaren zijn hardwerkende mensen! Kortom prima camping die niet massaal is.

• 9Willem13-08-2020

Heerlijk genoten!

Wat is het hier genieten. Heerlijk zwemmeertje met strand en trampoline in het midden, Binnenspeeltuin(met airco😉) verder veel speeltuinen, zwembad, Leuke animatie, goede afhaalmogelijkheden, schoon sanitair... ontzettende vriendelijke, hardwerkende eigenaren en ook alle (vaak jonge) ontzettend vriendelijk en klantgericht. Een enorme aanrader voor een ontspannen vakantie en een camping die van alles is voorzien en toch niet massaal aanvoelt.

De omgeving is fantastisch! Dus wij komen zeker nog een keer!

• 8fam. Kemerink03-08-2020

verrassende leuke camping aan een meertje

Van kennissen hebben wij deze camping getipt gekregen. Dit was een verrassend goede tip. Wat een leuke plek voor een camping omringd door veel groen en aan een leuke zwemvijver. De plaatsen zijn niet al te groot. Zelf stonden we in de buurt van het meertje. Bij deze plek mocht de auto ook bij de caravan staan. Toch kozen veel gasten er voor dit niet te doen omdat dan de ruimte te beperkt was. Het sanitair was goed onderhouden en schoon. Defecten werden spoedig hersteld. Het eten van het cafetaria was goed, de pizza's zijn echt een aanrader. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt. De zwemvijver is superleuk. In het midden was een watertrampoline en er lagen surfboards in het water. Er was enthousiaste animatie op de camping, er mag wel wat meer muziek in het treintje. Dat maakt het net wat gezelliger. Wij vinden dit een erg leuke camping, zeer mooie ligging en absoluut een aanrader.

• 6Kim26-08-2019

Prima camping voor kinderen

Fijne camping met kleine kinderen. Animatieteam is leuk, zwembad klein maar prima, binnenspeeltuin erg leuk voor slecht weer. Sanitair is klein en niet echt heel schoon. Had wat mij betreft wel een update mogen krijgen. Kampeerplaatsen zijn ook niet heel groot, staat allemaal dicht op elkaar. Gelukkig leuke buren gehad, er waren veel kinderen om mee te spelen. Vond wel dat er veel grootouders met kleinkinderen waren waardoor de kinderen vaak maar een paar dagen bleven. Personeel is erg vriendelijk. 1x in het restaurant gegeten, dat was niet zo'n succes (poffertjes waren grote deegballen, hamburgers gewoon niet lekker). Patat en ijs is allemaal prima.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Familie Koopman26-08-2019

Wat een mooi plekje!

Mooie camping, goede sfeer! Personeel staat voor zijn gasten. De plekken zijn niet heel groot, verschilt wel wat per plek. 80m2 redde onze plek denk ik net. Het paste gelukkig allemaal wel en we hebben een behoorlijk grote tunneltent, bijzettentje en bagagekar. We zijn hier eind augustus geweest en hadden een prachtige plek bij het meer en heel mooi warm weer. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in en aan het water. Sanitair is simpel, maar schoon. Gebruik van douchemuntjes vinden we wat ouderwets, maar is zeker geen reden om deze mooie camping over te slaan. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook nog een paar keer in het zwembad gezwommen. Dat is klein maar fijn. We komen nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Petra15-06-2019

Geweldige camping

Het is een prachtige camping. De sfeer is geweldig. Het meertje is heel fijn om in te zwemmen. Met uitkijk op het meertje is het elke dag genieten en geeft een vakantie gevoel. Er zijn meerdere sanitaire gelegenheden. De koolmees is altijd schoon en we hoeven nooit te wachten. Ook kun je hier binnen afwassen. De snackbar is netjes en het eten is prima. Het restaurant heeft plate service. Prijs/kwaliteit is prima. De omgeving is geweldig om te fietsen en te wandelen. In Nunspeet is heel vaak iets te doen. Nunspeet is een leuke plek om even te winkelen of een terrasje te pakken.

Wij staan hier nu 3 voorseizoenen . We hebben nog geen betere plek kunnen vinden dus komen hier graag terug. Minpuntb is het geluid van de snelweg

• 9Machteld de Rijcke10-06-2019

Gemoedelijke sfeer, goed verzorgd!

Zeer gastvrije en gezellige camping. De eigenaren zorgen dat alles goed verloopt en zorgen voor persoonlijk contact. Zeker een aanrader voor een camping die niet te groot is, maar wel alles heeft.

Camping De Tol info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar