Camping De Tol

Camping De Tol
8,4

67 reviews over Camping De Tol in het Nederlands

Een camping om te onthouden.

Astrid
24-8-2018

Camping met een fijne sfeer, mooie locatie. Een kampeerplek aan het strand en de zwemplas vonden de kinderen erg leuk. Er lagen ook surfplanken en luchtkussens in om op te spelen. Wel wat veel groen in het water. Vriendelijk, gastvrije medewerkers. Sanitair is schoon. Genoeg te doen op de camping en in de directe omgeving. Enige kleine minpuntje is dat je de snelweg hoort als je er op let maar het was voor ons niet hinderlijk.

Heerlijk weekend gehad.

Martin
6-8-2018

We zijn nu voor de 2de keer naar Camping de Tol in Nunspeet geweest.

We kregen het laatste plekje op de camping. Dit bleek een hele mooie plaatst te zijn. Direct aan het meer. Zo je tent uit het meer in. Wat wil je nog meer. Wel opletten met kleine kinderen want het meer is 2 meter diep.

Wij hebben een zoon met Koemelk Allergie. Zaterdag is Pizzadag op de camping. Bij het restaurant gevraagd of er melk in de pizza zit. Helaas bleek er melk in de pizza te zitten. De eigenaar zei dat hij speciaal nog naar de winkels ging om te zorgen dat mijn zoon ook een pizza kon eten. Zo'n service hebben wij nog nooit mee gemaakt. Wij kunnen Camping de Tol in Nunspeet daarom ook aanraden.

Gezellige familie camping

Karen
29-7-2018

Pluspunten: Een wat kleinere, gezellig familie camping. Prima zwembad en peuterbadje. Mooie nieuwe binnen speeltuin. Fijne snackbar. We stonden op het veld, waar een aantal leuke speeltoestellen stonden waar onze kleine kinderen lekker konden spelen. We hebben op zondag fietsen gehuurd met zitjes, dit was goedkoop en waren hele nieuwe fietsen! Vriendelijk beheer.

Mindere punten: veel seizoensplaatsen op het veld, waardoor andere kampeerders elkaar allemaal leken te kennen. Geen ligbedjes bij het zwembad. Het sanitair was wat verouderd en ook niet zo erg schoon. De kwaliteit van het eten bij het restaurant was niet zo geweldig, maar de prijs ook niet zo hoog.

Gemoedelijke top camping!

Familie
29-7-2018

Een hele complete camping voor een vriendelijke prijs. Het schone meer en de attributen daarin zijn echt super fijn in de zomer en als het te warm is dan gaan de kids naar de binnen speeltuin met airco.

Alle medewerkers van de camping en het Recrateam zijn zeer vriendelijk. Het niveau van de animatie is echt goed.

Sommige ruimtes zijn wat oubollig maar het is wel gezellig en schoon.

Een goede prijs kwaliteit verhouding in het restaurant.

Er zijn veel vaste gasten op de camping maar dat is niet storend. Het is heel gemoedelijk allemaal.

Leuk maar sanitair slecht (stinkt)

Schals86
29-7-2018

Positief: leuke omgeving, veel te doen, dichtbij centrum, ruime staanplaatsen, vriendelijk personeel, animatie voor kinderen, buitenzwembad, meer met speeltoestellen in het water, veel speeltoestellen op camping, rustige camping, geen overlast van animatie gehad.

Negatief: toiletgebouw niet schoon, veel stankoverlast, te weinig toiletgebouwen voor het aantal campinggasten, vaak moeten wachten bij douche, weinig afwasbakken en geen speciale wasbakken voor kleding in te wassen, weinig assortiment in campingwinkel.

Overig: 2 nachten eerder vertrokken hier geen geld van teruggekregen. Met kindje van 4 jaar geweest deze heeft zich hier prima vermaakt.

Heerlijk

Bommer
10-7-2017

Een geweldige familiecamping, ze hebben een recreatie programma voor jong en oud. Een indoor speeltuin en diverse buiten speeltuinen. Een verwarmd zwembad met apart kleuterbadje en een heerlijk natuurmeer met speelatributen. Een snackbar, restaurant, bar midgetgolf, wasmachines etc. Lekker vermaakt; het hele gezin

De omgeving is bosrijk en volop te ontdekken, bij de receptie hebben ze een omgevingskrantje met alle activiteiten in de omgeving, typische braderieën, schaapscheerdersfeesten etc. Maar ook dolfinarium, koningin Juliana toren en de Apenheul niet te vergeten

alles heel netjes en goed georganiseerd !

Rien van vlimmeren
28-9-2016

Heerlijk aan een plas water gestaan met vrij uitzicht, lekker gezwommen.

Vriendelijk personeel. Geen minpunten

ontspannen sfeer

Seniorenechtpaar
16-9-2016

Weinig privacy in de verouderde toiletgebouwen

Weer terug op De Tol geweest

Sjoukje Froentjes
28-8-2016

Lange tijd geleden hier jaren achter elkaar gekampeerd, deze zomer weer terug geweest, het was net zo fijn als vroeger, mijn zonen zijn nu groter, maar ook destijds genoten ze van de vakanties op De Tol. Nieuw toiletgebouw en toegangspad er naar toe, top! Evenals de binnenspeeltuin een aanwinst voor Nunspeet!

Een camping zoals een camping hoort te zijn!

Fam Meijer
28-8-2016

wij stonden aan het meertje en liepen vanuit de camper zo het water in. De camping is kleinschalig, maar alle faciliteiten zijn aanwezig. De toiletten en douches zijn misschien wat gedateerd, maar wel schoon. Aardige mensen en we komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tol in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.