Camping De Tol

Meer campinginfo

71 reviews over Camping De Tol

• 6Kim26-08-2019

Prima camping voor kinderen

Fijne camping met kleine kinderen. Animatieteam is leuk, zwembad klein maar prima, binnenspeeltuin erg leuk voor slecht weer. Sanitair is klein en niet echt heel schoon. Had wat mij betreft wel een update mogen krijgen. Kampeerplaatsen zijn ook niet heel groot, staat allemaal dicht op elkaar. Gelukkig leuke buren gehad, er waren veel kinderen om mee te spelen. Vond wel dat er veel grootouders met kleinkinderen waren waardoor de kinderen vaak maar een paar dagen bleven. Personeel is erg vriendelijk. 1x in het restaurant gegeten, dat was niet zo'n succes (poffertjes waren grote deegballen, hamburgers gewoon niet lekker). Patat en ijs is allemaal prima.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Familie Koopman26-08-2019

Wat een mooi plekje!

Mooie camping, goede sfeer! Personeel staat voor zijn gasten. De plekken zijn niet heel groot, verschilt wel wat per plek. 80m2 redde onze plek denk ik net. Het paste gelukkig allemaal wel en we hebben een behoorlijk grote tunneltent, bijzettentje en bagagekar. We zijn hier eind augustus geweest en hadden een prachtige plek bij het meer en heel mooi warm weer. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in en aan het water. Sanitair is simpel, maar schoon. Gebruik van douchemuntjes vinden we wat ouderwets, maar is zeker geen reden om deze mooie camping over te slaan. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook nog een paar keer in het zwembad gezwommen. Dat is klein maar fijn. We komen nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Petra15-06-2019

Geweldige camping

Het is een prachtige camping. De sfeer is geweldig. Het meertje is heel fijn om in te zwemmen. Met uitkijk op het meertje is het elke dag genieten en geeft een vakantie gevoel. Er zijn meerdere sanitaire gelegenheden. De koolmees is altijd schoon en we hoeven nooit te wachten. Ook kun je hier binnen afwassen. De snackbar is netjes en het eten is prima. Het restaurant heeft plate service. Prijs/kwaliteit is prima. De omgeving is geweldig om te fietsen en te wandelen. In Nunspeet is heel vaak iets te doen. Nunspeet is een leuke plek om even te winkelen of een terrasje te pakken.

Wij staan hier nu 3 voorseizoenen . We hebben nog geen betere plek kunnen vinden dus komen hier graag terug. Minpuntb is het geluid van de snelweg

• 9Staat v/h sanitair

• 9Machteld de Rijcke10-06-2019

Gemoedelijke sfeer, goed verzorgd!

Zeer gastvrije en gezellige camping. De eigenaren zorgen dat alles goed verloopt en zorgen voor persoonlijk contact. Zeker een aanrader voor een camping die niet te groot is, maar wel alles heeft.

• 2018
    8Astrid24-08-2018

Een camping om te onthouden.

Camping met een fijne sfeer, mooie locatie. Een kampeerplek aan het strand en de zwemplas vonden de kinderen erg leuk. Er lagen ook surfplanken en luchtkussens in om op te spelen. Wel wat veel groen in het water. Vriendelijk, gastvrije medewerkers. Sanitair is schoon. Genoeg te doen op de camping en in de directe omgeving. Enige kleine minpuntje is dat je de snelweg hoort als je er op let maar het was voor ons niet hinderlijk.

• 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Martin06-08-2018

Heerlijk weekend gehad.

We zijn nu voor de 2de keer naar Camping de Tol in Nunspeet geweest.

We kregen het laatste plekje op de camping. Dit bleek een hele mooie plaatst te zijn. Direct aan het meer. Zo je tent uit het meer in. Wat wil je nog meer. Wel opletten met kleine kinderen want het meer is 2 meter diep.

Wij hebben een zoon met Koemelk Allergie. Zaterdag is Pizzadag op de camping. Bij het restaurant gevraagd of er melk in de pizza zit. Helaas bleek er melk in de pizza te zitten. De eigenaar zei dat hij speciaal nog naar de winkels ging om te zorgen dat mijn zoon ook een pizza kon eten. Zo'n service hebben wij nog nooit mee gemaakt. Wij kunnen Camping de Tol in Nunspeet daarom ook aanraden.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Karen29-07-2018

Gezellige familie camping

Pluspunten: Een wat kleinere, gezellig familie camping. Prima zwembad en peuterbadje. Mooie nieuwe binnen speeltuin. Fijne snackbar. We stonden op het veld, waar een aantal leuke speeltoestellen stonden waar onze kleine kinderen lekker konden spelen. We hebben op zondag fietsen gehuurd met zitjes, dit was goedkoop en waren hele nieuwe fietsen! Vriendelijk beheer. Mindere punten: veel seizoensplaatsen op het veld, waardoor andere kampeerders elkaar allemaal leken te kennen. Geen ligbedjes bij het zwembad. Het sanitair was wat verouderd en ook niet zo erg schoon. De kwaliteit van het eten bij het restaurant was niet zo geweldig, maar de prijs ook niet zo hoog.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Familie29-07-2018

Gemoedelijke top camping!

Een hele complete camping voor een vriendelijke prijs. Het schone meer en de attributen daarin zijn echt super fijn in de zomer en als het te warm is dan gaan de kids naar de binnen speeltuin met airco. Alle medewerkers van de camping en het Recrateam zijn zeer vriendelijk. Het niveau van de animatie is echt goed. Sommige ruimtes zijn wat oubollig maar het is wel gezellig en schoon. Een goede prijs kwaliteit verhouding in het restaurant. Er zijn veel vaste gasten op de camping maar dat is niet storend. Het is heel gemoedelijk allemaal.

• 7Schals8629-07-2018

Leuk maar sanitair slecht (stinkt)

Positief: leuke omgeving, veel te doen, dichtbij centrum, ruime staanplaatsen, vriendelijk personeel, animatie voor kinderen, buitenzwembad, meer met speeltoestellen in het water, veel speeltoestellen op camping, rustige camping, geen overlast van animatie gehad. Negatief: toiletgebouw niet schoon, veel stankoverlast, te weinig toiletgebouwen voor het aantal campinggasten, vaak moeten wachten bij douche, weinig afwasbakken en geen speciale wasbakken voor kleding in te wassen, weinig assortiment in campingwinkel. Overig: 2 nachten eerder vertrokken hier geen geld van teruggekregen. Met kindje van 4 jaar geweest deze heeft zich hier prima vermaakt.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2017
    9Bommer10-07-2017

Heerlijk

Een geweldige familiecamping, ze hebben een recreatie programma voor jong en oud. Een indoor speeltuin en diverse buiten speeltuinen. Een verwarmd zwembad met apart kleuterbadje en een heerlijk natuurmeer met speelatributen. Een snackbar, restaurant, bar midgetgolf, wasmachines etc. Lekker vermaakt; het hele gezin

De omgeving is bosrijk en volop te ontdekken, bij de receptie hebben ze een omgevingskrantje met alle activiteiten in de omgeving, typische braderieën, schaapscheerdersfeesten etc. Maar ook dolfinarium, koningin Juliana toren en de Apenheul niet te vergeten

• 10Staat v/h sanitair

3 tips over Camping De Tol

• I. en T. , 17-09-2012

Nunspeet is een leuk dorp en een goed uitganspunt voor fiets- en wandeltochten.

• Kelly, 01-01-2009

Het is een super leuke camping voor jong en oud. Mijn tip:

Boeken!!

• Familie Bomas, 23-05-2015

Stakenberg. Mooie speelweide met bossen en heidevelden rondom. 5 minuten vanaf de camping (met de auto)

3 vragen over Camping De Tol

• Harm de weerd, 27-05-2019

Vissen

Is er ook een visvijver op de camping

• Yvonne, 10-06-2018

Hond

Mogen er honden bij jullie op het park? Uiteraard aangelijnd

• Isabella van der meijden, 22-09-2016

trekkershut

wat is de inventaris van de trekkershut?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig