Camping De Tol

62 reviews over Camping De Tol in het Nederlands

Heerlijk

Bommer
10-7-2017

Een geweldige familiecamping, ze hebben een recreatie programma voor jong en oud. Een indoor speeltuin en diverse buiten speeltuinen. Een verwarmd zwembad met apart kleuterbadje en een heerlijk natuurmeer met speelatributen. Een snackbar, restaurant, bar midgetgolf, wasmachines etc. Lekker vermaakt; het hele gezin

De omgeving is bosrijk en volop te ontdekken, bij de receptie hebben ze een omgevingskrantje met alle activiteiten in de omgeving, typische braderieën, schaapscheerdersfeesten etc. Maar ook dolfinarium, koningin Juliana toren en de Apenheul niet te vergeten

Oude reviews (archief)

alles heel netjes en goed georganiseerd !

Rien van vlimmeren
28-9-2016

Heerlijk aan een plas water gestaan met vrij uitzicht, lekker gezwommen.

Vriendelijk personeel. Geen minpunten

ontspannen sfeer

Seniorenechtpaar
16-9-2016

Weinig privacy in de verouderde toiletgebouwen

Weer terug op De Tol geweest

Sjoukje Froentjes
28-8-2016

Lange tijd geleden hier jaren achter elkaar gekampeerd, deze zomer weer terug geweest, het was net zo fijn als vroeger, mijn zonen zijn nu groter, maar ook destijds genoten ze van de vakanties op De Tol. Nieuw toiletgebouw en toegangspad er naar toe, top! Evenals de binnenspeeltuin een aanwinst voor Nunspeet!

Een camping zoals een camping hoort te zijn!

Fam Meijer
28-8-2016

wij stonden aan het meertje en liepen vanuit de camper zo het water in. De camping is kleinschalig, maar alle faciliteiten zijn aanwezig. De toiletten en douches zijn misschien wat gedateerd, maar wel schoon. Aardige mensen en we komen zeker nog een keer terug.

We kwamen voor 1 week en het werden er drie.

Tonversteeg
20-8-2016

Fijne rustige maar vooral mooie camping.

Heerlijk rond het meertje gestaan.

Fantastische camping

Fam. Hammersma
11-8-2016

Binnenspeeltuin is 1 juli open gegaan en is een groot succes.

Recreatieteam is zeer professioneel.

Vanavond kon het buitenspel niet doorgaan vanwegens de regen en de Kids mochten van de eigenaar het spel in de binnenspeelruin spelen.

Weer of geen weer onze kinderen genieten enorm.

Nog steeds blij om op deze campingame te kunnen staan.

Wat een fijne camping!

Frank en Anja
9-8-2016

Wij hebben hier een jaarplaats en zijn zeer tevreden.

De ligging is uitstekend, de omgeving prachtig, het dorp is gezellig.

De camping is groot, schoon, rustig en er is ontzettend veel te doen, de animatie is professioneel. Er is onder andere een snackbar, een restaurant met terras, een buitenzwembad, midgetgolfbaan, een speelmeer en een grote, nieuwe indoorspeeltuin.

De eigenaren zijn vriendelijk en uitermate behulpzaam.

Gemoedelijke familiecamping

Fam. Wagen
8-8-2016

Wij sliepen in trekkershut 'Stern'. Een eenvoudige trekkershut, maar alles wat je nodig hebt om te kunnen overnachten. De camping is vooral leuk voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Voor hen is er genoeg te doen en te spelen. Het toiletgebouw is wat aan de kleine kant, slechts 2 douchecabines voor dames, dat geeft een wachtrij. Geen afsluitbare wastafel-hokjes. Nadeel is geluid van het verkeer. De camping ligt aan een wat drukke doorgaande weg en vlakbij de A28.

Fantastiche camping

anoniem
26-2-2016

Fantastiche camping, erg vriendelijk personeel. Mijn kind is erg makkelijk in een al bestaand groepje gekomen en heeft nog steeds contact met hun. Familie Kruithof is klantvriendelijk en niets is voor hen teveel.

De plekken zijn vrij groot en het sanitair is goed. Het meertje is echt geweldig en alle surfplanken zijn heel leuk voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tol in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Tol scoort een 8.66 uit 10 op basis van 62 reviews.