Hotel De Hoeve van Nunspeet

Hotel De Hoeve van Nunspeet
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Hoeve van Nunspeet voor je op een rij gezet:

242 reviews over Hotel De Hoeve van Nunspeet in het Nederlands

Liefst morgen weer

Bekkema
9-9-2018

Mooie accomodatie met vriendelijk personeel. De kamer is mooi en van alle gemakken voorzien.Sauna ruimte en zwembad waarvan de sauna enige achterstand heeft in onderhoud maar het zwembad is prima.Een goed ontbijt en te gebruiken in een mooie ruimte. De lunch en diner zijn betaalbaar en lekker.Dicht bij het centrum op 5 minuten lopen vele eettentjes en winkels.Ligt in een groen landschap tussen de bomen met vele fietsroute

Eten hoef ik hier niet meer

Van den berg
5-9-2018

Slapen was goed eten en was zeer zeer slegt eerst vlees daar na de aardappelen groenten

Een zeer goed hotel, behalve kamer 51

Dijkstra
16-8-2018

Een zeer goed hotel, vriendelijk personeel en een zeer goede keuken. Echter wij kregen kamernummer 51 een verschrikkelijk donkere kamer daar wil je nog niet in begraven worden. Op onze vraag voor een andere kamer werd ons gezegd dat het hotel vol was.

Goed!

Afra
3-8-2018

Mooi gezellig hotel in een bosrijke omgevening. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ontbijt was gemiddeld. De kamer netjes alleen de badkamer aan de krappe kant en dan vooral het douchgedeelte

Heerlijk

G. W. Jansen
9-6-2018

Prima en gezellig hotel. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk diner gehad en genoeg keus bij het ontbijt. Schone en nette kamer met goede bedden. Prachtige ligging in het bos 5 minuten lopen van Nunspeet.

Gewoon een keer proberen!

Ardégra
9-6-2018

Wij verbleven van 28 t/m 30 mei in De Hoeve voor een relatief zacht prijsje.

Bij aankomst hebben we de auto geparkeerd en zijn met de fietsen richting Ermelo geweest. Prima route door ons zelf via het knooppuntenprogramma uitgestippeld. De dame aan de balie wist het begin knooppunt niet te vinden en achteraf bleek het eigenlijk om de hoek te zijn. Ze had de fraaie titel Service Guest Manager en dat vond ik wat overdreven. Dat had meer bij Krasnapolsky of het Hilton gepast, maar niet in deze ambiance. Bij aankomst om pakweg 17.00 uur betaald en aangegeven, dat we geen vis lusten. Dat moesten we melden bij de ober van dienst en het bleek, dat die ons vertelde, dat je ALTIJD keus hebt uit zowel vlees of vis. Het eten was beide avonden meer dan voortreffelijk.

Ik had nog veel meer willen schrijven, maar de ruimte is zeer beperkt. Derhalve is het beslist de moeite waard hier naar toe te gaan, ondanks wat minpuntjes zoals de kleine douche.

Kamers geen probleem, ontbijt moet echt beter!

L. Spaan
4-5-2018

Kamers prima, wel iets gedateerd

Echter ontbijt valt erg tegen!

Nooit meer!

Willem van Gastel
25-3-2018

Weekend van 23 tot 25 maart 2018 dit hotel bezocht. Kamer klein maar met een goed bed. Badkamer ronduit slecht met nagenoeg geen ventilatie. WC staat bijna in de douchecabine. Erg ongeïnteresseerd personeel zowel achter de ontvangstbalie als in de horeca. Ontbijtbuffet zeer sober eigenlijk ronduit slecht. Ondanks de aanwezigheid van een brasserie en Irish pub was er op vrijdag en zaterdagavond om 23 uur niets meer te doen. Het personeel wist de reden niet. Nooit meer voor ons

Heel goed

Bert
3-3-2018

We zijn heel tevreden over de accommodatie en de bediening.

Redelijk maar niet meer dan dat

Conny
1-3-2018

Ligging is mooi. Kamer zeer matig: zeer gehorig, koude douche. zwembad niet erg schoon . Waren nog bezig met renovatie maar vooral cosmetisch helaas. Sauna koud en geen douche aanwezig, ontbijt uitgebreid en lekkere koffie gratis op aanvraag

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Hoeve van Nunspeet in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Hoeve van Nunspeet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.