Hotel De Hoeve van Nunspeet

Hotel De Hoeve van Nunspeet
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Hoeve van Nunspeet voor je op een rij gezet:

238 reviews over Hotel De Hoeve van Nunspeet in het Nederlands

Heerlijk

G. W. Jansen
9-6-2018

Prima en gezellig hotel. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk diner gehad en genoeg keus bij het ontbijt. Schone en nette kamer met goede bedden. Prachtige ligging in het bos 5 minuten lopen van Nunspeet.

Gewoon een keer proberen!

Ardégra
9-6-2018

Wij verbleven van 28 t/m 30 mei in De Hoeve voor een relatief zacht prijsje.

Bij aankomst hebben we de auto geparkeerd en zijn met de fietsen richting Ermelo geweest. Prima route door ons zelf via het knooppuntenprogramma uitgestippeld. De dame aan de balie wist het begin knooppunt niet te vinden en achteraf bleek het eigenlijk om de hoek te zijn. Ze had de fraaie titel Service Guest Manager en dat vond ik wat overdreven. Dat had meer bij Krasnapolsky of het Hilton gepast, maar niet in deze ambiance. Bij aankomst om pakweg 17.00 uur betaald en aangegeven, dat we geen vis lusten. Dat moesten we melden bij de ober van dienst en het bleek, dat die ons vertelde, dat je ALTIJD keus hebt uit zowel vlees of vis. Het eten was beide avonden meer dan voortreffelijk.

Ik had nog veel meer willen schrijven, maar de ruimte is zeer beperkt. Derhalve is het beslist de moeite waard hier naar toe te gaan, ondanks wat minpuntjes zoals de kleine douche.

Kamers prima, wel iets gedateerd

Echter ontbijt valt erg tegen!

Nooit meer!

Willem van Gastel
25-3-2018

Weekend van 23 tot 25 maart 2018 dit hotel bezocht. Kamer klein maar met een goed bed. Badkamer ronduit slecht met nagenoeg geen ventilatie. WC staat bijna in de douchecabine. Erg ongeïnteresseerd personeel zowel achter de ontvangstbalie als in de horeca. Ontbijtbuffet zeer sober eigenlijk ronduit slecht. Ondanks de aanwezigheid van een brasserie en Irish pub was er op vrijdag en zaterdagavond om 23 uur niets meer te doen. Het personeel wist de reden niet. Nooit meer voor ons

Heel goed

Bert
3-3-2018

We zijn heel tevreden over de accommodatie en de bediening.

Redelijk maar niet meer dan dat

Conny
1-3-2018

Ligging is mooi. Kamer zeer matig: zeer gehorig, koude douche. zwembad niet erg schoon . Waren nog bezig met renovatie maar vooral cosmetisch helaas. Sauna koud en geen douche aanwezig, ontbijt uitgebreid en lekkere koffie gratis op aanvraag

Middelmatig hotel met goede keuken

G. Willink
28-1-2018

Bedden en het eten was goed,

Personeel in het algemeen niet erg klantvriendelijk.

,s avonds is alles dicht, niets te drinken te krijgen, er staat ook geen frisdrankautomaat of watertappunt.

Was super

Jonker
11-1-2018

De kamer was geweldig en het ontbijt ook.

Verpeste Oudejaarsavond

Ad.P.
4-1-2018

Een 2 daags Oud- en Nieuw arrangement geboekt. De kamer was redelijk/goed. Prima bedden, schoon en goed sanitair. Geen kluisje, koffie of thee op de kamer. Slechte verlichting. Een bedlamp ontbrak, er werd na klagen niets aan gedaan. De kamer was de 2e dag om 15.30 uur nog niet schoongemaakt. Het eten was prima. Oudejaarsavond zou er muziek en dansmogelijkheid zijn, daar hadden wij het hotel op geselecteerd. Echter was er geen muziek, dit was voor de Kerst al bekend, maar de gasten werd het niet verteld. Uiteindelijk een aantal smartphones van gasten op de geluidsinstallatie aangesloten, zodat er toch nog wat muziek was. Heel veel gasten waren zeer boos, ook over andere zaken, er zijn zelfs gasten voortijdig naar huis gegaan. Er waren in de loop van de avond in het hele hotel nog maar 2 personeelsleden aanwezig! Uiteindelijk de drank van de eerste dag niet hoeven te betalen. Later nog een gratis overnachting met ontbijt aangeboden gekregen, maar ons zien ze niet meer terug.

Nooit meer

P.de Jong
3-1-2018

Goed : ligging

Service bij de receptie was slecht: bij aankomst 10 minuten gewacht tot er iemand verscheen

Muren vd kamers erg gehorig

Ontbijt: brood was oud, evenals de meeste gasten

In de avond en in de morgen ijskoud water uit de douche. Receptioniste kon ons als vergoeding een consumptie vergoeden. Terwijl wij 's Avonds al een melding hadden gemaakt evenals nog een ander stel . Ik zei 1 x met koud water douchen a la maar 2 x is ronduit vervelend. Vlg de receptie was het een communicatiefout. Heb een brief naar de directie gestuurd, maar niets gehoord.

Slechte zaak, wij komen hierdoor geen 2e keer meer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Hoeve van Nunspeet in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Hoeve van Nunspeet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Hoeve van Nunspeet scoort een 7.52 uit 10 op basis van 238 reviews.