Vakantiepark Bungalowpark Hoogwolde

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen8,1

9 tips over Vakantiepark Bungalowpark Hoogwolde

Celine van Rossum, 7-8-2015
In het hoogseizoen is in Nunspeet de zomermarkt leuk en in Elburg de vestgingsdagen.
Fam. van Iperen, 1-5-2015

De Smaragd ligt op het grootste bosperceel van het park (2200 m2). Wij verbleven hier als ouder echtpaar, maar als u van plan bent om met kind(eren) te komen dan is dit een uiterst

kindvriendelijk huis voor u. Er zijn tal van speelvoorzieningen in

de grote bostuin. Echt heel bijzonder. Zie de website van Hoogwolde met o.a. foto's. Praktisch is ook dat er op alle

kamers, dus ook de twee kinderkamers, een wastafel is.

T.o.v. een enkele badkamer heel luxe als u met meer dan twee personen bent.

BeertjeS, 19-2-2015
Station op loopafstand gelegen. Centrum ligt daar weer pal achter. Lekker gegeten bij The Bell Inn en restaurant Joris bij het station. in de omgeving kun je goed fietsen en wandelen. dagje naar Hattem geweest en Elburg, zeker de moeite waard. Dagje naar Harderwijk geweest met de trein. Is maar 8 minuten met de trein. Harderwijk vonden wij tegen vallen. In de zomer is er daar wel een leuk dagstrand. Ook een dag heerlijk gewandeld naar Zandenbos en Zandenmeer, met kinderwagen prima te doen.

Han van Lente, 19-9-2014
Zorg dat je op tijd een bungalow boekt, zeker als het voor het hoogseizoen is.
Kevin, 20-8-2014
In de omgeving kun je leuke uitstapjes doen, zoals gezellig shoppen in Nunspeet. Maar ook Paleis Het Loo en Dolfinarium bevinden zich dichtbij. Kortom: voldoende te doen.
fam splint, 28-6-2014

tot rust komen, wandelen en fietsen of gezellig winkelen?

alles is daar mogelijk naar centrum Nunspeet 5 minuten fietsen

of door bos plm 12 minuten wandelen.

franc-travel, 27-5-2014
Tips: Huisje (de Merel), fietsen, 27 holes golfbaan, gezellige terrasjes en ook veel rust !!!
tukkermw1, 6-5-2014

vanuit de woning zit je op de fiets in no time is de bossen en op de hei

dus de ligging is ideaal (fietsen zijn in de omgeving te huur en worden op het park afgeleverd en weer opgehaald)

Ellen, 30-9-2013
Elburg is een schilderachtig plaatsje en ook het om de hoek gelegen Nunspeet is gezellig.