Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Borgersteeg

• 10Anneke Mo05-10-2022

Heerlijk Genieten

Mijn lieve Dushi Vriendin verrast met haar zoontje bij B&B Borgersteeg en ze waren echt verrast met de omgeving en de rust, de mooie uitzicht naar de weiland, vakantie huisje zoals altijd goed verzorgd, ik kom hier vorige jaar 2021 al 4 keren en dit jaar zijn we in April geweest met onze gezinnetje en nu met mijn lieve vriendin en er staan nog 2 Reservering in November en December 2022 dan ben in 2 jaar tijd al 8 keren geweest en dit nog nooit eerder geweest bij geen enkel B&B of vakantie huisje in Nederland dus zeker een aanrader maar ik heb wel ontdekt dat Inflatie wel wat doet met de beginnende ondernemers maar dat begrijpt ik ook dus ik wens B&B Borgersteeg heel veel succes en geluk in de toekomst ❤️ Blijft hopen en geloven in een mooie onderneming ook voor jullie B&B Borgersteeg voor de komende jaren.

Liefs Anneke Mo uit Delft

• 9M en D20-06-2022

Heerlijk tot rust gekomen!

We hebben een paar heerlijke dagen gehad. 's Morgens werden we verwend met een ontzettend lekker en ruim ontbijt. We kregen er zelfs plastic zakjes bij, om wat over was 's middags als lunch te kunnen gebruiken. Het voorhuis was netjes schoon. Super stijlvol ingericht en zeer ruim voor met ons tweetjes. Lekker geslapen op de goede bedden. Bovendien konden we gebruik maken van de jacuzzi. Er lagen zelfs badjassen voor ons klaar. Deze bed & breakfast is echt een aanrader en het waard om een keer te boeken!!

• 9Natuur
  • 10Susanne21-02-2022

Wat een fantastisch plekje, we hebben met onze 3 jongens genoten van de gezellige gastvrijheid bij de Borgersteeg! Een heerlijk ontbijt in de sfeervolle B&B. De jacuzzi was volgens de kids echt het hoogtepunt in de grote tuin. En we konden ons eigen Italiaanse restaurant creeren met de pizzarette. De borrelplank is een aanrader met culinaire worst uit Diepenveen. Kortom we hadden voor een week aan belevenissen tijdens ons nachtje weg.

• 10Henk en Anita18-02-2022

Gewoon genieten

Wat hebben wij genoten.Heel verzorgt en een mooie plek om tot rust te komen.Heerlijke douche ,mooi uitzicht ,luxe jacuzzi en nog veel meer.Zeer gastvrij zeker een 10 waard....

• 10jean-paul28-12-2021

S U P E R

Deze B&B overtreft alles wat ik tot nu toe in Nederland en buitenland heb ervaren: ideale ligging, rust, comfort, ruimte, zorgzame en zeer attente gastvrouw; niets te wensen over.

• 10Heidrun28-12-2021

volmaakt

Bij binnenkomst proef je meteen het unique van deze B&B: zeer smaakvol ingericht, ruim, fantastisch uitzicht. Wat een rust rondom en niet te vergeten de zorgzame en beschaafde gastvrouw.

• 10Familie Magre uit Delft19-12-2021

Onze favoriete B&B Tot nu toe ❤️

Even er tussenuit met onze gezinnetje ❤️ Vrijdag 17-18-19 December 2021 Zondag ❤️

De Ultieme Rust en even weg van alle drukte ❤️

Voor de 4 de keer dit jaar 2021 ❤️

Blijft stiekem onze favoriete B&B ❤️

Volgend jaar 2022 staat weer eentje op de planning ❤️

Een echte aanrader ❤️om tot rust te komen 😊 ik was echt ontspannen 😊 heerlijk vaker genoten van de warme Jacuzzi enne… echt kunnen uitslapen 😊

Echt de moeite waard om dit voor je zelf met je gezinnetje of partner of met je vriendin of met wie dan ook in te plannen 😊 voor ons de leukste beste B&B ooit ❤️

• 9Gerrit v Wijngaarden07-10-2021

echt een aanrader

Eigenlijk klopte alles echt een aanrader Mooi schoon een heerlijk uitgebreid ontbijt en veel te beleven in de omgeving

• 9Natuur
  • 9Ellen27-09-2021

Top !

Samen met een wandelvriendin hier gelogeerd. Een feestje ! Toplocatie en top gastvrouw. Gewoon genieten van omgeving, van sfeer en verblijf. Aanrader.

• 10AnneMo27-09-2021

Vriendinnen Weekend 2021 Augustus 20-22

Een geweldige vriendinnen Weekend gehad van 20-22 augustus 2021 Heerlijk warme Jacuzzi en heerlijke tapas plankje als verrassing omdat ik nu voor de 3 de keer jaar ben geweest. Altijd lekker en wat een ultieme rust met een prachtige groene weiland, hier kom je echt rust en de enige wat je hoort zijn de schattige kippen en vogels. Ontbijt is zalig en de omgeving is genoeg te beleven! En de nieuwe inrichting is prachtig!

We hadden een fantastisch top vriendinnen weekend.

In December 2021 kom ik dan weer dan samen met onze gezin en dat voor de 2 de keer. Het is onze favoriete B&B geworden.

2022 zullen we zeker weer gebruik van maken !

Ga zo verder voor ons een dikkie 10!

• 10Ruimte

Vakantiehuis Borgersteeg info