Vakantiehuis

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

13 reviews over Vakantiehuis Borgersteeg in het Nederlands

heerlijk rustig in het buitengebied

Henk en Catharina,
20-2-2018

Gastvrij ontvangst en compleet ingerichte vakantiewoning. Prima. Schitterend uitzicht en heerlijk stil. Te wandelen vanaf downtown Neede.

Gereisd met partner in februari 2018

Verrassend ruime en uitstekend gelegen lokatie

Alice en Johan,
2-9-2017

B&B maar dan in een bijna complete woning. Heerlijk gelegen aan een grote "matured garden". Heerlijk rustig gelegen. Zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving is schitterend om te fietsen en wandelen, ook met de auto erop uit is super relaxed. Kortom een aanrader, nu niet allemaal komen, want dan vinden wij er geen plaatsje meer. Meer dan top.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Henk en Marie,
22-6-2017

In een prachtige rustige omgeving gelegen B&B. De accommodatie is ronduit perfect. Mooie kamer met twee slaapkamers eigen keuken, toilet en badkamer aan de achterkant van het huis gelegen met zicht op de prachtige tuin.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Tom,
3-5-2017

Een enorm sfeervol verblijf met uitzicht op een schitterende tuin! Heerlijk rustige en groene omgeving met open uitzicht aan alle kanten. Voor kleine kinderen ook een ideale tuin om te spelen met trampoline en voetbalveldje. In de buurt ook voldoende leuke plekjes om met kinderen naar toe te gaan.

Gastvrijheid van het gehele gezin was ongekend.

@Stijn... Namens Jaro nog bedankt voor de piratenpet!

Conclusie: absoluut een aanrader!!!

In het leven is altijd ruimte voor verbetering, maar in combinatie met het fantastische weer dat weekend ga ik toch voor de volle score (-:

Gr.

Tom (34), Lieke (33) en Jaro (3)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Ruim en rustig gelegen B&B met heerlijke tuin.

Joke Adema,
25-4-2017

De accommodatie is heerlijk ruim en je hebt uitzicht op een prachtige tuin.

We hadden gekozen voor Bed & Breakfast maar konden gebruik maken van alle aanwezige faciliteiten, zoals de goed uitgeruste keuken. De eigenaren zijn zeer gastvrij en je hebt veel privacy omdat de kamers tuingericht zijn.

Goed onderkomen, rustig gelegen

Deborah,
18-4-2017

Wij hebben tijdens het paasweekend 3 nachten doorgebracht in Noordijk, in het vakantiehuis De Borgersteeg. Wij waren daar met onze dochter van 7 jaar. Het huisje waar wij overnachten was ruim, schoon en netjes. Het is rustig gelegen en je kijkt uit op de grote tuin. (geen uitzicht naar weilanden). De bedden liggen goed en het huisje is van alle gemakken voorzien. Van radio tot open haard. (helaas was de open haard stuk maar hier zou aan gewerkt worden om deze weer te maken. Dat was wel jammer). Voor de kleine kinderen is er ook leuk speelgoed aanwezig en buiten hebben ze een trampoline. (De schommel miste want de tak waar de schommel aan zat was afgebroken, maar zou gemaakt worden).

In Noordijk zelf is het rustig en niet heel veel te beleven. Er zijn rondom Noordijk veel plaatsjes die je kunt bezoeken en leuk zijn om naartoe te gaan.

Een onvergetelijke huwelijksnacht!

Maarten en Marloes Mengerink,
3-4-2017

Mooie, rustige plek met een mooie grote tuin. Lekker ontbijt. En als het je huwelijksnacht is hebben ze alles aangekleed met kaarsen, rozen en ballonnen. Ook stond de champagne klaar! Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Borgersteeg: ruime accomodatie op een rustige plek

Familie Van Hoorn
26-8-2014

Borgersteeg is een goed uitgeruste vakantiewoning met veel ruimte voor het hele gezin. De accomodatie heeft een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. De ruimtes hebben zowel authentieke als moderne kenmerken.

Voor een relatief klein bedrag hebben we ook voor elke ochtend een ontbijt bijgeboekt. Voor de kleine stond een kinderstoel en ledikant klaar. De grote tuin was ook voor ons beschikbaar. Buitengewoon gastvrij dus!

Noordijk ligt op korte afstand van grotere plaatsen zoals Neede en Borculo. In de omgeving zijn genoeg recreatieve activiteiten te vinden voor het hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Droomplek

Vriendenclub 'Ons Genoegen'
1-7-2014

Een review schrijven is arbitrair, het hangt immers af van degene die hem schrijft. Ik voel me echter gesteund door mijn vrouw en bevriend echtpaar; unaniem waren we van mening dat 'Borgersteeg' "The place to be" is wanneer u in de Achterhoek wilt zijn.

Charmante en hartelijke ontvangst, een gastvrij echtpaar zijn de eerste kwalificaties. Een machtig mooie tuin, een huisje waarin je je gelijk thuis voelt. Petje af voor Kim en Stephan die hun tekst op de website meer dan waar maken.

Gereisd met vrienden in juni 2014

ongelofelijk prachtige plek om tot rust te komen

tilly kersten
30-6-2014

Een warme ontvangst, het voelt als thuiskomen.

Daarbij veel privacy en ruimte in en om het huis.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borgersteeg in Noordijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borgersteeg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.