Bed and Breakfast Wilhelmina

28 reviews over Bed and Breakfast Wilhelmina in het Nederlands

Geweldige B&B

Donna Kusters
23-4-2017

Heerlijk genoten van ons weekendje Nijmegen. B&B heel gastvrij, centraal gelegen en tot in de puntjes verzorgd.

Zeer zeker een aanrader!

Parkeren super geregeld op de Wedren. (24 uur voor €7,30)

Kamer heerlijk ruim en rustig. Ontbijt goed verzorgd. Wij hadden kamer 2 met aparte badkamer. Allemaal heel netjes.

Oude reviews (archief)

Genieten

Carola
17-1-2016

Rust, terwijl je bijna bovenop het Keizer Karelplein in het centrum van Nijmegen zit.

Mooie kamer, heerlijk bed. Infra-roodsauna horend bij de kamer.

top

Houwers
28-9-2014

Alles klopt hier.

Aan alles is gedacht.

Beter krijg je niet!

prijs/kwaliteit is perfect.

We hebben een aantal aanbieders voor Wilhelmina voor je op een rij gezet:

Nette kamer, ontbijt kan beter!

Ulrike Michorius
    19-8-2014

Nabij centrum in een wijk. Kamer, badkamer, toilet zijn netjes en ruim. Ontbijt kan beter. Voorverpakte kaas en leverpastei en verder zoetig vleeswaren uit een goedkope supermarkt keten. Plakken gebakken brood van de dag van aankomst (smaakte goed!) Wij vonden het wel jammer dat er geen andere broodsoorten, vleeswaren waren en een eitje bij het ontbijt. Dat zou deze B&B top maken!

Mooie plek

Nico & Sil
    2-6-2014

B&B in Nijmegen is fantastisch, heerlijk rustgevend en ruimte voor jezelf

Dicht bij station en stadscentrum

Merkwaardige geur

Roos hermans
    16-12-2013

De ligging was erg prettig, gezellig om tussen de studenten te zitten die erg vriendelijk waren! we stonden voor de verkeerde deur en ze hebben ons vriendelijk de weg gewezen! Een nadeel van de kamers was dat de wc gescheiden van de badkamer is en dat er een niet zo'n frisse geur hing. Verder prima service.

fantastische keuze voor weekendje Nijmegen

Marleen
    28-10-2013

Ideale ligging bij het centrum, goed verzorgde kamers met heerlijke bedden en een zeer vriendelijke ontvangst. Zou er zeker terug gaan!

Heerlijk rustig

carola van der Meulen
    27-10-2013

Het is bijzonder te zien dat je op zo'n korte afstand van het centrum van Nijmegen (500 meter van Keizer Karelplein) zo heerlijk rustig kunt verblijven en slapen. Ontvangst van Paul is allerhartelijkst, Paul heeft allerlei toeristische tips en parkeren spotgoedkoop. Er zijn twee kamers, die allebei erg mooi en ruim zijn. Flesje wijn en nootjes bij ontvangst, heerlijk.

Hartstikke leuk!

Familie Wenteler
    17-10-2013

B&B ligt in het centrum van Nijmegen. Op loopafstand van winkels, restaurants, café's etc. De kamers zijn schoon, groot, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij de prijs inbegrepen een flesje rode en witte wijn met 'n zakje Japanse zoutjes, is zeer attent.

We hebben een aantal aanbieders voor Wilhelmina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wilhelmina in Nijmegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wilhelmina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Wilhelmina scoort een 9.05 uit 10 op basis van 34 reviews.