Bed and Breakfast Wilhelmina

34 reviews over Bed and Breakfast Wilhelmina

• 2017
    10Donna Kusters23-04-2017

Geweldige B&B

Heerlijk genoten van ons weekendje Nijmegen. B&B heel gastvrij, centraal gelegen en tot in de puntjes verzorgd. Zeer zeker een aanrader! Parkeren super geregeld op de Wedren. (24 uur voor €7,30) Kamer heerlijk ruim en rustig. Ontbijt goed verzorgd. Wij hadden kamer 2 met aparte badkamer. Allemaal heel netjes.

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

8Carola17-01-2016

Genieten

Rust, terwijl je bijna bovenop het Keizer Karelplein in het centrum van Nijmegen zit. Mooie kamer, heerlijk bed. Infra-roodsauna horend bij de kamer.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Houwers28-09-2014

top

Alles klopt hier. Aan alles is gedacht. Beter krijg je niet! prijs/kwaliteit is perfect.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Ulrike Michorius19-08-2014

Nette kamer, ontbijt kan beter!

Nabij centrum in een wijk. Kamer, badkamer, toilet zijn netjes en ruim. Ontbijt kan beter. Voorverpakte kaas en leverpastei en verder zoetig vleeswaren uit een goedkope supermarkt keten. Plakken gebakken brood van de dag van aankomst (smaakte goed!) Wij vonden het wel jammer dat er geen andere broodsoorten, vleeswaren waren en een eitje bij het ontbijt. Dat zou deze B&B top maken!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Nico & Sil02-06-2014

Mooie plek

B&B in Nijmegen is fantastisch, heerlijk rustgevend en ruimte voor jezelf

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Peter30-01-2014

Prima B&B. Volgende keer weer dit adres.

Dicht bij station en stadscentrum

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 6Roos hermans16-12-2013

Merkwaardige geur

De ligging was erg prettig, gezellig om tussen de studenten te zitten die erg vriendelijk waren! we stonden voor de verkeerde deur en ze hebben ons vriendelijk de weg gewezen! Een nadeel van de kamers was dat de wc gescheiden van de badkamer is en dat er een niet zo'n frisse geur hing. Verder prima service.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 8Marleen28-10-2013

fantastische keuze voor weekendje Nijmegen

Ideale ligging bij het centrum, goed verzorgde kamers met heerlijke bedden en een zeer vriendelijke ontvangst. Zou er zeker terug gaan!

Gereisd in oktober 2013

• 9carola van der Meulen27-10-2013

Heerlijk rustig

Het is bijzonder te zien dat je op zo'n korte afstand van het centrum van Nijmegen (500 meter van Keizer Karelplein) zo heerlijk rustig kunt verblijven en slapen. Ontvangst van Paul is allerhartelijkst, Paul heeft allerlei toeristische tips en parkeren spotgoedkoop. Er zijn twee kamers, die allebei erg mooi en ruim zijn. Flesje wijn en nootjes bij ontvangst, heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Familie Wenteler17-10-2013

Hartstikke leuk!

B&B ligt in het centrum van Nijmegen. Op loopafstand van winkels, restaurants, café's etc. De kamers zijn schoon, groot, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij de prijs inbegrepen een flesje rode en witte wijn met 'n zakje Japanse zoutjes, is zeer attent.

Gereisd met partner in oktober 2013

1 tip over Bed and Breakfast Wilhelmina

• thijs en myrna, 05-07-2012

als je in een iets rustige omgeving slaapt maar toch dicht bij het centrum wilt verblijven is dit een toplocatie.

0 vragen over Bed and Breakfast Wilhelmina

Bed and Breakfast info