Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lentsterstersterster

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Nijmegen

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Nijmegen - Lent voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

248 reviews over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• 10Willem van Erp28-09-2017

Geweldig

Het lijkt of alles hier klopt. Bereikbaarheid, zeer goed. Je rijdt de garage in, zeer goed. Ontvangst receptie, zeer goed. Naar de kamer met snelle lift (14 hoog) zeer goed. Fantastische kamer met geweldig uitzicht over de Waal en niet te vergeten een super wifi signaal (ook niet onbelangrijk) Alles is schoon en netjes, de medewerkers vriendelijk en behulpzaam, wat wil je nog meer. Eten in het restaurant, zeer goed, op de kaart staat zelfs een "geintje" naar het verleden, wilt U appelmoes met een kers?, ook dat is mogelijk. Dit is volgens mij professionele humor. Het is een top hotel' Wie hier nog iets te klagen heeft moet zich volgens ons na laten kijken.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ellis16-09-2017

Geweldig hotel in mooie omgeving!

Wij hadden een comfortkamer op de13e verdieping, geboekt met een herfstarrangement: 3x ontbijt en 2x diner--3 gangen. Bij inchecken door gastvrije receptioniste kregen we een extra dinerbon omdat we via ons van der Valk account geboekt hadden--prima service! Wij konden met een creditcard garantie ons verblijf bij vertrek betalen. Kamer met prachtig zicht op Nijmegen, goede badkamer met een toilet apart. Chocolade op bed als welkomstattentie, leuk!! Wij hebben via receptie ebike gehuurd en een fietstocht gemaakt over de dijk langs de Waal, heel mooie omgeving. Nijmegen zelf is ook een leuke stad om te bekijken en te winkelen. Ontbijtbuffet was prima in orde alle dagen met ook vers geperst sinaasappelsap :)Het enige minpuntje vonden wij als vegetarier dat de keuze bij het diner wat mager was en dat de bediening tot 2x de garnituur bij het hoofdgerecht vergat ( beetje rommelig ook)Maar verder een heel fijn verblijf gehad en komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Eus30-07-2017

Fijn hotel

Mooie, goed ingerichte kamer met prima sanitair. Lekker, groot bed. Veel licht door de vele ramen, maar met verduisterende gordijnen en goed werkende airco. Prachtig uitzicht. Centrum van Nijmegen makkelijk te bereiken per bus, auto, fiets, trein en te voet. Ontbijt uitstekend. Veel keuzes. Alles lekker puur en vers. Bijhouden van buffetten en tafels is afhankelijk van ontbijtploeg: driemaal ontbijt leverde drie verschillende waarnemingen op (de beste een 9, de "minste" een 7). Het blijft vreemd en ongastvrij overkomen om in een viersterrenhotel bij het inchecken het gehele verblijf vooraf te moeten betalen. Het overleggen van een creditkaart zou voldoende moeten zijn.

• 8Brenda30-07-2017

Geweldig nieuw hotel op leuke lokatie!

Hoe hoger hoe mooier het uitzicht op de stad Nijmegen. Prima bedden, kamer was ingericht met oog op detail. Waterkoker aanwezig, fohn in de la gevonden en leeslampjes die je kan dimmen.

• 10Lida29-07-2017

Mooi wandel gebied

Hotel lent mooi hotel goede bediening en mooie kamers

Gereisd met partner in april 2017

• 10Plonie Van de Kerkhof23-07-2017

Geweldig!

Het hotel is nog maar 1 jaar oud dus alles is nieuw! Met een parkeergarage en een afgesloten fietsenstalling. Heel erg vriendelijk personeel. Restaurant is prima en een gezellige bar. Het is 10 minuten fietsen naar Nijmegen. Wij zijn er geweest tijdens de 4daagse week. Het hotel zat vol. Een dikke pluim voor het management en personeel voor de perfecte organisatie! Volgend jaar zijn we weer van de partij!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review en mooie woorden, erg leuk om te lezen! We zien u graag volgend jaar terug in ons hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10janvermeir10-07-2017

Gewoon top

Wat een rust straalt dit hotel al bij binnenkomst uit;Aan de receptie word je vriendelijk en correct,maar rustig ontvangen en meteen voel je je welkom.De trap in de hal en de subtiele kleuren geven je meteen een thuisgevoel dat bij het betreden van de kamer alleen maar wordt versterkt.Alles is zeer netjes en uitzicht zalig,zeker bij zonsondergang.In het restaurant en bar terug zeer vriendelijk met een uitstekende bediening en de gerechten zijn schilderijtjes,ook al is het een arr. menu. Het ontbijt is wederom zoals het moet zijn.Het is er super om te fietsen of Nijmegen te bezoeken.Ik hoop dat ik niets ben vergeten te schijven want het hele team van Lent verdient een pluim en een 'dank je wel' voor 2 fijne dagen.Wij bezochten reeds 40 VDV hotels en jullie horen bij de Top! Graag tot ziens.

Geachte heer Vermeir,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien!

• 3Saartje07-07-2017

Slecht restaurant!

Restaurant, kleine kaart weinig keus, eten niet bijzonder. Aangegeven bij de floormanager maar stond echter niet voor feedback open, gezegd dat we terleurgrsteld waren in de kaart en over het eten, tja dat is uw mening zei de floormanager! Nooit meer naar toe.

Beste Saartje,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring in ons restaurant niet positief is geweest, onze excuses hiervoor. Mocht u nog verder in willen gaan op uw bevindingen zouden we u willen vragen contact op te nemen via [email protected] Alvast hartelijk dank!

• 8Ria Plasmans24-06-2017

Heel mooi en modern hotel

Mooi hotel , prima voorzieningen. Parkeergarage, fietsenstalling en oplaadpunt E-bike. Lekker terras, met goede parasols. Mooie lounge. Prachtige kamer met alle voorzieningen . Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Goede verbinding met Nijmegen , komen hier zeker terug !

Geachte mevrouw Plasmans,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat we u in de toekomst nogmaals terug mogen zien in ons hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9uitstekend Hotel13-06-2017

hardstikke mooi hotel met vriendelijke medewerkers

Ligging is prima met de fiets/wandelbrug naar Nijmegen voor de deur. Wij hadden een hoekkamer op de 9de etage met een subliem uitzicht! Prachtige moderne kamer met een goed bed en een regendouche en aparte wc. Als u een weekendje Nijmegen wilt doen, boek dit hotel want ook het ontbijt is prima!

Beste Gert en Edith,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Gereisd met partner in juni 2017

0 tips over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

1 vraag over Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent

• Sjaak, 02-08-2016

Openbaar vervoer.

Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer naar de binnenstad van Nijmegen? Alvast bedankt voor de reacties.

Hotel Van der Valk Nijmegen - Lent info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages